Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

No mluvit o indickém provedení podvozku v evropské karoserii Rapidu je docela odvážné. Jestli to dobře chápu, tak tam dali jiné tlumiče, pružiny a tradá.

Jinak docela hezky se teď v souvislosti s Rapidem zmiňuje Škoda i o úpravách, které (jestli si dobře pamatuju) přišly už v roce 2009. O upravené přední nápravě se asi zmiňovat nebude nikdy :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na hrcprsk např v autoškole předělaný na LPG ideál. HTP bylo i v Cordobě a tam to s tím jezdilo na důchdcestyle dostatečně. Pochybuju že by ta Cordoba byla o moc lehčí a kolega si na ten tříkastrůlek nestěžuje. A kdo chce AUTO, tak těch deset litrů navíc za TSI není žádná katastrofa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně ta cena je těžkým číslem. Tlak Koreje a Francie je velký a kolikrát zvláštní přístup klientely dostal postupem času prodejce aut do role rozesílačů nabídek a čekání na zoufalce kteří se ukáží ve dveřích a myslí to vážně. Rapid se dostal do blbé role a bylo kolem něj moc povyku a realita je sic přes výbavu co má oproti dodnes branému standardu slušnou, ale ale ale ale. Stejně je to pro spoustu koumáků stále "málo" a chtěli by ještě další slevu, akci, něco zdarma...atd. To nejde donekonečna.

Až se VW nas.re a začne ta auta bouchat v Rusku tak jsem zvědav co v této republice budeme dělat? Auta živí značnou část obyvatel a ti živí další část, která si ta auta možná koupí.....Blbá role blbého herce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty už nejsou...... Je to auto plné kompromisů a evidentně výsledek snahy "něco" revolučního udělat na straně jedné a zároveň tlačení ceny dolů v kontextu nákladů na výrobu a udržení jakéstakés marže pro obchodníky....

Výhoda snad jedna je že s přijatelným nárustem ceny se ze základu dá udělat vcelku fešák.

Rozdíl mezi active a eleg se stejným motorem je cca 60 tis.

Fakt mám obavy o tu škrabku na sníh-led. Dvířka k nádrži jsou na docvak a centrál je nezamyká...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lepší bude ji schovat, pak ale ztrácí efekt připravenosti z venku.

Jěště další poznámka k Rapíkovi.

Prolezl jsem ho a nejvíc mne s.aly celoplastové dveře a nezakryté kolejnice sedaček. Zakryté je měla i 120ka.... Místo škrabky raději dva kousky plastu na boky sedáků. Jedniná výhoda je že se nezaseknou zapadlé klíče nebo mobil mezi sedákama, resp když to spadne ke dveřím. Lovit to ven je tak na zavolání tomu kdo to vymýšlel ať to přijede vytáhnout. Stejné je to i s vysáváním bince mezi středovým panelem a sedáky...

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neco malo co budem zejtra u nas testovat ;) TSI a vybava ACTIVE nebo AMBITON + nejake male priplatky ;) jako mlhovky klima a podobne ;) vic uvidime zitra ;)

Nicmene, uz pres okinka sem videl jak interier bohuzel hraje jenom plastem :(

nejvic co sem tak si vsimnul toho jak je videt skr maly repracek ktery neni umysteny vzadu a vepredu normalne plech a barva vozu :( kurna to tam nemohli dat nejakej cernej molitan aby to vypadalo ? vzdyt to se naslo i v zakladni vybave FI Praktikovi a podobne ;)

no jako sem zvedav co me ceka jeste zejtra

post-58977-0-08353600-1350676846_thumb.j

post-58977-0-32112300-1350676980_thumb.j

post-58977-0-88696000-1350677023_thumb.j

post-58977-0-84429600-1350677048_thumb.j

post-58977-0-87674800-1350677098_thumb.j

post-58977-0-47758300-1350677143_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou dvojkombinace co dostávají salony. "U nás" mají active v candy bílé a ambišna ve stříbrné. To plastování v active je zvláštní, ambi to rozbíjí chrom kličkama a ráměčky na budících.Podle ceníku z Š-A má ambi klimu v základu. Ta se doplácí(mimo akční paket letos grátis) v active. Třeba to nechají nafurt jako "to navíc" proti Korejcům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dojmy z Rapidu Ambition 1.2 TSI 77 KW Ambition Bílý Candy+16 kola:

Zavírání dveře tiché,dobře utlumené.Kvalita zpracování velmi dobrá,materiály příjemné na dotek.Verze Active a Ambition mají v přístrojovce displej z Pola.Místa vzadu hodně.Příznivě dojmy i vystavené verze Active,ta byla na saloně.

