Říjen 15, 200618 r známej má pasáta novýho s tímhle motorem a taky tam dolejvá.. myslím že dával na 10 tisíc km asi 1 litr To se mi zdá trochu dost, na mě při cca 13 000 km zakřičel MaxiDOT že mám dolít olej a dal jsem tam cca 0,3 l a je to OK
Říjen 16, 200618 r můžu nechat Shell longlife VX 5W-30 original litrové balení za 390kč. Jinak to už bylo vše napsané,hlavní problém se starými longlife oleji byl,že v něm časem vznikaly kyselé sloučeniny a motor potom paradoxně zevnitř korodoval,tj.hůř těsnil.... Nový VX má právě proto jiný základ,kde jsou negativa potlačeny.
Říjen 16, 200618 r Stejně je to divný, že ten motor, žere olej. Jako nidky jsem neměl nafťák, ale každýmu pokud motor byl v pohodě tak ani kapka... Vlastně je to i novej motor tak ještě nějaká ta moucha. Teda já sváma soucítím a jste ještě v normě. Mě fábka 16V 74 kw žere jako kráva a to pěkně hladová.. jeden litr na 1500 někdy i víc
Říjen 16, 200618 r Stejně je to divný, že ten motor, žere olej. Jako nidky jsem neměl nafťák, ale každýmu pokud motor byl v pohodě tak ani kapka... Vlastně je to i novej motor tak ještě nějaká ta moucha. Teda já sváma soucítím a jste ještě v normě. Mě fábka 16V 74 kw žere jako kráva a to pěkně hladová.. jeden litr na 1500 někdy i víc Člověče, to snad není normální, schlamstnout tolik oleje... co říkali v servisu?
Říjen 16, 200618 r U 1,4/74 býva problém v stieratkách oleja na ventiloch. Nechaj si to skontrolovať, lebo 1L / 1500 km trochu veľa. Myslím, že na tom úbytku 1L / 10.000 km nie je nič neobvyklé. Ešte kedysi, keď mal otec Feliciu tak sme dali do motora miesto minerálu, ktorý tam bol od výroby po prevej výmene plnú syntetiku 0W-30 a oleja ubúdalo viac ako dosť. Obvykle ubúdal pri každom štarte (trochu to zadymilo). A ani plný plyn nerobil motoru dobre, teiž to zadymilo. Pri ďalšej výmene sa tam dala nejaká polosyntetika a úbytok oleja bol razom minulosť a nebolo treba doliať ani deci.
Říjen 17, 200618 r v servisu se k tomu ani tak moc nevyjadřují.. takový mlžení.. ale tak když si projedeš tady chat tak 16V 74 kw, žerou olej... dřív jsem to měl spočítaný přesně ale už nevím... ale těch 1500 na litr je určitě v normě.. tak +-... Tak beru titanku olej polosyntetiku od známýho za 100 litr... olej dost dobrej tak at se nažere když jí to chutná
Říjen 17, 200618 r Prej tam už při výrobě udělali chybu, že jsou půl milimetrový vůle ve ventilech.. Někdo to tu na serveru psal... V origo servisu v plzni mi řekli že to můžou překroužkovat, teda napřed zjistit jestli se to vyplatí.. ale klidně to může vyjít na 15 litrů.. to mi celý auto může políbit..
Říjen 18, 200618 r koukam ze O2 v nafte nezerou jen naftu ale i olej. tak jestli je to takhle potom O2 v dieselu nikdy!! dela to i benzin? je to u benzinu take tak markantni? 1,6 nejlepe. diky
Říjen 18, 200618 r koukam ze O2 v nafte nezerou jen naftu ale i olej. tak jestli je to takhle potom O2 v dieselu nikdy!!dela to i benzin? je to u benzinu take tak markantni? 1,6 nejlepe. diky Kazde nove auto zere olej a ti co tady pisou vcetne mne, ze jim Tdicko sezralo za 15 000 litr oleje, je maji uplne nove, kdyz se podivas na lidi co uz maji 50 000 a vic, tak se to celkem uklidnilo. Proste kazde auto zere olej, at chces nebo nechces... H.
