Tomas_ek Vloženo 21. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Teď s autem nejezdím, protože jsem byzy v ofisu, ale až pojedu na lanč, tak to projedu. vysvětlivky lanč Kůl oběd na nějakém in místě. Když není čas na lanč, objedná se něco z picošky nebo aspoň čískejk. byzy Vytížený. Člověk v ofisu si neustále stěžuje, že je totálně byzy. Na druhou stranu kdyby nebyl byzy, tak by z něj byl lúzr, což je ještě horší. Vzniká tak začarovaný kruh, který ukončí až milosrdný infarkt kolem roku 2050. ofis Opak houmu. Klimatizované místo, kde se uskutečňuje vork. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 dyť má fábku a ta sedí jak přibitá a nekroutí se jako had a Octa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko326 Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 zkratkovitějede na 3 válce, VAS píše první válec vyměněná nová lišta zapalovací novej vstřikovač na volnoběh a nízké otáčky mrtvola, hulí benzín, smrdí na 3 tis ot jede normálně nad 4 tis jede jako z praku kontrolka check engine dokonce nad 3500 zhasna, pak to nahází dvě chyby vstřikovač a lišta, takže původní pravděpodobně v pořádku i s vstřikovačem první válec pravděpodobně plnej benzínu tak se to dusí při prošlapávání na neutrál nad 3 tis ot nehulí (po jízdě) změřena komprese - na prvním válci hraniční hodnoty 10,9 ostatní kolem 13 co na to Jan Tleskač a proč Bobík nejede? těsnění pod hlavou a rozvody na 80 tkm nyní 102 tkm Caute mam Fabiu 1,4 44 kw r.v.2000 120tis. km uz dva mesiace mam problem ktory neviem doriesit.Moja fabka zacala cukat pri zosliapnuti pedalu na plno po sekunde sa trocha spameta a zacne sa rozbiehat , a za studena zle startuje tak som sa pustil do oprav .Vymenil som palivovy filter,sviecky,cidla otacok 2ks,vzduchovy filter a stale to neprestalo citacka nacitala tzv. sporadicke chyby u dvoch nezav.servisakoch ,koli ktorym to vraj nemoze auto robit.Dalej som precistil palivove cerpadlo a premeral ci ma stale prud,ma,precistil som klapku sprejom za kludu aj pri otackach,odhalil som zvazok kablov este vyzera gut.Taktiez som mal pozicanu zapalovaciu listu s ineho auta a samo ze ziadna zmena nenastala.Este uvazujem o rgb ventilu neviem presny nazov ale to je polozka.Najblizsie sa chystam vymenit tesnenie pod sacim potrubim ale ak to nebude ono tak uz naozaj rezignujem.Dufam ze sa niekto z Vas hlavne skusenejsich stretol s takym problemom ,ak ano prosim o radu.DIK. Marek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Bobik, ak nebudeš raz byzy, dojdem, dame lanč a poviem ti že mam zaujem o tu RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 21. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Caute mam Fabiu 1,4 44 kw r.v.2000 120tis. km uz dva mesiace mam problem ktory neviem doriesit.Moja fabka zacala cukat pri zosliapnuti pedalu na plno po sekunde sa trocha spameta a zacne sa rozbiehat , a za studena zle startuje tak som sa pustil do oprav .Vymenil som palivovy filter,sviecky,cidla otacok 2ks,vzduchovy filter a stale to neprestalo citacka nacitala tzv. sporadicke chyby u dvoch nezav.servisakoch ,koli ktorym to vraj nemoze auto robit.Dalej som precistil palivove cerpadlo a premeral ci ma stale prud,ma,precistil som klapku sprejom za kludu aj pri otackach,odhalil som zvazok kablov este vyzera gut.Taktiez som mal pozicanu zapalovaciu listu s ineho auta a samo ze ziadna zmena nenastala.Este uvazujem o rgb ventilu neviem presny nazov ale to je polozka.Najblizsie sa chystam vymenit tesnenie pod sacim potrubim ale ak to nebude ono tak uz naozaj rezignujem.Dufam ze sa niekto z Vas hlavne skusenejsich stretol s takym problemom ,ak ano prosim o radu.DIK. Marek. prodleva plynu - klasika normál u MPi, vyřeší chip RJ nebo novější origo mapa studené starty nebo poloteplé s problémy - jako první bych juknul na teplotní čidlo (nové asi za 200 kč), když výměna svíček nepomohla profor: nechám ji otestovat co se jí stalo a pak je tvoje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 dakujeeem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 ...Este uvazujem o rgb ventilu neviem presny nazov ale to je polozka. na EGR ventil zapomeň, 1,4 44kW ho nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 A zkus treba prohodit skrtici klapku z jineho auta na zkousku... A vycisti ji spis vytazenou z auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 Klapku vyčistit a znova zadaptovat na kanalu 60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 23. