Marek Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 No jasně, ale tady se neřeší BUSy :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777 Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 No jasně, ale tady se neřeší BUSy :-) To vím taky, psal jsem to jen proto, aby bylo jasno proč jsem si zvykl dávat ručku. Doufám že je to ostatním jasný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Nevím, co se ti nelíbí na tom řetězu - vždyť skoro nic netahá, tak proč by tam měl být nějaký obr. Oba se opotřebujou po dejme tomu 150tis. km (teda podle výrobce jsou doživotní) No rekneme ze jsem zvyklej na trochu robustnejsi reseni rozvodu nez je kolo vyseknute z plechu a retez z jizdniho kola cinske vyroby. Kdyz se nebudeme bavit o vykonu a tedy jizdnich vlastnostech... tak tohle je velmi zasadni vec kvuli ktere bych to nechtel ani za nic. Zlatej gumovej remen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Pokazdy zarazena jednicka a nekdy rucni brzda na dva zuby. Jinak kola vytocena smerem k obrubniku jsou dobry napad, hlavne v zime to pouzivam. Jinak tady maji vsichni vesmes stejny navyky, tak neni treba se vic rozepisovat. Start se spojkou, pokazdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 (editace) Dřív jsme měli Š 120, kde otec zatahoval ručku a dával kvalt v létě i v zimě a nikdy se nestalo (za celých 20 let), že by se nerozjel z důvodu zamrzlé ručky. No a já? Já jsem to samé, taky ručka + kvalt, u mě zpátečka (zamykání) a taky nikdy nebyl problém i v zimě bylo doposud vše bez problémů a myslím si, že s tou ručkou je to prostě jistota, že auto zůstane tam kde má být... PS: a startuju vždy se zmáčklou spojkou Editováno: 28. Srpen 2008, autor: Konny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777 Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Sešlápnutá spojka by snad měla být samozřejmostí. Nevím co se učí v autoškole v současnosti, ale za nás za to byla facka. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Konny: Na to přimrznutí jsou náchylnější kotouče, což asi není případ tý 120tky a možná i tvojí Okty? Měl jsem třeba Volvo 440, tam byl boj s ručkou (kotouče) každou zimu, na ostatních autech bohudík vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 No rekneme ze jsem zvyklej na trochu robustnejsi reseni rozvodu nez je kolo vyseknute z plechu a retez z jizdniho kola cinske vyroby. Kdyz se nebudeme bavit o vykonu a tedy jizdnich vlastnostech... tak tohle je velmi zasadni vec kvuli ktere bych to nechtel ani za nic. Zlatej gumovej remen To jsem nevěděl, že Čína dodává ŠKOda Auto a.s. Ml. Boleslav rozvodový řetězy? Nějaká novinka co nám utekla? Zase klasický hanění HTP...myslel jsem, že to už máme dávno za sebou...ale asi ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Sešlápnutá spojka by snad měla být samozřejmostí. Nevím co se učí v autoškole v současnosti, ale za nás za to byla facka. :-) Nám říkali: "není to podmínka, ale bylo by lepší startovat se spojkou" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777 Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Nám říkali: "není to podmínka, ale bylo by lepší startovat se spojkou" To se divím. Vždyť to jsou jejich auta. Dřív to byly auta Svazarmu, přesto si ty auta nechtěli nechat huntovat. Asi k nim měli větší vztah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Auto startuju se spojkou (a jedno jestli s nebo bez kvaltu). To by mělo být šetrnější k baterce i starteru (pokud sešlápnu spojku má tomenší odpor než když musí starter točit kolečkama v převodovce). Ale např. u Trabanta je to právě naopak (strartuje se na neutrál bez spojky), ten má na ovládání spojky jen třecí ložisko s větším odporem (než mají klasická axiální kulišková ložiska). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 To jsem nevěděl, že Čína dodává ŠKOda Auto a.s. Ml. Boleslav rozvodový řetězy? Nějaká novinka co nám utekla? Zase klasický hanění HTP...myslel jsem, že to už máme dávno za sebou...ale asi ne... Nene, klasicky haneni htp vypada jinak a tyka se hlavne vykonu. Me se jedna o ne uplne spolehlive technicke reseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 OK....ale jak je vidět tak to jejich řešení funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Jak psal inya, kdyz s tim zachazis inteligentne, tak to tech 150 tisic vydrzi. Ja hlavne nechapu toho hnupa ve skoda auto, ktery vymyslel ze ten rozvod je dozivotni, proc teda nenaridi vymenu po 120 tisicich? Ale co jsem koukal na autokelly tak se da koupit jen retez, ne to plechovy kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 ono nejde ani tak o to jestli máte bubny nebo kotouče, u octavií/fábií j´de spíš o poškození bovdenu do kterýho se dostane trocha vody a zamrzne lanko v bovdenu a tím zůstane auto stát zabržděný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 parkuju na rovině, takže jen 1 nebo R.. taky už se mi v zimě stalo s Fabkou, že mi zamrzly lanovody a já se klouzal ručku jen z nebo do