Malta Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 ten EGr by to mohl být ... to co popisuješ s tím přidáním plynu na max a nedělá to mi dělalo až v poslední fázi před výměnou EGR, kdy jsem musel jezdit stylem brzda plný kotel, abych se vyhnul pásmu s brutálním cukáním. Ano EGR lze zaslepit, emise v pohodě (byl jsem takto i na STKáčku, když jsem měl EGR zaslepený), ovšem bude se ti rozsvěcovat check z hláškou nízký průtok spalin (páč nejdou žádné skrz záslepku). Nicméně pro ověření, zda to je EGR ventilem to můžeš zkusit. Ta adaptace bohužel nepomůže, pokud je EGR vadný a mnohdy nepomůže ani vyčištění, ale to bych zase ověřil jak moc je znečištěná trubka od klapky, zda bude i EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Takže když zaslepím v tomdle stavu EGR auto přestane výše zmíněně cukat? Pokud to tedy je tímto ventilem. Cukání vs. EGR - cuká kvůli zatuhnutí v otevřené poloze a ono to tam cpe pořád spaliny?Jinak si to neumím vysvětlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 ano, pokud je to EGR, tak to ustane ano, tak nějak to bude principielně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Ted jsem dal znovunačíst chyby motoru a jedine co to vypsalo je dvakrát pod sebou: 17811 - EGR System: Regulation Deviation P1403 - 35-10 - - - Intermittent Takže veřím že je to tím EGR ventilem, zaslepím a uvidím.Pokud pomůže skusím jej pořádně vyčistit třeba se rozhejbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 18. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2011 Ahoj, nakonec jsem ventil nezaslepoval přišlo mi to zbytečné, když je ve vyplé poloze nepropustný a kdyby nefungoval cívka ho nepřitáhne. Vše jsem vyčistil, dokonce jsem vyčistil klapku i svíčky. Na volnobehu se to odost zlepsilo alespon při zahřátem motoru ráno vyzkouším při studeném, ale škubání při půl plynu na jakoukoliv rychlost trvá stále .Zítra auto projedu cca 60 km a dám načíst chyby uvidím co tam bude, ale myslim si že tam bude zase ten EGR. Ma cenu ho zaslepovat ikdyz je mrtvej? A pokud ano jak zaslepit (co tam dáváte za záslepku?). Na nový už nejsou finance. Mohly by to dělat vstřiky? když to minule psalo že je chudá směs (nemám jak změřit tlak paliva ). Děkuju za nápady, nevím co dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 zaslepit to rozhodně cenu má ... já ten první měl nějak elektricky špatný, už si tu chybu nepamatuji (jsou to už čtyři roky ), když jsem ho připojil normálka na plus a mínus baterky, tak šoupátko v něm normálně chodilo, ale přesto nefungoval jak má. Jakmile jsem ho zaslepil, tak ikdyž byl vadný, tak se s autem dalo bez problému jezdit bez cukání a v podstatě jsem ho tam vždy nasadil, když jsem posílal na reklamaci ty další EGR a jezdil takhle i víc jak měsíc, než se reklamačka vyřídila. Záslepku dávám mezi přírubu trubky co vede od klapky a EGR ventil. Servisák tehdy použil nedokážu specifikovat jaký materiál, ale přirovnal bych to k matrošu co se z něho dají dělat těsnění (prostě nějaký tvrzený vrstvený papír či z čeho to je). Obkreslil si dle přiruby EGR ventilu tvar, vystřihl nůžkama, děrovačem vyrazil na krajích dvě díry na ty štefty, pak už jen odšroubuješ šroub co drží trubku k bloku motoru (v její půlce), odšroubuješ dvě matky co drží přírubu trubky k EGR, tahem jí vyvlíkneš s těch dvou šteftů a na štefty navlečeš to těsnění, navlečeš zpět přírubu trubky, utáhneš, dáš zpět šroubek na přichycení trubky k motoru a nemáš za 30 min co dělat. a chudá směs bude souviset s EGR, prostě se tam vrací v určitém okamžiku hodně spalin a lambda to vyhodnotí jako chudé. pokud by jsi chtěl, mohl bych ti oscanovat tvar toho těsnění (záslepky), ale až odpoledne, až budu z hokny doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Ahoj to určitě nemusíš, obkreslím si EGR až ho vytáhnu. Teď jsem dojel a tech 60km hruza fakt jedine plnej plyn a pak to nechat chvíli dojíždět bez plynu a zase. Jinak at byl plyn jakkoliv pořád to cukalo. Jdu k autu nahodit vag, pokud tam bude jen EGR asi je to teda jasne. Trochu podezřívám ještě klapku,jestli není nějaká špatná :/ (snad by jí to ale vypisovalo kdyby byla, ale co jsem ted vypozoroval dělá to pořát i za studena akorat asi otrochu míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Že já tam vůbec chodil, zřejmě jak jsem EGR pročistil a rozhejbal nevypsalo ho to a funguje (neříkam že dobře), v testu readnes normalne cvaka a na kanalu 066 v zakl.nastaveni