Březen 8, 20169 r Jen malé info k chipování 1.4 tsi. Úpravci jak píše marek2 neupravovali původní 1.4, 90 kW a to zdůvodu problemových řetězových rozvodů. Ikdyž se někteří našli co to udělali. Nové 1.4 92kW, které už mají řemen není problém upravit. Pro mě idealní zvýšneí by bylo 110kW a 250Nm. Upraveno Březen 8, 20169 r od martikk
Březen 8, 20169 r Divná argumentace, vždyť 1.2 TSI měla také problém s řetězy a 1.8 TSI s rozvody taktéž a vesele se čipují, nehledě k tomu, že 1.4 se vyráběla až se 132 kW a rozvody má stejné, jako u 90 kW verze. Takže je to nesmysl. 110 kW / 250 Nm je u tohoto motoru (EA211) jedna z továrních variant.
Březen 8, 20169 r Psal jsem pár firmám co to dělají a odpověděli mi, že zdůvodu problémových rozvodů to nedělají, že neposkytnou záruku na motor.
Březen 8, 20169 r Já taky, oni to sice píšou, ale taková věc není nikdy uplatnitelná. Kdo stím počítá je blázen. Ale na ten dotaz proč to nedělají odpověděli takto.
Květen 29, 20169 r Jen malé info k chipování 1.4 tsi. Úpravci jak píše marek2 neupravovali původní 1.4, 90 kW a to zdůvodu problemových řetězových rozvodů. Ikdyž se někteří našli co to udělali. Nové 1.4 92kW, které už mají řemen není problém upravit. Pro mě idealní zvýšneí by bylo 110kW a 250Nm. Díky, konečně vysvětlení, proč to seriózní firmy nedělají u 1,4 TSI 90kW
Květen 29, 20169 r Musím s Pawoukem souhlasit, protože tyto motory se upravují poměrně dobře, a úprava pokud necuká nemá na rozvodový řetěz vliv.
Březen 23, 20178 r Mohl by nekdo vysvetlit, ze se da jen vymenou sotfveru zvysit vykon motoru 1.4TSI (92kW r.v.2016) na 110kW jak je to u 4X4?
Červen 25, 20196 r U generace EA211 se nakrmením SW v oblasti paliva a vzduchu se dostaneš se sériovým turbem (1.4TSi 92kW - kód motoru CZCA) na cca 117-122kW. Dál se dá dostat jen s větším dmychadlem z motoru 110kW (1.4TSi 110kW - kód motoru CZDA). A to je pak někde kolem 135-140kW. Další restrikcí z výroby je výfuk který je postavený přiměřeně k výkonu. Pro výkon cca 200koní je potřeba průměr trubek 55mm a třeba moje Fabia 3 edice R5 má hned za středním dílem redukován průměr na 50mm (z důvodů snížení hlučnosti). Ikdyž u turbomotorů není až tak důležitý zmiňovaný průmer potrubí, nicméně pomůže k lepšímu výplachu válců. Jinak každý motor má rezervy a to i třeba motory ze starší generace EA111 1.2TSi (CBZA,CBZB - 63kW, 77kW), 1,4TSi (CAXA,CAVE,CTHE - 90kW,132kW,132kW), u všech zmiňovaných motorů lze bezproblémově chipovat v rozsahu cca 20-30%. Stav rozvodů nemá s upravou SW nic společného, je to výrobní defekt který se dá odstranit montáží polední nahrady rozvodového ústrojí. U 1.2TSi je to podmíněno dokonce výměnou nalisovaného kola na klice (které bývá většinou poškozené). V Praze můžu doporučit http://www.profituning-praha.cz - Michal Vojáček, je to člověk který ví co dělá a přímo na místě odbrzdí výkon před i po.
Červen 26, 20196 r Profituning a Michal Vojáček = dobrá volba,mohu doporučit z vlastní zkušenosti,? Upraveno Červen 26, 20196 r od cilda1
Říjen 16, 20195 r Dodal by som ešte jednu dôležitú poznámku ktorá sa tu nespomína. Je to fakt, že po načipovaní benz. variant sa môžete roslúčiť s tankovaním 95ky. Odborné firmy ako napr. nemecký ABT na to upozorňuje...min.oktan.číslo 98 a vyššie, v opačnom prípade môže dochádzať k predčasnému výbuchu palivovej zmesy vo valci (ešte skôr ako príde k iskre).
Říjen 17, 20195 r No to jsou věci, tak to asi není moc dobrá úprava, když si neumí poradit se standardním oktanovým číslem. K čemu je tam pak čidlo klepání a řízení motoru? Co na to motorpower?
Říjen 17, 20195 r U nás mají benziny obecně i tak horší oktanové číslo než se uvádí. Doporučuji aspoň vždy od půl nádrže paliva střídat lepší 100 s 95. Doporučuji nejezdit v nízkých otáčkách, tam hrozí detonace a karbon nejvíc, navíc jsou koncepční a nesouvisí tolik s oktanovým číslem. ke všemu začíná bludný kruh kdy platí ...více karbonu, více detonací. Pokud plánujete cestu do DE, stačí tam natankovat a máte jiné auto. Snad jsem to napsal k pochopení. Používejte VIF, je proti karbonu dle testů účinný. MPR Upraveno Říjen 17, 20195 r od motorpower
Březen 2, 20205 r Zopakuji dotaz Pawouka z první strany. Co na to spojka a převodovka (navýšení výkonu a točivého momentu) je stavěná na 200 Nm ne? Jsou s tím nějaké dlouhodobé zkušenosti?
Březen 3, 20205 r U manuálu při dobré úpravě nic nehrozí, a suché DSG se ser.... jak na běžícím páse i bez úpravy. Tam už je to na velké zvážení. Osobně spíše nedoporučuji.
Únor 27, 20214 r Jo je pravda jak píšete že je lepší používat proti detonačnímu spalování kvalitnější benzín ( s vyšším oktanovým číslem), protože i pro bežné motory je probém karbon který vzniká při jízdách na N95 s nízkým zatížením. Osobně jezdím na Verva 100 nebo Maxmotion, a navíc do každé nádrže přidávám VIF benzin aditiv. Suběktivně můžu říct, že za studena je chod motoru klidnější než na N95. Co se týká DQ200 (7°DSG / suché spojky) tak je seriově stavěná na 250Nm. Na trhu existuje několik úpravců kteří dokáží odstranit problém s "eko" řazením v nízkém spektru otáček a hlavně dokáží zvýšit tlak na spojkách kdy se posune maximální přenášený moment na cca 350Nm. Mezi ty renomované patří třeba TVS-engineering který je v ČR zastoupený minimálně jedním úpravcem. Co se týka vnitřku převodovky tak je to skříň srovnatelná s běžnou mechanickou převodovkou, jen vše řídí mechatronika a má dvě souosé spojky.
Březen 7, 20232 r Tady se seslo znalcu.Az na to ze Fabie rs ma turbo i kompresor tak jak muzes napsat ze je stejny jak 1,4 tsi 90,92kw? :D
Březen 7, 20232 r Pán znalec v sekcií o Yeti píše o Fabii II RS ako reakciu na Fabiu III Edition R5. Úplne k veci...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.