yoyo Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Zdarec, neviem, ci som to mal dat do casti MOTOR, ale otazka je elektricka... TREBA ODPOJIT BATERIU, PRI VYMENE ZHAVICOV O1 66KW????? Nasiel som navody na vymenu zhavicov a nieje tam nic o odpajani baterie.... Typek co mi ma menit zhavice /hold nemam ziadne nadobicko/ tvrdi, ze treba odpojit bateriu /plus pol/..... Tak neviem ci je to odpajanie nutne, lebo nemam KOD do origo radia... Aj ked som menil staru baterku za novu, tak mi najprv prepojili inu baterku, vybrali staru-dali novu a potom odpojili tu ich... ps:ako by som prisiel ku kodu svojho radia??? diki :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Urcite netreba vyberat baterku. Nema tam ani co skrtnut o kostru,tie konektory su dobre izolovane. uz ked chce mat isotu tak nech vyberie len rele spod palubovky,ale ozaj neni treba. Dolezitejsie je skor ocistit okolie okolo zhavica aby dnu nepadlo nieco co tam nepatri ked to bude vymontovane. Divny mechanik. Inac nie je problem vymenit,len samy lavy ma trochu horsi pristup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Kód na rádio-pokud je origo, by ti měli říct ve Škoda servisu podle vin auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 (editace) Zhavice si vymenis aj ty sam. Auto-si kod radia pameta. JAK NA TO: http://skodaoctavia.cz/motornavody/vymena-zhavicu.htm Editováno: 17. Prosinec 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Pokud on nevi kod radia, tak je mu k prdu ze si auto pamatuje nejakej kod ;-) Ale zkusil bych se pooptat nekde kde prodavaji jety radia, podle me to nebude problem ten kod zjistit, cesky ruce neznaj hranic ;-) aaa k tomu odpojovani baterie, co vim, tak se vzdycky odpojuje minus, alespon co jsem vzdycky slysel a cetl ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Mínus se odpojuje na Praze V3S, tam je kostra +. Jinak odpojit mínus je naprd. To je kostra. To pak škrkneš klíčem a máš to ukostřený taky. Proto se odpojuje + (proud). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 odpojuje se minus (-), aby kdyz pri odpojovani skrtnes o kastli tak se nic nestane, kdyz uz ma baterka jeden pol odpojeny, tak je jedno jesli plusovy kabel spojis nekde omylem klicem s kostrou auta, protoze kostra je odpojena od baterky, zadny proud nepotece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Pokud on nevi kod radia, tak je mu k prdu ze si auto pamatuje nejakej kod ;-)Ale zkusil bych se pooptat nekde kde prodavaji jety radia, podle me to nebude problem ten kod zjistit, cesky ruce neznaj hranic ;-) aaa k tomu odpojovani baterie, co vim, tak se vzdycky odpojuje minus, alespon co jsem vzdycky slysel a cetl ... :smich: Kod radia si auto PAMETA !!!! Pri odpojeni baterie. KOD RADIA musis zadavat az ked to radio davas do ineho auta!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 za predpokladu, ze je to puvodni radio od fabriky, a ze umi komfortni kodovani (starsi modely to neumi) Nevite nekdo nahodou, jak naucit novy budiky, aby si pamatovali kod od radia? (vymenil jsem za maxidot) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Mínus se odpojuje na Praze V3S, tam je kostra +.Jinak odpojit mínus je naprd. To je kostra. To pak škrkneš klíčem a máš to ukostřený taky. Proto se odpojuje + (proud). ZÁSADNĚ SE ODPOJUJE - (KOSTRA) !!!!!! učil ses to snad i v učňáku právě protože tu když odpojuješ a náhodou škrtneš klíčem nejiskříš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 18. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 :smich: Kod radia si auto PAMETA !!!! Pri odpojeni baterie. KOD RADIA musis zadavat az ked to radio davas do ineho auta!!! No kukam, ze co clovek, to nazor.. : : Este ze su len dve moznosti ;) /plus-minus/ No ale k tomu kodu radia.... Naco by tam bol, ked po odpojeni baterie by ho nebolo treba??? Vsak ked ti radio ukradnu, tak ho vlastne odpoja, a ked ho zapoja v druhom aute Tak pojde???? Ako to radio vie, ze som ho vybral-nevybral z auta???? No na svokrovom Fokuse, ked sme menili baterku, tak sa na origo radiu rozblikalo CODE- zadali sme ho a vsetko bolo OK...Ze by to na SKODE bolo o niecom inom???? Taka "malickost" a tolko moznosti... Tak urobi v tom niekto jasno???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 18. