Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Větší blbost jsem neslyšel :kuk::smich:

Kdyby jste se zamysleli nad tím jak to funguje ,zjistíte že je to blbost.

Takhle vznikají mýty o tajemných závadách a rozsáhle diskuze o ničem.

PS: jak si trubka v které je tlak, může něco přisát??

Netuším - nejsem automechanik - jak jsem koupil tak prodavam.

Vloženo

Tak sem ho po 68ooo taky vymenil, ale rekl bych ze sem ho jeste zdaleka menit nemusel. sice tmavej zvenku ale zevnitr uplne bilej. ve filtru byla cista nafta bez usad, bez oleje, cisto. Ale musim pochvalit VW group ze na odvzdusneni cele palivove soustavy stacilo jednou otocit klickem v zapalovani ... to sem fakt cumel. :palec2:

Vloženo

Dle servisky je že pokud používáš naftu dle ČSNxxxxxxx,tak je výměna naft.filtru po 90.000km.....po 60.000km se měnil u starých klasik TDI....

Já je teda měnim taky dřív....po 90.000km mi to přijde dost a vlastně i po těch 60.000km.......

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)
Mám najeto 90k tak ho taky asi vyměním...kolik ta vložka stojí? Kámoš mě strašil že snad 2500,- to mi přijde přestřelený...

cca 590,-

Dnes jsem byl na 60tkm servis a bylo mi zdeleno,ze se meni v 90tkm.

Editováno: , autor: karel
  • o 3 týdny později...
Vloženo

ještě k tomu naftovýmu filtru - je nuný po výměně filtru odvzdušňovat pal. soustavu? Mám na tělese filtru šroubek - v DP se píše že slouží k případnému odsání vody z filtru - předpokládám, že je voda lehčí než ropa, takže se odsaje z vrchu...ale o odvzdušňování jsem se nedočet...je teda zapotřebí, nebo se vzduch vytlačí zpětným vedením do nádrže?

Dík

Vloženo

Pro info

Ropa neni lehci nez voda takze si vzpomen ze treba na mori pri havarii tankeru plave po vrchu

K tomu odvzdusneni, jsou tam dva druhy filtru i samotne vlozky jeden druh je pokud mas nahore odvzdusnovak a druhy je bez odvzdusnovaku

Kdyz jsem ja menil tak mam model bez odvzdusnovaku, pouze vymenil nic nezaleval naftou, jen parkrat zapnul a vypnul klicek a pak chvili nechal vrcet na vonobeh aby s minimalni spotrebou se vymenila nafta z nadrze do filtru a opacne,protoze nafta u TDi PD porad koluje dokola a vstriky si vezmou pouze co potrebuji a ta vetsina co nespotrebuji se vraci prez chladic nafty ktery je pod podlahou (pod nohama spolujezdce) nazpet do nadrze

Vloženo (editace)
Jen pro zajímavost přikládám foto naftového filtru moji Octavie po 80.000km

Minulý týden jsem ho před zimou raději vyměnil.

Zasviněněj je docela dost

Tak pridavam foto vlozky filtru ktery ma nahore na vicku odvzdusnovaci sroubek

To Kemar

Ty si měnil filtr UFI viz foto nahoře, nebo filtr Mann viz fotka dole?

Jinak protože moje auto cukalo v tahu při mrazech pod -10°C, tak jsem vyměnil preventivně palivový filtr.

Vypadal podobně jak ten UFI na obrázku nahoře, tak snad to pomůže.

Jinak děkuji Korlos3 za radu ohledně značky origo filtru M+H -

koupil jsem jej tedy u "Novačky" za 690,- a díky tomu ušetřil téměř 350,- ( v servisu za identický filtr PU 936 x chtěli přes 1040,-).

Jinak jsem se ještě chtěl zeptat jak je vyhřívaný naftový filtr?

Zpátečkou nafty, nebo chladící kapalinou motoru?

Editováno: , autor: indet
Vloženo (editace)

Myslim ze jsem daval UFI

Ono je to stejnak jedno... stejne to bouchaji na jedne lince akorat a konci do jednou davaji do krabicek UFI, pak Bosch, druhy den Mann atd...

Editováno: , autor: kemar
Vloženo (editace)

jj...VIF už používám.... :palec2:

Tak jsem dneska vyměnil palivovej a vzduchovej filtr...docela kentus...naštěstí nafta odebraná z nádobky byla hezky čistá, bez oleje...

post-87-1232451272_thumb.jpg

post-87-1232451437_thumb.jpg

Editováno: , autor: holy
  • o 1 rok později...
Vloženo
U TDI-PD se nemusí po výměně naft.filtru ho ještě zalejvat....stačí 2-3x pustit a vypnout zapalování a ta nafta se tam sama natáhne...

Rád by som sa podelil o môj dnešný zážitok v servise....

Šiel som na výmenu oleja tak som kúpil aj palivový filter nech to servisáci vymenia jedným vrzom.Vzhľadom na to, že v origo servisnom manuále je postup výmeny palivového filtra nasledovný: odšróbovať odvodňovací šrób, odsať cca 100ml nafty,resp. vody, vymeniť podložku, zašróbovať, odšróbovať viečko, vymeniť filter a tesnenia, zašróbovať viečko

tak som sa snažil aby chlapci dodržali tento postup. Pred naštartovaním som 5krát zapol kľúč, aby si teda čerpadlo natiahlo do systému naftu...tak štartujem a ejha....nič...sucho....nafta vo filtre bola (overené)....Štartovali sme auto až zdochla baterka.Nasledovalo napichnutie na elektriku..trvalo pekných 20 minút, kým motor naskočil...a preto sa pýtam, KDE SA STALA CHYBA???????? Ďakujem za racionálne vysvetlenie.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...