Leden 29, 201015 r Tak jsem mrknul na ten chip od firmy, která má jméno a stojí to 10-15 tis., tak to je docela dost, "borci s noťasem" to dělají do 5 tis., ale nevím, nevím...?!
Leden 29, 201015 r ty oleje nesplňují normu pro PD, musí mít na konci tuším 505.01 EDIT: blbost....podle me je dobre ten 504/507.... 505 je pro standartni intervaly....a 506 je pro V10 a R10 a to 504 znamena ze se da pouzit i pro benziny ne? A 507 znamena ze je to pro naftu......nvim balení mám totožné a přímo ze Škody...ale doma se radši podívám... Upraveno Leden 29, 201015 r od rogerer
Leden 29, 201015 r Tak jsem mrknul na ten chip od firmy, která má jméno a stojí to 10-15 tis., tak to je docela dost, "borci s noťasem" to dělají do 5 tis., ale nevím, nevím...?! ja bych se na čip zatím vysr. minimálně tu dobu co je to v záruce a v záběhu...
Leden 29, 201015 r ja bych se na čip zatím vysr. minimálně tu dobu co je to v záruce a v záběhu... Asi máš recht, hážu na to bobek. Dnes jsem tankoval a přidal jsem aditivim VIF, co vy na to? V nezávislém testu to vyšlo skvěle, jeden típek mi zase povídal, že u nového auta by se na to vykašlal...
Leden 29, 201015 r Asi máš recht, hážu na to bobek. Dnes jsem tankoval a přidal jsem aditivim VIF, co vy na to? V nezávislém testu to vyšlo skvěle, jeden típek mi zase povídal, že u nového auta by se na to vykašlal... Ja nic nepridavam uz takle staci ze tankuju drahou naftu.aditivum bych pridaval jen kdyz bych tankoval u lukoilu a takovyhlech malych pump a pak pri vysokych mrazech(stejne to ale zamrza) ...prdim na to,uz se s tim motorem neparu,a cim vic si zvykam tim vic mi prijde slabsi:-D chci s zeptat jaky vliv na spotrebu muze mit vyhrivani sedacek-je to ekvivalentni klimatizaci? Edit: myslim ze agip prodava uz aditivovanou naftu...ale nikdy sem tam este nebral... Upraveno Leden 29, 201015 r od rogerer
Leden 29, 201015 r Pro naftové motory PD je správně specifikace VW 505.01! http://www.olejshop.cz/oleje/automobilove-...w-30-5w30-1litr nebo http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/9990...erb-2-yeti.html
Leden 29, 201015 r Pro naftové motory PD je správně specifikace VW 505.01!http://www.olejshop.cz/oleje/automobilove-...w-30-5w30-1litr nebo http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/9990...erb-2-yeti.html Jop ale ne pro promenlivy prodlouzeny interval (longlife) ...na to musi byt 507....tzn. ten ultra a ne plus...doma mam ten ultra 504/507 5w30 ...ten 505 je na pravidelny intervaly (po 15t km) pokud to tusim spravne...
Leden 29, 201015 r JJ máš pravdu pro loglife je 507 ( http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/hes0...erb-2-yeti.html ) Upraveno Leden 29, 201015 r od RÁFEK
Leden 29, 201015 r Tak už jí mam objednanou Červená + Sport packet jako taky Garrett! Tak to je ode mě gratulace velká To už budeme na foru celkem 3 Jaký máš termín dodání?
Leden 30, 201015 r Jaký máte z výroby pneu? Já mám Matador MP 42, myslel jsem že dávaj lepší pneu ve Škodovce!? Mám Tour z konce roku 2009.
Leden 30, 201015 r Lukasm: liší se to i napříč modelama - FII/R krom nejmenších 14tek z fabriky jedou skoro furt s Bridgestone Turanza, coz je imho jedna z nejlepsich letnich pneumatik.
Leden 31, 201015 r Tak to je ode mě gratulace velká To už budeme na foru celkem 3 Jaký máš termín dodání? Termín je zátím polovina března, tak se necháme překvapit!!
Leden 31, 201015 r Jaký máte z výroby pneu? Já mám Matador MP 42, myslel jsem že dávaj lepší pneu ve Škodovce!? Mám Tour z konce roku 2009. 12/2009: 15" Pirelly P6000 Upraveno Leden 31, 201015 r od rogerer
Leden 31, 201015 r Jaký máte z výroby pneu? Já mám Matador MP 42, myslel jsem že dávaj lepší pneu ve Škodovce!? Mám Tour z konce roku 2009. 9/2009 - Matador MP 42 - pro běžnou jízdu jsou v pohodě, ale opotřebení bude asi vyšší
Leden 31, 201015 r Koupeno 1.12.2009 - pneu Bridgestone Turanza ER300, už jsem je prodal kámošovi. To pneu vypadalo moc dobře, ale rozhodl jsem se pro koupi 16" litých kol, vypadají na OI lépe.
Únor 1, 201015 r Poslední dobou jezdí Tourky na 15" Bridgestone Turanza ER300 a v 16" Continental SportContact2.
Únor 2, 201015 r Ahoj, mám další problém. Po studeném startu když auto běží na sitič tak mě děsí zvuk motoru a výfuku. Je to takovej dusivej zvuk ( blaf, blaf) a občas mi zaklepe ve výfuku kovový zvuk( cinkání), jako by byla urvaná přepážka ve výfuku a o něco tam narážela. Ten dusivý zvuk motoru je jen 3-4 min, jen co jde sitič, pak slyším spadnout sitič a je to v pohodě, volnoběh je plynulý a zvuk motoru je perfektní.Samozřejmě servis opět tvrdí že se jim ještě nestalo aby u nového auta byl problém se špatným výfukem. Dále že dusivý zvuk při sitiči je též normální u tété motorizace 1,6 MPI. Máte někdo stejný problém, nebo mi napište jak je to u vašich aut, moc děkuji. Auto mám od 11/2009, Tour-triumf 1,6 MPI, naj: 1600 Km.
Únor 2, 201015 r buď v klidu mám 05/09 najeto 12000km a na to 2 minutové chrochtání 1,6MPI za studena jsem si už zvykl
Únor 2, 201015 r nezoufejte, mne TDI chrochta furt :-D ale za studena to dela taky sileny zvuky az neverim tomu ze to pojede...btw dnes sem tomu trochu nakladal (20ti minutova bezpecna jizda tachometrovych 160-180) a nak to auto pak divne smrdelo v garazi-asi se konecne zapekly dily ..spotreba ukazala 6,8 nafty a to se vyplati :-)
Únor 2, 201015 r Tak po 5ti dnech provozu je na tacho první 1000km a prům. spotřeba 6,9l, z čehož nejsem 2x nadšený, ale přkládám to jak brutálním mrazům, tak Climatronicu a výhřevu sedadel. Co Vaše spotřeby? BTW dobře to svítí(mám klasiku), v autě před tím byly xenony a v porovnání s halogenem v Touru stály za .....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.