chipmann Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 Já mám velmi dobrou zkušenost s olejem Shell helix racing 10w-60 pouzivam ho jak ja tak moji octu v benzinu tak zakaznici olej menim vzdy po 10tis.km a nutim k tomu i me zakazniky hlavne z duvodu posileni vykonu u techto aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Ahoj, potřebuju poradit. Mám OC COMBI II, 1,9 TDI PD, 77 KW, 2008. Interval QG2. V návodu se píše: pro intervaly QG0 a QG2-vznětové motory lze použít tyto oleje: 1) VW 505 01 (jen pro motory bez filtru pevných částic) 2) VW 507 00 a ACEA B3 (jen pro motory s filtrem pevných částic) Po přečtení skoro celého tohoto vlákna se všude píše, že musim použít olej VW 505 01 (nebo VW 507 00), takže otázka je jestli to je v mojí servisce napsáno špatně, resp. mohu použít olej, který splňuje specifikaci ACEA B3, ale je pouze VW 500.00/505.00/502.00? Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Velmi důležité je jestli máš DPF ( filtr pevných částic ). Pokud ANO tak můžeš použít jen olej s normou VW 507.00 !! Pokud DPF nemáš můžeš použít olej s normou VW 505.01. Norma VW je v tvém případě stěžejní - nic jiného tě nezajímá!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 VW 500.00, 505.00 ani 502.00 bych tam nelil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 DPF nemám, jen mě tam znejišťuje ten fakt, že VW 505 01 je pro motory bez filtru a mám tam dávat ACEA B3 (pro motory s filtrem) a vy mi tu tvrdíte přesný opak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Tak jinak. Kup si olej co bude mít specifikaci VW 505.01 tedy pokud máš interval výměny 15000km/rok ( a to ty máš podle toho co jsi psal víše ). Nic jiného neřeš nebo uděláš nějakou botu. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 tak já nevim, v servisce mam napsano, že 505 01 je pro motory bez filtru...ja mam PD (s filtrem)...a požadavek na olej je specifikace ACEA B3...mam pevny interval...15k/1rok...........omlouvám se, ale pokud olej je ACEA B3, tak ho tam muzu dát, bez dalších otázek.........nebo ne???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Člověče,tak máš DPF filtr,nebo nemáš? V každém příspěvku totiž píšeš něco jiného! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 tu píšeš,že filter nemáš.. DPF nemám a teraz zasa áno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 v servisce mám tento kód 0GG = Emission standard EU4 kdybych měl 7GG = Emission standard EU4 DPF, tak mám DPF, a to nemám, takže bych měl mít PD jestli tomu rozumím dobře nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 PD mas kazdopadne. Jde o to, jestli mas PD s nebo bez DPF. Jelikoz nemas v kodu 7GG, tak mas PD bez DPF. Takze pokud mas interval QG2, urcite pouzivej 505.01. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Já myslel, že PD znamená filtr a DPF jako novější filtr, ale je to tak, že když nemám DPF, jen PD, takže filtr nemám. Chápu to dobře? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 PD = Pumpe - Düse (čerpadlo - tryska) a je to označení způsobu vstřikování nafty do válců. Je to vlastně kombinace vstřikovače s čerpadlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Díky ...takže mám špatnej olej.... jeden mechanik mi říkal, že mám filtr pevných částic, to sou teda experti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Chapes to dobre. Filtr nemas => 505.01. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) takže mám špatnej olej.... Zase tolik neplaš, pokud tam teď máš olej 507 00 tak se vůbec nic neděje páč patří i do 0GG pro QG1 a rozdíl mezi QG1 a QG0 (2) je jen ten že ho u QG0 (2) dřív vyměníš Doporučuju ať příště u popisu auta použiješ místo roku výroby, MR (modelový rok) + kód motoru Editováno: 21. Listopad 2013, autor: šulda 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 ŠULDA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 to šulda: já mám bohužel olej s těmito specifikacemi:VW 500.00/505.00/502.00 a motor vim, že mam BXE, ale jak zjistim MR (modelový rok), ve velkym technicaku sem to nenašel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 Vlož tam VIN: http://igorweb.org/vindec/Default.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 jak zjistim MR (modelový rok), ve velkym technicaku sem to nenašel? ôsme číslo,poprípade písmeno zľava vo VIN čísle je vždy označenie MR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havran41 Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 thx takže mám MR 2008, motor BXE, bez filtru......projel sem celé vlákno a rozhoduju se mezi http://www.olejspol.cz/zbozi/castrol-edge-turbo-diesel-5w-40-fst-5l nebo http://www.olejspol.cz/zbozi/shell-helix-diesel-hx7-av-5w-30-4l pevný interval 15000 km-co myslíte jaký? A ještě dotaz č.2 co se mohlo stát, pokud sem jezdil 15 000 km na oleji bez specifikace 505 01 (jen 505 00)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 VW 505.00 není pro motory PD to je právě ta VW 505.01. Takže bych to co nejrychleji vyměnil. Jinak pokud jsi četl celé vlákno tak jsi se jistě dočetl, že Castrol je jen marketingová propaganda, takže bych volil jiné značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 Sniper_2003: Kde jsi to vycetl? Navic na predesle strance pises, ze sam mas take Castrol a jsi nadmiru spokojen. A ted rikas, ze bys volil neco jineho?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 No já už jsem zase po roce měnil olej. V tuto chvíly jezdím na Fuchsu. Já jsem totiž těch olejů pár vyzkoušel. A jestli se ptáš kde jsem vyčetl, že Castrol je velmi průměrný olej za nadprůměrnou cenou, tak za prvé od svého známého, který se věnuje petrochemii, ale navíc je i na toto téma forum, kde tomu někteří rozumí více nežli mi smrtelníci... http://www.oleje.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 osobně do BXEčka leju Castroj 5W30 a měním po 15tkm. Nějakou dobu jsem jezdil (asi 30tkm, tzn. dvě výměny) na Shell Helix - či co to bylo - a v mém případě motor olej konzumoval, jak američan hambáče. Cesta z Prahy do WOBu znamenalo dolití zhruba 0,3l (to je štreka +/- 500km). Po přechodu na Castrol olej dolévat netřeba.A experimentovat s nějakými noname oleji nechci; vzhledem k ceně, za kterou je možné získat ORIGINÁLNÍ balení Castrolu mimo servisy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.