Přejít na obsah

Kontrolky (signalizace) otevřených dvěří a kufru


rajtar

Doporučené příspěvky

Mám MR 2005, budíky 6Y0 920 881 M, kódování 00101 (00 - žádná výbava, 1 - Evropa a zbytek světa, 0 - pevné servisní intervaly (QG0), 1 - konstanta 23984 (zdroj signálu - CAN) platí pro všechny motorizace). Znamená to, že když změním kódování na 16101 bude fungovat kontrolka otevření dveří? Z výroby nefungovala.

Jo a výbava ambiente.

Editováno: , autor: Maluch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam totez. MR2005, stejny budiky 6Y0 920 881M, stejny kodovani: 00101

Vybava Classic + klima (a tedy PP).

EDIT: Jen pro info - koukal jsem do Etky, existuji podle cisla dilu pro motor BME (HTP 12V) jen 4 varianty:

- zaklad

- s PP

- s PP plus indikace hladiny ostrikovaci kapaliny

- s MaxiDOTem

+ dalsi 4 cisla dilu tehoz, ale pro míle misto kilometru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam totez. MR2005, stejny budiky 6Y0 920 881M, stejny kodovani: 00101

Vybava Classic + klima (a tedy PP).

EDIT: Jen pro info - koukal jsem do Etky, existuji podle cisla dilu pro motor BME (HTP 12V) jen 4 varianty:

- zaklad

- s PP

- s PP plus indikace hladiny ostrikovaci kapaliny

- s MaxiDOTem

+ dalsi 4 cisla dilu tehoz, ale pro míle misto kilometru.

u mé ambiente 05 není ani osazena LED,

u kamarádovy elegance 06 je funkční z výroby, obě auta bez maxíku,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a není náhodou součástí prodlouženého servisního intervalu, stejně jako kontrola brzd? (destiček)

To nevím, ale řekl bych, že spíš ne. Cena je napříč výbavami stejná a jak škodovka do ceníků vypisuje každou prkotinu, tak by se i zde pochlubila.

Jinak trošku mě překvapilo, že kontrolky otevřených dveří a kufru fungují jen při zapnutém zapalování (u O1 kontrolka svítí i při vypnutém). U maxidotu to naštěstí funguje tak jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som sa s tým všera tiež trocha hral.Dopájkovanie led nestačí.Tak som hľadal a našiel som voľné miesta po predradných rezistoroch k ledkám a ďalej po cestách som našiel voľné miesta na nejaké spínacie tranzistory,rezistory a kondíky.Aspoň podľa mojích vedomostí elektrotechniky a toho čo sam vyčítal z dosky by to tam všetko malo byť.Kedže je na doske budíkou použitý len jeden typ SMD tranzistorov s označením 68p mali by byť podľa všetkého použité aj tam.Len kde zistiť čo sú zač tie tranzistory?Neviete niekto?Ostatné by som podosadzoval systémom pokus,omyl.No a najväčší problém je pre mňa nakódovanie.Nemám ani šajnu,kto by to u nás (okolie Prešova) vedel.Ináč mám MR 02.Dúfam,že to na mojej fabke pôjde spojazdniť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som sa s tým všera tiež trocha hral.Dopájkovanie led nestačí.Tak som hľadal a našiel som voľné miesta po predradných rezistoroch k ledkám a ďalej po cestách som našiel voľné miesta na nejaké spínacie tranzistory,rezistory a kondíky.Aspoň podľa mojích vedomostí elektrotechniky a toho čo sam vyčítal z dosky by to tam všetko malo byť.Kedže je na doske budíkou použitý len jeden typ SMD tranzistorov s označením 68p mali by byť podľa všetkého použité aj tam.Len kde zistiť čo sú zač tie tranzistory?Neviete niekto?Ostatné by som podosadzoval systémom pokus,omyl.No a najväčší problém je pre mňa nakódovanie.Nemám ani šajnu,kto by to u nás (okolie Prešova) vedel.Ináč mám MR 02.Dúfam,že to na mojej fabke pôjde spojazdniť.

kabel (obyčejný) COM nebo USB, toť vše, soft (vag) najdeš na netu, stačí obyčejná verze 304, je česká, na kódování nic není (tabulky jsem dával, jinak DP, VIS), vag se hodí, takže pořízení kabelu je celá investice (nepočítám-li PC nebo notebook) je 700-1300Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už som to tu písal v téme o MAXIDOToch, aj keby si dal predradné odpory či tranzistory tak ako to majú budíky ktoré tú kkontrolku majú, nepôjde ti to...soft je iný

prečítaj si môj post

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=251474

Dík.Asi do toho fakt zainvestujem.Nejaký Vag mám doma už asi dva roky,ale nesnažil som sa ho spojazdniť,lebo som nemal ten kábel.No a kedže nemám book,ale PC bude tiež zaujimavé ťahať to cele k autu. :) Ale až bude viac času vyskúšam a uvidíme.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som sa s tým všera tiež trocha hral.Dopájkovanie led nestačí.Tak som hľadal a našiel som voľné miesta po predradných rezistoroch k ledkám a ďalej po cestách som našiel voľné miesta na nejaké spínacie tranzistory,rezistory a kondíky.Aspoň podľa mojích vedomostí elektrotechniky a toho čo sam vyčítal z dosky by to tam všetko malo byť.Kedže je na doske budíkou použitý len jeden typ SMD tranzistorov s označením 68p mali by byť podľa všetkého použité aj tam.Len kde zistiť čo sú zač tie tranzistory?Neviete niekto?Ostatné by som podosadzoval systémom pokus,omyl.No a najväčší problém je pre mňa nakódovanie.Nemám ani šajnu,kto by to u nás (okolie Prešova) vedel.Ináč mám MR 02.Dúfam,že to na mojej fabke pôjde spojazdniť.

