Stringo Vloženo 11. Červen 2017 Vloženo 11. Červen 2017 Tak výměna čerpadla nepomohla, výměna pojistkové skříně nepomohla... pořád to samé. bzučí to od relátek a nejde to nastartovat. Ještě mám domluvenou diagnostiku, akorát dotyčný neví, jestli se dá napojit Felicie. Poradil by někdo, jestli to jde a případně kde je zástrčka? Zkusil jsem jí najít, ale nikde jsem nic nenašel... Citovat
Malta Vloženo 11. Červen 2017 Vloženo 11. Červen 2017 napojit se dá, ale v té době toho ještě moc neuměla. Zásuvka je u spolujezdce někde u pojistkovky, už si to nempamatuji úplně přesně edit: našel jsem fotku fel.bmp Citovat
Stringo Vloženo 12. Červen 2017 Vloženo 12. Červen 2017 Joop, díky mám ji tam. Zkusíme a uvidíme, jestli to něco ukáže... Citovat
McMatej Vloženo 12. Červen 2017 Vloženo 12. Červen 2017 To je prekérní situace. Hlavně aby to nebyl morybundus. :-) Já bych zkusil udělat nový extra obvod pro čerpadlo, tím myslím spínané kontakty relátka připojit extra drátem na + baterku druhý spínaný kontakt na čerpadlo, spínané + na cívku relátka, druhý kontakt cívky uzemnit. Lepší by bylo, aby to dělal někdo, kdo elektrice trochu rozumí, přeci jen se pouští elektrika do nádrže .... Citovat
Stringo Vloženo 12. Červen 2017 Vloženo 12. Červen 2017 No, právě nikoho v okolí nemám [emoji20] Citovat
Stringo Vloženo 13. Červen 2017 Vloženo 13. Červen 2017 Tak diagnostika ukázala chybu 00515 - Hallova sonda (chybějící signál / trvale) Ví někdo co s tím? Citovat
Wittmann Vloženo 13. Červen 2017 Vloženo 13. Červen 2017 (editace) no to je snímač otáček, ne? EDIT: Teď mi ale došlo, že to je asi v pořádku. Pokud nemáš nastartování, není signál Editováno: 13. Červen 2017, autor: Wittmann Citovat
Wojnar Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 No, ale když startuje tak se signál očekává. A jelikož není, proto ta chyba, bych řekl. To co říkáš Ty, by bylo kdyby četl stav akčních členů. Citovat
Wittmann Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Popravdě nevím, jen uvažuji a horko těžko vzpomínám.... Elektronika felicie a potažmo možnost diagnostiky se u feldy velmi primitivní a mám pocit, že ten snímač generuje signál, jen když se pod ním něco točí. Permanentní "závada" tohoto snímače je mi totiž nějak povědomá...Ale samozžejmě to může i znamenat, že je KO. Citovat
Wojnar Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 No právě, a jelikož nic negeneruje, ŘJ to zapíše do paměti závad.Tak to vidím já. Citovat
Malta Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 řekl bych že se to dá snad snadno ověřit, chybu máznout a pak zkusit startovat. Pokud bude čidlo dobré, měl by otáčející se věnec donutit sondu generovat signál ... nebo je moje úvaha scestná? Citovat
Wittmann Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 no ale jak ji smazat, když tam ten signál není? ...ale to už vyloženě teoretizuji. Citovat
Malta Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 běžně, jak u novějších aut, vymazat paměť závad, nebo to nejde, nebo to tam skáče okamžitě po otočení klíčku do polohy I, aniž se motor protočil? Citovat
Wittmann Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Tak mě to donutilo vyštrachat dílenkou příručku, kde se píše: 00515 - Hallův snímač G40, žádný signál = vadný G40, nebo přerušený vodič a to vše s poznámkou: Vyvolátete-li paměť závad se zapnutým zapalováním, nedostává řídící jednotka signál ze snímače otáček, a proto se vždy zobrazí "Hallův snímač G40 - žádný signál" Mně to bylo hned povědomý, kdysi se příčině této "závady" vedly vášnivé diskuse. Citovat
