Danniell Vloženo 29. Duben 2010 Vloženo 29. Duben 2010 (editace) Ahoj kluci mám Oktavku 2002 kombi a pri použiti zadniho stereče jsem zjitil ze misto skla mi mi stíra páte dveře Jeho vychozi poloha ja na levo a potreboval bych ho dát na pravo aby stíral tech spravnych 180 stupnu na skle a ne zadni dvere! Odedendal jsem kryt matice na zadnim stěrači, odšrouboval ji a zkousel jsem sterač vytahnout v umyslu ze je umisteny na tisicihranu a jen ho prehodit ale neslo! Nemáte nekdo prosim vás radu jak to udelat aby to normálne stiralo diky moc. Editováno: 29. Duben 2010, autor: Danniell Citovat
Seki1 Vloženo 6. Červenec 2010 Vloženo 6. Červenec 2010 Ak sa pozeras zo zadu, mas ho nalavo a ma byt napravo. Jednoducho, ak odtiahneš plastovú krytku, pod ňou máš matku, tuším na 13stku kľúč, tú vyskrutkuješ, a stierač vytiahneš. Ide to dosť ťažko, ja som to robil preto, lebo lebo keď stieral tak došiel naľavo až pod sklo, tak som ho jeho začínajúcu polohu dával nižšie a už stiera ako má. Ten istý princíp ako pri predných. Citovat
dc34 Vloženo 17. Květen 2014 Vloženo 17. Květen 2014 Zdravím :-) Potřeboval bych poradit s problémem se stěrači... Nejdřív se mi sekal jen zadní stěrač - jako by nedokázal najít koncovou polohu a stíral a stíral, dokud se nezastavil kdekoliv na okně. Ze začátku stačilo ho nadzvednout a on dojel do koncové polohy, teď už ji většinou nenajde. Navíc neostřikuje, i když při ostřiku vrčí. K tomu je motorek dost hlučný.K tomu se ale přidal mnohem větší problém, tentokrát s předními stěrači, který se pomalu zhoršuje. Začalo to, když jsem zapnul cyklovač; po vrácení páčky ovládání na základní polohu vypnutí stěrače stíraly dál až do vypnutí motoru. Navíc se někdy stěrače zastaví ve špatné poloze, třeba 2, 3 cm od základní polohy. Teď už mi to dělá ve všech polohách včetně ostříknutí okna, ale ne vždycky - často, ale náhodně... Máte někdo s touto závadou zkušenosti? Dočetl jsem se tady na fóru, že to může být špatný dojezd, špatný motorek nebo špatné relé, ale rozhodně se mi nechce zkoušet a měnit všechno. Můžete mi někdo poradit? Díky! Octavia I, 1,9 TDI ASV, ´04 Citovat
libero Vloženo 17. Květen 2014 Vloženo 17. Květen 2014 možno to bude len pridretý náhon steračov.... Citovat
Casy Vloženo 18. Květen 2014 Vloženo 18. Květen 2014 (editace) Podíval bych se na přechod v pátých dveří řidiče, kabelový svazek, bývá přetrhuntý vedení. A u předních stěračů by to mohlo dělat relé pod palubkou , bráchovi to dělalo na GIV přesně , jak popisuješ, rele jsem rozezbral a bývají tam napálený kontakty, vždycky za půl roku to rozeberu, napájím na dotyk pecičku, obrousím a na půl roku klid. Je pravda, že bývají zarezlý hřídelky stěračů, ale to se třeba v mém případu projevovalo línými stěrači . Editováno: 18. Květen 2014, autor: Casy Citovat
dc34 Vloženo 19. Květen 2014 Vloženo 19. Květen 2014 Dneska jsem rozdělal tapec pátých dveří a vyteklo z něj asi půl litru kapaliny z ostřikovače. Celý motorek byl úplně mokrý, takže jsem vysušil konektory a aspoň povrch motorku. Pak jsem při otevřeným zadku spustil stěrače i ostřik a - motorek zasmrděl a teď už nestírá vůbec, jen lehce bzučí. Věřím, že problém byl v motorku a jeho "vyplavení", takže jsem objednal funkční motorek z vrakáče a uvidím po jeho výměně... Citovat
mysko Vloženo 20. Květen 2014 Vloženo 20. Květen 2014 problem nebol v motorku :-) ale v tom ze ti tam tece kam nema. :-D to hlavne oprav ... Citovat
dc34 Vloženo 28. Květen 2014 Vloženo 28. Květen 2014 Vyřešeno, nejdřív odpojen zadní motorek - přední stěrače bez problémů, nyní vyměněn za nový motorek - vše funkční :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.