Přejít na obsah

Zadní stěrač


Com-aaR

Doporučené příspěvky

Nevím co to... když chci setřít zadním stěračem, tak se při zpátečním kyvu zastavuje a někdy po vypnutí i 3x ještě setře, aniž bych používal ostřik... Ale když stírám s ostřikem, tak to nedělá. Nemá někdo potuchu??? Díky!

Editováno: , autor: Com-aaR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co to... když chci setřít zadním stěračem, tak se při zpátečním kyvu zastavuje a někdy po vypnutí i 3x ještě setře, aniž bych používal ostřik... Ale když stírám s ostřikem, tak to nedělá. Nemá někdo potuchu??? Díky!

tento problém se tu už řešil asi před měsícem, je to vada na packách v motorku, jsou vyběhané, chce to motorek vyndat a packy napružit + očistit, pak to bude OK ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co to... když chci setřít zadním stěračem, tak se při zpátečním kyvu zastavuje a někdy po vypnutí i 3x ještě setře, aniž bych používal ostřik... Ale když stírám s ostřikem, tak to nedělá. Nemá někdo potuchu??? Díky!

tento problém se tu už řešil asi před měsícem, je to vada na packách v motorku, jsou vyběhané, chce to motorek vyndat a packy napružit + očistit, pak to bude OK ;)

O.K. Já měl spíš lufta, jestli nejde přepínač do "kaku"... Děkuji! :worthy

Editováno: , autor: Com-aaR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co to... když chci setřít zadním stěračem, tak se při zpátečním kyvu zastavuje a někdy po vypnutí i 3x ještě setře, aniž bych používal ostřik... Ale když stírám s ostřikem, tak to nedělá. Nemá někdo potuchu??? Díky!

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=st%ECra%E8 chce to použít: hledat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co to... když chci setřít zadním stěračem, tak se při zpátečním kyvu zastavuje a někdy po vypnutí i 3x ještě setře, aniž bych používal ostřik... Ale když stírám s ostřikem, tak to nedělá. Nemá někdo potuchu??? Díky!

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=st%ECra%E8 chce to použít: hledat ;)

Což o to... při mým "štěstí" když dám "hledat" najdu všecko možný, jen ne to co potřebuju. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím vás přátelé, v současné době řeším na mé krasavici jedniný problém a to jest, že mi nemaká zadní stěrač. Asi půl roku jsem pozoroval zvláštní jev, že né vždy stíral. Většinou jsem musel tak 10 x přepnout páčkou tam a zpět a stěrač začal stírat a pak makal již celý den bez problému. Ale vždy druhý den ráno se mu zase nechtělo. No a asi zhruba před měsícem, jsem ho musel přemlouvat asi 10 min. No a od toho dne, už ani prd.

Páčkou to nebude, zkoušel jsem zda-li jde šťáva do motorku a zřejmě nee, takže bych to viděl asi na špatné relé cyklovače? Nebo se mýlim? Může mi někdo prozradit, kde bych to zapráskané relé našel?

Díky za info

PS: jo a pojistka je v pohodě, takže pokud by měl někdo schéma či foto, moc dík

Editováno: , autor: Pinky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Hoši, já to vzdal. Jezdím hold bez funkčního stěrače. Měl jsem to rozebraný a když jsem odendal kryt a zkoušel přes jednoduchou zkoušečku, zda-li jde do přívodní patice k motorku štáva, tak úplně mrtvo. Myslím si, že to bude to relé, protože jak jsem psal, po prvním vzkříšení to pak šlo třeba i týden. Kdyby to byl někde šlus, tak by to blblo i za jízdy. Musim někde sehnat to relátko z jiné Octávy a vyzkoušet, to. Proč to není jako na feldě, pěkně hned u pojistek. Všechno musí ti tajtrdlíci oplastovávat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já řešil něco podobného a když jsem rozdělal ten mechanismus u motorku, tak to bylo jasný. Zatýká tam voda a bylo to celý přirezlý. Zkus to ještě rozdělat a vyčistit. Jinak mám takovej dojem, že nám do toho šťáva taky nešla, ale po vyčištění vše ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi mam podobnej problem, akorat mam sedanka...ale me vzdycky chvili jde a pak najednou ne tak jsem koukal na pojistku a byla hotova, tak jsem ji vymenil a slapal v pohode..a kdyz jsem ho zrovna potreboval tak zase nic...tak jsem zas kouk na pojistku a zase byla hotova a takhle porad dokola...zkousel jsem vsechny elektricky spotrebice zapnout kdy by ta pojistka mohla prdnout a na nic jsem neprisel...nevite nekdo co s tim?

Predem moc dik za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Stejný problém mi teď servis řešil asi 14 dnů. Jednak byl odešlý motorek - klasická závada způsobená zatékáním po hřídelce kdy to už něšlo rozhýbat.

