Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj. potreboaval by som poradit. Mam 1,6 74 kw O1 a mam probleb z volnobeznymi otackami. pokial je auto v pohybe tak volnobezne otacky ok, ako nahle zastavym volnobezne otacky klesnu a zacnu kolisat od 700 do 800.Skontrolovane vsetko, vsetko ok.

Vloženo (editace)

může to dělat spínač na brzdovém nebo nebo spojkovém pedálu,dělalo mi to ne 1.9 66kw vyměnil jsem spínač a bylo ok

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

Pokud ti děla auto to co píšeš, tak určitě všechno nebude v pořádku ani na VAG :palec2:

Každopádně mam OI 74kw, a tuto závadu jsem měl také (sem tam popadnou otáčky při vyřazení a skoro to zdechne)

Závada je buďto na volnoběžném ventilu a nebo váha vzduchu. U mě to byla váha vzduchu (když jedeš, sešlápneš spojku, vyletí ti otáčky směrem nahoru a potom dolů?) pokud ano je to váha ;)

Vloženo

Všecko je v pořádku,motor si bere signál o rychlosti vozidla a v případě volnoběhu za jízdy je prostě o něco vyšší-cca 100Ot ,po zastavení na 0 km/h se srovná volnoběh na danou hodnotu. Dělají to tak všechny benzíny koncernu.

Vloženo

Netvrď že tohle je v pořádku, po výměně váhy vzduchu, tyto poklesy přestaly :p

Dokonce samotná váha vzduchu hlasila na diagnostice problém, a dalším lidem tato výměna také pomohla. Není to sice nic co by vadilo provozu vozidla, ale i přesto lol

Vloženo

Však ano, pokud se nepletu tak tohle byl volnoběžný ventil :aggressive:

Nespokojím se s odpovědí servisu, je to v pořádku! Když to bylo nové, tak to nedělalo! Takže jsem to odstraňoval tak dlouho, až nakonec odstranil ;)

Vloženo

Pokud ti děla auto to co píšeš, tak určitě všechno nebude v pořádku ani na VAG :palec2:

Každopádně mam OI 74kw, a tuto závadu jsem měl také (sem tam popadnou otáčky při vyřazení a skoro to zdechne)

Závada je buďto na volnoběžném ventilu a nebo váha vzduchu. U mě to byla váha vzduchu (když jedeš, sešlápneš spojku, vyletí ti otáčky směrem nahoru a potom dolů?) pokud ano je to váha ;)

Vloženo

Pokud ti děla auto to co píšeš, tak určitě všechno nebude v pořádku ani na VAG :palec2:

Každopádně mam OI 74kw, a tuto závadu jsem měl také (sem tam popadnou otáčky při vyřazení a skoro to zdechne)

Závada je buďto na volnoběžném ventilu a nebo váha vzduchu. U mě to byla váha vzduchu (když jedeš, sešlápneš spojku, vyletí ti otáčky směrem nahoru a potom dolů?) pokud ano je to váha ;)

Na VAG je vsetko ok ,iba v nameranych hodnotach sa ukazuje elektromagneticky ventil nadobky z aktyvnym uhlim.Nemoze to bit ono?

Vloženo

Zdravím vás. Nechci zakládat nové téma, tak to dám sem. Ono je to podobné. Já mám problém opačný, zastavím(u teplého motoru) a volnoběžné otáčky jsou jak mají být, ale po malé chvíli vylezou na 1000ot/min a drží se. Byl jsem v aut. servisu a diagnostika nic neukázala. Předem díky za rady.

Vloženo

- pletete tu vícero věci dohromady

- pokud se točí kola drží se volnoběh o cca 100ot výš než když se kola zastaví. Toto je normál.

- pokud ale kdykoli otáčky houpou tak je někde vada. To že houpou až po zastavení bude asi přisáváním falešného vzduchu, toto se projevuje vždy nejvíce při malých otáčkách, kdy jakýkoli nezvážený vzduch rozhodí směs. Když přidáš tak si motor saje již tolik vzduchu že trošku nezměřeného ho už nerozhází.

Zkus překontrolovat sací hadici, hadici odvětrání od kliky, těsnění sání u hlavy, podlakové hadičky, hadičku a ventil aktivního uhlí atd. O houpání otáček je tu toho spoustu, od netěsností, přes klapku, váhu, svíčky, káble, ...

- pokud otáčky při sešlápnutí spojky vyletí nahoru a pak až spadnou je špatný spojkový spínač

- brzdový spínač nemá na otáčky vliv, jen vyřazuje tempomat je li v chodu

  • o 3 roky později...
Vloženo

Mám motor 1,4 55kw a ještě jsem nebyl na Vagu. Ale kdyby náhodou měl někdo podobnou zkušenost, tak bych byl moc vděčný za radu. A to, nepravidelně poklesnou otáčky a třeba i chcípne motor, když někde zastavím. Zítra zkontroluji sací hadice, klapka je čistá a svíčky NGK mají 35 tis. ale spíš si myslím, že to bude něco jiného, když zastavím , tak motor třeba 5 vteřin jde správně, pak najednou otáčky poklesnou a hned jsou zase ok a opět zase motor správně jde několik vteřin. Je mi záhadou, že o hodně déle jde pravidelně a pak najednou třeba i zhasne.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj. potreboaval by som poradit. Mam 1,6 74 kw O1 a mam probleb z volnobeznymi otackami. pokial je auto v pohybe tak volnobezne otacky ok, ako nahle zastavym volnobezne otacky klesnu a zacnu kolisat od 700 do 800.Skontrolovane vsetko, vsetko ok.

Měl sem stejnej problém, někdy mi to i na křižovatce chcíplo. Vyměnil sem škrtící klapku a bylo to v pohodě.  :rolleyes:  ;)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

zdravím chcem sa spýtať mám taký problém máme doma Octaviu s motorom 1,6 SR 74kw na volnobehu kolísaju otáčky okolo 800+-50ot a keď prehadzujem rýchlosti tak mi vždy po stlačený spojky otáčky vybehnu kúsok nad tými pri ktorých som prehadzoval a potom relatívne pomaly padajú, viete mi povedať čo by to mohlo, asi pred dvoma týždňami bola vyčistená škrtiaca klapka a spravené základné nastavenie ale aj tak to robí to isté ako pred tým. A pocitovo ten motor nebrzdy dostatočne motorom po pustení plynového pedála. Môžem vám to v prípade potreby aj natočiť.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...