cosby Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 Cosby: Znamena to, ze kdyz mam Classic, ale diky klime s PP (tudiz Comfort budiky?), ze by mela jit kontrola dveri rozchodit jen nakodovanim??? Jsem z toho uz volaký zmetený... napiš mi kódování tvých budíků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 cosby: Zjistim a ozvu se... Dikes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maluch Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 (editace) Mám MR 2005, budíky 6Y0 920 881 M, kódování 00101 (00 - žádná výbava, 1 - Evropa a zbytek světa, 0 - pevné servisní intervaly (QG0), 1 - konstanta 23984 (zdroj signálu - CAN) platí pro všechny motorizace). Znamená to, že když změním kódování na 16101 bude fungovat kontrolka otevření dveří? Z výroby nefungovala. Jo a výbava ambiente. Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Maluch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 Mam totez. MR2005, stejny budiky 6Y0 920 881M, stejny kodovani: 00101 Vybava Classic + klima (a tedy PP). EDIT: Jen pro info - koukal jsem do Etky, existuji podle cisla dilu pro motor BME (HTP 12V) jen 4 varianty: - zaklad - s PP - s PP plus indikace hladiny ostrikovaci kapaliny - s MaxiDOTem + dalsi 4 cisla dilu tehoz, ale pro míle misto kilometru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 dej 16101.Pokud to nepůjde,neumí to budíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Mam totez. MR2005, stejny budiky 6Y0 920 881M, stejny kodovani: 00101Vybava Classic + klima (a tedy PP). EDIT: Jen pro info - koukal jsem do Etky, existuji podle cisla dilu pro motor BME (HTP 12V) jen 4 varianty: - zaklad - s PP - s PP plus indikace hladiny ostrikovaci kapaliny - s MaxiDOTem + dalsi 4 cisla dilu tehoz, ale pro míle misto kilometru. u mé ambiente 05 není ani osazena LED, u kamarádovy elegance 06 je funkční z výroby, obě auta bez maxíku, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maluch Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tak kódování změněno na 16101 a nic Asi také nebude osazena LED. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tak kódování změněno na 16101 a nic Asi také nebude osazena LED. ani osazením nic nevyřešíš, jen nové budíky nebo budíky s maxíkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 a není náhodou součástí prodlouženého servisního intervalu, stejně jako kontrola brzd? (destiček) To nevím, ale řekl bych, že spíš ne. Cena je napříč výbavami stejná a jak škodovka do ceníků vypisuje každou prkotinu, tak by se i zde pochlubila. Jinak trošku mě překvapilo, že kontrolky otevřených dveří a kufru fungují jen při zapnutém zapalování (u O1 kontrolka svítí i při vypnutém). U maxidotu to naštěstí funguje tak jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maluch Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tak kódování změněno na 16101 a nic Asi také nebude osazena LED. ani osazením nic nevyřešíš, jen nové budíky nebo budíky s maxíkem To bych ani nezkoušel. Stejně plánuju koupit maxidot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Ja som sa s tým všera tiež trocha hral.Dopájkovanie led nestačí.Tak som hľadal a našiel som voľné miesta po predradných rezistoroch k ledkám a ďalej po cestách som našiel voľné miesta na nejaké spínacie tranzistory,rezistory a kondíky.Aspoň podľa mojích vedomostí elektrotechniky a toho čo sam vyčítal z dosky by to tam všetko malo byť.Kedže je na doske budíkou použitý len jeden typ SMD tranzistorov s označením 68p mali by byť podľa všetkého použité aj tam.Len kde zistiť čo sú zač tie tranzistory?Neviete niekto?Ostatné by som podosadzoval systémom pokus,omyl.No a najväčší problém je pre mňa nakódovanie.Nemám ani šajnu,kto by to u nás (okolie Prešova) vedel.Ináč mám MR 02.Dúfam,že to na mojej fabke pôjde spojazdniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Ja som sa s tým