Prema1 Vloženo 17. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Tak to asi budu muset holt načipovat :-) A jak je na tom spotřeba po a před načipováním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 17. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Spotřeba zůstala v podstatě stejná, v žádném případě nešla dolů,jak někteří členové píšou. Budu se opakovat,bo jsem to již psal do jiných příspěvků. Neříkám, že spotřebu dostat dolů nejde, jen možnost využít potenciál motoru tě nutí jezdit trochu jinak. Osobně s jejím autem už moc nejezdím, ale spotřeba se pohybovala do 6 litrů, když se podívám za kolik jezdí dnes, tak dlouhodobá spotřeba je na 5,9. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 CHtěl bych se zeptat těch co mají OII 4x4 1,9TDI, taky máte pocit při puštění plynu např. při 100kmh, jakoby vás někdo jakoby "chytnul" za prdel? Je to o dost víc cítit než u jiných aut. Tak mě napadlo jestli mi třeba někde nechybí olej. V převodovce jsem měřil, tam bylo dost. Ale pak tu ještě někdo psal že měl málo oleje v kuželíkovým ložisku a že mu to dělalo taky brajgl. Nevíto kde bych to kuželíkové ložisko našel? A mám ještě jeden dotaz, měníte si sami olej v haldexu? Díky za odpovědi.. P.S. čtyřkola je na zimu bomba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Prosím o názor. Když jedu z práce se studeným motorem, tak jedu 1,5km po městě, otáčky 1500-2000, prostě pomalá jízda, ale po tech 1,5km už najíždím na dálnici a tam jedu hned tempomatových 130 (otáčky 2700). myslíte že je to OK, nebo bych měl jet pomaleji, když ještě motor není dobře ohřátý ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Kludne, ja idem na dialnicu skor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 2700 rpm si myslím není taková hrůza, tohle bych neřešil, mě se kolikrát stane, že vyjíždím od baráku a abych se dostal na hlavní tah, tak na to musím šlápnout a kolikrát to i víc vytočit, sice nerad ale jiná možnosti není :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Také to tak vidím, hlavně aby si motor jel jako by tak lehce a zbytečně ho netrápit vysokými či nízkými otáčkami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Kluci, co se tak bojite? Kdyz treba, tam mu naložím, a nereším, jestli je zahřátej, nebo ješte ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Díky za uklidnění, taky si myslím, že to není nic hrozného, ale mám neustále v jakémkoliv autě pocit, že dokud není na teploměru 90, tak autu hrozně moc ubližuju Těch 2700rpm asi opravdu není nic strašného, navíc se snažím zrychlovat s rozvahou, určitě hned na nájezdu na dálnici nedávám plyn na podlahu, pěkně s citem. No fabii jsem taky nešetřil a ta při 130 točila 4 200rpm a taky jsem na dálnici nečekal, až se pořádně ohřeje, 100 000km na motor nebylo šáhnuto a šlape jako hodinky dál. HTP je prostě super motůrek, mám ho pořád rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 Pred tímto traktorem jsem mel 1.8T, to sem taky nesetril. Ale zahralo se to o hodne driv. Co jsem obcas udelal, bylo, ze po opravdu dinamicke jizde v otackach, nebo dalnice 170-190 jsem po zastaveni nechal minutu-dve na volnobeh. Tohle 1,9TDI nema ani zdaleka tolik dynamiky, tak ani nemam chut to vytacet, ve meste neni kde a ana dalnici jedu tempomat 130 /dle navigace - tacho cca 138/. A to mu nemuze vadit ani kdyz neni uplne zahraty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 Tak benzín se zahřeje dřív protože má menší učinnost než diesel. Já to spíš nechávám zahřát. Na dálnici to mám 12km takže mám již na 90°C zahřáto Jinak podle mě 2700ot/min je docela dost na studený motor. Turbo jede na 100% tuším od 2300 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Chlapi, potřebuju pomoct s mojí OII 1,9TDi 4x4. Byla už ve dvou servisech (Škoda) a tam na nic nepřišli. Řekli jen že to má tvrdé silentbloky na motoru a tím pádem to vibruje. Ale mě se to nezdá.. Do nějakých 2000ot se nic moc neděje, ale jak jedu třeba na 2500ot tak se něco začne ozívat ze spodku, jako by bylo něco s kardankou, nebo jako by upadla přepážka ve výfuku a ten tlak tam dělal bordel. A je normální že jsem najel přesně 200km (30 % dálnice 120kmh) na čtvrtku nádrže? není to moc? Je tu někdo kdo má dílnu a podíval se za úplatu na to ? Louny, Žatec, Most, Chomutov, a tak do 50km okolo? Nevím už co stím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Prema1: Máš SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lazaruslong Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Chci se zeptat. Mám 1,9 4x4, čipnutou myslím na nějakých 120 koní. vždy když řadím od dvojky výše se ozve takové zvláštní odhouknutí, zařadím- hůůů- a jedu. Jakoby odfouknutí, nevím jak to pojmenovat. Děje se to při pouštění spojky. Co by to mohlo být? Jsme na auta jelen, tak mě