Tomas_ek Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 měl bych takový problém. Cca 1,5 měsíce jsem majitelem O1 1,8 20 VT (110 kW) najeto má 78 tkm, jezdím na 17" (i zimní) a můj problém je, že to moc žere a je to zbytečně rychlý. Je nějaká možnost, jak čiptuningem motoru snížit výkon a tím i spotřebu? Odstranit turbo? Odpojit jeden vstřik a mít z toho tříválec? dálniční tempo jezdím 100 až 105 na V rychlostní stupeň. kdy to pak žere kolem 6,4 litrů průměrně. město dávám za IV a držím se tempomatových 50. Průměrnou dlouhodobou mám 9,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 (editace) Uprimne " nech se lecit"... cim min koni bude, tim to bude jeste horsi... Aby jsi roztahnul na nejakou rychlost vahu auta atd na to potrebujes vykon...Kdyz to nepojede, tak tomu budes dil slapat po krku a krmit benalem chciple stadecko koni... Priklad""" je to asi tak, kdyz odejde v TDI vaha vzduchu.Auto nejede a zere!!!!!!!! Nebo si kup TDI nejlip rotacku, kde se da jezdit usporne.... Editováno: 28. Říjen 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Bobiku,to snad ani nemůžeš myslet vážně? vždycky jsem si myslel že jsi tak nějak normálí podle tvého vystupování na různých fórech,ale tohle? Nejsi pod vlivem omamných látek? lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia rrs Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Zkus kontaktovat mvoleska,on neco vykouma :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Nepatri do sekce "vtipy, vtipne obrazky atd"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Tak jak bylo psáno, jestli chceš jezdit úsporně kup TDi, u 1.8T nemůžeš počítat, že budeš jezdit za 6 litrů. Divím se, že si tohle nevěděl ještě před koupí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 28. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Tdi máme doma 1,9 66kW i 2,0 103kW ale to dělá hroznej bordel a smrdí mi to. Hlavně teda ten kravál od toho v interiéru Takže volba benzínu u mě je jednoznačná. A roztáhnout na nějakou rychlost nepotřebuju, líbilo by se mi kdyby maximálka byla těch 130, to stačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 (editace) Ok, ale nepočítej že budeš jezdit úsporně. Editováno: 28. Říjen 2008, autor: Tomas.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 No tak zase jake te TDi. To tu rozebirat nebudu. Jinak octa 1,6 a 1,8 pri stejne zatezi . Co asi bralo mene......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Tdi máme doma 1,9 66kW i 2,0 103kWale to dělá hroznej bordel a smrdí mi to. Hlavně teda ten kravál od toho v interiéru Takže volba benzínu u mě je jednoznačná. A roztáhnout na nějakou rychlost nepotřebuju, líbilo by se mi kdyby maximálka byla těch 130, to stačí Prave to kdyz jedes z 0 na tech 130 je onen okamzik kdy to chce kone a kde to taky papa.Kdyz tu dobu zkracujes nez povolis pedal na ustalenou rychlost, tak setris palivo...To je cele tajemstvi uspory chiptuningem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 měl bych takový problém. Cca 1,5 měsíce jsem majitelem O1 1,8 20 VT (110 kW)najeto má 78 tkm, jezdím na 17" (i zimní) a můj problém je, že to moc žere a je to zbytečně rychlý. Je nějaká možnost, jak čiptuningem motoru snížit výkon a tím i spotřebu? Odstranit turbo? Odpojit jeden vstřik a mít z toho tříválec? dálniční tempo jezdím 100 až 105 na V rychlostní stupeň. kdy to pak žere kolem 6,4 litrů průměrně. město dávám za IV a držím se tempomatových 50. Průměrnou dlouhodobou mám 9,4 Sakra chlape, co s tim autem delas? Me to jezdi prumerne za 7,9L a to mam jeste par kg navic a vetsi sv.vysku. Nemuzes cekat, aby 1.8T, ktery ma uz vic jak 10let (technologie) jezdil za 6L. Realne můžeš s muší nohou za 7-7,5L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 28. