Přejít na obsah

Svolávací akce


zdeno77

Doporučené příspěvky

To už mi dělali kdysi dávno - a od té doby ten snímač měnili už čtyřikrát a pořád sou s tím problémy...kdepak asi soudruzi z bolky udělali chybu :aggressive:

Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.

To potrubí mi v servisu minimálně dvakrát na pokyn bolky čistili a jednou dokonce měnili za komplet nový - a pořád to zlobí :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě nějakou dobu to jezdí úplně v pohodě. Pak se to začne chovat "divně", často si to drží vysokej volnoběh (cca 1000ot) ale pak se to zase uklidní a chvilku je to ještě dobrý. Pak se najednou rozsvítí kontrolka DPF, tak se snažím jet kolem těch 2000tis otáček na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, ale stejně to nepomůže a po chvíli mi spadne motor do nouzáku - začne blikat žhavení, rozsvítí se kontrolka "motoru" a maxidot napíše "Motor do dílny". Prvních 30tis km to bylo v pohodě, ani jednou se to nerozsvítilo. Pak mi to udělalo, tak vyměnili snímač odchylky tlaku a dalších 20tis km to bylo dobrý. A pak se to stalo zase a teď za posledních 30tis km už se mi to stalo asi třikrát. Ve škodaservisu pokaždé vymění snímač odchylky tlaku, že je prej špatnej, ale stejně to nepomůže. Už měnili aji to tlakový vedení, čistili ho a pořád to zlobí. Naposledy mi řekli, že víc už toho s tím neudělají a domluvili to tak, že 1. června jede auto do boleslavy, ať se na to podívají přímo ve škodovce. Ale stejně mám obavu, že mi to vrátí s tím, že auto je OK a já budu tam kde teď :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdeňku,

to je to o čem jsme se bavili .... vymění čidlo a pak přehrajou SW - ten pěkně na ho... , kde omezujou výkon v nižších otáčkách a z RS se v tomhle rozmezí stává prakticky 103kW. :-( Jestli si to ještě neměl udělané a teď už jo, tak je to velká škoda, mohli jsme aspoň vytáhnout ten původní SW, protože s tím nový už to není to co bývalo - nemůžu ho u nikoho sehnat :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starej nepomůže, starej naopak zhorší - proto vznikly updaty, protože ten úplně první soft má "zmršenou" regeneraci, takže to při ní šíleně chrochtá, jako by ti to jelo na tři válce. A hlavně víc "tlačí" v nízkejch otáčkách, takže to víc čmoudí a zanáší filtr. A ještě ke všemu později zahajuje regeneraci, takže je na ni méně času. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...