Září 4, 200817 r Mám neustále problém s kontrolkou resp. s asi fýfukovím potrubít. popř. lamda sondou. Ale není to pravidelné. Přijedu do servisu kdy mi to opravi, kontrolka zmizí, ale po nějakém čase opět se rožne. Většinou při větší námaze motoru. Např. při roztahování druhého auta. Nevím co stím. Po prvé to byl termostat, tedka fakt nevim, snad ta sonda. Poradí mi někdo co stím?
Září 5, 200817 r Mno, aby Ti niekto dokazal poradit, treba este napisat par veci: 1. motorizacia (1.6, 1.8, 2.0, ...) a vykon (55kW, 74kW, 75kW, ...) 2. ktora kontrolka Ti svieti? Kontrolka motora? 3. treba vypis poruch z VAG-u, bez toho tazko povedat. Uplne najlepsie by bolo, keby si s tym behol ku garnymu, martinRS, alebo niekomu inemu sikovnemu, oni by Ti to skontrolovali a opravili.
Září 5, 200817 r Heh tak cela ich oprava asi spocivala v tom ze vymazali pamat zavad. Kolko si tam nechal ked ti asi vypis nedali. Inak podla mna termostat teraz asi beha na uplne inom aute. Bacha kam chodis do servisu!!!
Září 5, 200817 r Mno, aby Ti niekto dokazal poradit, treba este napisat par veci:1. motorizacia (1.6, 1.8, 2.0, ...) a vykon (55kW, 74kW, 75kW, ...) 2. ktora kontrolka Ti svieti? Kontrolka motora? 3. treba vypis poruch z VAG-u, bez toho tazko povedat. Uplne najlepsie by bolo, keby si s tym behol ku garnymu, martinRS, alebo niekomu inemu sikovnemu, oni by Ti to skontrolovali a opravili. Mám octavii 1.6 75 KW, r.v. 2002, a kontrolka je to žlutá, kontrolka elektroniky motoru. už mě to bliklo jednou, byl jsem s tím ve škodovce v servisu vyměnily přední lambda sondu před katalyzátorem, a bylo 2 měsíce klid, pak to začalo svítit znovu, to vyměnily termostat, a zase 3 měsíce klid a teďka znovu. Nevím co by mohlo být ještě špatně, snad ta lambda sonda druhá. Nerozumím to mu tak nevím. Nevíš o někom na Jižní Moravě ke komu bych mohl zajet ať se mi na to koukne? K termostatu: ten byl opravdu špatný, celý vnitřek byl rosypaný , ručička mi ukazovala na palubovce 90,ale ve skutečnosti měl motor na hadicích po změření 118 stupňů. Vůbec nespínal ventilátor. Teďka mi klesla i spotřeba znatelně. Ale sere mě to, ze opravím jednu a druhá někde vyleze!
Září 6, 200817 r Ono by to chcelo niekoho normalneho s VAGom ale asi nie skoda servis. Tebe asi vyhadzuje len sporadicku chybu a oni menia veci ktore by s tym mohli mat suvis. Ak teraz tu chybu zmazes je pravdepodobne ze ti tiez tak dva-tri mesiace nezasvieti a bez toho aby si tam nechal desattisice
Září 19, 200816 r Zdravim, rozvitila se mi kontrolka splodiny (takovej oranzovej nesmysl) . Vag com vypsal chybu 17526 - blok1-sonda2: topny okruh preruseni 35-10 - - - Intermittent . Když ji smazu, kontrolka zhasne. Zhruba po 10km se opet kontroka rosviti a v pameti je stejna chyba. Nevite nekdo co je to za sondu? Diky moc a preji hezky den
Září 19, 200816 r Uz to vim, je to lambda za katalizatorem. Tak a ted zkontroluj vedeni,pod autem je takova plastova krabicka na tom vedeni,tam je spoj.mrkni na to.pak v DP je nekde popsano,jak zjistit,jestli je spalena, merenim odporu.No jo,aspon nejakej levnej merak je holt potreba,vyplati se,mam stejnej motor ,o kabelu na VAG ani nemluvim.
