Přejít na obsah

motor se dusí


kalett81

Doporučené příspěvky

zdravím prosim vás o pomoc

Mám fabku 1.4.MPI rv 2000 44KW a začíná se mi dusit začalo to když jsem jel do táhlího kopce nebo z něj tak se zadusila a nechtěla se chytnout dokud jsem nanašlapal.a ted to začína dělat i po městě.a vap com mi píše naměřena nesmyslná hodnota a příliš bohatá směs.vyiměnil jsem už labdu palivovej filtr vyčistil klapku vzduchu a nic.ta klapka vzduchu je mírně pootevřená a nevím jestli to je správně.pomožte prosím díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak děkuji za pomoc ale problém viřešen.celkové problémy s fabií 1.4 mpi

škubání při studeném motoru,ohřátý:sešlápnutí zprudka plinu zadušení a až při cca 2800 otáček pocit že se teprv motor chitnul jak má.a jde do toček.

do dlouhého kopce nebo zněj zadušeni a při neutrálu tradické kolísaní otaček.vědčí spotřeba a slabčí výkon.

celá zahada stala 70 kč stačilo viměnit těsnění pod sacím potrubím.

Měněno bilo:palivoví filtr OK

Klapka vzduchu NEBYLO TŘEBA

Zapalovací modul NEBYLO TŘEBA

Svíčky OK

Palivové čerpadlo NEBYLO TŘEBA

Lambda sonda NEBYLO TŘEBA

Vičištění klapky vzduchu OK

jak poznate špatné těsnění: mokré

Hlašené chiby na VAGU: Příliš bohatá směs

Nesmislná hodnota

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne neutahovat na krev je to slitina hliníku bacha tak s citem.ne uz ani jednu chibyčku a bacha když jsem vičistil tu klapku vzduchu tak mi to vihodilo asi 10 chib ale toho se neleknete az viměníte to těsněni tak zmiznou všechny klapku muzěte vičistit sami to jsou kecižě se nesmi čistit!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednoduchá pomůcka, jak zjistit netěsnost sacího potrubí, aniž by jsi ho zbytečně demontoval: vzít si třeba petku s vodou a polít příruby v místě těsnění, spojů apod. Pokud to má vliv na chod motoru na volnoběh, tak je někde netěsnost. Jakmile totiž na netěsnost naleješ vodu, tak se díra přicpe a směs se rychle obohatí a způsobí to zakolísání motoru. Jednoduchý a účinný, jen bacha ať to zbytečně neleješ na nějaký konektory a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

ja jsem byl v servise na diagnostice.jelo to jako by na 3 valce (1.4 - 44) za studena to skubalo tak moc,az jsem myslel ze se ten motor uthne ze silentbloku,dusil se,pri vyrazeni to melo snahu chcipat a ten zvuk,kazdej rikal hele jde ti to jen na tri...kontrolka neustale svitila,zhasinala,blikala a tak furt dokola.do 2 tisic otacek byl motor uplne bez vykonu,pri prudsim pridani se to dusilo.VAG psal naprosty kraviny,interpretovany jako vadna zapalovaci lista,vstrik,nesmyslne hodnoty o bohatosti smesi a tak.vyzkousela se jina lista - beze zmen,pak svice,jiny vstrik - beze zmen,tak se slo dal,demontovalo se kompletni sani a ejhle... foukly tesneni pod sanim.vymena tesneni+nakej pomocnej material,4 hodiny prace,dph = 1400,- a auto jezdi jak novy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...