Přejít na obsah

Kódovanie BCM u faceliftu


Diamant

Doporučené příspěvky

Když má ESP a všechno to kolem, tak si myslím, že to určitě musí jít nakódovat. Jen si myslím, že měli pravdu, že je to významný pomocník jen s DSG. Ale všechno záleží na majiteli jak se rozhodne.

 

Takže návod:

Jak jsem už psal, je to v kódování jednotky ABS, v 16 byte, 0 bit - 1 asistent zapnutý - 0 asistent vypnutý.

 

Podrobněji: v dlouhém kódu se podívat jaké je 3. číslo zprava. Je-li sudé, je asistent vypnutý. Liché, je zapnutý. Např. já jsem ho chtěl vypnout a měl jsem tam 3, tak jsem změnil na 2.

Pro vypnutí odečíst 1, pro zapnutí přičíst 1.

 

Věřím, že to tak funguje u všech z koncernu. Samozřejmě jen s ESP. Protože bez toho tam není elmagnet, který sám brzdí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, možná ta aktivace není tak jednoduchá jako deaktivace. Ale za zkoušku to určitě stojí. Je to záležitost 3 minut i se startem Windows na noťasu.

Díval jsem se teď do schémat, kdo ten náklon vozidla snímá, a v jednotce ABS je čidlo G251 snímač podélného zrychlení, a je u něj poznámka, jen pro vozidla s asistentem jízdy do kopce. Tak nevím. Řekl bych, že příčné zrychlení je pro záležitosti ESP - vyrovnávání smyku.

 

Ale těší mě, že nejsem sám, komu asistent vadí. U Octávek se taky takoví najdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ale těší mě, že nejsem sám, komu asistent vadí. U Octávek se taky takoví najdou.

To bylo na mě? Já ho na Octavii nemám, a celkem by mě tam nevadil (ale není to nutnost, dá se bez něj v klidu jezdit). Mám s ním totiž zatím docela dobré zkušenosti z FII FL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebylo to na tebe.

Ale jen tak všeobecně. Pročetl jsem na toto téma hodně diskusí (na jiných fórech), ale většinou si to chválili a nebo aspoň touží to mít. Tak jsem jen připsal poznámku, že nejsem úplně sám, komu se to nelíbí. Ale jak jsem tak pročítal, tak úplně nejhorší to má nějaká KIA, kde se jim to aktivuje až od určitého náklonu, tak přesně neví, kdy jo a kdy ne. Přece jen je lepší s tím počítat, že když to je aktivované, tak abych se na to mohl spolehnout, a ne že to poznám až auto couvne.

U mě to fungovalo vždycky na sebemenším kopečku.

 

Pawouk: teď mě teprve došlo jak jsi to myslel s tím jestli je to na tebe. Ne, na tom Octaváckým fóru, co jsi dal odkaz, tak tam jeden si taky na to stěžuje. 

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jak to tedy vypadá s tím cornerem??? Jde mi o to, že jsem si taky myslel, že je to spojené s ASR nebo ESP ale co jsem se díval tak není, i auta co mají corner nemají ASR ani ESP, takže z jakého pinu u BCM a kam je potřeba to navést???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mal by som prosbu a stručne napišem čo sa mi stalo.

Manželka zobrala vnukov k Dunaju lode pozerať ale pušťali radio asi aj zapalovanie zapli skratka vybila sa bateria. Volala mi tak hovorim štart kable su pri rezerve nech tam odmavne dajake vozidlo. No čo boh nedal policajti išli tade na golfe ochota bola až na to že opačne dali polaritu. že taku zaiskrilo až sa policajt zlakol. Od tej doby mi blika minutu po štarte zavada  ,,01771 - ridici jednotka pro rizeni vzdalenosti osvetleni (J431),, že to treba v pristrovke prekodovať poradi niekto? (Roomster 2008) Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo, toho chlupatýho bych to nechal celý zacvakat - ta jednotka taky může bejt minimálně částečně usmažená, protože to ten kokot přepóloval... Tohle jedině servis a nechat prověřit, jestli toho nebude víc.

Co to proboha stíhačku napadlo chtít od chlupáča něco dělat s elektrikou? Dyť ti o ní vědí akorát že chodí po drátech, není vidět a kde je jí hodně, tam se nemá šahat, protože kope - zbytek chápou asi tak, jako otázku "Co to je, když to spadne se zdi, tak se rozbijou hodiny?"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nooo, toho chlupatýho bych to nechal celý zacvakat - ta jednotka taky může bejt minimálně částečně usmažená, protože to ten kokot přepóloval... Tohle jedině servis a nechat prověřit, jestli toho nebude víc.

Co to proboha stíhačku napadlo chtít od chlupáča něco dělat s elektrikou? Dyť ti o ní vědí akorát že chodí po drátech, není vidět a kde je jí hodně, tam se nemá šahat, protože kope - zbytek chápou asi tak, jako otázku "Co to je, když to spadne se zdi, tak se rozbijou hodiny?"

 

Chlupatí si navzájem dosvědčí, že paní si sama napojila káble a škrtla - tam bych to viděl jako ztracenou věc a poučení z krizového vývoje. Kdyby každý potenciální zachránce měl IQ toho slovenského policajta, nejspíš by výrobci startovacích kabelů museli červenou šňůru doplnit o masivní odpojovač a na každý konec přidat ještě audiomodul. Ten by v případě opačného zapojení na autobaterii přehrál nahranou zprávu třeba jako: "Vole, máš to opačně zapojené... nezapínej tu červenou páčku!"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...