Září 26, 200816 r Mam to taky ,v servisu na nic neprisly,nahodna chyba-lamda sondy , no po ujeti cca200km to samo zhasne a zase se po case rozsviti a zase zhasne tak na to seru .
Září 27, 200816 r Teploty motoru, chlad.okruhu se diagnostikou měří v bloku hodnot 130-132,jde o tzv.horký motor, provozní teplotu termostat udržuje na 110C.Činnost soustavy se dá lehce kontrolovat diagnostikou...
Únor 22, 200916 r Tak se mi taky začala svítit kontrolka motoru u 2.0 r.v.1999: Vag píše "16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty". Nejde o sporadickou chybu, můžu to smáznout? Jinak spotřeba, starty i volnoběh jsou ok.
Únor 24, 200916 r Mi píše taky, každých tak 50 km. Smázni a jeď dál. Teď se mi ale již nerozsvítila víc než tisíc km. A kdyby někoho zajímalo co jsem udělal, tak jsem dal nové zapalovací kabely. Tak doufám, že bude fíly klid. I když musím přiznat, že po té době co mi svítila, mi docela i chybí.
Únor 24, 200916 r Mě svítí kontrolka směsi výfukových plynů měl jsem auto napíchnuté na Vagu a napsalo mi to řada válců 1 příliš bohatá směs.Když kontrolku vymažu tak se znova rozsvítí tak po 60km.V servise si nevěděli rady a já také nevím?už s tím jezdím skoro půl roku.
Únor 24, 200916 r Podobny problem1.6 75 kw zapalovacia cievka utrhnuty kontakt a tiež 1 zapalovaci kabel prejavovalo sa to hlavne pri zniženej vonkajšiej teploty Vodilo ma to za nos 4 mesiace.
Březen 3, 200916 r Zdravím všechny, jsem tu nový a mám také problém s kontrolkou motoru. Nejprve to psalo "vada na odvětrávání nádrže, lamda 1, chudá směs". Lamda vyměněna, ale vyhodilo to dalších 6 chyb. Měl jsem dojem, že jsem někde nabral špatný benzín, zvedla se spotřeba při volnoběhu na 1,9l/h. Vyměnili jsme svíčky, palivový filtr. Byl chvíli zase klid, ale spotřeba byla stále vyšší. Po cca 200 km se rozvítila znovu. Hlásí "špatná směs a lamda 1 (lamda 1 je nová) a 2 bez signálu". Zítra jedu do servisu znovu, dám vyměním lamdu 2. Může kdyžtak někdo poradit, co dále nebo co by to mohlo být?
Březen 11, 200916 r Tak se mi taky začala svítit kontrolka motoru u 2.0 r.v.1999: Vag píše "16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty". Nejde o sporadickou chybu, můžu to smáznout? Jinak spotřeba, starty i volnoběh jsou ok. Ahoj mám to samé....ze začátku mě se to rozsvitilo jen když jsem jezdil na benzin, při provozu plyn vždy zhasla......cca po 1 roce provozu na plyn už mi svití pořád...pořád to same bohatá směs nebo chudá směs...pořád jedu do servisu- chyba se vymaže a po ujetí cca100km zase se rosvití...ted s ní jezdim už asi 5000km...akorát při rozjezdu-ale jen v mrazech do -10 stupnu,to cuká sem tam jak kdy....ale ted už je to ok, je teplo a jinak rozdil necitim, jen mě čeká kontrola lpg po 10tis km tak si nechám přehrát software a uvidim. Ale jinak motor super- silný ale je potřeba se snim naučit jezdit!!!
