Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Spotřeba zůstala v podstatě stejná, v žádném případě nešla dolů,jak někteří členové píšou. Budu se opakovat,bo jsem to již psal do jiných příspěvků. Neříkám, že spotřebu dostat dolů nejde, jen možnost využít potenciál motoru tě nutí jezdit trochu jinak. Osobně s jejím autem už moc nejezdím, ale spotřeba se pohybovala do 6 litrů, když se podívám za kolik jezdí dnes, tak dlouhodobá spotřeba je na 5,9.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

CHtěl bych se zeptat těch co mají OII 4x4 1,9TDI, taky máte pocit při puštění plynu např. při 100kmh, jakoby vás někdo jakoby "chytnul" za prdel? Je to o dost víc cítit než u jiných aut. Tak mě napadlo jestli mi třeba někde nechybí olej. V převodovce jsem měřil, tam bylo dost. Ale pak tu ještě někdo psal že měl málo oleje v kuželíkovým ložisku a že mu to dělalo taky brajgl. Nevíto kde bych to kuželíkové ložisko našel? A mám ještě jeden dotaz, měníte si sami olej v haldexu? Díky za odpovědi.. P.S. čtyřkola je na zimu bomba..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Prosím o názor. Když jedu z práce se studeným motorem, tak jedu 1,5km po městě, otáčky 1500-2000, prostě pomalá jízda, ale po tech 1,5km už najíždím na dálnici a tam jedu hned tempomatových 130 (otáčky 2700). myslíte že je to OK, nebo bych měl jet pomaleji, když ještě motor není dobře ohřátý ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za uklidnění, taky si myslím, že to není nic hrozného, ale mám neustále v jakémkoliv autě pocit, že dokud není na teploměru 90, tak autu hrozně moc ubližuju :disgust: Těch 2700rpm asi opravdu není nic strašného, navíc se snažím zrychlovat s rozvahou, určitě hned na nájezdu na dálnici nedávám plyn na podlahu, pěkně s citem. No fabii jsem taky nešetřil a ta při 130 točila 4 200rpm a taky jsem na dálnici nečekal, až se pořádně ohřeje, 100 000km na motor nebylo šáhnuto a šlape jako hodinky dál. HTP je prostě super motůrek, mám ho pořád rád :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pred tímto traktorem jsem mel 1.8T, to sem taky nesetril. Ale zahralo se to o hodne driv. Co jsem obcas udelal, bylo, ze po opravdu dinamicke jizde v otackach, nebo dalnice 170-190 jsem po zastaveni nechal minutu-dve na volnobeh. Tohle 1,9TDI nema ani zdaleka tolik dynamiky, tak ani nemam chut to vytacet, ve meste neni kde a ana dalnici jedu tempomat 130 /dle navigace - tacho cca 138/. A to mu nemuze vadit ani kdyz neni uplne zahraty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chlapi, potřebuju pomoct s mojí OII 1,9TDi 4x4. Byla už ve dvou servisech (Škoda) a tam na nic nepřišli. Řekli jen že to má tvrdé silentbloky na motoru a tím pádem to vibruje. Ale mě se to nezdá.. Do nějakých 2000ot se nic moc neděje, ale jak jedu třeba na 2500ot tak se něco začne ozívat ze spodku, jako by bylo něco s kardankou, nebo jako by upadla přepážka ve výfuku a ten tlak tam dělal bordel. A je normální že jsem najel přesně 200km (30 % dálnice 120kmh) na čtvrtku nádrže? není to moc? Je tu někdo kdo má dílnu a podíval se za úplatu na to ? Louny, Žatec, Most, Chomutov, a tak do 50km okolo? Nevím už co stím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat. Mám 1,9 4x4, čipnutou myslím na nějakých 120 koní. vždy když řadím od dvojky výše se ozve takové zvláštní odhouknutí, zařadím- hůůů- a jedu. Jakoby odfouknutí, nevím jak to pojmenovat. Děje se to při pouštění spojky. Co by to mohlo být? Jsme na auta jelen, tak mě nekamenujte :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To houknutí je normální, dělá to od novoty

teď mám ve své chip na nějakých 105-110kw a jede to moc hezky, spotřeba šla trošku nahoru cca 0,5l.

