Přejít na obsah

Problem s kontrolkou "Systém kontroly výfukových plynů"


Petty

Doporučené příspěvky

Zdravim všechny,

potřeboval bych radu ohledně kontrolky "Systém kontroly výfukových plynů" , rozsvítila se mi u mé O2.Na radu některých lidí jsem vyzkoušel různé možnosti , ale pořád se mi rozsvicí. Vyměnil jsem Váhu vzduchu, čidlo teploty nafty a podobné věci co mi byly doporučeny. Když auto napíchnu a chybu smažu , tak se tato kontrolka opět rozsvítí po ujetí cca 60-70 km.A další údajné řešení, je přeinstalovat software. Jenže bych se chtěl předem zeptat, jestli s tímto problémem nemáte někdo zkušenost, či nevíte řešení. Za každou radu vedoucí k odstranění mého problému moc děkuji.

Omlouvám se, jestli jsem toto téma vložil do špatné sekce :-)

Editováno: , autor: Petty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze mne tato oranzova kontrolka svietila pravidelne tiez po cca 80km a vzdy som ju vymazal toto sa udialo asi 3x. Raz mi to nedalo a iba nahodne som dal dole ten plastovy kryt kde je napis TDI a zbadal som odtrhnutu hadicku ktora viedla do podtlakoveho regulatora. Dal som tam nejaku hadicku dostatocne dlhu rovnakeho priemeru iba som ju rucne vytiahol a novu nasadil a kontrolka zhasla. Ked som s tym bol v skoda servise ktory som mal po ceste mimo mojho okresu hned to diagnostikovali na vahu vzduchu a neviem co este fakt to boli specialisti :-) 300€ by mi pri nich nestacilo a raz mi na dovolenke odisla baterka proste rano ani necukla bola este povodna 3rocna AKUMA tak som auto nastartoval kablami a hned do original servisu zase niekde pri ceste kupil som baterku samozrejme mi ju namontovali ale po nastartovani ostala svietit oranzova kontrolka volantu a hned to diagnostikovali na vadny snimac natocenia kolies ktory som si sam odpalil pri startovani cez kable ze som sa nieke urcite dotkol kostry a ze ho maju na sklade a hned mi ho vymienia za 200€ aj s pracou a ze by som to mal hned vymenit lebo ze mi nepojde ABS a stabilizacny system ze to je na zabitie ked ho hned nevymenim no proste totalne hluposti az som pozeral ale videli SPZ iny okres tak chceli ryzovat. Uz som mal nieco nastudovane z fora a hned som zobral mechanika do auta aby videl ze po cca 20 metroch zhasne. Samozrejme hned na svoju obranu povedal ze jaj ale som nepovedal ze to je 4x4 ze u nich treba prejst par metrov. Na to som mu povedal ze to je u kazdej O2 ci predokolke alebo 4x4. Ale aspon baterku mali v dobrej cene ktoru som nastastie dopredu zaplatil a asi si ma chceli kupit ze su naozaj lacny :-)

Takze nechcem bagatelizovat problem ale vidim to na chybu v tej hadici bud je prasknuta alebo seknuta ja po vymene uz mam 10tis km a nic odvtedy nezasvietilo alebo sa vypalila ziarovka :-) .

Editováno: , autor: Vladimír1977
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze mne tato oranzova kontrolka svietila pravidelne tiez po cca 80km a vzdy som ju vymazal toto sa udialo asi 3x. Raz mi to nedalo a iba nahodne som dal dole ten plastovy kryt kde je napis TDI a zbadal som odtrhnutu hadicku ktora viedla do podtlakoveho regulatora. Dal som tam nejaku hadicku dostatocne dlhu rovnakeho priemeru iba som ju rucne vytiahol a novu nasadil a kontrolka zhasla. Ked som s tym bol v skoda servise ktory som mal po ceste mimo mojho okresu hned to diagnostikovali na vahu vzduchu a neviem co este fakt to boli specialisti :-) 300€ by mi pri nich nestacilo a raz mi na dovolenke odisla baterka proste rano ani necukla bola este povodna 3rocna AKUMA tak som auto nastartoval kablami a hned do original servisu zase niekde pri ceste kupil som baterku samozrejme mi ju namontovali ale po nastartovani ostala svietit oranzova kontrolka volantu a hned to diagnostikovali na vadny snimac natocenia kolies ktory som si sam odpalil pri startovani cez kable ze som sa nieke urcite dotkol kostry a ze ho maju na sklade a hned mi ho vymienia za 200€ aj s pracou a ze by som to mal hned vymenit lebo ze mi nepojde ABS a stabilizacny system ze to je na zabitie ked ho hned nevymenim no proste totalne hluposti az som pozeral ale videli SPZ iny okres tak chceli ryzovat. Uz som mal nieco nastudovane z fora a hned som zobral mechanika do auta aby videl ze po cca 20 metroch zhasne. Samozrejme hned na svoju obranu povedal ze jaj ale som nepovedal ze to je 4x4 ze u nich treba prejst par metrov. Na to som mu povedal ze to je u kazdej O2 ci predokolke alebo 4x4. Ale aspon baterku mali v dobrej cene ktoru som nastastie dopredu zaplatil a asi si ma chceli kupit ze su naozaj lacny :-)

