Přejít na obsah

Fabia 1.4 mpi


Doporučené příspěvky

Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.

teda viac problémov..:)

na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť

ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter..

a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič..

za odpovede vopred ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.

teda viac problémov..:)

na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť

ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter..

a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič..

za odpovede vopred ďakujem.

Mám úplně stejný problém, co jsi napsal. Fabia combi 1,4 MPI 50 kW, r. v. 2001, najeto 124 500 km = na volnoběh kolísají otáčky, než se motor zahřeje, tak sebou cuká a dusí se, a při jízdě se někdy po sešlápnutí plynu na moment zadusí. Svíčky jsem vyměnil za tříelektrodové BRISK DX15LTC-1 a navíc přidávám do benzínu tablety MPG-CAPS, které se mi osvědčily na původní Felicii a zvyšují výkon. V této diskusi jsem na tuto diagnózu moc nevyčetl. Dnes mi navíc upadl na silnici urezlý kryt katalyzátoru - jsem zvědav, jestli půjde přivařit zpět (našel jsem ho o pár metrů zpět v příkopu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.

teda viac problémov..:)

na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť

ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter..

a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič..

za odpovede vopred ďakujem.

Mal som podobny problem so zadusanim hlavne studeneho motora uz davnejsie a doslo to az k hroznemu hluku. Po zdvihnuti auta u bratranca v dielni a zakryti rukavicou vyfuka, sme vylucili problem s vyfukom. Potom prisla na rad rozvodova retaz. Po popocuvani specialnym mikrofonom bolo vsetko jasne. Ano fabie 1,4MPI nemaju rozvodove remene ale retaze a tiem maju doporucene menenie asi od 70 000km!!!! Po dokladnejsiej obhliadke doslo k rozhodnutiu vymenit aj vodne cerpadlo. Teraz po oprave pradie moja Fabka ako macka. Fakt obrovska zmena. Auto necuka a zrazu aj lepsie taha. Este vymenim sviecky a vzduchovy filter a omladenie bude ukoncene. Este jedna informacia mam najazdenych 110 000km. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
Mám úplně stejný problém, co jsi napsal. Fabia combi 1,4 MPI 50 kW, r. v. 2001, najeto 124 500 km = na volnoběh kolísají otáčky, než se motor zahřeje, tak sebou cuká a dusí se, a při jízdě se někdy po sešlápnutí plynu na moment zadusí. Svíčky jsem vyměnil za tříelektrodové BRISK DX15LTC-1 a navíc přidávám do benzínu tablety MPG-CAPS, které se mi osvědčily na původní Felicii a zvyšují výkon. V této diskusi jsem na tuto diagnózu moc nevyčetl. Dnes mi navíc upadl na silnici urezlý kryt katalyzátoru - jsem zvědav, jestli půjde přivařit zpět (našel jsem ho o pár metrů zpět v příkopu).

Hele, tak mi už na všechno přišli - propálený těsnění pod hlavou a od toho se vys...lo všechno ostatní (čidlo teploty chl. kapaliny, termostat, čidlo teploty nasávaného vzduchu, olej ve vodě, voda v oleji). Prý ta těsnění na mým typu motoru zkoušeli, ale vyráběli - že tam je nějaký plechový nebo co. Hlavně, že už to jede normálně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som podobny problem so zadusanim hlavne studeneho motora uz davnejsie a doslo to az k hroznemu hluku. Po zdvihnuti auta u bratranca v dielni a zakryti rukavicou vyfuka, sme vylucili problem s vyfukom. Potom prisla na rad rozvodova retaz. Po popocuvani specialnym mikrofonom bolo vsetko jasne. Ano fabie 1,4MPI nemaju rozvodove remene ale retaze a tiem maju doporucene menenie asi od 70 000km!!!! Po dokladnejsiej obhliadke doslo k rozhodnutiu vymenit aj vodne cerpadlo. Teraz po oprave pradie moja Fabka ako macka. Fakt obrovska zmena. Auto necuka a zrazu aj lepsie taha. Este vymenim sviecky a vzduchovy filter a omladenie bude ukoncene. Este jedna informacia mam najazdenych 110 000km. :)

nechci vam do toho kecat ale mam take tuto fabii kombi pravidelne servis a bez problemu najezdeno 150 000 km v kazdem pocasi a jinak na dalnici jede 180 vyzkouswno co se tyka retezu servis tvrdi ze se nemeni po dobu zivotnosti je fakt ze nechrasti jak byl clovek zvyklej u 120, ci facka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...