fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Vloženo 28. Srpen 2009 zdravím, panove moc prosim muze mi nekdo pomoci, nutne potrebuji dobre vysvetlit a nebo nakreslit ci nejaky odkaz , jak je spravne ulozeny klinovy remen 1,6 74 kw.sem si to nenakreslil, a ted fakt nevim. poradi nekdo??? dekuji Citovat
chase Vloženo 28. Srpen 2009 Vloženo 28. Srpen 2009 tak uz to nemusim hledat, kolega byl rychlejsi, jinak pro kod motoru AKL i AEH je vedeni remene stejne Citovat
PROCHY603 Vloženo 28. Srpen 2009 Vloženo 28. Srpen 2009 Poznamka: Urcite si si nepoznacil pri demontazi smer tocenia klinoveho remena. Ked ho nahodis opacne tak ti zachvilu odide!!! zmenis smer otacania;) Citovat
fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Autor Vloženo 28. Srpen 2009 (editace) sarka kluci to je spatne, ja mam tedy 1,6 74 kw AKL a odpovidal by ten spodni obrazek, ale mam tam jeste jednu kladku mezi servem a klikovkou navic!!!!!!! jinak remen mam uplne novy!proto menim! Editováno: 28. Srpen 2009, autor: fiser Citovat
fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Autor Vloženo 28. Srpen 2009 i kdyz ted koukam mam remen drazkovany z jedne strany,,, a ten spodni obrazek by byl problem roztocit starter hladkou stranou ne?? Citovat
PROCHY603 Vloženo 28. Srpen 2009 Vloženo 28. Srpen 2009 (editace) Starter mas na opacnej strane motora. Starter mas pod baterkou. Editováno: 28. Srpen 2009, autor: PROCHY603 Citovat
fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Autor Vloženo 28. Srpen 2009 ja magor si uz 5 let co mam octu myslim ze to pod altikem je starter ale ted uz mam jasno ! jinak po 2 hodinach jsem tedy prisel na to jak tam ten remen vlastne je :-) nikdy jsem ho dole nemel a ani ve snu by me nenapadlo ze kdyz si to nenakreslim , ze budu mit takove problemy! jinak zde foto jak to tedy je stim remenem u AKL--alespon tedy u me! Citovat
mysko Vloženo 29. Srpen 2009 Vloženo 29. Srpen 2009 (editace) HMM. podla toho povodneho obr to tocilo tu remenicu chrbatom remena. Podla tvojho nakresu drazkovanou castou. To by mala byt teda aj remenica taka. Malo by to byt vidno. No tak ETZOLD mi to uz vysvetlil. Editováno: 29. Srpen 2009, autor: mysko Citovat
fiser Vloženo 29. Srpen 2009 Autor Vloženo 29. Srpen 2009 ale ten obrazek co mas je na 75 kw , a tedy na jiny typ. u moji 74kw je to tak jak jsem nakreslil, na prani muzu udelat exkurzi Citovat
modrafelda96 Vloženo 5. leden 2013 Vloženo 5. leden 2013 chtěl bych se zeptat, jaký je správný postup při výměně klínového řemene pohánějící alternátor, servočerpadlo atd. u Octavie nebo Fabie, zajímalo by mě, jestli je při výměně lepší povolit a posunout alternátor v jeho vodicí liště nebo je lepší uvolnit napínací kladku a alternátor nepovolovat. Díky za radu Citovat
Grym Vloženo 5. leden 2013 Vloženo 5. leden 2013 Tak treba konkretne u Octavie motor 1,6 74KW se nic povolovat nemusi, staci si vzit otevreny klic 17 a zvrchu se nasadi na kousek hrany co ma napinaci kladka na sobe. Pak se zacne za klic tahat aby se kladka odklonila od remenu a nebyl remen napnuty. (Musi se celkem hodne zabrat, aby se prekonala sila kladky) Pak uz jen sikovne remen posoupnes do boku a je venku. Postup je opacny, jen to chce trpelivost pri osazeni. Citovat
Optimus Vloženo 17. Říjen 2013 Vloženo 17. Říjen 2013 Zdravím. Potrebujem vymenit drazkovy remen alternatora (s klímou) Kedze som to este nerobil, potreboval by som radu co ktomu budem potrebovať (aky kluc atd) Prípadne nejaky navod ako na to.. Ďakujem. Citovat
libero Vloženo 17. Říjen 2013 Vloženo 17. Říjen 2013 stačí ti 16-ka očkoplochý kľúč,ktorým otočíš napínacou kladkou v smere hod.ručičiek,zadržíš a dáš dolu remeň Citovat
Optimus Vloženo 19. Říjen 2013 Vloženo 19. Říjen 2013 Este sa opytam.. Ked som menil tento remen nevsimol som si nikde, ze by bolo značenie smeru otacania. Je jedno ako som ho zalozil? Niekto tu pisal, ze to jedno nie je, ze ma smer ktorym sa ma tocit, no ja som nic take nevidel na remeni :-/ Citovat
mysko Vloženo 19. Říjen 2013 Vloženo 19. Říjen 2013 ked zhodis dole a davas spat ten isty vtedy si mas poznacit smer otacania... Citovat
Optimus Vloženo 19. Říjen 2013 Vloženo 19. Říjen 2013 Este ze tak, bo mi ma porazilo to znova rozoberat. :-). Inak neviete preco ja a fiser mame tu kladku navyse tam? Vpredajni mi povedali, ze remen ktory som tam daval tj. 1432mm sa do tychto motorov nedava. :-).. Diky mysko Citovat
zzshmp Vloženo 14. Říjen 2017 Vloženo 14. Říjen 2017 Zdar chlapi.Na svoji Octávce 1,6 74kw motorizace AKL s klimou mám již popraskaný oboustranný drážkový řemen.Musím uznat,že tam vydržel pěknou řádku let.Nepískal a žádný problém s ním nikdy nebyl,třebaže to nebyl originál.Hned bych do něj šel znovu,bohužel značka se už nedá přečíst.Všude tady na foru se píše o výměně,ale jakou značku mimo originálu volit,nikde nic.Na trhu je spousta značek,ale nechci tam rozhodně dávat levnější typu Starline apod.Uvažuji Ina,Bosch,Contitech nebo Febi Bilstein.Jaké máte zkušenosti?Díky. Citovat
noxik600 Vloženo 14. Říjen 2017 Vloženo 14. Říjen 2017 Ja jedině Contitech. Jak rozvody, tak klínový. A jsem spokojený. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.