všera tiež trocha hral.Dopájkovanie led nestačí.Tak som hľadal a našiel som voľné miesta po predradných rezistoroch k ledkám a ďalej po cestách som našiel voľné miesta na nejaké spínacie tranzistory,rezistory a kondíky.Aspoň podľa mojích vedomostí elektrotechniky a toho čo sam vyčítal z dosky by to tam všetko malo byť.Kedže je na doske budíkou použitý len jeden typ SMD tranzistorov s označením 68p mali by byť podľa všetkého použité aj tam.Len kde zistiť čo sú zač tie tranzistory?Neviete niekto?Ostatné by som podosadzoval systémom pokus,omyl.No a najväčší problém je pre mňa nakódovanie.Nemám ani šajnu,kto by to u nás (okolie Prešova) vedel.Ináč mám MR 02.Dúfam,že to na mojej fabke pôjde spojazdniť. kabel (obyčejný) COM nebo USB, toť vše, soft (vag) najdeš na netu, stačí obyčejná verze 304, je česká, na kódování nic není (tabulky jsem dával, jinak DP, VIS), vag se hodí, takže pořízení kabelu je celá investice (nepočítám-li PC nebo notebook) je 700-1300Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Dík.Asi do toho fakt zainvestujem.Nejaký Vag mám doma už asi dva roky,ale nesnažil som sa ho spojazdniť,lebo som nemal ten kábel.No a kedže nemám book,ale PC bude tiež zaujimavé ťahať to cele k autu. Ale až bude viac času vyskúšam a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Už som to tu písal v téme o MAXIDOToch, aj keby si dal predradné odpory či tranzistory tak ako to majú budíky ktoré tú kkontrolku majú, nepôjde ti to...soft je iný prečítaj si môj post http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=251474 Dík.Asi do toho fakt zainvestujem.Nejaký Vag mám doma už asi dva roky,ale nesnažil som sa ho spojazdniť,lebo som nemal ten kábel.No a kedže nemám book,ale PC bude tiež zaujimavé ťahať to cele k autu. Ale až bude viac času vyskúšam a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Dík.Tak nič.Aspoň sa nebudem trápiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Ja som sa s tým všera tiež trocha hral.Dopájkovanie led nestačí.Tak som hľadal a našiel som voľné miesta po predradných rezistoroch k ledkám a ďalej po cestách som našiel voľné miesta na nejaké spínacie tranzistory,rezistory a kondíky.Aspoň podľa mojích vedomostí elektrotechniky a toho čo sam vyčítal z dosky by to tam všetko malo byť.Kedže je na doske budíkou použitý len jeden typ SMD tranzistorov s označením 68p mali by byť podľa všetkého použité aj tam.Len kde zistiť čo sú zač tie tranzistory?Neviete niekto?Ostatné by som podosadzoval systémom pokus,omyl.No a najväčší problém je pre mňa nakódovanie.Nemám ani šajnu,kto by to u nás (okolie Prešova) vedel.Ináč mám MR 02.Dúfam,že to na mojej fabke pôjde spojazdniť. Robel som to uz davno,ale idze to aj ked trocha netradicne. Uz si presne nepamatam ako to bolo presne... 1.Musia byt budiky s PP 2.Treba to nakodovat. 3,Pozor ale funguju iba dvere a kufer nie.A to tak ,ze ked otvorim dvere rozsvieti sa mi kontrolka kufra.Ked otv. kufer nic sa nedeje. Tolko som chel aby to islo az to alo . Viem ze som tam doplnal diodu a odpor pre nu a este daky tranzistor ale mam miernu sklerozu tak si uz nepamatam. Bolo to totiz na podzim minuleho roku,Este pamatam tu kosu,ked som behal z pristrojovku z auta a do domu cez noc.Susedia ktori nahodou nespali si iste klepali na celo ci mi nahodu nehrabe. Ale cosi som asi v pristrojovke posr** lebo zere 150mA ked ju napojim na napajanie.Prerabal som aj diody.Musim to uz spravit.Baterka bola draha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 (editace) PP nemám,takže zasa nič. Editováno: 14. Červenec 2007, autor: ramon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 PP nemám,takže zasa nič. Patral som po dakom inteligentnom rieseni,lebo draty sa mi nechcelo tahat.Uz ich je tam dost. Zhanal som tiez pristrojoku z kontrolkami ale marne.Ale kdo ma daky litrik vo vrecku moze si poriesit aj maxidota.Ja som to docasne riesil tak ako som hore pisal.A aby som navnadil "na kus udzeneho" tak pripajam fotecku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host lachtan Vloženo 27. