Přejít na obsah

Bílé cucky v oleji


protected

Doporučené příspěvky

Ahoj,

poslední dobou sem zjistil, že mi hodně "utíká" chladící kapalina, cca litr za týden provozu. Kdyby jen utíkala, tak bych to zatím neřešil, přeci jen destilovaná voda stojí 4kč, ale ona nejspíš utíká do motoru, protože po vyšroubování víčka od oleje vidím bílé cucky, které se prý dělají, když se mísí kapalina z chladiče s olejem v motoru.

Prosím o radu... je potřeba auto hned dát do servisu, nebo jsou ty cucky běžná věc a voda utíká třeba někde jinde.

Dík:)

edit: sorry ze překlep v popise:) :smich:

Editováno: , autor: protected
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

poslední dobou sem zjistil, že mi hodně "utíká" chladící kapalina, cca litr za týden provozu. Kdyby jen utíkala, tak bych to zatím neřešil, přeci jen destilovaná voda stojí 4kč, ale ona nejspíš utíká do motoru, protože po vyšroubování víčka od oleje vidím bílé cucky, které se prý dělají, když se mísí kapalina z chladiče s olejem v motoru.

Prosím o radu... je potřeba auto hned dát do servisu, nebo jsou ty cucky běžná věc a voda utíká třeba někde jinde.

Dík:)

....podle mě je to taky těsnění pod hlavou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi praskle tesnenie pod hlavou , najskor budes varit vodu a potom nasledne ti moze prasknut hlava. takze asi co najskor vymenit tesnenie samo sa to nezlepsi . a este voda v nadrzke je cista alebo v nej plava olej?

o té hlavě jsem taky slyšel - že to tím může být. Voda je čistá. A zatím je teplota motoru v normě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiez je mozne ze ti to tecie ked je natlakovana hadica cez prasknutu hadicu alebo nejaky spoj .

pozri na mierku oleja ci tam mas cisty olej alebo emulziu podobnu bielej kave v tom pripade je voda v oleji.na vicku oleja to moze byt len vykondenzovana voda a to je prolem len na hadiciach alebo tecie voda okolo cidla na chladici alebo okolo vodnej pumpy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky sem to resil, a bylo to tesneni pod hlavou! Ale davej pozor at to neuvaris! Kdyz jedes v kuse delsi trasu tak je lepsi treba po 200km mrknout na nadobku chladici kapaliny, sice je tam cidlo, ale byl jsem poucen ze ne vzdy muze hlasit malou hladinu!!!!

A olej pribyvat nejspis nebude, jak pises lejes tam destilku a ta se stiha vyparovat!

Editováno: , autor: fiser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky sem to resil, a bylo to tesneni pod hlavou! Ale davej pozor at to neuvaris! Kdyz jedes v kuse delsi trasu tak je lepsi treba po 200km mrknout na nadobku chladici kapaliny, sice je tam cidlo, ale byl jsem poucen ze ne vzdy muze hlasit malou hladinu!!!!

A olej pribyvat nejspis nebude, jak pises lejes tam destilku a ta se stiha vyparovat!

díky za info, na tohle si dám pozor (asi by mě to nenapadlo). Ale jde i o to, že když se mísí voda s olejem a dělají se ty cucky, tak jestli se nějak neposere přímo ten motor tím "nekvalitním" olejem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim co tu resis, nech to co nejdriv vymenit, ono to nemusi porad utikat jen pomalu, najednou ti to tesneni vylitne vic a budes varit v nejmin vhodnou chvili, navic voda v oleji motoru moc dobre neudela, klidne by se ti moh pridrit motor. Bud rad ze te to takhle v klidu varuje a nevari to hned. Moje rada je okamzite do servisu a s nejakejma 700 km nepocitej ani nahodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim co tu resis, nech to co nejdriv vymenit, ono to nemusi porad utikat jen pomalu, najednou ti to tesneni vylitne vic a budes varit v nejmin vhodnou chvili, navic voda v oleji motoru moc dobre neudela, klidne by se ti moh pridrit motor. Bud rad ze te to takhle v klidu varuje a nevari to hned. Moje rada je okamzite do servisu a s nejakejma 700 km nepocitej ani nahodou.

no jo, jednodušel se ale ted do servisu nedostanu:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za info, na tohle si dám pozor (asi by mě to nenapadlo). Ale jde i o to, že když se mísí voda s olejem a dělají se ty cucky, tak jestli se nějak neposere přímo ten motor tím "nekvalitním" olejem

NO ty cucky jsou prave ta vyparujici se voda. myslim ze by to melo byt pouze nahore asi jen u hlavy, ale je to jak rikaji kluci, co nejrychleji do servisu, urcite nema cenu riskovat prasknuti hlavy, nebo pridreni pistnich krouzku. jinak vymena tesneni pod hlavou je otazka cca 5-8 tisic, zalezi kde! Urcite si zrovna nechat prebrousit dosedaci plochu hlavy, otlakovat ji,pak samozrejme novy olej, filtr, svicky, a fridex popr, destilka! Je to pomerne rypacka :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta cenovka záleží jak kde, mohlo by to být i míň. Ale hlavu přerovnat stopro.

btw: hezké styling RS. na kolik tě vyšel rs nárazník + lak? pokud máš tmavěmodoru metlu, tak máme stejnou barvu. Taky si pohrávám s myšlenkou hodit tam rs nárazník, ale bojim se té položky za lak:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...