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 Před chvílí jsem se byl projet (spravit si chuť po Růmstrovi ve skautu) a jede jako pilka. A poznatky s novou ŘJ. Cukání na volnoběh zmizelo a díra na plynu fakt není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2008 bobik: ak by si chcel zrealizovat opravu starej riadiecej jednotky viem ti poradit kde kamarat sa s tym zaobera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 25. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2008 o opravu mi ani nejde, ale zajímalo by mě co se na ní posralo. Já si to bohužel nemůžu nechat zjistit. Do Frenštátu pod Radhoštěm, kde je jediné specializované diagnostické středisko to už poslat nejde. Tam pouze max dva roky staré. ŘJ dostane na hraní profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 o opravu mi ani nejde, ale zajímalo by mě co se na ní posralo.Já si to bohužel nemůžu nechat zjistit. Do Frenštátu pod Radhoštěm, kde je jediné specializované diagnostické středisko to už poslat nejde. Tam pouze max dva roky staré. ŘJ dostane na hraní profor Po vyčistění klapky musíš vymazat adaptace a znova nastavit klapku.Jednotky se neserou.Třeba ti jen netěsní vstřikovací ventil-dost často při používání nekvalitního benzínu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarko Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 Diagnostik,myslíš,že by ostala vo vstrekovacom ventile nejaká špina,ktorá by mohla spôsobiť že ostane pootvorený aj napriek tomu,že palivo ide cez palivový filter ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 30. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 heh, trochu výkřik do tmy... klapku jsem nečistil, benzín beru OMW a nebo SHEL a mrdalo to i když byl danej novej vstřikovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 dotaz na marko 326 a ostatní: jak se dá vyčistit palivové čerpadlo, popř. čím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Ak by som mohol otázku pre odborníkov na 1,4MPIčka. Ktoré motory, podla označenia sú tie EUROIV a ktoré sú EUROIII? (taktiež by som k tomu poprosil, že ktorý je 44kw a ktorý je 50kW) A taktiež kolko by každý z tých motorov mal mať priemernú a mestskú spotrebu? Díkes! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Ahoj. mám fabii 1.4MPI 44kw, rok vyroby 2002 a najeto cca 100 000km ( nejsem první majitel takže nevím jestli je to skutečné ). Ale k problému. Za studena nastartuji v pohodě, ale při teplem motoru mi přijde že to strašně dlouho točí než chytne a občas ani nechytne. Měnil jsem vzduchový, palivový a olejový filtr, svíčky, čidlo teploty, měřili se tlaky a byla čištěna škrtící klapka. Nic nepomohlo. Nemáte někdo podobnou zkušenost ? Nebo nevíte co s tím ? Mám strach s tym někam jet abych pak nezustal někde vyset. Budu vděčnej za každou radu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 Mě to za tepla tak 3x protočí než to chytne stačí jen nechat ať se točí .. co jsem zjíšťoval po koupi je to prý běžné..mám najeto už 160100km (při koupi 140 000) za studena startuje vpohodě dělá to jen když je ručička teploty na 90°C .. neřešil bych to určitě nikde nezůstaneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 ahoj, diky mam to uplně stejny jak ty. tak to už asi řešit tedy nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 s tim startem to mam stejny,... .......... kaslal bych na to lidi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Majklos003: Zalezi jak dlouho to musis tocit nez to chytne? Jako zacnes startovat a dejme tomu 1-2sekundy?! Nebo je to dele? Jako nechci vam kazit radost, ale moje starenka co ma najeto daleko vic nez ty vase, startuje jak studena tak tepla na drcnuti klickem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 no je to tak 3 sekundy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 3x-4x to protočí takže asi 3secundy.. za studena 2x řekl bych že za to může čidlo teploty nebo soft řídící jednotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 26. leden 2012 Sdílet Vloženo 26. leden 2012 Má zkušenost....tak moje Fabie 1.4 44kw E3 take startovala téměř na drnc. Faktem bylo, že teplejší starty byly o trochu delší (1-2vt) Totéž dělala i Fabie 1.4 50kw E3 Otázkou je, jestli motory E4 nestartují déle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.