kopce.. jo a startuju se spojkou a zařazenou rychlostí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 U Forda nenastartuješ, nemáš-li klíček v zapalování, to je taky dobrý, ne? Tohle neni ale Ford forum Nevim, já ručku nepoužívám v žádným případě při rozjezdu, dělal to jenom kámoš kterej měl š 120, jinak sem ani s nikym nikdy nejel kdo by do velkýho kopce dával při rozjezdu ručku.Asi jsem jiná škola, nevim no. No tak trochu TeDeIckova skola btw ja startuju Bobiku se zarazenou rychlosti a spojkou, take se mi stalo ze jsem stertoval se zarazenou rychlosti i bez spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 davon: no jo furt A jak máte při startování volant? Rovně, doleva, doprava, na doraz doprava, na doraz doleva, nemáte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 TDickova ani ne, dycky sem měl benál, ale co si otec koupil první TDi oktu a já to ochutnal, tak se mi to nějak zalíbilo a taky sem aji jezdil dost tak se mi to hodilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 P2M: volant zásadně vyndávám, mám rychloupínák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 jo a v zime na rucku se*u, kvalt + sutr nebo poleno to jisti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Jednou se mi stalo, že jsem jednu starou berlu (Karosa) nechal stát z mírnýho kopce na 1 st. Na ručku jsem zapomněl a šel něco řešit do křižovatky, naštěstí jsem stál proti ní, když jsem měl pocit, že se nějak pohybuje, tím že to mělo asi 1 300 000 km na motoru, to na tu jedničku pomaličku poskakovalo směrem k mně No krve by se ve mně nedořezal ... Je mi jasný, že to je trochu jiná váha, ale úplně bych té jedničce vždycky nevěřil. Občas máme výjezd k autu, který někdo zaparkoval s 1.st, kvalt mu vypadl a auto najelo do silnice nebo do něčeho "řízlo". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Liberec Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 BObíku dobrá nová otázka co když odpovím, že všecko? Záleží jak mám náladu, občas startuju s rychlostí i bez spojky no a pak.. to zdechne a skočí Jinak parkuju se zpátečkou a ručkou (síla zvyku) jak mi to říkali v autoškole si moc nepamatuju, ale tuším, že chtěli at nechám rychlost na ručku si nevzpomínám.. Když někam jdu jenom na chvilku, tak ručka a neutrál.. Že jsme nemohli vyjet se mámě stalo nedávno - nechala auto měsíc na chatě.. Opravdu krásná diskuze, ale myslím, že to je opravdu individuální, já třeba taky na rovině na parkovišti nedávám ručku jen 1/R, v zimě tady na severu ručku vůbec ne, používám ji jen na rozjíždění ale zase jen do prudkého kopce. No ale moje žena tak jak ji naučili v autoškole tam vždy na parkovišti narve ručku a ještě 2xz hkusí, jestli je až na doraz , ....až z toho rostu. Takže.....každej človíček parkuje jinak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 (editace) Já prakuju z rychlostí pouze když parkuji na kopci dávám ručku. Když parkuji z ručkou mám tam i rychlost. Ani při rozjíždění do kopce jí nepoužívám, pouze když je to hodně hustej kopec. Při startování dávám spojku. Bez ní je to vo hubu zapomeneš že tam máš rychlost a pusinkuješ auto před tebou Editováno: 31. Srpen 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Příchod k autu, zmáčknutí knofátka na klíči, auto se neodemkne, doprdele v háji baterka, do práce se jde pěšky a odpoledne sháním nabíječku Příchod k autu, zmáčknutí knofátka na klíči, auto se odemkne, otevírám dveře LEVOU rukou, usedám. Během sedání odcvakávám z karabinky klíč od constructu. PRAVOU rukou dávám klíč do konstructu (z boku od spolujezdce). Mám-li spolujezdkyni využiji k osahávání nohou. Otočení klíče v konstruktu. PRAVOU rukou klíč do zapalování. Otočit na polohu jedna. Pár sekund čekání, mezi tím vyšlápnutí spojky a vyřazení na neutrál, pavá noha na brzdu. START PRAVOU RUKOU. Zapínám rádio a během prvních skvostných tónů Hanky Zagorový se poutám do čtyřbodových pásů (OBĚMA RUKAMA).*** Pak za jedna (rozjíždí se daleko lépe nežli třeba na trojku)a odjezd+++. Parkování: Zastavit (důležité), noha na brzdě, zařadit Raketu, chcípnout (Bobíka), vymotat se z pásů. LEVOU rukou otevřít dveře tak, aby se neochmatal vyleštěný chrom na kličce. PRAVÁ ruka krade klíč ze zapalování a zavírá tak Hance Zagorový hubu. Pravá ruka pokračuje v krasojízdě a otáčí klíčem v konstruktu a zamyká ho. Klíč vytahuje ven a důmyslným chmatem připíná karabinkou klíč ke klíči od automobilu. Vystupuju (LEVOU nohou napřed) z auta. Beru batoh (hodně sušenek, jogurty, mlíko, chleba máslem (tlustě namazanej) a petka s nějakou vodou, papíry od káry a pěněženka s drobnejma do automatu na kafe). Dveře uchopíme za hranu tak, aby se obtisk neobjevil na černém sloupku. Zamykám, hladím Bobíka PRAVOU rukou po haupně a říkám: "Čekej, za pár hodin se vrátím a buď statečnej" ***Ještě si občas beru bílý rukavice na řízení, ale oblékáním snad nebudu zdržovat. +++V případě zimního období přichází během cesty k řeči ona ruční brzda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.