Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, jsem tu nový, ale nikde sem nenašel můj problém s motorem 1.6 FSI 85kW. Po uvolnění plyn. pedálu při přeřazování trvá cca 1s, než otáčky motoru spadnou s vyšších otáček na volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být ? Díky za info :)

Vloženo

Záleží čemu říkáš vyšší otáčky z 3000 je to divné ale z 6000 bych to neřešil...Jinak jsem měl podobný problém na O1 a dělal to vysypaný spínač brzdového pedálu.

Vloženo (editace)

Podle mě to zas tak normální nebude. Dnes sem to trochu zkoumal. Když jedu a chci přeřadit, tak po uvolnění plyn. pedálu otáčky motoru zůstanou na tu chvilku tam, na kterou hodnotu sem otáčkoměr vytočil nebo se dokonce samy od sebe trochu zvýší a potom teprve spadnou. To by tak asi být nemělo. Jakoby ten plyn. pedál byl zatuhlej.

Editováno: , autor: Charlie.007
Vloženo
Podle mě to zas tak normální nebude. Dnes sem to trochu zkoumal. Když jedu a chci přeřadit, tak po uvolnění plyn. pedálu otáčky motoru zůstanou na tu chvilku tam, na kterou hodnotu sem otáčkoměr vytočil nebo se dokonce samy od sebe trochu zvýší a potom teprve spadnou. To by tak asi být nemělo. Jakoby ten plyn. pedál byl zatuhlej.

Tak dnes mi to kamarád napojil na VAG, hodnoty na škrtící klapce byly vyšší, takže mám zkusit vyčistit škrtící klapku a uvidíme. Prý se dost často zasviní, třeba nekvalitním benzinem, tak snad to pomůže ;)

Vloženo

Zdarec. U těchto motorů je normální, že otáčky klesají s mírným zpožděním a není proto důvod to považovat za závadu ba naopak je zde nepatrná výhoda, že při řazení nedochází ke zbytečné strátě výkonu vlivem poklesu otáček a motor tak pracuje plynule a kultivovaně. Jsem vlastníkem tohoto motoru a nepamatuji se, že by tomu bylo někdy jinak. Jak už tu bylo psáno je třeba se s tím naučit pracovat a bude dobře. Škrtící klapku vyčisti, ale asi ne zcela to splní tvá očekávání i když kdo ví třeba jo osobně bych ti to přál :palec2:

Nutno dodat, že také tankuji N98 a výš.

Vloženo (editace)

Jo, to s tím zpožděním klesajících otáček znám i z jiných aut, ale mně to fakt strašně řve. Dokonce se mi po uvolnění plynu ty otáčky mírně zvýší a potom teprve klesnou. Při přidání plynu na prázdno bez zařazené rychlosti je to v pohodě. Projel se s tím právě i kamarád, co dělá přímo ve Škodovce v servisu a říkal, že takto to určitě dělat nemá. S tím benzínem máte asi pravdu, taky mi říkal, že pro tyto motory je potřeba min. 98 oktanů. No jo, copak tam asi tankoval původní majitel, toť otázka ;)

Editováno: , autor: Charlie.007
Vloženo

Zkus V-P Racing od Shellu, má v sobě kromě 100oktanu jeste čístící a konzervační přisady, které by mohli trochu ten motor zevnitř také propláchnout, ovšem musíš s tím vyjezdit minimálně 3 - 4 plné nádrže aby to mělo aspoň nějaký efekt a všechny problémy to taky nevyřeší, ale třeba to pomůže. Já mám s VP Racing velice pozitivní zkušenosti (subjektivně je dle mě toto nejlepší benzín volně dostupný na trhu)

Vloženo

Ti říkám u O1 mi tohle co popisuješ dělal ten spínač brzdového pedálu. Taky to nepsalo žádnou chybu a chovalo se to přesně jak popisuješ. Zkus tam dát pokud máš známého u Škodovky jinej a uvidíš.

Vloženo

Jo, mrknu na to, akorát mně není jasný, jak by mohl mít vliv brzdový spínač na otáčky motoru? Brzdový světla normálně svítí, tak spínač špatnej asi nebude. Ale prozkoumám to, dík za radu :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Ti říkám u O1 mi tohle co popisuješ dělal ten spínač brzdového pedálu. Taky to nepsalo žádnou chybu a chovalo se to přesně jak popisuješ. Zkus tam dát pokud máš známého u Škodovky jinej a uvidíš.

Omlouvám se, že to píšu se zpožděním, ale prodleva klesajících otáček vyřešena :) Bylo to opravdu spínačem, ale na spojkovém pedálu, byl rozpojenej. Teď je už všechno OK ;):D

  • o 14 let později...
Vloženo

Zdravím ve spolek. Mám na vás dotaz, nově jsem přešel z 2 0 deeselu na 1.6 FSI. Je to můj první benzím. Vždy jsem měl deesly. Chci se zeptat, zda je normální, že když překročím cca 4tisíce otáček, tak motor alespon mi to tak přijde strašně řve a vždy mám nutkání mezi 3- 4tis. projistotu přeřazovat. Přitom otáčkoměr je až 6tis. Další poznatek je, že když jedu konstantně hluk je ceklem ok, ale pokud přidám, třeba do kopce zak hluk je podle mě strašně vysokej. Je to vlastnost, nebo je neco ko? Jak jsem psal předtím jsem zvyklí z deeselu, kterej byl proti tomuhle krásně tichej. Díky za info. P.s. Jedná se o vw eos 2007

Vloženo

Za mňa OK, diesel ma konštantný "hluk" v celom spektre otáčok, pri benzíne s gradáciou výkonu rastie aj hluk. Kľudne to občas treba vytočiť do plna, atmosféra benzin si to pýta.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...