Smajda Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Zdravím, prosím, potřeboval bych poradit, mám problémy se startováním: první start zastudena: startuju startuju motor buď bez přidání plynu naskočí a nebo naskočí i bez ale jen na cca 500ot/min a pořád se tak drží nezdechne, po přidání plynu a vytočení tak na 2500ot/min to pak spadne na normál 800 nebo na 1100se sytičem druhý start hned po prvním: chytne bezproblémů na 800ot nebo na sytič počkám asi 5min a zkusím start znovu: opakuje se první start, zas to dělá bordel Opravy: -koupen a vyměněn snímač teploty -vyměněn z druhé felicie, která je ok, snímač otáček -vyměněna z druhé felicie zapalovací lišta -vyčištěna uplně durch škrt. klapka -vyměnéna škrt klapka z druhé felicie -nastavení základní škrt klapky pomocí Simosu -diagnostika VAG, chyby = překročená mez regulace na lambdě (nebo nějak tak) po vymazání a nastartování nic nenaskočí -kontrola tlaku paliva, palivo tlačí cca 3bary, dal jsem tam budík co je do 2,5baru s doměním, že to víc nebue a málem jsem si ohnul rafičku -úplné základní nastavení pomocí vagu -výměna regulátoru tlaku nebo to co je na těch hadicích velde škrtící klapky, jak vedou ty hadice od nádrže, taky nic -výměna palivového filtru -čerpadlo kontrolováno taky nic -pokus odpojit snímač klepání, taky nic tak, mám vyměněnej skroro celej motor a pořád to dělá to samý, nemáte někdo alespoň nápad čím by to mohlo být? za každou normální radu dík. :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedo601 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 tak neviem,to uz bude asi len v riadiacej jednotke...ale podobne probelmy som mal,ked mi blbol starter.teda vlastne neblbol,akurat mal totalne zaoxidovane konektory.pri startovani mi stahovalo baterku,motor sa len pomaly pretacal.ked aj chytil,mal velmi nizke otacky.niekedy ani 500.pri druhom nakopnuti to uz frcalo normalne.akoby si prud nahriatim kontaktov pri starte zmensil odpor.tak mi z toho vyslo,ze riadiaca jednotka asi blbla,ked sa jej pri starte dostalo malo napatia.inak som amater,ak ma niekto iny nazor,nech ma opravi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Tu lambdu si nech pořádně zkontrolovat na osciloskopu. Když nic tak si zkus od někoho půjčit ŘJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 10. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 jestě jsem zapoměl -baterka je dobrá 12,7V normál 12,5V po zapnutí klíčku a sepnutí palivových čerpadla a 11,5V při startování -svíčky jsou OK ty jsem měnil Lambda dává info ŘJ až od 600stupňu, takže na start to nebude měl vůbec vliv podle mě a s tou ŘJ, když jí tam hodim z druhýho auta nepo*ere se? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.111 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 přikláněl bych se ke kontrole startéru a jeho vedení a pak jako poslední variantu dat jinou jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.