Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím vás,

může mi, prosím, někdo poradit, jestli je rozdíl v převodovkách u octavie 1,9 TDi 66 kW a 81 kW? 66 kW je z roku 2000 (faceliftovaná) a 81 kW je z roku 2001.

Díky za každou odpověď.

Vloženo

Myslim ,ze zakladny rozdiel je uz v tom ze sa k nim montovali prevodovky s inym kodovym oznacenim co hovori o tom ze maju ine odstupnovanie jednotlivych prevodovych stupnov. Ale v principe su myslim zamenitelne.

Vloženo
Zdravím vás,

může mi, prosím, někdo poradit, jestli je rozdíl v převodovkách u octavie 1,9 TDi 66 kW a 81 kW? 66 kW je z roku 2000 (faceliftovaná) a 81 kW je z roku 2001.

Díky za každou odpověď.

Bylo by vhodné otázku více rozvést, proč to řešíš?

Typů je mnoho a je to velké laborování pokud se tím něco sleduje.

Pokud jde jen o výměnu za poškozenou, je to v podstatě jedno.

Liší se řadicími táhly, "packu" spojkového ložiska, převody(nic zásadního).

Vloženo
Bylo by vhodné otázku více rozvést, proč to řešíš?

Typů je mnoho a je to velké laborování pokud se tím něco sleduje.

Pokud jde jen o výměnu za poškozenou, je to v podstatě jedno.

Liší se řadicími táhly, "packu" spojkového ložiska, převody(nic zásadního).

V podstatě mi šlo o to, jestli jsou zaměnitelné - jestli můžu k motoru 66 kW přidělat převodovku z motoru 81 kW?

Vloženo (editace)

kluci nezaměňujte pojem typ a kód převodovky

do všech dieselů kromě SDi a motorů 1,8 a 2,0 se dával typ 02J do 1,4 16V, 1,6/55-75kW a SDi se dával typ 02K do klasický 1,4 byl typ 002 a pro 4x4 je typ 02C

pro každej typ motoru se dávalo jiný kódování ale i pro jeden typ a výkon motoru bylo použito několik kódování převodů

už jsem na tohle téma psal takřka totéž v jiným topicu

odpověď na otázku jestli jsou převodovky zaměnitelný zní ANO jsou za podmínky dodržení montáže stejnýho typu

kódy převodů se pak musí porovnávat podle přidělovací tabulky

Editováno: , autor: Raceman
Vloženo
kluci nezaměňujte pojem typ a kód převodovky

do všech dieselů kromě SDi a motorů 1,8 a 2,0 se dával typ 02J do 1,4 16V, 1,6/55-75kW a SDi se dával typ 02K do klasický 1,4 byl typ 002 a pro 4x4 je typ 02C

pro každej typ motoru se dávalo jiný kódování ale i pro jeden typ a výkon motoru bylo použito několik kódování převodů

už jsem na tohle téma psal takřka totéž v jiným topicu

odpověď na otázku jestli jsou převodovky zaměnitelný zní ANO jsou za podmínky dodržení montáže stejnýho typu

kódy převodů se pak musí porovnávat podle přidělovací tabulky

Dufam,ze sa nenahnevas,ale v tomto vlakne nikto typ a kod prevodovky nezamenil-ani mylne neopisal. To ostatne co pises je O.K

Vloženo

není důvod se hněvat ale právě že Indi psal "Typů je mnoho a je to velké laborování pokud se tím něco sleduje"

proto jsem napsal to co jsem napsal aby se předešlo nějakým nedorozumění jako to vidím dost často v případech týkající se převodovek že někdo napíše že má typ DUU, DUW atd a jestli je možný tam dát jinej typ jenže to co uvede není typ ale kódový označení převodování

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

mělo by se jednat o převodovky k Tdi PD. Ta první se tuším dávala do leonu a golfa a tu druhou má známej natisknutou na štítku v kufru jeho 96kw octávie I. Jde mi o to, aby ta pro 110 kw, nebyla zase moc rychlá a mojich 110 utahaných koníků si s tim poradilo

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...