Na jaře zajedu na brzdu, ať vím, kolik to opravdu má, ale proti sérii je to nesrovnatelné :)

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat. Mám 1,9 4x4, čipnutou myslím na nějakých 120 koní. vždy když řadím od dvojky výše se ozve takové zvláštní odhouknutí, zařadím- hůůů- a jedu. Jakoby odfouknutí, nevím jak to pojmenovat. Děje se to při pouštění spojky. Co by to mohlo být? Jsme na auta jelen, tak mě nekamenujte :smich:

Trochu to houká normálně. Nebo ti to po úpravě začalo dělat víc? Zhoršuje se to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to dělá odjakživa. Akorát to bylo auto otce, tak jsem v tom moc nejezdil a neřešil. Teď je moje a slyším to :-) Myslím ale, že ten zvuk je pořád stejný. A jede bezvadně, jen prostě musí člověk furt řadit, pže ty rychlosti jsou děsně krátké. Předtím jsem měl o1 81 kw a pocitově, díky delším rychlostem se mi jezdilo líp. Ale to bude jen o zvyku. Díky tedy za uklidnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

zdravím vás,

chcel som sa len spytat, mam 1,9 PD DPF, vcera rano, ked som siel na inom aute za snubenicou, ktora sla na octavke, tak nie stale, ale prerusovane vychadzal z vyfuku husty modry dym. tak sme isli okolo

5 min., potom to uz prestalo, aj ked som siel uz na aute ja dalsich 30km, tak som uz v zrkadlach nic nevidel. a myslim, ze ani dnes som to uz nevidel. myslim, ze to nebolo zavisle od toho ci pridavala ci nie, to bolo vidiet ze sa bud vobec nepari z vyfuku alebo len klasicky biela "para".

napadlo ma, ci to nie je nejake samocistenie filtra alebo katalyzatora, toto iste spravilo aj brachovi na Kii CRDI, tiez sa lakol, ale v servise mu povedali, ze sa to raz za par tis. km cisti myslim katalyzator...

co vy na to?

btw. som tu novy, tak vas vsetkych zdravim ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď vypaľuje DPF filter tak o dosť stúpne spotreba a auto "smrdí" ako spálenina keď vystúpiš. Okukaj si či to tak robí vtedy keď to dymí a keď ano tak je to DPF-ko. Inak by nemalo čmudiť vôbec ale môže byť aj tak že trošku čmudí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vdaka, tu spotrebu som si nevsimol, ale je to mozne, sa mi zda, ze to tentokrat zralo viac ako predtym.... ale ten smrad moze byt, malo to taky pach...

kazdopadne som si to uz odvtedy nevsimol a to jazdim tak, ze si aj zrkadlo sklopim aby som videl tym smerom...

snad to bude ok

este jedna vec....dnes po dlhsom case mi zasa v motore trocha tikalo, ako ked odidu napr. ventilove zdvihatka.....az po case ked sa motor zahrial to uz nerobilo, robilo to aj nedavno, tak neviem cim to je....alebo ci to nemoze byt aj vadny vstrekovac?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem příznivcům Škoda a Octavia obzvlášť :palec2:

Octavii jsem pořídil před 2 měsíci r.v. 2008 od dealera Škodovky s jasným původem a věřím že i s garantovanými km.

Při čtení všech možných diskuzí tady na fóru jsem nenarazil na info. jak by se dal permanentně zapnout celkový stav ujetých km na displej místo současného denního ukazatele. Poradíte někdo jak to nastavit nebo se s tím musí do servisu na PC. V orig. manuálu se o tom něco píše, ale nějak jsem nepochopil myšlenku autora manuálu jak to udělat. Už mě nebaví pořád při každém startu ukazatel přepínat.

Díky za info.

-Motofanda-

Editováno: , autor: Motofanda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...