Říjen 18, 200618 r Každý motor má žrát olej, ale v mezích. a) diesel 1.9 v r.91 bral na první 1.000 km 1 L, od 25.000 tak 0,1L, dnes má najeto 510.000km když nebere žádný olej tak písty jedou nahoru po suchu, proto že cestou dolu to kroužky úplně setřely! Takže, když bere diesel nebo benzin (ne nový)tak do 0,3L/1.000km je to OK. Pokud zakouří modře po brždění motorem a přidání, bere kolem dříků ventilů.
Říjen 18, 200618 r Myslim si ze nechavat olej v motore 30 000km je dost brutalne aj ked je Long Life. Myslim si ze diamant robi dobre ze ho chce skor vymenit.Aj kvoli turbu atd...."Kto maze ten jede"
Říjen 18, 200618 r tak v tom pripade je Skoda Mlada Boleslav asi debil, kdyz doporucuje 30tis interval. jenze stejne, v tech 30tis tam doelju tri litry, takze on tam ten olej az tak uplne nezustava Upraveno Říjen 18, 200618 r od Luke288
Říjen 20, 200618 r Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde! Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky. Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot. U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km. Tak kde hledáte svinstvo v oleji? Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic.
Říjen 30, 200618 r Zdravím, jsem tady nový, stejně tak, jako jsem nový majitel OII (něco přes týden). Protože šlo o skladový vůz, tak mám ještě MR2006 s 1,9TDI. Cukání jsem se obával a bohužel ho pozoruji hnedle od začátku. Není to pravidelné, spíš se mi to projevuje při zrychlování do kopce. Nicméně při zrychlování v připojovacím pruhu na dálnici je tohle zacukání velmi nepříjemné. Projev je ale přesně takový, jako popisuje Luke288. Taky mi to vždy cukne tak 3x. Pocitově to je jako bych přejel nějaké příčné nerovnosti (roletky). Ale pociťuji to až tak ve 2,2 - 2,3 tis otáčkách. A pak někdy i při rozjezdu, kdy u toho mám pocit jako u auta s "načatou" spojkou. U Fabie s v podstatě totožným motorem jsem nikdy podobné problémy neměl. Už jsem začal kvůli tomu bombardovat servis, ale spíš mi přijde, že mají z MB pokyn tento problém okecávat a v zákazníkovi vzbudit pocit, že vlastně všechno je v pořádku. A pak mě taky zaráží to, že někteří tu píšou, že měli SW přehraný na počkání. Mě vždy v servisu sdělili, že se jedná o akt, který zabere celý den. Máte někdo doporučení, kam se obrátit, aby to bylo cestou nejmenšího odporu? (Praha a berounsko) Díky. Momentálně ještě se servisem řeším jednu reklamaci (po vypnutí zapalování zmizí údaje na displeji PP), takže až odstraní toto, tak se po hlavě vrhám na SW motoru.
