PAVEL FABIAK Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Tak pořád nevím, jestli mám EU 2 nebo EU 4. ale jak tak sleduji- je to asi stejně jedno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 (editace) Ty asi neumíš číst viď? Už 2x ti tady headquest napsal že máš EU4 50kw!!!!!!! Editováno: 6. leden 2011, autor: Luďa Zvíraznění odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Pro Albín a headquest Zvíraznil sem vaše odpovědi. Snad už si toho všimne. Pro PAVEL FABIAK Máš EURO 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Omlouvám se tady za zmatek ohledne určení EU 4 nebo EU2. Já jsem to tu nemohl číst-neb jsme nevidel další odpovdi, myslel jsme, že je diskuzze ukončena- a ona jen pokračovala na další stránce. Takhle to vypadá-když je nekde prvne na fóru. Ale zpět k autu-morotu. Pochopil jsme správně, že by mohlo jít nahrát do RIDICI JEDNOTKY jiný software??Kolik to tak může stát?? to poporu jí i oficální servisy ŠKODA??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Nevím,-jestli to můžu "dát sem", ale řeším problémek. menil jsme uté FABKY pojistky-konkrétně zadního stěrače-podle manulálu- tam název spotřebiče-síla pojistky-číslo pozice atd..vše OK...ale na vlastním panelu pojistek mají byt jednotlivé poziče očíslovány.. a já to tam nikde nevidím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 aktualizace softu je podle me jenom povidacka, jedine snad jak nekdo psal, nechat to nacipovat. To je defacto to stejny. Cena je tak 3tis? Ale je to bez zaruky, kdybych tomu veril, tak uz sem to davno udelal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Nevím,-jestli to můžu "dát sem", ale řeším problémek. menil jsme uté FABKY pojistky-konkrétně zadního stěrače-podle manulálu- tam název spotřebiče-síla pojistky-číslo pozice atd..vše OK...ale na vlastním panelu pojistek mají byt jednotlivé poziče očíslovány.. a já to tam nikde nevidím.... ocislovany myslim jsou, ale je to skoro neviditelny, lepsi je si to podle karticky odpocitat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Už jsme to snad vyřešil....v novejším vydání manuálu jež je na internetu je i kartička s vyobrazením a očíslovaním pojistek přímo na panelu..tak jak říkáš.. jen to dopočítat....to číslovaní je tam nesmyslně řazené..ale co se dá delat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Tak jsme to dal na diagnostiku do značkového servisu- já se na tu ručičku ukazatele prostě nemůžu koukat...rodiču FAVORIT r.v.91 má nižší spotřebu..tak na co podobné vymoženosti jako VSTRIKOVANI atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Vstřikování není vymoženost, vstřikování je NUTNOST - s karburátorem by jezdil tak, jako jsme jezdívali kdysi dávno se starými žiguláky a šádynami - ano, spotřebu bys měl možná srovnatelnou jako dneska, ale při každém poklesu teploty pod nulu by ses klepal, jestli to natočíš a taky - vzpomeň si, kolik měla "šáde" výkon se svou spotřebou. Vstřikování umožňuje rychlejší akceleraci, vyšší výkon = vyšší maximálku, elektronikou kontrolované zapalování zase umožňuje předcházet detonačnímu spalování = klepání, prostě je to pokrok. Nechci mluvit o ekologii - to je nutné zlo, které se nikomu z automobilistů nelíbí, protože diktuje požadavky, které by bez vstřikové přípravy směsi vůbec nebylo reálné splnit - nebo Ty bys chtěl jezdit autem, které by akcelerovalo na stovku i přes maximální výkon 100HP za 25 i víc sekund, protože by prostě bylo "utažené" a s karburátorem by jinak nedokázalo daný výkon dosáhnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 a tak vlastně-jaké motory jsou dnes v tomrto smyslu nejvýhodnější? co jsme slyšel, tak ty 1.2 HTP asi mímn žerou-ale při jakékoliv zátěži už nemají výkon a tak žerou zase více. ináč jako-to srovnání karburátorového a vstřik-motoru-pro běžného uživatele-ano, i v těch mrazech co byly, motor chytá na 1-2 otočení.. a ten výkon??? No FACKO tolik netáhne na 5tku-ale jinak to je stejné....Jako asi máš pravdu v tom, čem píšeš.ale já..běžný uživatel??Jak jsëm tady četl-v předchozích příspěvcích se mluví o tzv. čipování- jaký je rozdíl mezí čipováním a nahrní nového software do řídící jednotky??? ten motopr co mám-tedy AQW - 50 kW- to se pý delalo v nemecku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Update softu = nahrání nového SW do ŘJ = něco jako hromadný jednoduchý chiptuning, akorát to není tak individualizované. Chipování vychází z toho, že se nejdřív musí změřit konkrétní motor a pak se upraví jednotlivé položky v softu tak, aby chod byl co nejoptimálnější - a záleží na hledisku, které upřednostníš. můžeš