Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to nevím ale myslel jsem si že turbo bude nějak např. podtlakově řízený, jaký by mělo smysl aby tlačilo když jedu z kopce a brzdím motorem ale nevím no, třeba jo......

No taky nevim, varim z vody :) Myslim ze smysl to mit bude i u toho brzdeni motorem - bez plynu samo do motoru nepujde palivo, ale vzduch jo, takze kdyz ho tam turbo natlaci vic, tak motor musi prekonavat vetsi prekazku na stlaceni, tudiz i brzdeni motorem bude ucinnejsi :)

A ted me bijte za nesmyslny nazor lol

A čím bude asi hnané, když tam nejde palivo? Není palivo = nejsou spaliny = nemá co hnát turbo vy podtlaci :blbec:

A vzduch tam nejde? To by se musely bez plynu odpojovat i ventily, ne? Tim padem kdyz tam jde vzduch dovnitr, zakonite jdou ven i "splodiny", i kdyz uplne ciste (zase vzduch)...

Nebo ne?

Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem.

Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane.

Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ?

Setkal jste se s tím někdo ??

Hlásím že mi to dělá taky, resp dělalo to na podzim, pak to přestalo.. a teď to zas dělá.. ale jen při těch určitých momentech.. takže si řikám, že je někde asi něco uvolněného, co má možnost rezonovat.. :help:

  • 2 týdny později...

Ahoj všichni,mám takový problém při plné akceleracy na 3,4,5 převodový stupen je slyšet od motoru hrčení asi tak do 3000tis otáček a pak je klid že by turbo? a pak ještě jedna věc když třeba dojíždím do křižovatky vyřadím na neutrál tak je občas citit drobná vybrace s jemným klepáním nevíte někdo co by to mohlo být? nedávno jsem měnil manžetu na poloose jestli to nějak nesouvisí. Jedná se o O2 1,9tdi 77kw čipnuté cimbu najeto 130000km.Děkuji všem za rady

Upraveno od štěpán 4x4

Najeto milion a 300 tisíc km nebo ses sekl o nulu??

Najeto milion a 300 tisíc km nebo ses sekl o nulu??

jo sekl jsem se o nulu takže 130000km

A vzduch tam nejde? To by se musely bez plynu odpojovat i ventily, ne? Tim padem kdyz tam jde vzduch dovnitr, zakonite jdou ven i "splodiny", i kdyz uplne ciste (zase vzduch)...

Nebo ne?

taky to tak chapu budu rad kdyz to nekdo jeste potvrdí ...

Ahoj všichni,mám takový problém při plné akceleracy na 3,4,5 převodový stupen je slyšet od motoru hrčení asi tak do 3000tis otáček a pak je klid že by turbo? a pak ještě jedna věc když třeba dojíždím do křižovatky vyřadím na neutrál tak je občas citit drobná vybrace s jemným klepáním nevíte někdo co by to mohlo být? nedávno jsem měnil manžetu na poloose jestli to nějak nesouvisí. Jedná se o O2 1,9tdi 77kw čipnuté cimbu najeto 130000km.Děkuji všem za rady

nikdo neví? :help:

Ahojte, už dlhšie sa rozhodujem nad kúpov O2 v 1,9TDI zdá sa mi podla diskusie, že až na pár múch je to celkom podarený motor.

Auto by som chcel od 2005-2006, niečo okolo 80 tis. km, nemám sa obávať porpzhliadnuť sa aj po niečom okolo 130 000 KM?

Chcel by som niečo z rakúska,nemecka.

Rád by som bol, keby ste mi poradili na čo si mam pri kúpe dať pozor a skontrolovať.