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Mam origo Radio-kazetak SYMPHONY plus 6CDmenic... V manuale radia pisu: Pokud jste neobdrIel bezpeanostni kod k Va‰emu radiu, je Va‰e vozidlo vybaveno komfortnim systemem kodovani, ke kteremu tento kod nepotfiebujete. V pfiipadu odpojeni a oputovnemu zapojeni akumulatoru zapnute nejprve zapalovani kliaem ve spinaci skfiiAce a teprve potom radio. JestliIe byste pfiesto tento kod poIadoval, obraEte se na Va‰ servis ・koda. Takze aj v origo manuali su dve moznosti... Nevyskusas-nevies... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 v aute jsem mel original budiky a original radio z fabriky, kdyz odpojim baterku, tak si radio nacte kod z budiku (musis nejdriv zapnout zapalovani a az pak radio), kdyz radio das do jinyho auta, tak tam kod nenacte a bude ho chtit zadat rucne po vymene za jine budiky to uz nefunguje, ve skoda servisu mi kod k radiu rekli, tak ted musim taky zadavat rucne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 podle serioveho cisla radia umi kamos zjistit kod,ma na to takovou sikovnou krabicku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kristinno Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 Zdravím vás,ja potrebujem vymeniť žhaviče na octavii 2,vie mi niekdo poradiť ako na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 bylo by dobrý napsat jakej máš motor pokud 1,9 jsou z venku u sacího potrubí pokud máš 2.0 jsou pod víkem hlavy válců a už to neni tak snadný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 jakou mají obvykle životnost žhavící svíčky? Máte někdo zkušenosti se žhavícími svíčkami Bosch Duraterm? Jaké jsou s nimi starty v mrazech a jak dlouho vám vydržely? Viděl jsem i žhavící svíčky za 900 Kč za kus, Bosch Duraterm stojí přes 300 Kč za kus, tak nevím, jak na tom bude s kvalitou v porovnání s těmi dražšími svíčkami. Vyplatí se koupit i ty levnější žhavící svíčky nebo je lepší si připlatit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 opravdu nikdo neví, jaký je obvykle interval výměny žhavicích svíček? Kolik km vám vydržely žhavicí svíčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 jakou mají obvykle životnost žhavící svíčky? Máte někdo zkušenosti se žhavícími svíčkami Bosch Duraterm? Jaké jsou s nimi starty v mrazech a jak dlouho vám vydržely? Viděl jsem i žhavící svíčky za 900 Kč za kus, Bosch Duraterm stojí přes 300 Kč za kus, tak nevím, jak na tom bude s kvalitou v porovnání s těmi dražšími svíčkami. Vyplatí se koupit i ty levnější žhavící svíčky nebo je lepší si připlatit? 900KC za 1ks. Do OCTAVIE1??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 (editace) opravdu jsem v jedné prodejně viděl žhavicí svíčky do Octavie I za 900,- Kč za kus, byl to Bosch, ta cena mi opravdu přijde nehorázná, podle mě stojí běžně tak kolem 300,- Kč. V servisní knížce u Octavie I jsem nikde nenašel interval výměny žhavicích svíček, proto se ptám. U benzínů je interval výměny např. 60000 km, u dieselů ho neuvádí. Proč? EDIT: někdo mi říkal, že na výměnu žhavicích svíček by měla upozornit diagnostika, jiný zase říká, že diagnostika na nic takového neupozorňuje, jak to vlastně je? Dokonce mi někdo i říkal, že u benzínových motorů diagnostika také vypíše vadné zapalovací svíčky, ale s tím jsem se ještě nesetkal. Editováno: 31. leden 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 diagnostika ti moze akurat tak vypisat ze neprebieha korektny zazih vo valci ale nie ze je vadna sviecka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 co si myslíte o žhavicích svíčkách značky STARLINE? Podle mě jsou to vyhozené peníze, ta kvalita asi nestojí za nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Vyhozené peníze, páč BOSCH se dají koupit na 250,-/ks. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 (editace) Zhavice sa daju premerat multimetrom ci su O.K. Zhavice treba kupit kvalitne NGK,BOSCH, cena je cca 10euro za kus. Tu mas NGK za 220 Kc link: http://auto.bazos.cz...vici-svicky.php Editováno: 31. leden 2013, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 na stránkách firmy Bosch jsem četl, že interval výměny žhavicích svíček Bosch Duraterm je 50000 km, osobně se mi ten interval zdá nějaký krátký, myslel jsem, že vydrží déle. U jiných žhavicích svíček může být ten interval delší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.