Přejít na obsah

škoda felicia 1.3 MPi - problémy se startováním


Smajda

Doporučené příspěvky

Zdravím, prosím, potřeboval bych poradit, mám problémy se startováním:

první start zastudena: startuju startuju motor buď bez přidání plynu naskočí a nebo naskočí i bez ale jen na cca 500ot/min a pořád se tak drží nezdechne, po přidání plynu a vytočení tak na 2500ot/min to pak spadne na normál 800 nebo na 1100se sytičem

druhý start hned po prvním: chytne bezproblémů na 800ot nebo na sytič

počkám asi 5min a zkusím start znovu: opakuje se první start, zas to dělá bordel

Opravy:

-koupen a vyměněn snímač teploty

-vyměněn z druhé felicie, která je ok, snímač otáček

-vyměněna z druhé felicie zapalovací lišta

-vyčištěna uplně durch škrt. klapka

-vyměnéna škrt klapka z druhé felicie

-nastavení základní škrt klapky pomocí Simosu

-diagnostika VAG, chyby = překročená mez regulace na lambdě (nebo nějak tak) po vymazání a nastartování nic nenaskočí

-kontrola tlaku paliva, palivo tlačí cca 3bary, dal jsem tam budík co je do 2,5baru s doměním, že to víc nebue a málem jsem si ohnul rafičku

-úplné základní nastavení pomocí vagu

-výměna regulátoru tlaku nebo to co je na těch hadicích velde škrtící klapky, jak vedou ty hadice od nádrže, taky nic

-výměna palivového filtru

-čerpadlo kontrolováno taky nic

-pokus odpojit snímač klepání, taky nic

tak, mám vyměněnej skroro celej motor a pořád to dělá to samý, nemáte někdo alespoň nápad čím by to mohlo být? za každou normální radu dík. :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak neviem,to uz bude asi len v riadiacej jednotke...ale podobne probelmy som mal,ked mi blbol starter.teda vlastne neblbol,akurat mal totalne zaoxidovane konektory.pri startovani mi stahovalo baterku,motor sa len pomaly pretacal.ked aj chytil,mal velmi nizke otacky.niekedy ani 500.pri druhom nakopnuti to uz frcalo normalne.akoby si prud nahriatim kontaktov pri starte zmensil odpor.tak mi z toho vyslo,ze riadiaca jednotka asi blbla,ked sa jej pri starte dostalo malo napatia.inak som amater,ak ma niekto iny nazor,nech ma opravi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestě jsem zapoměl

-baterka je dobrá 12,7V normál 12,5V po zapnutí klíčku a sepnutí palivových čerpadla a 11,5V při startování

-svíčky jsou OK ty jsem měnil

Lambda dává info ŘJ až od 600stupňu, takže na start to nebude měl vůbec vliv podle mě

a s tou ŘJ, když jí tam hodim z druhýho auta nepo*ere se?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...