Stringo Vloženo 14. Červen 2017 Vloženo 14. Červen 2017 Tak jo, snímač otáček jsem už vyměnil hned na začátku, když problém nastal. Chyba smazat šla, avšak se hned zase objevila. Nastartovat nešlo, točí to jak blázen ale nechytne. Akorát jsem si všiml, že když mám zapnuté zapalování, tok začne bzučet u těch relátek a po 5s když to přestane, tak je slyšet nějaké bzučení někde od motoru pod vzduchovým filtrem... Citovat
Wojnar Vloženo 15. Červen 2017 Vloženo 15. Červen 2017 Pominu-li to bzučení, pak chyba snímače otáček není jen o snímači samotném, ale i o vedení mezi snímačem a ŘJ. Citovat
Kellyas Vloženo 11. Září 2020 Vloženo 11. Září 2020 (editace) Ahoj, mám problém. Při otočení klíčku nesepne palivové čerpadlo. Nevíte co s tím? R.v. 98 Editováno: 11. Září 2020, autor: Kellyas Citovat
Malta Vloženo 11. Září 2020 Vloženo 11. Září 2020 Změřit na čerpadle zda tam máš napětí po zapnutí kličku a pokud ne tak pojistka nebo relatko Citovat
Sutik Vloženo 19. Říjen 2023 Vloženo 19. Říjen 2023 Ahoj, felda 1.3 96” jednobod. točí jak vzteklá, ale nechytne. Ani otáčky se nezvedaj. Jednou se mi to stalo a na po 5té to chytlo, tak jsem to bral tak, že po zimě se jí nechtělo. Stála celou zimu. Teď stála celý léto a chtěl jsem jí před zimou projet a zase nestartuje. Diag píše Hallův snímač, ale ten to píše vždy, když motor není nastartovaný. Nějaký rady? Najeto 53k poctivých. Palec rozdělovače vypadá hezky, má se namazat silikonovým olejem nebo ne? Vzal sem ho lehce šmirglem. Diky za rady Citovat
Sutik Vloženo 22. Říjen 2023 Vloženo 22. Říjen 2023 (editace) V 19. 10. 2023 na 15:52, Malta napsal: zkusil bych VN cívku Tak je to benzínem. Odpojil jsem hadičku a leze z toho nakej hnus. Asi už je starej. Musim ho nejak vysat. Nějaky napady jak? Pod sedadlem to víko si nechci znicit, jeste do toho nikdo nelezl. Editováno: 22. Říjen 2023, autor: Sutik Citovat
Harros01 Vloženo 27. leden 2024 Vloženo 27. leden 2024 Zdravím, zkusím obnovit toto téma, jestli ještě někdo feldama jezdí. Řeším problém felicie 1.3 facelift, někdy nechytá, starter točí, roztlačit jde ale vždy. Jinak běží normálně, svíčky nové, čerpadlo vyměněno za jiné. Spínačka? Jediný rozdíl v roztlačení a startování klíčkem vidím ve spínačce. Díky za nápady. Citovat
McMatej Vloženo 27. leden 2024 Vloženo 27. leden 2024 To jsou zapeklitosti. V pravěké době NEelektronických zapalovacích soustav byl často problém v tom, že startér zatížil baterii tolik, že na zapalování již nezbylo dost energie a jiskra na svíčce byla slabá a nezapálila směs. To už elektronické zapalování dávno vyřešilo, ale přesto bych prověřil, jestli je na zapalovacím modulu dostatečné napětí. Nevím už které Felície měli jaké zapalování, některé měli ještě rozdělovač a jednu zapalovací civku. U těch šlo napětí do cívky při startování jiným drátem než při normálním chodu motoru. (Cívka byla 6 V a při normálním běhu motoru šlo napětí do civky přes odpor (bílá "kostička" na cívce), při startování šlo rovnou do cívky) A nebo, když bys zkusil připojit pořádnými startovacími kabely druhou baterii (auto)? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.