šulda Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Ale to je hloupost.Je pravda že na netu se najde spousta hloupostí a proto sem se začal na popud "bludů" zajímat konkrétně o VW 507.00 a 505.01 ale i obecněji o různé specifikace a jejich vlastnosti. Žádný internetový bludy ale zkušenosti lidí který dělají motory i několik desetiletí. Až na základě jejich práce sem si dovolil o tom zmínit na netu a proto píši co píši viz výš. Cokoliv na netu mě neutvrtídí tak jako praxe ale zároveň si uvědomuji že mé psaní může být i tak bráno úplně stejně jako takzvané bludy, takže to bude pro někoho blud Jak praví klasik: "Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne." je zřejmé, že pokud mají dva oleje stejnou specifikaci např. ACEA či VW, jedná se o kvalitou rovnocenné motorové oleje."Tady se zeptám na význam? Troufnu si tvrdit že nejsme tak tupý a víme že A je A a ne B ale taky si troufnu tvrdit že takhle by to mělo být ale bohužel v dnešní době a v některých oblastech si o tomto můžeme nechat leda zdát 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 radsi budu davat 50700 a menit po 10tis teda,uplne sem se v tom uz zamotal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Není proč se zamotávat Výměna po 10tkm je OK a u chipu je tuplem lepší 5W40, tip na oleje jsi dostal ale je to tvoje rozhodnutí, nic víc nic míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 To co jsem uvedl nejsou bludy z internetových diskuzí, ale odkazy na stránky výrobce aditivačních přísad a články pana Ing. Jaroslava Černého, CSc. z Ústavu technologie ropy a petrochemie. Takže své dotazy by se měl směřovat na ně. Podle mého názoru: Ke stejnému výsledku (výkonosti oleje) se můžeme dostat různými způsoby (použitím různých aditiv). Podstatné ale je, že výkonnost jednoho oleje splňující výkonostní specifikaci 507.00 je stejná jako výkonnost jakéhokoliv jiného oleje splňujícího stejnou výkonostní specifikaci. Jestli současně splňuje i nějaké nižší specifikace není důležité. Rozhodující pro kvalitu je nejvyšší dosažená výkonostní specifikace. Příklad: Jeden výrobce u svého výrobku uvádí, že rozměry jeho výrobku jsou v toleranci + - 0,1 mm. Druhý uvádí, že jeho výrobek splňuje tolerance + - 0,1 mm a současně i + - 0,5 mm. (například délce 100 mm s tolerancí + - 0,1 mm odpovídají všechny skutečné rozměry od 99,9 mm do 100,1 mm. A výrobky které splňují tuto toleranci automaticky splňují i toleranci + - 0,5 mm. Prostě a jasně, výrobek s délkou 99,97 mm se vejde do obou tolerancí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Čti, nikde sem nepsal že uvádíš bludy. Smysl toho co sem chtěl říct je po selsku v tom, že víc než na řeči dám na reálné zkušenosti z provozu, takže i když to CSc uvede hezky technicky tak reál v provozu u různých motorů bude jiný a to pozná pan mechanik v monterkách za desetiletí práce víc jak CSc v kvádru a když postavíš vedle sebe origo a pančovanej olej, tak ti panč splní tak akorát hovínko i když bude mít na cejšku sebelepší normu btw jeden z mechaniků s kterým sem se na toto téma bavil je maniak právě do olejů a začal i jezdit na studia kolem olejů (taky selsky řečeno ) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 takze mam vyzkouset toto? http://www.aci.cz/mi-76405-millers-oils-xf-longlife-5w40-5l-4-_d162720.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 To je z těch dražších ale hodně OK Ten bych po řadě EE od Millerů doporučil hned v závěsu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) tak apm jiny od nich v nabidce nema,tak ho teda prubnu doufam ze se to motoru bude libit po 5W30 jo a omlouva se ze s 2.0 tdi lezu do 1.9 ale dle me je to jedno Editováno: 2. Listopad 2014, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Kvalitu tohoto oleje ti mohu potvrdit. Jezdil jsem na něj. Pak jsem právě přešel na EE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 tak ja stejne poznam prd motor olej nebere,ale necham si poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Ty ne motor ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 tak snad jo,jeste dotaz uz ted to mam prekodovane na 15tis da se ten interval nastavit i na tech 10tis?a mam ten motor aj necim proplachnout nebo je to blbost? motor ma tech 268tis a celou dobu 50700 5W30 jinak sem se dival do servisky pro jistotu a i 2.0tdi BMM je tam psane 50501 takze ty motory sou stejny jak 1,9 coz sem si myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Nakódovat to jinak nejde. Jsou dva nejpoužívanější programy buď OG1 ( 30tis/2roky) nebo OG2 (15tis/1rok). U těch motorů je to velice podobné, jak ostatně říkáš sám. Ted jsem zjistil, že autosalon již přišel na Millers Oils. konkrétně se pojednává o řadě EE. Odkaz ZDE Editováno: 2. Listopad 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 diky,jeste zvazim tu radu EE uvidim,dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Nakódovat to jinak nejde. Mám nastaveno na 10tkm v Maxidotu, dělal sem to v kanálu tuším 51 a 52. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Presne tak, nakodovat to jde a to v budikach (kde jinde, ze...). Servisni interval se necha QG2 a proste nakodujes, po kolika kilometrech te to ma upozornit. Ja myslim, ze to jsou kanaly 42 a 43. Nastavuje se to po stovkach km, takze si muzes nakodovat cokoliv delitelneho 100. (Ale je to tady trochu OT, takze uz mlcim.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Tyhle kanály by to měly bejt ale já je měl právěže nepřístupný a změnit to šlo v 51 a 52. Pokud je to hodně OT tak po uvážení prosím přesunout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 podle verzi budíku to jde, pak už sou kanály zakázány U FL to už nejde vůbec tuším, tam bud krátkej interval nebo dlouhej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Kluci díkes, se na to kouknu a když tak si to poladím. Mám za to že jsem to zkoušel a nějak mi to nešlo. A pak jsem se na to už vykašlal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 tak sem objednal radu EE su zvedavy jestli neco poznam a vlastne jeste ani nevim cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Tak to jsi jistě chybu neudělal. Rovnou jsi vlítnul do jednoho z TOP olejů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 taky nevím co mám poznat, nalit do 2.0 TDI PD a furt si bře stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2014 tak olej je v aute uz nejaky ten tyden a su z toho takovy na rozpacich,zda se me hrubsi chod motoru v zatezi a je i vic slyset turbo,a prijde me ten olej takovy zvlastni uplne jak voda a kdyz ho vezmu na prst a tru prstama o sebe tak za chvilku tru uplne na sucho je to normalni?mozna zmatkuju zbytecne ale radsi se ptam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 Zmatkuješ. Aby to začalo fungovat musíš ujet cca 500km. Takže klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 jo je to mozny,me jenom prijde fakt divny ze EE fakt vytru do sucha a treba ten total me prijde hustsi a mozu ho trit na prstech dlouho a furt citim mastnotu u toho EE je to po chvilce na suchu,v konstatni zatezi me prijde motor tizsi,no uvidim co z toho vyleze snad to nezadru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.