Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nevím jestli to sem zcela patří, ale členovi SEBO patří také mé velké díky za většinu ND na auto. Se vším perfektně poradí, doporučí a rychle dodá.

No možná nepatří ale zmínit se je slušnost za jeho super služby :palec2::palec2::palec2:

Vloženo

Já myslí,že jo :kol-99::gunners3:

Tak hotovo vyměněno a musím říct že i když budu dělat geometrii až zítra tak už ted rozdíl je obrovskej,ty zadní puky jsem měl uplně na kaši,čepy a ostatní na hraně.Ted je to luxus zítra geometrie a bude to top :palec2::palec2:

Vloženo

:punk:

Tak hotovo vyměněno a musím říct že i když budu dělat geometrii až zítra tak už ted rozdíl je obrovskej,ty zadní puky jsem měl uplně na kaši,čepy a ostatní na hraně.Ted je to luxus zítra geometrie a bude to top :palec2::palec2:

Tak to má bejt :punk:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

panove chci se vas zeptat..měnil jsem pouze spodni cepy na rameni(jsou to ty čepy jak se pripevnuji trema sroubkama)tak se vas chci zeptat jestli musim na geometrii nebo nemusim..diky

Vloženo

panove chci se vas zeptat..měnil jsem pouze spodni cepy na rameni(jsou to ty čepy jak se pripevnuji trema sroubkama)tak se vas chci zeptat jestli musim na geometrii nebo nemusim..diky

Ahoj po každém zásahu do nápravy by měla následovat geometrie.Já bych teda šel :palec2:

  • o 1 rok později...
Vloženo

omlouvám se že oživuji takto staré téma, ale chci se zeptat jestli jste někdo už měnil silenbloky nápravnice, přesněji se to nazývá pryžokovové lůžko nápravnice. zajímá mě jestli to jde dobře nebo se do toho raději nemám pouštět. díky

Vloženo

Tak to je těžko říct..pro mě by to bylo v pohodě i kdyby by to náhodou šlo špatně :kol-28:

Jak to půjde tobě si netroufnu odhadnout :kol-32::kol-28:

Pokud máš nějaké zkušenosti,vhodný vercajk a místo kde dělat ,tak proč se do toho nepustit?

Vloženo

sorry, ale tvoje odpověď je naprosto k ničemu a v podstatě není ani k tématu. já jsem se ptal jestli to jde dobře nebo špatně a myslel jsem že odpoví někdo kdo to už někdy dělal a něco o tom ví, přesněji ví o případných komplikacích které jsou s tím spojené. samozřejmě že se do toho pustím.

jen takovy tip pro tebe: nekdy je lepsi mlčet než říct něco jen aby nebylo ticho :kol-47:

Vloženo

Ale notak... :kol-26::kol-28:

Ok tak ti řeknu,že to jde dobře a žádná záludnost se nekonala...Když jsem to měnil..

Takhle to stačí?

To ti toho ale moc taky nedalo no ne?

Ale odpověď na tvou otázku to už je.... :kol-28:

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pánové, potřebuji poradit. Dělám GO přední nápravy a bohužel nemůžu sehnat momentový klíč na 250Nm. Postup pro utažení poloosy (ložiska) je v dílenské příručce:

1) dotáhnout na 250Nm

2) povolit o jednu otáčku

3) dotáhnout na 60Nm

4) dotáhnout o 45°-16"(60°-17")

a moje otázka zní jestli bude velký problém když to místo na 250Nm dotáhnu na 210Nm a poootočím ještě trochu víc o určitý úhel nebo to prostě bude jen na 210Nm a dál budu postupovat podle předepsaného postupu nebo jestli je to absolutně nutné dotáhnout na těch 250Nm. Co si tak matně vzpomínám tak když jsem měnil ložiska a momenťák na 250Nm jsem měl ještě dispozici tak po povolení o jednu otáčku byla matice uplně volná, takže by nemusel být až tak důležitý ten moment 250Nm pokud se nejedná o nové ložisko. Co si o tom myslíte? Potřebuju poradit.

PS: Kdyby někdo věděl kde se v Brně a okolí dá půjčit momenťák na 250Nm tak prosím dejte vědět. Díky

Vloženo

no ked som to dotahoval tak to uplne ze zaprastalo . alebo 250 Nm mas tlak 25 kg na metrovy kluc , prip. 50 kg na polmeter. zskus si rukami zatlacit na vahu aby si mal 50 kg a uvidis jak budes muset silno dotahnut

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...