Leden 25, 201213 r Zdravim panove, mam O2 2005 1,9tdi PD 77kw Elegance a pri zahratem motoru(chladici kapaliny na normalni teplotu) mi spatne startuje moje O2. Chytne vzdycky, ale trva to tak do 2 sekund a kdyz chytne tak ucitim takove skubnuti motoru. co prosim s tim? chyby zadne,auto v dobrem stavu,studene starty i v mrazu ok,nove zhavice,olej menen pravielne. diky za rady Upraveno Leden 25, 201213 r od brukef
Leden 25, 201213 r Je to vada O2. Jak se píše v předchozích příspěvcích - chce to korekci teplých startů v ŘJ. Provádí to třeba firma TDIFUN,DIESELPOWER atd...
Leden 25, 201213 r Dekuji moc. Jen jsem ve foru cetl ze se s PD nikdo nesetkal ze by spatne startoval... Tak jsem uz vydeseny co to bude za zavada.... Jinak auto spolehlivy a jsem nadmiru spokojen. A dela tuto upravu softu nekdo bliz Olomouci? Dekuji
Leden 25, 201213 r TDIFUN je zaručená kvalita - mluvím ze zkušenosti. Za kvalitou je lepší si dojet. Upraveno Leden 25, 201213 r od Sniper_2003
Březen 12, 201213 r nazdar hlapy tento problém som riešil aj ja na oc1.9 bxe ,dal som nový softvér a nejaký čas to bolo dobré ,ale potom znovu to isté ,potom som sa skúšal hrať s štartovacou davkou a nič .Ale po dlhom skumaní som sa dopracoval snímaču teploty paliva ,ale snímač nestačí vymeniť bude to robiť to isté, treba mu zmeniť odpor .Takže ked som to urobil stačí ukazať autu klúče a auto na šupu naštartuje .Odvtedy vyskúšané na šiestich vozidlách a všetky na šupu naštartujú ,žiadny problém zo štarty za tepla.celková cena za súčiasky cca 25 centou
Březen 19, 201213 r já to měl taky a po výměně autobaterie za silnější ten problém přestal,bylo mi řečeno že původní autobaterie není tak silná a nemá ten impuls jak silnější,,,,,
Březen 19, 201213 r 2 miroslav57 Tím jsi nic nevyřešil jen jsi to o něco málo oddálil. Stejně, pokud budeš chtít startovat na brnk i za tepla, tak si budeš muset ty teplé starty nechat softwarově poladit.
Březen 31, 201213 r zdravim tak snad to pomůže... http://blog.kerpof.net/auta/teple-starty-tdi-levnejsi-reseni/
Duben 1, 201213 r V dnešní době Vám starty " dávku " poladí skoro v každé škodovce, každý kdo má diagnostiku a ví , jak na to. Postup pro zvednutí dávky se už dlouho objevuje na netu. Upraví se pouze dávka, nic jiného. Používá ho diagnostika supervag, Vag-com , atd...
Srpen 27, 201213 r zdravím, mám problém se startováním u mojí octavie. Motor vždy chytne ''divně'' nejvíc a nejčastěji je to poznat na teplém motoru. Když začnu startovat tak motor začne strašně mlátit. Někdy zase chytne strašně z lehka jak kdyby byl uplně bez komprese, příjde mi že když startuju hned po nažhavení tak chytne jak bez komprese a když chvilku čekám až ručička teploty vyleze na 90 tak to hodně zamlátí, nejlíp to chytne když startuju a ručička teploty je kolem 70° nevím co s tím VAG hlásil teplotní čidlo, vyměnil jsem ho a problém trvá, někdo radil vyměnit baterii jednu novou jsem měl doma, dal jí tam a beze změny, jinou chybu vag nehlásí, jen špatnou žhavící svíčku (všechny 4 jsou nové). Dokáže mi někdo poradit ? měl jsem to v origo Škoda servisu a taky si nevěděli rady. Pokud se s tím někdo setkal nebo ví co to může způsobovat tak mě prosím kontaktujte. děkuji
Srpen 28, 201213 r No a v jakém stavu máš akumulátor. Není náhodou v posledním tažení? akumulátor vyměněný za nový... Co třeba klapky v sání? jdou ty klapky nějak vyzkoušet zda fungují správně ? nebo zkusit vyměnit ?
Srpen 29, 201213 r Vyzkoušet přes diagnostiku a nutně při tom vizuální kontrola zanesení, lehkost chodu...
Srpen 29, 201213 r nejlevnější řešení je zvýšení odporu teplotniho čidla při startu.. navod je na dieselpower foru
Srpen 29, 201213 r Tvrzení o čemkoliv, že to je to nejlepší není zrovna nejlepší tah Upraveno Srpen 29, 201213 r od šulda
Srpen 29, 201213 r ale příčina delšího chybného startu je většinou startér, ej potřeba ho zrepasovat, pak točí jak nový
Září 6, 201212 r Tak panove .. dalsi teply start vyresen.. :-) Klasika .. dele tocil (3-5sec) na konci kopacka do paky .. BUM a nastartovano .. pred chvili jsem prijel od dr.TDI (TDIFUN) : hot start na brnk sw. EGR off + paradni polazeni softu :-) ze seriovych 300,5 Nm a 114 PS na 334,31 Nm (2425ot) a 146,67 PS (3979ot) amarok TDI graf.pdf Upraveno Září 6, 201212 r od amarok
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.