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 no jako na těch 50 se to dostane hned, to samé na 130, ale jestli by se to na tyhle rychlosti dostalo čipem o 0,5 sekundy dřív, tak to stejně nevyřeší nic s tou dlouhodobou ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 měl bych takový problém. Cca 1,5 měsíce jsem majitelem O1 1,8 20 VT (110 kW)najeto má 78 tkm, jezdím na 17" (i zimní) a můj problém je, že to moc žere a je to zbytečně rychlý. Je nějaká možnost, jak čiptuningem motoru snížit výkon a tím i spotřebu? Odstranit turbo? Odpojit jeden vstřik a mít z toho tříválec? dálniční tempo jezdím 100 až 105 na V rychlostní stupeň. kdy to pak žere kolem 6,4 litrů průměrně. město dávám za IV a držím se tempomatových 50. Průměrnou dlouhodobou mám 9,4 Bobíku,Bobíku Asi jsi opravdu špatně zvolil. Správně ti to píše TDI Fun. Pokud má motor vyšší výkon, měně na něj šlapeš, lépe jede a jede úsporněji. Samozřejmě při stejném stylu jízdy. S tvým motorem ať s ním uděláš cokoliv nikdy nebudeš jezdit pod pět tak jako poladěné TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Woow tak toto mi vyrazilo dych Inak ta spotreba co pises je dost vysoka ak jazdis usporne tak mozno bude niekde problem. Ja mam dlhodobu mesto 7,4. Inak keby si si kupil nejake to chudatko 1,4 tak tam by si zistil co je to spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 28. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 tak 1,4 neberu jakochudáka, měl jsem v F s 50 kW nepoladěnýho výkonu a šlo s tím jet za 4,9 a to byla paráda naftu jak jsem již psal výše nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Ty Bobíku a není to náhodou jen takový nezvyklý přechod z Fábky 1,4MPi??? Časem si zvykneš, ale rozhodně je to kuriozita..všichni výkon zvyšují Ale napadá mě řešení-tak tomu tolik nešlapej. I s 1,8T se dá jezdit "piánko" jako třebas s 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 28. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 člověče, já na to nešlapu, dávám si sakra bachy, kdy řadím, abych neslyšel hvízdání turba. Přechod je to fakt nezvyklej - k horšímu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 ak si chcel benzin tak mas najlepsi motor. Nie ze ta napadne mu nejako ublizit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Jo tak hvizdani turba. A jsme u toho. Mas 92kw. Ta zrala hodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Bobiku, osobně bych tomu dal ještě čip, pak by ti možná spotřeba malinko klesla, ale s tou 1,8T nikdy pod 8 kombinaci jezdit nebudeš. Kup si naftu, dej do ní něco na odhlučnění a budeš si chrochtat na spotřebě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 člověče, já na to nešlapu, dávám si sakra bachy, kdy řadím, abych neslyšel hvízdání turba. Přechod je to fakt nezvyklej - k horšímu? no a nebude právě v tomto zakopaný pes? ono zase druhý extrém-podtáčení a dušení motoru-taky spotřebě neprospívá. Paradoxně jsem to zjistil i u mého "motůrku" Moc točit=špatný a zbytečný, ale zase málo točit=taky na nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Dej si tam LPG a budeš jezdit za 4-5 litrů benzínu (v přepočtu) a ani nemusíš auto měnit za ropáka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 28. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 výměnu auta nyní řešit nemůžu a minimálně do léta budu toto mít. Pak bude určitě zase benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Taky dobre reseni: Volkswagen Golf 1,4 TSI Motor: kompresorem a turbodmychadlem přeplňovaný zážehový čtyřválec Zdvihový objem: 1390 cm³ Výkon: 170 k / 125 kW při 6000 ot./min. Točivý moment: 240 N.m při 1750-4500 ot./min. Maximální rychlost: 220 km/h Zrychlení 0-100 km/h: 7,9 s Kombinovaná spotřeba: 7,2 l/100 km a mala pojistka!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Hele, vlastni zkusenost jezdit kolem 2,5 az 3,5 tis otacek. Turbo se sepne tak akorat, taha a auto moc nezere. Ted beru kombinaci +- za rok kolem 8 litru ,ale zase dovolena, klima 6,4l. Na to auto si zvyknes. Taky se jezdilo za vyssi spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.