chipovat na co nejmenší spotřebu, na vyšší výkon, na velký krouťák... Jde to jen na něco, ne na všecko najednou - například je nereálné chtít nachipovat motor na minimální spotřebu a zároveň na co nejvyšší výkon. Tovární úpravy = update se dělá tak, aby to vyhovělo pokud možno všem motorům daného typu - a aby to stálo co nejmíň. Takže se vyjde třeba z toho, že si lidi začnou často stěžovat na nestabilní chod po nastartování - dobře, upraví se soft tak, aby první půlminutu běhu motor dostával o něco málo víc paliva a jeho chod byl tím stabilizovaný - a nahraje se to každému, kdo si bude stěžovat na nestabilitu chodu po natočení. Ale skutečný chiptuning se dělá jinak - minimálně je potřeba motor změřit na dynamometru neboli "brzdě", kde se zjistí celá jeho charakteristika - a pak se dělají úpravy. Tovární "update" se dělá často bezhlavě, jen podle "mistra Tušáka" a jeho poučky "co kdyby to pomohlo, když už všecko ostatní selhalo?"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Aha- rozumím....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak servisní technik dnes ohadl cenu na 15oo Kč- puvodně mi technik v jiný den nabízel, že začnou tím, že udelají jen EMISE. to všechno co popisuješ musí stát strašné peníze...ale tak kdyby mi to načipovaly na "spotřebu" a ubraly na víkonu..mne by to nevadilo.... a co je vlastně na tomto typu motoru tak zkur...´ého-že tolik žere.. a navíc jen ve mestě....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Nevím, tak dalece s problematikou rozdílů mezi motorama splňujícíma EU2 a EU4 seznámený nejsem. Můžu pouze usuzovat podle zkušeností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 A tak čipování poporují i značkové servisy-nebo je to jen otázka těch neznačkových?? kolik to tak může stát- nekdo tu psal 3000 Kč?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 (editace) Pročti si nějaký témata ohledně chipu. Editováno: 10. leden 2011, autor: Albín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sportovecs Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Jen pro srovnani : mam 1.Mpi 44KW r.2002 a ted v zime jezdim : Kladno > Motol cca 7.5l ..Motol > Kladno 8.0.. ted jak neni snih a namzly okna,tak nastartuju a hned jedu. Pri skrabani okynek se mi cesta do motola vysivhla o litr vic na 8.5.. Dneska se mi dokonce podarila cesta Bohnice > Kladno ( pres centrum ) za 7.1 litru..Se spotrebou nemam problem...spis s vykonem.. i po čipování na 51Kw sem nepoznal zadny rozdil ve vykonu. Diagnostika ukazala v motoru 0 chyb..tak nevim cim to..ale na rovine mi to vic jak 130km neda..Takze jezdim za malo (podle me)ale vykona na hovno a noha na podlaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Já s tzím byl v tom servisu...pamět řídicí jednotky-nebo jak to přesně nazívají- nevykazovala žádnou závadu-emise jsou v pohodě. mimo LAMBDA SONDY....tam je to těsně pod normou.ostatní hodnoty hodně pod normou....tak co s tím???Je reálné nějak zkusit jinou řídící jednotku??Předpokladám, že asi jednoduché to není...odpojit baterii-odpojit konektor-přehodit onu krabičku a vše opačným zpusbem zpět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 jak uz sem ti psal, nejlip udelas, kdyz to prodas a koupis neco jinyho. Do mesta se ten motor naprosto nehodi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 a co by jsi doporučil???HTP????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 (editace) neznam tvoje pozadavky a moznosti, ale HTP - proc ne, ve meste s nim jezdim kolem 8 litru. urcite do mesta tisickrat lepsi volba nez to co mas ted Editováno: 13. leden 2011, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 OK......jápotřebuji co nejekomičtější provoz..neb zhe zdr. duvodu prostě jezdit musím, na vykonu ařž zas tak nezaleží.. HTP snad mají jen FABKY....co kdybych se rozhodal uo OCTAVII? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 co je vlnovec ??? je nejaký rozdiel v motore MPi fabie a felicie ? respektíve je v niečom MPi fabie lepší ako MPI feldy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 vlnovec, červeně označen na obrázku krom objemového rozdílu (to asi víš), ten zásadní je v elektronice, je jí tam podstatně více kvůli diagnostice Vlnovec-1,4.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 (editace) dik za odpoveď, na čo vlastne slúži vlnovec ? čo tak čítam, spotreba pri Mpi felde rovnaká ako pri MPi fabii, či tam tá elektronika naviac neni zbytočná :-) rozhodujem sa medzi fabiou Mpi a 16v, ktorú by si radšej bral a prečo ? Editováno: 20. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.