Takze nechcem bagatelizovat problem ale vidim to na chybu v tej hadici bud je prasknuta alebo seknuta ja po vymene uz mam 10tis km a nic odvtedy nezasvietilo alebo sa vypalila ziarovka :-) .

Děkuju moc za radu, mě je právě jasné,že dát to do original servisu , tak by tam vyměnily spoustu dalších věcí a řekli by mi bůh ví co.Neříkám že všude,ale pokud existuje nějaká možnost jak se variantě origo servisu vyhnout, tak ji moc rád využiju. Zkusím vaši radu a dám Vám vědet jak sem pochodil.Díky a pozdravem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vobec som nemal na mysli ohovarat ziadny autorizovany servis nechcem robit ani reklamu a ani antireklamu mam aj velmi dobre skusenosti s jednym SKODA servisom kde su to pedanti viacmenej som mal na mysli na nahodne navstiveny servis v pripade problemu to je iba moja skusenost samozrejme asi mam "stastie".

Ak to vyznelo negativne a ohovaracsky tak sa ospravedlnujem samozrejme nehadzem vsetkych do jedneho vreca ale najst naozaj dobry servis je tazke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sem taky nechtel nejak poskozovat nebo pomlouvat origo servisy, to vubec. Spis sem mel na mysli kvuli financni strance ze bych se rad vyhnul original servisu a nebo nasel nejakou financne prijatelnejsi moznost jak tento problem vyresit. Takze se timto omlouvam pokud sem nejak urazil a nebo narknul nekoho ze Skodovackeho servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Tak to já raději než do servisu, kde se postupuje systémem zkusíme vyměnit toto a jestli to nepomůže, tak pak toto raději půjdu do neznačkového, k člověku co vyučuje diagnostiku na automobilovém učilišti, má zastoupení pro diagnostiku v ČR a umí a navíc za zlomek cen autorizáků. Takže raději ke kováři než ke kovříčkovi. Navíc, když vidím "diagnostiku" ve značkových, kde max. poznají pravděpodobnou závadu lambdy, tak to raději k člověku co má diagnostiku za mega a je schopen diagnostikovat spalování v jednotlivých válcích atd. Další věc je, že v autorizáku je pro ně jednodušší věc za x tisíc vyměnit než jí vyčisti. :kol-29:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

KA-SPEL....Né všichni mají takové možnosti a pan učitel nemusí vydělávat pro majitele....Taky patříš do určité skupiny zákazníků...I takoví jsou...Proč si , proboha, pořád myslíte, že musíte vždy zaplatit to, co Vám do auta ve značkovém namontují! Vy stím přeci nemusíte souhlasit! Samozřejmně, že je lepší vždy součástku vyměnit, než čistit, viz ventily AGR, váhy vzduchu, Jediná věc, která jde čistit je klapka v sacím potrubí a vše okolo sání , konektorové spoje. Jen laik si myslí něco jiného...Když uděláte něco jiného, tak se většinou po čase problém objeví znova...A když se tak stane, tak majitel okamžitě řve a reklamuje...Tomu se předchází...

Nepište nesmysly, když tomu nerozumíte!

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v první řadě by bylo dobré napsat co diagnostika píše za chybu

svítící oranžová kontrolka je na diagnostikování závady stejná jak předpověd počasí na měsíc dopředu

ad servis atd: znám jeden "autoservis" kde mají diagnostiku za statisíce ale jelikož nikdo ničemu nerozumí a neumí použít ani žárovkovou zkoušečku tak většinu oprav vyřeší tím že se na několikátý pokus trefí a vymění špatný díl, ale jelikož majitel to umí dobře okecat tak si většina laiků zákazníků myslí že přišla k tomu největšímu expertu na auta a ještě mu za to ráda platí nesmyslné ceny,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Taky mi teď asi 14 dní svítila kontrolka Systém kontroly výfukových plynů.Svítila každý den a stále.Dnes jsem to trošku projel a vytáčel otáčky až na 4500.A světe div se,kontrolka zhasla.Ujel sem i z dvěma zastávkama asi 50km a stále klid.Zvláštní,ale hned je mi líp,když je zhaslá.Čas ukáže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...