se normálně nastaví. Jediná chyba co tam byla je tato: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 35-10 - - - Intermittent Ale včera jsem to čidlo čistil tak doufam, že to je ztoho jak jsem ho vyndával, vypadalo že je vpohodě. Nj tak tedy skusím zaslepit jen co najdu něco vhodného co tam dám a pak uvidím co se bude dít dal, byl bych fakt happy kdybych aspon už byl 100% jistý že je to EGR ventilem a nemusel dál hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 uvidíš že bude, já jezdil s Fábkou každý den do práce a poslední dva dny, tehdy než mi přišel EGR se to projevovalo naprosto stejně, buď jsem musel šlápnout na plyn až na podlahu a nebo dojíždět s odstaveným plynem nic jiného nepřipadalo v úvahu. Na frekventované státovce Brno-Svitavy to byla naprosto šílená jízda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 tak jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 (editace) Cauuu, dopadlo to špatně, po zaslepení vůbec žádná změna skube to stejně akorat začal svítit vrtulník. Pak jsem to odvezl mechanikovi protže už fakt nevím.Zítra mu budu volat tak uvidim :/. Každopadně to šíleně žere olej a to je udelana komlet hlava a ventily takže to bude asi neco stim společného, ale je mozne ze i ten EGR je načatej, po zaslepeni vůbec žádný rozdíl :( Editováno: 28. Srpen 2011, autor: kisik20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 hm , tak to jsi mě zklamal, fakt jsem tomu věřil že to bude EGR podle těch příznaků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Mám stejný problém jako rkonf, který zde popsal dne 16. srpen 2011 - 08:25. Sám bych to lépe nepopsal. Mám motor 1,4 16V 55 kW 2003 a najeto 110 000 km. Diagnostika zadnou zavadu nepise. Podle toho, co jsem se zde dočetl, tak zaslepeni EGR mi nepomuze - palubnímu PC by se to nelibilo. Pokud provedu vycisteni, je nutné pote nastavovat EGR vagem, nebo to mohu provest i bez serizovani?. to rkonf: pokud jsi jiz problem vyresil, prosim o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 (editace) Zatím jsem neměl čas na to zkušební zaslepení EGR, ale myslím, že to ventilem nebude. Teď když je po ránu chladněji, tak to cuká o dost míň a celkově jsou vibrace motoru nižší. Podezírám tedy uložení motoru - silentbloky. Nové stojí dost peněz a zatím nevím, jak bych měl ty stávající otestovat. Pohledově na nich žádný problém nevidím, když při vypnutém motoru zařadím rychlost a zatlačím do auta, tak se motor v uložení hýbe (což je normální), ale to je tak vše co zjistím... Ještě přikládám můj původní příspěvek: Dovolím si oživit toto téma. Také mi to cuká, ale trochu jinak Při jízdě bez plynu a následném sešlápnutí plynového pedálu (i velmi jemném) znatelně cukne. Děje se tak na všech rychlostních stupních. Najeto mám 111 000 km, tento jev pozoruji cca od 50 000 km a cuknutí je s přibývajícími kilometry znatelnější. Jinak s motorem nikdy nic nebylo, nikdy se neobjevila žádná chyba na VAGu. Ve 105 000 km se měnila komplet spojka. Koukali jsme i na reakční vzpěru převodovky a silentblok se zdál OK. Ještě zkusím na zkoušku zaslepit EGR, ale nezdá se mi, že by to bylo jím (auto cukne jen při tomto přechodovém jevu, jinak ne). Motor 1.2 12V. Editováno: 21. Září 2011, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Ja mam silentbloky menene v roce 2010 (menil je majitel prede mnou), mam k tomu i papir z mereni a vse OK. Puvidni majitel to lehce tuknul, ale dle servisky vymena silentbloku nemela s tukancem nic spolecneho - usuzuji, ze tuknute to bylo mnohem driv. No vycistim to, pripadne na zkouslu zaslepim EGR a uvidim. Neni to moc prijemne, kdyz me to nuti neustale zrychlovat a zpomalovat, nebot takove lehke neustale seslapovani plynu doprovazenen pocukovanim neni moc prijemne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Nevím, jestli myslíme ty samé silentbloky... Já jsem psal o silentblocích na uložení motoru a převodovky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Ano, myslim silentbloky motoru, jestli je mam menene i na prevodovce to nevim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Tak egr je venku! Moc prostoru tam neni a kdyz k tomu mate obyc imbus a klic, tak verte, ze to odtahnout po tech osmi letech da zabrat! K memu prekvapeni byl egr cisty -jen slaba vrstva cerného nanosu. Zitra to procistim a dam vedet, jestli to pomohlo, ale podle me to nebude ta zavada. Jeste vyzkousim nove svicky a jestli to nepomuze, tak netusim co dal... Nejak rada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 já ho měl také prakticky čistý, ale prostě nechodil jak má, takže moje rada je na zkoušku zaslepit. Pokud pomůže, nechat zaslepené a smířit se se svítícím checkem, nebo koupit new. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Tak jsem to ptocistil, pritom jsem rovnou udelal i klapku a stale to pocukává. Jo a navic se mi rozsvitil check a EPC a na volnobeh otacky tak 300 a pak to zdechlo (to vse az kdyz jsem ujel 4 km). Vytahl jsem pojistku č. 17 pokusuli jsem se nastartovat, dal jsem pojistku zpet, najel jsem 10 km a vse zatim OK - EPC a check nesviti. Takze to cukani jsem nevyresil, jeste to na zkousku zaslepim. Potom mi zbyvaji svicky a privody. Jo to z tou pojistkou 17 jsem na to prisel, kdyz jsem menil teplotni cidlo - takhle jsem donuti zhasnou check hned. Nevim, jestli je to tak normalni, ale me to jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Mně taky vždy po vyčištění a nastavení škrtící klapky svítí check (16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal) a volnoběh je nepravidelný. Po ujetí pár km to dá pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 7. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 Problem jsem stale nevyresil ani po vymene svicek. Myslite, ze by to mohl byt setrvacnik? Zadne klepani ani nic podobneho jsem nevypozoroval a je-li auto nastartovane v klidu, tak ze by se nejak vyrazne trepalo? Nerikam, že je auto uplne bez vibraci, ale podel me je to v ramci mezi. Pri jizde se vibrace neprojevuji. Ja uz opravdu nevim, ale podle me by to ten setrvacnik mohl byt, ale menit se mi ho moc nechce-drahe. Někde jsem se docetl, že by to mohlo jeste byt cidlo klikovky. Mam jiz treti nadrz V-power a take nepomohlo. Predem dekuji za jakekoliv vyjadreni k memu komentari Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1M Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Mé podezření na vadný setrvačník mi mechanik vyvratil. Vyměnil snímač tlaku v sacím potrubí a stále problém přetrvává. Nyní se obávám, že bude v háji škrtící klapka. Při prudkém přidání plynu, je klapka zavřena a je slyšet syčení proudícího vzduchu přes ni, po cca půl sekundě se plne otevře a pusti vzduch (to je při prudkém přidáni plynu). Ta odezva půl sekundy, než se otevře klapka, odpovídá době, kdy mi auto při prudkem pridani za jizdy cukne (jednou až dvakrat). Pokud jedu a sundam nohu z plynu, tak se dle meho nazoru klap ihned moc privre a to zpusoví opet cuknuti (tentokrat jen jednou). Na serizeni klapku jsem jiz mel a nepomohlo to. Ted jsem to odpojil od baterie, aby se nastaveni provedlo samo, a po cca 30 km mi zhasli kontrolky, ale problém stále pretrvava. Jeste mohu pretesnit hlavu, ale podle me tam problem nebude. Vubec netusim, co uz stim mam delat, vubec nikdo nema podobne problemy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dussanek Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Ahoj, pridal bych se take k tomuto tematu. Je to cca mesic, co mi fabia 1.2 HTP, 47 kW, 2004, zacala cukat. Rano kdyz nastartuju a je studeny motor. Otacky motoru jsou v poradku. Kdyz ale jedu, tak se mi na kazdem prevodovem stupni projevi pri sundani nohy z plynu citelne cuknuti. Srovna se zase s pridanim. Motor, kdyz nemam zapnute topeni naplno k ridici, se ohreje po 2-3 km jizdy (vic ne), ale cukani trva tak jeste dalsi 20 minut jizdy, podle mne nez se poradne prohreje cely blok motoru. Pak to prestane a auto se chova normalne, muzu dat nohu z plynu a auto plynu z pomaluje, bez cukani. Vymenil jsem termostat (jen termostat), svicky, palivovy filtr. Na EGR ventil mi to neprijde, protoze otacky ani v nejmensim nekolisaji a o po ohrati cukani zcela zmizi. Mate s tim nekdo zkusenosti? Procetl jsem toho tady spoustu nez jsem se odhodlal se zeptat, ale nevim ted jak dal. Diky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Ja by som skúsil vymeniť čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Zrovna pred troma dňami som bol v servise na výmenu termostatu, motor sa dostatočne nenahrieval. Po výmene termostatu ručička na budíku už ukazovala správnu teplotu, ale keď sme to dali na VAG, tak čidlo ukazovalo iba 68°C. Do RJ išli nesprávne informácie o teplote motora. Pritom čidlo som menil asi pred rokom, svietili mi emisie a VAG ukazoval chybu snímača chlad. kvapaliny - nezmyselný signal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.