Ďakujem a teším sa na vaše reakcie,rady a pripomienky.

tak v první řadě ten motor moc povedený není. je to sice držák, ale línej a strašně hlučnej. druhá věc, v dnešní době bych se spíš než na kilometry soustředil na stav auta, protože se ti může stát, že koupíš auto s tachometrovýma 90tis km a ve skutečnosti to bude vylítaná herka s 400tis km. tyhle motory toho vydrží dost, takže bych se nebál ani nájezdu kolem 100tis km. sám mám 151tis km a ten motor šlape jak hodinky

Zdravím, v servisu mi řekli, že mám asi vadný vstřik, nelze na VAG zjistit jaký , nechce se mi měnit všechny, nevíte kde testují vstřiky a za kolik. Díky

Porche Brno... za kolik nevim

Porche Brno... za kolik nevim

Tak to je docela daleko, já bydlím v Ústeckém kraji. Chtěl jsem si tam zajet, jestli to udělaj na počkání, takhle bych to musel poslat poštou a to bych asi 14 dní nejezdil.

Upraveno od jambo72

pokud je vadný,Vag řekne který

pokud je vadný,Vag řekne který

To právě ne, na VAG jsem byl 2 x a vše OK, prý se to musí otestovat na nějaké stolici, tak zjišťuju kde a za kolik to dělají.

Upraveno od jambo72

Oct II 1.9 TDI 4x4 77kW - líný první rychlostní stupeň

Jel jsem v Oct II 1.9 TDI 4x4 77kW r.v. 2007 a nemohlo mi uniknout, že měla dost těžkou pomalou jedničku (jsem zvyklý na Fabiu combi, Oct I 1.9 TDI combi, ve kterých byla jednička mnohem lehčí). Když jsem chtěl, aby se na jedničku auto trochu hýbalo, musel jsem motor dost vytočit.

Auto jinak táhne odspodu velice dobře.

Zajímalo by mne, zda-li je to vlastnost Oct II, případně Oct II 4x4 nebo zda-li je to nějaký problém.

Taky by mne zajímalo, zda-li se při zařazeném 1. rychlostním stupni u tohoto modelu přenáší vždy trvale 50% hnací síly na zadní nápravu, což mi říkal prodejce, nikde jinde jsem to ale neslyšel

1. je u 4x4 do pomala víc jak normálně. Nemá cenu tu jedničku moc točit, spíš dát rychle dvoku, tak už tahá slušně.

U nových (od 22. týdne 2008) 4x4 je použit haldex IV. generace, který při rozjezdu dá 50:50

dvojku davam takrka hnedka kdyz to tak reknu na +- delku auta se rozjedu (na rovine)

potřeboval bych poradit, potřebuji vyměnit vstřiky na mé OII, 1,9 TDI PD 77 kW a můžu mít za dobrou cenu vstřiky z vW Passat 1,9 TDI pD 96 kW, dají se vyměnit nebo je to problém. Díky za radu

potřeboval bych poradit, potřebuji vyměnit vstřiky na mé OII, 1,9 TDI PD 77 kW a můžu mít za dobrou cenu vstřiky z vW Passat 1,9 TDI pD 96 kW, dají se vyměnit nebo je to problém. Díky za radu

Nedavno jsem to resil s mechanikem u meho Golfa V a pry neni problem, motor je naprosto identicky a vymena bude u VW zcela bez problemu, predpokladam, ze u OII taky, v Passatu neni problem s ROZUMYM chipem mit cca 170PS, rozhodne do toho jdi!!!!

Upraveno od tom.faktor

Nedavno jsem to resil s mechanikem u meho Golfa V a pry neni problem, motor je naprosto identicky a vymena bude u VW zcela bez problemu, predpokladam, ze u OII taky, v Passatu neni problem s ROZUMYM chipem mit cca 170PS, rozhodne do toho jdi!!!!

Omlouvám se , ty vstřiky jsou z VW Bora, 85 kW, dají se dát do OII za vstřiky 77 kW. Poraďte prosím.

neví někdo co muže dělat za zvuk(jako,když rezonuje plech) při ubrání plynu (brzdění motorem).Hlavně při menší rychlosti.jedná se o 1.9 77 kw

Díky :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.