Po výměně nový fungoval den, dva a pak zase nic. Nakonec byla chyba v relé, které sice spínalo (při měření vzadu lezla správná napětí atp.) ale kontakty měly velký přechodový odpor a při zatížení motorkem vzadu prostě chyběla šťáva. To elektronika v motoru vyhodnotila asi jako problém a nezačala cyklovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám další tip: měl jsem stejné symptomy, dokonce jsem si i koupil nový motorek zadního stěrače, vyměnil ho a ani se nehnul... Tak to mě pořádně nasr.lo, takže jsem šel po kabeláži, kde že je problém... A našel jsem ho v levé kapse za tapecírunkem. Jsou tam tři konektory a vedle nich vede hadička do zadního ostřikovače a v místě konektorů je spojka... Z té hadičky si čas od času něco ukáplo a vnitřek konektoru byl zoxidovaný. Poté, co jsem ho prostříkal, tak vše od té doby funkční a stěrač šlape jako hodinky... Jinak můj starý motorek je v bazaru na prodej, poněvadž byl zcela funkční... Tak zkus toto místo, tady bych to tipoval taky u Tebe... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte,

dnes jsem na sve OCT I r.v.2003 - liftback narazil na podivny problem. Obcas pri rozjezdu - hlavne pri prudsim na krizovatce se mi zapne zadni sterac a nekolikrat setre okno (bo neprsi tak na sucho a obcas se toho zvuku dost leknu ,chapete ...).

Poradte prosim kde mam hledat problem, jak rikam - stirani vypada rizene tak jsem myslel na poskozenou packu pod volantem. ta sice na prvni pohled funguje jak ma (a kdyz chci zadni sterac zapnout sam o sve vuli neni problem) a ani nepozoruju ze by se nejak sama hybala nebo aktivovala zadni sterac jindy nez pri rozjezdu.

Diky vsem za radu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

dnes jsem na sve OCT I r.v.2003 - liftback narazil na podivny problem. Obcas pri rozjezdu - hlavne pri prudsim na krizovatce se mi zapne zadni sterac a nekolikrat setre okno (bo neprsi tak na sucho a obcas se toho zvuku dost leknu ,chapete ...).

Poradte prosim kde mam hledat problem, jak rikam - stirani vypada rizene tak jsem myslel na poskozenou packu pod volantem. ta sice na prvni pohled funguje jak ma (a kdyz chci zadni sterac zapnout sam o sve vuli neni problem) a ani nepozoruju ze by se nejak sama hybala nebo aktivovala zadni sterac jindy nez pri rozjezdu.

Diky vsem za radu!

tak jsem na podruhe lepe hledal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,ja som to uz zo zadnym stieracom vzdal. Neviete niekto o niecom cim by sa dala zaslepit diea po nom? Teda ked ho uplne demontujem.A pripadne aj zaslepku na zamok piatych dveri. Mam O1 combi 99.

Najlepsie by bolo aj cislo ND aby som nemusel v shope vysvetlovat co a na co chcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez stěrače na Combi to budeš mít po kilometru naprosto neprůhledný. Ještě to s ním zkus... 

Ani nie, ja to zadne okno uz vobec nepouzivam. Jednak mam v zadu folie, a spetak mam otoceny na decka v sedackach. Celkom sa da. A stierac som nemal zapnuty uz asi pol roka lol Takze by som povedal ze zbytocna zataz. Mozno ho vymenim za repraky v piatych dverach. A vyuzijem kable od motorceka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zkontroluj pojistky popřípadě je možný že odešlo relé na centrální elektrika(BSG) zkontroluj kabeláž v pátých dveřích a za čalouněním v kufru na levé straně a dotažení kostřících bodů.Nebylo by na škodu napojit na vag a zkonrolovat paměť závad a podívat se na kódování BSG jestli je tam vše zaškrtnutý pro funkci zadního stěrače. pokud bude vše tak jak má bejt je možný že chyba bude přímo v motorku zadního stěrače.Nebylo by na škodu napojit jinej a zkusit to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Po delší odmlce zdar tak problem přetrvává diagnostika nic neukazuje a motorek jede ale jen na zpátečku. Pořád mi nejde do hlavy proč nejde ten zadní ostřik ten přeci s motorkem nic nemá ne. No a motorek na vyzkoušení nemám poněvadž se bojí že ho to odpálí a levný zrovna není. Bavil sem se s jedním ze servisu tak mi říkal že pokud by to byla páčka tak to napíše diagnostika tak jsem v koncích. Nevíte teda někdo jestli ostřikovač spolupracuje dohromady s motorkem z. stěrače ??? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ti jde ostřik předního okna a zadní ne je asi vháji relé na centrální elektrice.Pokud tam vůbec je.Protože právě ty dvě relé zajišťují změnu polarizace(opačný chod motorku) na zadní ostřik.A pokud tam bude jen jedno tak ti to právě nemůže jít.A to nakódovaní je asi špatně, je potřeba mít vše správně zaškrtaný v kódování v centrální elektrice.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...