Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jedině má EPC... EGR mají dehety.

Upraveno od kokta7

Nemáš pravdu - EGR mají i některé zážehové motory ve škodovkách.

To je možný, ale 3.6 EGR podle mě nemá.

To není možný, to tak je, např. 1.4 16V, 1.6 MPI, HTP...

Ano, 3.6 ho nemá, ale zpětné vedení výfukových plynů tam je, jen je prováděno jinak - zajišťuje ho přestavování vačkových hřídelů, kdy je při "výfuku" otevřen i sací ventil, takže spaliny se dostanou do sání a následně zpět se vzduchem do spalovacího prostoru.

EGR to díky bohu nemá ale recirkuláciu áno , akú konkrétnu chybu to píše ? toto sú všetko mechanické veci a VAS ich nepozná...

Nic to nepíše ale příjde mi že v nízkých se tomu moc nechce jako dřív okolo 1100-2000 a hlavně to má nepravidelný chod doprovázený zvukovým projevem TDi :D na volnoběh ale pálí všech 6 válců svíčky jsem měnil. Ještě mě napadlo jestli náhodou škrtící klapka? Ale to by to něco psalo ne? A když tam žádný nálepky nemám tak by mi to měli udělat zdarma ne? Protože byla svolávačka na přehrátí SW motoru u 3.6 ne?

Upraveno od LadaT

prosím tě, co bys chtěl po 3.6 aby dělala v 1100-2000 otáčkách? to auto jede od 4500-7000 otáček.(tohle pitomé nastavení to nevytočí tuším víc než 6500)

Upraveno od kokta7

No jasně vím že to není nafta ale prostě jedu si 60 auto mi točí 6 okolo 1100 otáček chci jen lehce přidat tak jakoby dunění alá tdi skoro nic se neděje pak už se naseru kickdown a letí ale když přidám jen trochu víc tak to podřadí ale sakra to trvá než pochopí co chci. ale buďto má moje dsg nějakej ekoralley mód nebo už nevím rozjezdit to na S nepomáhá. Máte to stejně? Jen podotýkám že jezdím jen po městě to auto už nebylo za Prahou ani nrpamatuju

Upraveno od LadaT

Vem ho na dálnici a dej mu kouř. Má ucpaný plíce, potřebuje vyhnat pavouky.

Myslíš že to mám protáhnout? Je fakt že nejvíc se to podívá ke 3 tisícům.

Tenhle motor je spíš na delší dálniční přesuny. Naštěstí ho celkem pravidelně protahuji a tejden skákání po Praze je znát.

DSG se snaží jet co nejekologičtěji a má se přizpůsobovat jízdními stylu. No nevím, když chci pohnout, nebo více brzdit, dávám S.

Měl jsi pravdu... Stačilo to vzít na okresky a 2 hoďky tomu dávat. Ale to musím vždycky třeba po týdnu? Jinak se to zas naučí ten eko styl?

Jj. Učí se pořád. A někdy na to se.e a neřadí vůbec. Nejvíc mě naštve, když chci vypálit z křižovatky a nechá mi tam dvojku. Proto raději dávám S a mám jistotu, že nebude myslet, ale makat.:-)

DSG je hrozná převodovka, jak píše tady motosman. Přijíždíš ke křižovatce třeba 20km/h rychlostí nechá ti tam dvojku. Pak potřebuješ akcelerovat a řádově sekundy čekáš, až ti přeřadí na 1 stupen... hrozný. jediná možnost podřadit pádlama nebo mít Sko.

A stáva se Vám taky že jedete třeba táhlá zatáčka do kopce (chodkovy sady v praze směr nahoru ta vracečka ) brzdím dole na nájezdovou rychlost a pak chci trochu pridat v tý zatáčce tak než to pochopí že z 3 musí na 2 tak to je porod to stejný sjezd z letiště na evropskou přes ty světla.

Stává. Řeší to prostě S, nebo manual. Popř. pustit brzdu až přeřadí.

Hele a když dám to Sko počas jízdy a pak zpátky na D neníčí to to DSG?

Nemyslím. Když dáš S , tak se jen převodovce řekne, že má řadit jinak.

Stejné jako když přehodíš na manuál.

Upraveno od motosman

Automatická převodovka Vašeho vozidla je řízena elektronicky. Řazení rychlostních stupňů nahoru či dolů probíhá automaticky v závislosti na daném programu.Při klidném způsobu jízdy volí převodovka nejhospodárnější program řazení. Včasnější řazení na vyšší a pozdější řazení na nižší rychlostní stupeň snižuje spotřebu pohonných hmot.Při razantním způsobu jízdy s rychlými pohyby plynovým pedálem, při prudkém zrychlování, často se měnící rychlosti a při využívání maximální rychlosti se po sešlápnutí plynového pedálu až na podlahu (režim kick-down) převodovka adaptuje na tento styl jízdy a podřazuje dřív, mnohdy i o více rychlostních stupňů v porovnání s klidným způsobem jízdy.Výběr nejvhodnějších jízdních programů je neustále probíhající proces. Nezávisle na tom je však možné rychlým sešlápnutím plynového pedálu přejít do dynamičtějšího programu řazení, případně podřazování. V tomto programu řadí převodovka nižší rychlostní stupeň, než jaký přísluší okamžité rychlosti, a tak umožňuje větší zrychlení (např. při předjíždění), aniž by bylo nutné sešlápnout pedál plynu až do oblasti kick-down. Po zařazení vyššího rychlostního stupně se při odpovídajícím stylu jízdy opět zvolí původní program.Při jízdě v horách se řazení přizpůsobuje stoupání a klesání. Zamezí se tak neustálému přeřazování při jízdě do kopce. Při jízdě s kopce je možné pro využití brzdného momentu motoru podřazovat v režimu Tiptronic.

Tohle je Octávie, ale sup to má stejné.

Upraveno od motosman

by som tam dal nejaký kvalitný 100oktánový benzín , pozrel stav sviečok a rozbehal to , zadaptuje sa aj motor , aj prevodovka , ak to chodí na kochačku tak je to naozaj zaspaté ale inak podobné problémy som nepočul a ani 1100 otáčok po rovine mu nevadilo ... 

Já právě dávám jen Vervu 100 a svíčky jsou 30tkm

  • 9 měsíců později...

Rikam, ma temer 2x takovej obsah a bez turba velkej vykon. To musi necim nakrmit :-) jinak podivej na hodnotu cz - chorvatsko, plne nalozen, rychl.prumer 112 a jen 8l spotreba:-) pokud s takovym autem jezdi kolega 50:50 mesto mimomesto, je jasny ze takovej motor zere. Je urcen spis na dalnici.

Ty ses beztak honil s chipnutym 1.8tsi a dodelaval lauf navic ne :D

Hodně si to předělavají naftáci na 4 vyfuky....a pak se někdo diví že mu(3.6)neujede.....kdo nemá na pořádné auto,musí předělávat aby se pak cítil jako ve 3.6

Já si nechával DSG právě proto,aby tak šíleně nepodtáčela  upravit u Zdenka Hájka-TDI Fun a paráda.

Sice u TDi,ale 3,6 jsem měl také a kdybych ji měl,nechal bych si to udělat i tam.Hlavně také kvůli setrváku,to podtáčení té dvouhmotě moc nesvědčí

a kolik za to cosby chtěl? dřív dsg přeřazuje na cca 1200 otáček, ted ti to nastavil jak?

  • 4 měsíce později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.