quicksilver Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Ahoj, mám takový záhadný problém. Po nastartování studeného motoru se mi začne ozývat klepavý zvuk od rozvodů. Jenže nezačne hned po nastartování, ale až tak za 20 sec. začíná pozvolna klepat víc a pak to zase pomalu ustává. Po cca 2 minutách je klid a během dne už se nic neozve - dokud auto zase nevychladne. Původně jsem měl za to, že jsou to zdvihátka, ale ty jsem vyměnil a je to pořád stejné. Rozvody mám Bosch cca 10tkm. Nevyměnil jsem při rozvodech vodní pumpu, ale nevím jestli je nějak schopna vydávat tenhle zvuk. Při zvýšení otáček se zvuk úměrně zrychluje, ale není pravidelný každou otáčku. Díky za jakýkoliv nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Nevyměnit pumpu, není dvakrát rozumné Sundej pomocný řemen a testni ty zvuky znova . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 2. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 JJ, vím že jsem ji měl vyměnit. Už jsem ji objednal, zítra bych ji měl mít, tak se do toho pustím. Zkusím sundat ten řemen a vyloučit třeba volnoběžku na alternátoru, na kterou mám podezření.... Ale je fakt, že ta by cvakala zřejmě pořád a ne jen dvě minuty při studeném motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 3. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2010 Tak jsem to dnes odstrojil, sundal řemen na altík, klimu a servo. Nastartoval a zvuk je pořád stejný. Poslouchal jsem to a hledal až jsem skončil u vstřiku na prvním válci . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 4. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 Vyřešeno. klepání způsobuje napínací kladka rozvodového řemene. Není špatné ložisko jako takové, ale spíš mechanismus uvnitř kladky. Objednal jsem novou a v pondělí ji tam šoupnu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejb Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 (editace) Pekný deň! Octavia 1-66kw- TDI, poctivých 350 tis.km.AGR, pravidelná výmena oleje a rozvodu. Zhasol motor,nedal sa naštartovať,štartér točil akoby "bez kompresie".Potom naskočil ale po chvíľu-po pridaní plynu sa ventily rozklepali -akoby sa rozvod svojvolne "rozsypal" a motor zhasol! /Rozvod na "vzhľad" celý /A to sa opakuje stále dookola!Naštartujem,pridám plyn,ventily sa rozklepocú a zdochne".Pri opätovnom štartovaní akokeby vačkový hriadeľ nebol na mieste ,lebo nie všetky valce tesnia-asi niektoré ventily ostávajú visieť. Dá sa sním jazdiť ale len asi do 2tis. otáčok.Je nejaká nádej na opravu,alebo motor dostal KO????? Editováno: 13. Prosinec 2016, autor: ondrejb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Zkontrolovat nastavení rozvodů!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.