Jízdní dojmy:

Podvozek filtruje nerovnosti dobře,na kostkách ticho.Na torzku naladění velmi dobré,v zatáčkách snese hodně.Řazení krátké a přesné dráhy.Motor výkonově dobrý,v limitech se s ním dá jezdit dobře.Trochu hlučnější při vytáčení,ale při ustálené rychlosti ticho.Spotřebu jsem měl okamžitou 6.7.litrů.Řízení přesné,naladění asi jak u fabie.Brzdy příjemné s plynulým nástupem,bez vadnutí.

Celkové dojem velmi dobrý.Zadní okna s ovládáním od řidiče potvrzené od MY 2014,prodejci to měli na školení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, v podstate nemam co bych napsal jinak, snad jen ze jsem jezdil s motorizaci 1.6 TDi 77kW na 15" Alukolech, vybava Ambition, barva modra Denim.

Auto bylo pocitove dynamictejsi nez moje OII, duvodem bude z velke casti predevsim rozdil v pohotovostni hmotnosti.

Spotreba od dnesniho rana (na tacho najeto 128km) byla dle PP 4,8 l/100km.

Rapid zanechal velmi dobry celkovy dojem, po presednuti zpet do me OII jsem ale precejen zaznamenal pocit vetsiho "luxusu" a bezpecnosti. To ale ma svou logiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje dojmy taky uplne v pohode ;) byl sem nadsen a nejake plasty mi ani tak nevadily testovana motorizace 1.2 TSI 63 kw a ve ctyrech dospelych lidech uplne v pode porad tahla od spodu v celem spektru otacek ;) takze urcite ma RAPIK chut do zivota ;)

bejt o nejakych 80 - 100 000 kc levnejsi v zakladu,... myslim ze by jsi nasel hodne velkou klientelu ;)

o miste a podobnych vecech ani nemluvim ;) vseho dostatek

snad jen ze mozna na zadnich sedackach kdyz sedi clovek podle sedacky trochu mu vadi strop ..... ten mohli udelat o neco vetsi, ale vec nazoru ;)

ALE JAK RIKAM,.... ZA ME SPOKOJENOST ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady nejake fotky

a jak rikam jeste jednou ja bych se snim urcite szil ;) par drobnosti k vythnuti by bylo urcite krome toho stropu na zadnich sedackach, mozna jeste predni nastupni dvere jak je vykousnute okno a tesnici guma presuhuje pak asi mozna ze by bylo dobry aspon z te srany ven dat na sedacky aspon nejaky kryci plast ;) nebo neco aby to vypadalo,.. a to je asi tak vsechno nebo se mi zatim nic nevybavuje ;)

post-58977-0-89891800-1350759883_thumb.j

post-58977-0-72401400-1350760024_thumb.j

post-58977-0-31212400-1350760077_thumb.j

post-58977-0-62549300-1350760304_thumb.j

post-58977-0-62507600-1350760432_thumb.j

post-58977-0-94728800-1350760711_thumb.j

post-58977-0-56326900-1350760862_thumb.j

post-58977-0-58833300-1350760961_thumb.j

post-58977-0-33567800-1350761012_thumb.j

post-58977-0-79306600-1350761075_thumb.j

post-58977-0-26223300-1350761153_thumb.j

post-58977-0-81052800-1350761233_thumb.j

post-58977-0-25563100-1350761339_thumb.j

post-58977-0-02200700-1350761395_thumb.j

post-58977-0-63156700-1350761554_thumb.j

post-58977-0-55564200-1350761583_thumb.j

post-58977-0-97363600-1350761798_thumb.j

post-58977-0-48786200-1350761936_thumb.j

post-58977-0-76772600-1350761980_thumb.j

post-58977-0-52997000-1350762018_thumb.j

post-58977-0-78033900-1350762036_thumb.j

post-58977-0-55555400-1350762072_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sem dnes testoval Rapida. Některé prvky bych považoval za nedotáhnutí do konce, stačí začít první dveře ten roh je dost nebezpeční pro děti sice je tam guma stejně kluk běhal kolem auta a málem jsi vypíchl oko dost háklivé provedení. a co deformační zony u plastu? Plast když praskne tak řízne erbek a pak řízne třeba někoho z posádky . Před se ten plast je dost tvrdý, a je tam ho hodně moc a ve velikých kusech. No kdyby do mě někdo v pálil tak bych jse bál. :kol-26:

Akce pak bude---Kup Rapida a dostaneš zdarma Fábii.

Editováno: , autor: pista6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...