Březen 11, 200916 r Tak tuhle chybu hlásí asi snad všechny motory 2,0i Já taky nejsem výjimka a kontrolka motoru svítí. Po "násilném" zhasnutí se po 100 až 400 km znova rozsvítí potvora jedna. Závada - bohatá směs na válci 2 - sporadicky. Jede motor v nouzovém režimu když kontrolka svítí? Zvýšenou spotřebu paliva nemám (na volnoběhu cca 0,9 až 1,1l/hod a jinak dlouhodobý průměr 8,5l/100km), ale zajímá mně, jestli takhle projdu na STK? Jinak si na to svícení asi zvyknu, investovat do toho se mi moc nechce, dle popisů tady na fóru by to bylo asi stejně jenom na chvilku
Březen 15, 200916 r Tak tuhle chybu hlásí asi snad všechny motory 2,0i Já taky nejsem výjimka a kontrolka motoru svítí. Po "násilném" zhasnutí se po 100 až 400 km znova rozsvítí potvora jedna. Závada - bohatá směs na válci 2 - sporadicky. Jede motor v nouzovém režimu když kontrolka svítí? Zvýšenou spotřebu paliva nemám (na volnoběhu cca 0,9 až 1,1l/hod a jinak dlouhodobý průměr 8,5l/100km), ale zajímá mně, jestli takhle projdu na STK? Jinak si na to svícení asi zvyknu, investovat do toho se mi moc nechce, dle popisů tady na fóru by to bylo asi stejně jenom na chvilku No nevim ale proč bys neprošel stk!!!!!!
Březen 15, 200916 r No nevim ale proč bys neprošel stk!!!!!! nevim, jenom mně to tak napadlo, jak bude svítící kontrolka testmenovi vadit a jestli to nebude mít nějak zhoršené exhaláty?
Březen 18, 200916 r Ahoj. mě se kontrolka motoru rozsvitila vždy, když jsem jel se studeným motorem (1.6 75kW,r.v.2003) ,zařazenou rychlostí, bez plynu z kopce, vždy ve stejném místě (4 x po sobě, při jízdě na neutrál nikdy) hláška byla vždy sporadika závada na labda 1 nebo 2 a zkrat na čerpadle (nebo na kostru už přesně nevím), prý je to špatným software ŘJ existuje program na přehrání softwaru, který "sporadické" rozsvěcení kontrolky odstraní, prý jsou to jen špatně vyhodnocené signály od čidel,po 10 startech a rozjetí kontrolka zhasne - to je nastavené v ŘJ, pokud se závada neopakuje.
Duben 5, 200916 r Tak ja mam take par dotazu.system mi hlasil prilis chudou smes,pak zaclo auto cukat a bylo to labdou 1 (1,6i 75kw AVU).lambda tedy nova,auto jezdi paradne,ale zvedla se spotreba cca. o 0,8l /100km.mesic po jeji vymene se porad rozsveci kontrolka motoru,zavady stejne,system prilis chudy. Zjistil jsem na vagu,ze v hodnotach 30 a 31, kde je videt lambda regulace,ze lambda 1 reguluje ale lambda 2 za katem ma porad hodnotu 0,98 a nehne se,at to je na volnobeh nebo akceleruju,porad 0,98. Zajima mne,jestli vam nekomu reguluje nebo je to normalni? Ja myslim,ze by ty hodnoty meli prece aspoin trochu kolisat ne? Mohl by jste se nekdo podivat na vag? jinak readinness je 0000000 a zkousel jsem to jak pri studenem tak teplem motoru,zadnej rozdil.V servise mi rekli,ze lambda je origos a ze nemuze za mesic odejit,kdyz jsem ji chtel tu prvni reklamovat.Dik za pripadne rady.
Duben 5, 200916 r Tak dle servisu je to na 99% vadná část výfuku s katalizátorem, cena 21tis,celkem mně to opařilo:) Tak podle mého to ten výfuk s katem neni,mě svítí také ta kontrolka a měl jsem prdlej kat a dával jsem nový společně s celým výfukovým potrubím i s dynamizérem a chyba po vymazání skočila zase,zkoušel jsem iměnit i brzdový spínač a nic.Měl jsem také prdlou odvzdušňovací hadici,tu jsem vyměnul za novou a nic.Už to neřeším,nějak jsem si na tu kontrolku zvykl a jsem smířenej.
Duben 5, 200916 r Tak dle servisu je to na 99% vadná část výfuku s katalizátorem, cena 21tis,celkem mně to opařilo:) jo a mám chipovaný auto, v servise mi řekli,že to bude asi tím,tak nevím? Upraveno Duben 5, 200916 r od Balrog
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.