nekamenujte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Jak klesají otáčky při řazení tak Ti houkne turbo. To je u těchto motorů normální. Neřešit A propos.... jak Ti to jezdí? Přemýšlím taky o chipu kolem 100kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 (editace) To houknutí je normální, dělá to od novoty teď mám ve své chip na nějakých 105-110kw a jede to moc hezky, spotřeba šla trošku nahoru cca 0,5l. Na jaře zajedu na brzdu, ať vím, kolik to opravdu má, ale proti sérii je to nesrovnatelné Editováno: 27. leden 2011, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Chci se zeptat. Mám 1,9 4x4, čipnutou myslím na nějakých 120 koní. vždy když řadím od dvojky výše se ozve takové zvláštní odhouknutí, zařadím- hůůů- a jedu. Jakoby odfouknutí, nevím jak to pojmenovat. Děje se to při pouštění spojky. Co by to mohlo být? Jsme na auta jelen, tak mě nekamenujte Trochu to houká normálně. Nebo ti to po úpravě začalo dělat víc? Zhoršuje se to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lazaruslong Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Ono to dělá odjakživa. Akorát to bylo auto otce, tak jsem v tom moc nejezdil a neřešil. Teď je moje a slyším to :-) Myslím ale, že ten zvuk je pořád stejný. A jede bezvadně, jen prostě musí člověk furt řadit, pže ty rychlosti jsou děsně krátké. Předtím jsem měl o1 81 kw a pocitově, díky delším rychlostem se mi jezdilo líp. Ale to bude jen o zvyku. Díky tedy za uklidnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 to 'lazaruslong': Řazení mi nevadí - aspoň za volantem neusneš Jinak jetli to houká jak sanitka tak to fakt neřeš. Dokud to jezdí a nějak moc nežere olej tak jezdi. Houkáme všichni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lazaruslong Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Tak jste mě uklidnili. Čekají mě brzo rozvody, tak to nechám prohlídnout celé ať mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraalicek Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 zdravím vás, chcel som sa len spytat, mam 1,9 PD DPF, vcera rano, ked som siel na inom aute za snubenicou, ktora sla na octavke, tak nie stale, ale prerusovane vychadzal z vyfuku husty modry dym. tak sme isli okolo 5 min., potom to uz prestalo, aj ked som siel uz na aute ja dalsich 30km, tak som uz v zrkadlach nic nevidel. a myslim, ze ani dnes som to uz nevidel. myslim, ze to nebolo zavisle od toho ci pridavala ci nie, to bolo vidiet ze sa bud vobec nepari z vyfuku alebo len klasicky biela "para". napadlo ma, ci to nie je nejake samocistenie filtra alebo katalyzatora, toto iste spravilo aj brachovi na Kii CRDI, tiez sa lakol, ale v servise mu povedali, ze sa to raz za par tis. km cisti myslim katalyzator... co vy na to? btw. som tu novy, tak vas vsetkych zdravim ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Keď vypaľuje DPF filter tak o dosť stúpne spotreba a auto "smrdí" ako spálenina keď vystúpiš. Okukaj si či to tak robí vtedy keď to dymí a keď ano tak je to DPF-ko. Inak by nemalo čmudiť vôbec ale môže byť aj tak že trošku čmudí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraalicek Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 vdaka, tu spotrebu som si nevsimol, ale je to mozne, sa mi zda, ze to tentokrat zralo viac ako predtym.... ale ten smrad moze byt, malo to taky pach... kazdopadne som si to uz odvtedy nevsimol a to jazdim tak, ze si aj zrkadlo sklopim aby som videl tym smerom... snad to bude ok este jedna vec....dnes po dlhsom case mi zasa v motore trocha tikalo, ako ked odidu napr. ventilove zdvihatka.....az po case ked sa motor zahrial to uz nerobilo, robilo to aj nedavno, tak neviem cim to je....alebo ci to nemoze byt aj vadny vstrekovac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motofanda Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 (editace) Ahoj všem příznivcům Škoda a Octavia obzvlášť Octavii jsem pořídil před 2 měsíci r.v. 2008 od dealera Škodovky s jasným původem a věřím že i s garantovanými km. Při čtení všech možných diskuzí tady na fóru jsem nenarazil na info. jak by se dal permanentně zapnout celkový stav ujetých km na displej místo současného denního ukazatele. Poradíte někdo jak to nastavit nebo se s tím musí do servisu na PC. V orig. manuálu se o tom něco píše, ale nějak jsem nepochopil myšlenku autora manuálu jak to udělat. Už mě nebaví pořád při každém startu ukazatel přepínat. Díky za info. -Motofanda- Editováno: 4. Březen 2011, autor: Motofanda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Chlapy jsem tady toho dost probrouzdal, ale nenašel jsem tu správnou odpověď. Kolik km cca vydrží turbo OII ?????????? Je mi jasné, že to záleží na hodně faktorech, ale přibližné číslo musí být. Mám najeto něco přez 150 tis tak by mě to zajímalo, jak moc mám už šetřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.