Květen 13, 201312 r Viem ze to tu niekde bolo ale opakovanie matka mudrosti. Cely tempomat sa da zbuchat do 1500SK. V cenniku je packa ktora ma lepsiu cenu cca 1050SK. prikladam aj foto. Packa 3U0953513D 01C KONEKTOR DO BSG 6Q0937702A KONEKTOR DO PACKY 8L0972980 mám koupenou páčku tempomat bez kabeláže a chystám se si kabeláž dodělat, pročetl jsem si téma, mám schému, čísla svorkovnic, číásla pinů zjistím v obchodě, ale jediné co mi vrtá hlavou je, proč nemůžu použít konektor co již ve staré páčce je použitý. Jenom bych tam napíchnul nějaký ten kablík navíc. Pokud to tu už někde bylo řečeno, tak pardon, ale není toto téma moc přehledné. Díky.
Květen 13, 201312 r Lebo tempomat je napájaný úplne iným konektorom/kabelážou, než sú svetlá a smerovky. Tie sú napájané takým obrovským konektorom, do ktorého idú tak hrubé káble, žeby sa s nimi dala naštartovať motorka
Květen 13, 201312 r Takže říkáš, že konektor obyč páčky je rozměrově jiný než konektor páčky s tempomatem? To se mi nezdá. Myslel jsem, že bych do starého konektoru přidal chybějící kablíky, případně původní kablíky přepojil na druhým konci. Upraveno Květen 13, 201312 r od Fajfy
Květen 14, 201312 r Ak máš po ruke tú novú páčku tempomatu, tak si ju obzri - zhora máš malý konektor, kam zapájaš tempomat a zozadu máš velké piny, kam ide napájanie svetiel.
Květen 23, 201312 r Když koupím tempomat(celou páčku) s kabeláží z Octávky nebo Superba tak by neměl bý problém dat to do Fabky ne? Ty internetové k namontování jsou neuvěřitelně drahé oproti dílům použitým a bez páčky jen kabeláž neprodávají,
Květen 23, 201312 r páčky jsou stejné, ale kabeláž má každé auto jinou!! 1. Octavia 2. Fabia 3. Superb to jsou 3 typy kabeláží! Upraveno Květen 23, 201312 r od Milhausek
Červen 10, 201312 r Jinak co se týká, že vám blbne tempomat s cyklovačem na stěrače, tak je to tím, že máte auto, kde je blbá elektrika a dá se to odstranit dodatečným relátkem mezi motor stěračů a svorkovnici. Typoval bych, že je to auto tešně před faceliftem, tzn. tak 9/2004???
Červen 10, 201312 r Až na to 9/2004 je právě začátek faceliftu a ne těsně před ním. Nový MR přichází vždy po celozávodní dovolené, tj. se srpnem.
Červen 11, 201312 r Modelová péče přichází vždy ve 22. a 45. týdnu. Facelift u fabie nebyl po celozávodce, ale až v listopadu.
Červen 11, 201312 r Nehádám se, jen píšu o čem čtu na netu: "Škoda Auto zahajuje od pondělí 9. srpna 2004 po skončení celozávodní dovolené dodávky vozů Škoda Fabia v modernizovaném provedení nového modelového roku 2005." http://www.auto.cz/skoda-fabia-2005-usporny-facelift-16772
Červenec 8, 201312 r Zdarec, přemýšlím, kde si mám koupit páčku tempomatu + kabeláž. Zatím to vidim tak, že páčku koupím v autokelly cca za 600 a kabeláž přikoupim někde na internetu za 500,- . Jde to někde levněji ta kabeláž? Zdá se mi to poněkud dost. Diky moc.
Červenec 9, 201312 r No, ono vůbec páčka za 6 kilo bude asi véélmi kvalitní. A ještě koukám, že v Kelly mají pouze tlačítkovou Když už, tak jedině kolébku. EDIT:Šel bych do toho: http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-fabia-facelift/svetla-blikace-tuning/ostatni/s-fabia-spinac-sm-svetel-tempomat-s-kabelazi-id:708.eshop Ale stojí ještě o tři stovky víc, než Ty nechceš dát.
Červenec 12, 201312 r Díky za radu. Ale kabeláž mi už došla, stala mě 600 i s dopravou. A v Kelly mam rezervovanou tu tlačítkovou. Dneska jsem jel z Chorvatska, tak jsem si zařídil Audi A8, ta měla taky tuhle tlačítkovou a nějak mi nevadila. Zitra to budu zapojovat tak uvidime. Snad to nebude nějaké šméčko. Mimochodem jsem 18tiletý student, tak jsem chtěl nějakou levnější variantu. Ale je fakt, že na něčem se šetřit nedá. Uvidime :-) Upraveno Červenec 13, 201312 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky!!
Červenec 13, 201312 r .... protože jsi nevyzkoušel kolébku. Rozdíl v ovládání je jak nebe a dudy. Prst na kolébce a je přidáváš a ubíráš. Pěkně stiskem, bez nutnosti nějakého přehmatavání, atd... A co se týče ceny. Znáš přísloví "Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci." ?
Červenec 13, 201312 r Plus páčka, když to spočítám tak z jednoho místa (viz odkaz od Wojnar) mohlo být obojí ne o moc dražší, origo, na něčem se opravdu nevyplatí šetřit a je rozumnější třeba počkat a došetřit, s tou kolébkou si to někdy vyzkoušej.
Červenec 25, 201312 r .... protože jsi nevyzkoušel kolébku. Rozdíl v ovládání je jak nebe a dudy. Prst na kolébce a je přidáváš a ubíráš. Pěkně stiskem, bez nutnosti nějakého přehmatavání, atd... A co se týče ceny. Znáš přísloví "Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci." ? mohl bys napsat jak se stim zachazi v provozu? tlacitko + a tlacitko - je jasny, co je mysleno napisem RES a SET a potom k cemu je prepinac ON/ OFF ... k aktivaci tempomatu? Jeste je signalizovana na palubni desce kontrolka a kdy pripadne sviti a kdy ne, zajima me predface 2003 :-) thx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.