Říjen 30, 200618 r Zdravím, jsem tady nový, stejně tak, jako jsem nový majitel OII (něco přes týden). Protože šlo o skladový vůz, tak mám ještě MR2006 s 1,9TDI.Cukání jsem se obával a bohužel ho pozoruji hnedle od začátku. Není to pravidelné, spíš se mi to projevuje při zrychlování do kopce. Nicméně při zrychlování v připojovacím pruhu na dálnici je tohle zacukání velmi nepříjemné. Projev je ale přesně takový, jako popisuje Luke288. Taky mi to vždy cukne tak 3x. Pocitově to je jako bych přejel nějaké příčné nerovnosti (roletky). Ale pociťuji to až tak ve 2,2 - 2,3 tis otáčkách. A pak někdy i při rozjezdu, kdy u toho mám pocit jako u auta s "načatou" spojkou. U Fabie s v podstatě totožným motorem jsem nikdy podobné problémy neměl. Už jsem začal kvůli tomu bombardovat servis, ale spíš mi přijde, že mají z MB pokyn tento problém okecávat a v zákazníkovi vzbudit pocit, že vlastně všechno je v pořádku. A pak mě taky zaráží to, že někteří tu píšou, že měli SW přehraný na počkání. Mě vždy v servisu sdělili, že se jedná o akt, který zabere celý den. Máte někdo doporučení, kam se obrátit, aby to bylo cestou nejmenšího odporu? (Praha a berounsko) Díky. Momentálně ještě se servisem řeším jednu reklamaci (po vypnutí zapalování zmizí údaje na displeji PP), takže až odstraní toto, tak se po hlavě vrhám na SW motoru. Nenech se odradit a jen ten servis poradne zmackni at kontaktujou primo Boleslav. Mne se to vyplatilo, sice jsem je musel dlouho presvedcovat, ze nejaky novy soft existuje a popohanet, koukali na me jako na zjeveni a ze jsem prvni, kdo ma takovy problem, ale cca po 14 dnech uz meli Cd s novym softem a dokonce se mi i omluvili, ze je Boleslav vubec neinformuje... Cely akt prehrani trval cca 20 minut a dokonce jsem byl primo u toho compu a videl jak to tam tlaci A pocukavani zmizelo, hura... Jen podotknu, ze se to udajne tyka pouze 1,9 TDi 77kW s oznacenim motoru BXE. Jinak to umi v okrese Domazlice, neni tam tech Skodaservisu tolik Abych nedel reklamu... Popr. na mailu.
Říjen 30, 200618 r A prečo by si nemohol robiť reklamu? Si rozhlas alebo TV, že nemôžeš urobiť reklamu tomu, kto ti náhodou nezaplatil? V TV a rozhlase je to len a len openiazoch a zisku. Neplatíš? Tak ťa nespomenieme ani náhodou.
Říjen 31, 200618 r BXE, to je bohužel i moje označení motoru. Odradit se rozhodně nenechám. Jen mě trochu znechucuje přístup servisů (aspoň některých), kteří se to snaží tutlat a když se člověk nenechá odbýt, tak řeknou, že teda kdyžtak objednají nový SW. Domažlice jsou trochu z ruky, ale díky. Někdo tu tuším jmenoval Porsche Prosek a Klokočku, tak se možná zkusím poptat tam. I když od Klokočky jsem měl felicii a s jejich službami jsem až tak spokojenej nebyl, ale to bylo v roce 1996, tak se to snad od té doby změnilo.
Říjen 31, 200618 r Oficiálně nebyl FLESH na motor BXE vydán.Takže všechny servisy o tom nemusí vědět,protože jim vůbec z Boleslavi nedošel.Takže si jej musí vyžádat.
Říjen 31, 200618 r Obecne, nedalo by se to CD nekde sehnat?? To je dotaz hlavne na Diagnostika... H. Upraveno Říjen 31, 200618 r od Hany
Říjen 31, 200618 r Mám ho ,ale nejde to.Přijed,nahraju.Jinak to požadujte po svém servisu.Měl by Vám vyhovět.
Říjen 31, 200618 r nj, jenze kdyz s timhle prijedu do servisu tak na me cumej jak na tele a ze prej o tom v zivote neslyseli
Říjen 31, 200618 r Mám ho ,ale nejde to.Přijed,nahraju.Jinak to požadujte po svém servisu.Měl by Vám vyhovět. Kde pak pusobis?? Mne uz se v tom vrtali na podbabe, ale myslim, ze mne akorat tahaji za nohu
Říjen 31, 200618 r Rožnov po Radhoštěm No to neni ani tak zle... mam rodice ve Zline a taky jezdim pres Roznov na Slovensko... Jak ses na tom v patek?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.