ocec Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 (editace) Nazdar vsetci, Potreboval by som poradit. Mal som problem so sklbanim motora pocas prveho rozjazdu na studenom motore na mojej Fabii 1,4 MPi 44kW AZE.. Po nastudovani podobnych priznakov a prestudovani tem, som to odhadol na lambda sondu. Po vymene sa to zlepsilo, ale: Skusal som robit diagnostiku roznych skupin. Ked som dalskupinu 004 tak v poli 4 mi VAG pise teplotu nasavaneho vzduchu 70 stupnov Celzia. POdla DP by mala byt tato hodnota cca. rovna hodnote okoliteho vzduchu. V tej dobe bolo vonku cca. 15 stupnov, takze tato hodnota je privysoka. Zaujimave je, ze nehadze ziadnu chybu do pamate zavad. Dalej v teste skupiny 026 mi napatovy signal na 1.valci ukazuje hodnotu 1,3 V pricom u 2,3 a 4 valca je to okolo 0,5 - 0,6 V. Pri diagnostike skupiny 070 su taktiez divne hodnoty kde podla DP by mala byt hodnota v poli 2 cca. 2,3% (ja mam hodnotu 0%) a v poli 3 by mala byt hodnota 0,3% (ja mam hodnotu -2,3%). Neviem si s tymto poradit. Ak ste sa s tym niekto stretli, alebo viete poradit budem velmi vdacny. Dik Editováno: 2. Červen 2010, autor: ocec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Hm, vysokou teplotu nasavaneho vzduchu mam taky. Ale vim prd, jestli to tak neni u vsech fabek. Mam moznost to porovnat jenom s jinymi koncernovymi stroji a tam to sedi na +/- teplotu okoli. Ja mam klidne o 40°C vic. Imho je tam nejaka klapka, ktery rozdeluje jestli se bude vzduch nasavat od svodu (teply) nebo z predku auta studeny. Mozna je to tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Ved hej, ale aj tak sa mi zda, ze ked je v DP napisane, ze to ma byt cca. teplota okolia, tak preco je tam hocikedy o 40 stupnov viac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 No vzhledem k tomu, ze v DP uvadeji ze nasavana teplota vzduchu by mela byt teplota okoli, tak to asi bude chyba. Ja bych si prave tipnul na to, ze spatne funguje ona klapka, ktera rozdeluje vzduch od svodu/od predku auta. Jenze vubec netusim, jak funguje. Tohle budu resit / pokud vubec, az po dulezitejsich opravach... Ale pokud se tomu budes venovat, tak zkus sani rozdelat a podivat se na to. A pis vysledky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Pripadne druha moznost...spatny cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Klapku ovlada termospinac umisteny uvnitr plastove trubky,pri nizke teplote je otevrena a nasava vzduch od vyfukovych svodu a nasledne se vzrustajici teplotou by se mela zavirat tak aby byl privod jen z otvoru od kapoty.Na zkousku nasavac vytahnout (sroub s krizovou hlavou u filtrboxu a ta sponka od hadice ) a zkouset v ruznych teplotach jestli je klapka otevrena/zavrena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 21. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 Mal som to rozobrate nedavno, ale ako by som to mal skusat? Da sa ta klapka nejak odtial vybrat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 No zkoušet,vytáhneš tu část s regulační klapkou a za pokojové teploty (cca 23 stupnu) by uz mela zavirat(byt zavrena) tak aby nesel horky vzduch od svodu vyfuku.Pak ji treba das do lednice a naopak by mela byt otevrena.Chyba je pokud bude otevrena treba i pri 30 stupnich,to uz by se nemel sat vzduch od svodu ale jen od kapoty.Je tam bimetal s pruzinou,da se to myslim rozloupnout jestli treba neni nejak sekla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Tak jsem pro názornost rozloupl moji klapku,stejně jsem ji chtěl čistit,teplota v místnosti cca 22 stupňů a klapka je skoro zavřená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 22. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Super, presne to som potreboval vidiet. Idem na to dnes pozriet, lebo mi to pise na VAGu vysoku teplotu nasavaneho vzduchu (pri okolitej teplote 15 stupnov mi pise 70 stupnov teplotu vzduchu). Ozaj a ako to mam cistit? Ci len nejakym WD ckom premazat a kontoxom prestrieknut? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 22. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Tak som to rozobral a zistil som, ze pri izbovej teplote cca. 20 stupnov mi klapka ostava otvorena (podla obrazka). Precistiil som to a poskladal nazad. Je to OK, alebo nie? Moze to mat vplyv na trhanie autom pri studenom motore okolo 2000 otacok? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Ad čištění,normálně mýdlovou vodou a pak nechat dobre vyschnout,pripadne vyfoukat vzduchem,mazat není co. No při 20 by to takhle možná mohlo být,otázka jestli třeba při 0 je klapka otevřená úplně a naopak při 30 zase zavřená,já to zkoušel pod tekoucí vodou,kdy jsem střídal teplou/studenou a fungovalo to pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 25. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Hmm, aj tak sa zamyslam nad tym, ci to moze mat suvis s mojim problemom ..... Myslis, ze teplota nasavaneho vzduchu moze mat vplyv na trhanie motorom pri prvom rozjazde za studena? Ma teplota nasavaneho vzduchu vplyv na miesanie zmesi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 25. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Aky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 Tak nejjednoduseji...ke spalovacimu procesu v automobilovem motoru potrebujes urcity, pomerne presny pomer hmotnosti vzduchu a paliva, teplejsi vzduch zapricini nasavani mensiho mnozstvi vzduchu/s tim jde ruku v ruce i tlak vzduchu. No a tomu je potreba upravit casovani vstriku benzinu. Takze ano, chyba v tomhle ohledu ma vliv na tvorbu smesi, ale jak velkou ti nepovim. Nevim treba az do jake hodnoty teploty vzduchu je schopna RJ upravovat smes. TReba je to pri teplote +70°C mimo regulacni rozsah nebo naopak teplota vzduchu je normalni a cidlo dava spatny udaje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosy Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Dobrý den, chci se zeptat, kde se tato klapka ve Fabii 1.4 MPI 2002 nachází, chci provést kontrolu klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.