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 Mám O1 2003 RS, taky mi nesvítilo světlo ve dveřích a nesignalizovalo zapnutá světla, vadný mikrospínač v zámku dveří. Koupil jsem podobný mikrospínač v prodejně GM v Ostravě, 28. října 254, stál mě 17,-Kč, šikovný elektromechanik mi to vyměnil za asi 3 hodiny. Práce 450,-Kč. Musel to tam trochu napasovat. Originál škoda nedělá, pouze celý zámek. Foto mikrospínače tu už někde je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
consecratus Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 (editace) dobrej všem tak se mi také podělal mikrospínač v zámku dveří řidiče.A nedokážu povolit šrouby co ten zámek drží. Takže na to kašlu a přidělám mikrospínač z venčí.Proto prosím na které dva dráty v tom husím krku mám přidělat ten externí mikrospínač? rok výroby 2001/11 /comfort z toho nejsem moudrý "vodičove dvere po konektor T6f/2 za husim krkom v dverach (stlpik A) je to hnedo/žltý, potom do BSG vedie buď 0,5 čierny alebo 0,35 hnedo/fialový (zavisi od modelu) na pin 6 konektoru XS4" předem děkuju tak už jsem na to přišel, mikrospínač je na hnědožlutém a hnědém kabliku.Jenže jsou tam dva hnědožlutý-nakopal bych někoho někam. Editováno: 24. Srpen 2007, autor: consecratus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cerf Vloženo 25. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2007 (editace) Tak mi taky odešel mikrospínač v zadních dveřích za řidičem. Moc díky Heckeerovi a Vikingovi za tip jak to vyřešit bez rozebírání dveří . koupil sem dveřní spínač (myslím že na Felicii) a vyřešil to tak aby se nemuselo vrtat nikam do karoserie. Je potřeba akorát vyrobit držák na ten spínač a přišroubovat ho na pant zadních dveří. V pantu už je na to připravený otvor z výroby Spínač funguje parádně. Jenom se mi občas stane že při zapnutí klíčku cvakne centrál a potom nemůžu otevřít páté dveře. Musím zamčít a odemčít auto a pak to zase jde. Nestává se to někomu kdo má takhle vyřešený dveřní spínač? Nevíte čím to může být? Ješte pár foto: Pohled od řidiče Pohled ze zadních dveří Držák z boku Držák na spínač, spínač Editováno: 25. Srpen 2007, autor: Cerf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mongoose Vloženo 22. Září 2007 Sdílet Vloženo 22. Září 2007 Asi jsem blbej, ale nějak jsem to prostě nepochopil, demontoval jsem tapec i stahovačku, ale když jsem chtěl vyndat zámek dveří abych mohl vyměnit ten mikrospínač, tak jsem prostě nevěděl jak, na boku dveří jsem povolil ty dva velký torxi, ale zámek tam pořád držel na nějakém lanku, lanko jsem nemohl vyháknout, ten zámek visel jen na tom lanku, poraďte mi někdo jak dál, koupil jsem v TME ten mikrospínač jak psal Strojvůdce.... musím vyndat i kliku?? poraďte díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Kliku ne, ale zámek (na klíč) musí ven a potom je vidět to lanko. Je nacvaklý do kliky. Vycvaknout a půjde ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mongoose Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Kliku ne, ale zámek (na klíč) musí ven a potom je vidět to lanko. Je nacvaklý do kliky. Vycvaknout a půjde ven. Ten zámek dostanu ven jak? povolím na boku ten torx 20 ? a teprve pak vyháknu lanko z kliky? jde to dobře.. koukal jsem , že tam moc dobrej přístup neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Jo, drž vytaženou kliku a povoluj ten šroubek pod krytkou dokud nepujde zámek ven. Pokud máš dva šroubky, tak ten horní předtím povol. Pozor ať ti nespadne dovnitř. I když až vyndáš stahovačku, tak ho vylovíš. A až bude zámek venku, uvidíš to lanko. Na konci je "půlváleček" cvaklý do kliky. Označ si ryskou původní polohu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.