Robel som to uz davno,ale idze to aj ked trocha netradicne.

Uz si presne nepamatam ako to bolo presne...

1.Musia byt budiky s PP

2.Treba to nakodovat.

3,Pozor ale funguju iba dvere a kufer nie.A to tak ,ze ked otvorim dvere rozsvieti sa mi kontrolka kufra.Ked otv. kufer nic sa nedeje.

Tolko som chel aby to islo az to alo .

Viem ze som tam doplnal diodu a odpor pre nu a este daky tranzistor ale mam miernu sklerozu tak si uz nepamatam. :kol-98:

Bolo to totiz na podzim minuleho roku,Este pamatam tu kosu,ked som behal z pristrojovku z auta a do domu cez noc.Susedia ktori nahodou nespali si iste klepali na celo ci mi nahodu nehrabe.

Ale cosi som asi v pristrojovke posr** lebo zere 150mA ked ju napojim na napajanie.Prerabal som aj diody.Musim to uz spravit.Baterka bola draha...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PP nemám,takže zasa nič.

Patral som po dakom inteligentnom rieseni,lebo draty sa mi nechcelo tahat.Uz ich je tam dost.

Zhanal som tiez pristrojoku z kontrolkami ale marne.Ale kdo ma daky litrik vo vrecku moze si poriesit aj maxidota.Ja som to docasne riesil tak ako som hore pisal.A aby som navnadil "na kus udzeneho" tak pripajam fotecku...

post-722-1184426046_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám O1 2003 RS, taky mi nesvítilo světlo ve dveřích a nesignalizovalo zapnutá světla, vadný mikrospínač v zámku dveří. Koupil jsem podobný mikrospínač v prodejně GM v Ostravě, 28. října 254, stál mě 17,-Kč, šikovný elektromechanik mi to vyměnil za asi 3 hodiny. Práce 450,-Kč. Musel to tam trochu napasovat. Originál škoda nedělá, pouze celý zámek. Foto mikrospínače tu už někde je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

dobrej všem

tak se mi také podělal mikrospínač v zámku dveří řidiče.A nedokážu povolit šrouby co ten zámek drží.

Takže na to kašlu a přidělám mikrospínač z venčí.Proto prosím na které dva dráty v tom husím krku mám přidělat ten externí mikrospínač?

rok výroby 2001/11 /comfort

z toho nejsem moudrý "vodičove dvere

po konektor T6f/2 za husim krkom v dverach (stlpik A) je to hnedo/žltý, potom do BSG vedie buď 0,5 čierny alebo 0,35 hnedo/fialový (zavisi od modelu) na pin 6 konektoru XS4"

předem děkuju

tak už jsem na to přišel, mikrospínač je na hnědožlutém a hnědém kabliku.Jenže jsou tam dva hnědožlutý-nakopal bych někoho někam.

Editováno: , autor: consecratus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi taky odešel mikrospínač v zadních dveřích za řidičem. Moc díky Heckeerovi a Vikingovi za tip jak to vyřešit bez rozebírání dveří :palec2: . koupil sem dveřní spínač (myslím že na Felicii) a vyřešil to tak aby se nemuselo vrtat nikam do karoserie. Je potřeba akorát vyrobit držák na ten spínač a přišroubovat ho na pant zadních dveří. V pantu už je na to připravený otvor z výroby :)

Spínač funguje parádně. Jenom se mi občas stane že při zapnutí klíčku cvakne centrál a potom nemůžu otevřít páté dveře. Musím zamčít a odemčít auto a pak to zase jde. Nestává se to někomu kdo má takhle vyřešený dveřní spínač? Nevíte čím to může být?

Ješte pár foto:

Pohled od řidiče

Pohled ze zadních dveří

Držák z boku

Držák na spínač, spínač

post-221-1188051821_thumb.jpg

post-221-1188051842_thumb.jpg

post-221-1188051856_thumb.jpg

post-221-1188051895_thumb.jpg

Editováno: , autor: Cerf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Asi jsem blbej, ale nějak jsem to prostě nepochopil, demontoval jsem tapec i stahovačku, ale když jsem chtěl vyndat zámek dveří abych mohl vyměnit ten mikrospínač, tak jsem prostě nevěděl jak, na boku dveří jsem povolil ty dva velký torxi, ale zámek tam pořád držel na nějakém lanku, lanko jsem nemohl vyháknout, ten zámek visel jen na tom lanku, poraďte mi někdo jak dál, koupil jsem v TME ten mikrospínač jak psal Strojvůdce.... musím vyndat i kliku?? poraďte díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, drž vytaženou kliku a povoluj ten šroubek pod krytkou dokud nepujde zámek ven. Pokud máš dva šroubky, tak ten horní předtím povol. Pozor ať ti nespadne dovnitř. I když až vyndáš stahovačku, tak ho vylovíš. :) A až bude zámek venku, uvidíš to lanko. Na konci je "půlváleček" cvaklý do kliky. Označ si ryskou původní polohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...