Refi Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Zdravim vás, chtěl sem se jen zeptat, máte někdo na svý benzínový fabii dvojitej vejfuk zahnutej dolu jako je to u dieslu ? pokud ano tak jakej typ motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Zdravim vás,chtěl sem se jen zeptat, máte někdo na svý benzínový fabii dvojitej vejfuk zahnutej dolu jako je to u dieslu ? pokud ano tak jakej typ motoru ? 1,4 16V 74kw a 2.0 MPi pokud se mýlím opravte mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Kibi: taky jsem toho názoru, 1,4 74kw a 2,0 85kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 pokud se nepletu, tak 1.4 16V 74kW má jeden lauf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 16V ma jeden vyfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 16V ma jeden vyfuk 55kw ma 100% jeden výfuk ale u 74kw se to dle mě liší dle roku výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 starší 16v 74 měly dva laufy ale znova píšu, už asi po stý!!! tohle tema nepatří do podvozku, ale do motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Záhada rozluštěna ....přesunout do "motoru" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Refi Vloženo 26. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 perfekt... díky za odpověd... a omlouvám se za špatné umístění.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 (editace) Mám taky dvě trubky zahnuté dolů Fába 1,4 -- 44KW Editováno: 26. Únor 2009, autor: Hero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Hero: a máš origo výfuk ještě z fabriky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 (editace) Ano ale už je řádně chytlej. Rok výroby 2 002 Editováno: 26. Únor 2009, autor: Hero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Hero: tak to čumim, jsi první o kom vim že má 1,4MPi se dvěma laufama asi nějakej originál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 To nevím co toje za originál ale ty trubičky mi příjdou k smíchu, a ještě tak zahlé dolů že když jsem to uviděl poprvé tak jsem s iříkal který vůl tohle vymyslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 ty kokso to je nejaka blbost nie neverim ze s vyroby by dali 1,4 a este 44kW dva lvyvody, to zavisi od objemu motora. dva vyvody maju 100% 2,0 MPI, 1,9 SDI, 1,4 TDI ( vsetky varianty ) ostatok ma iba jeden vyvod vratane 1,4 16V 74kW. akurat 1,2 HTP ma truchu uzsi vyvod oproti 1,4 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 to je blbost 44kW ma jeden lauf od vyroby,schvalne si vlez pod auto a jukni se jestli neni menenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 To mně může být jedno jestli je nebo není měněný, stejně budu muset koupit nový.Už je pořádně zrezlý a ne jen ten zadní díl. ale i prostřední.Zas pár korun do toho vrazím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Dva výfuky jsem teda ještě 1.4mpi neviděl, by mě tedy zajímalo jak to je? Není to náhodou jen koncovka? To auto jsi kupoval nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 Ne koncovka to není, kdybych s tím něco děla, tak bych to uřízl až u těla tlumiče a dal koncovku pod nárazník nějakou hlavně jedno trubkovou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 na 44kw je z výroby je jenom jedna koncárna to už asi někdo tuningoval a už to kua někdo přesuňte to motoru!!!, je tu bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 na 44kw je z výroby je jenom jedna koncárnato už asi někdo tuningoval a už to kua někdo přesuňte to motoru!!!, je tu bordel VTYCH PRISPEVKOCH SA TU NEVYZNAM, aggressive: CHCEL BY SOM SA SPYTAť čI NA KRATKEJ FABII, KTORA MA SPOJENY ZADNY TLMIč NAPEVNO ZO STREDNYM, KED SA MENI LEN ZADNY, TAM SU ZNAčKY KDE SA MA ODREZAť A NAPOJIť, VšADE PIšE žE SA MA NAVARIť, OTAZKA : NEMOžE SA TO ODREZAť A NOVA čASť LEN SPOJIť SPOJKOU?? A AKOU SPOJKOU?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 značka pro řezání je vyznačena třemi takovými dvojtečkami, tak to řízneš na té prostřední. Já jsem o těch značkách nevěděl, takže jsem si podle new koncového dílu odměřil od tlumiče po začátek toho osazení měkkým drátem a tu míru jsem pak přenesl na starý. Kupodivu jsem to trefil úplně přesně. Jinak ty dvojtečky musíš hledat na vrchní části potrubí, takže jsou na figa vidět. Jinak k new koncovému dílu by ti měli automaticky prodat i spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Malta: Dával si origo zadní díl nebo Tyll, Bosal apod.? Já už jsem původní výfuk musel nechat jednou zavařit (foukalo to ve sváru tlumiče a té koncové rourky). Taky je zajímavé, že střední i zadní díl mi docela slušně rezne, ale jen na vrchní části výfuku. Spodek je docela OK. Za studena je motor trošku hlučnější než býval a to bude možná asi zase vlnovec. Takže čekám, že se to jednou vysype komplet. Blbý je, že vlnovce pro HTP jsou asi pružnější než ty, co se běžně prodávají jako ND a komplet přední díl výfuku od Škodovky není žádná láce. Celkově jsem slyšel, že neorigo výfuky ve spojení s HTP nejsou dobrá volba (hluk a vibrace). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 (editace) dával jsem Tyll a nepozoruji žádné anomálie (vibrace, hlučnost). Jinak přesně jak píšeš, foukalo mi to na tom samém místě, takže jsem zajel ke kamošovi, který mi ten svár pěkně provařil, prostě si s tím vyhrál. Bohužel to bylo ale jen na týden, jedna delší cesta + jízdy do práce a foukalo to znovu o kousek vedle. A jelikož jsme měli jet za 14 dní do BG autem, tak jsem nechtěl riskovat nějaké komplikace na cestě, přece jenom je to štreka (1600km), tak jsem ho vyměnil. Já ten zadní tlumič měl už i částečně slouplý (1 vrstva), jinak byl v pohodě, ale foukalo to na tom sváru u trubky. Ale říkám si vydržel dost ... 4,5 roku a nějakých 170 000 km a na LPG k tomu, kde obecně ty výfuky dostávají vyšší záhul. Editováno: 4. Listopad 2009, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Díky za odpověď. To jsem rád, že jseš s Tyllem spokojený. Mně si s tím též vyhrál kámoš a já jsem to ještě stříknul několikrát stříbřenkou na výfuky a zatím je asi 3 měsíce klid. Mám zatím jen 80 000 km/4 roky, ale většinou kratší jízdy po Praze, takže výfuk hlavně v tomhle počasí dostává dost zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.