miklisek Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Tak jak někteří prorokovali, nástupce OCTAVIA TOUR tu je ! A představte si, že ona je to stará známá OCTAVIA II předface jen s mírnými úpravami a očesanou výbavou a zatím jedním motorem 1,6/75kW . Ale za cenu 282.500,- v základu. Už je u v konfigurátoru. http://auto.idnes.cz...3_ak_aktual_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 JJ, taky jsem to dneska objevil. A zůstal na to docela vejrat. Nějakou šuškandu jsem slyšel, ale že to bude takový fofr, to jsem nečekal. Kdybych kupoval nový auto, byla by to asi celkem jasná volba, mě se facelift stejně ani moc nelíbí a motor mi naprosto vyhovuje. A cena? V porovnání s Tourkou, co jsem kupoval před 2 lety... luxusní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Teda alespoň ty boční ochranné lišty tam dát mohli, když už jsou na dveřích na to prolisy. A jak koukám, tak ani nejdou doobjednat :-( Další věc která mi vadí je nezakrytá odkládací schránka nahoře na palubce, ten dekl by stál pár korun.... Nelakovaná zpětná zrcátka bych ještě skousnul. Přesto o ní dost uvažuju. Uvidíme, jestli se nepohnou ceny ojetin nějak výrazně dolů, ale těch 350 000 bych za kombi byl ochoten dát, když k základu dám paket Tour plus, mlhovky, tónovaná skla, radio, centrál na dálku, střešní nosič. Motor bych tam radši viděl úspornější 1,2TSI, ale 1,6 je zase jednoduchá, léty ověřená a s lehkou nohou ta spotřeba tak strašná nebude. A hlavně předfacelift se mi líbí mnohem víc, než současná Octavia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 kdyby tam radši nechaly tu 1.9 TDI zase!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fyk77 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Škoda Octavia Tour II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 no vypada pekne a je to super, bude spoustu levnych dilu na klasicke OII ne ale je fakt ze tu vybavu mohli trochu vylepsit za ty prachy, aspon nejaky doplnky by neskodili a povazuju za pekelnou chybu ze tam neni k dispozici motor TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Oni moc dobře vědí, proč tam tu naftu nedat. Alespoň prozatím. Pořád je spousta zájemců kteří by dali přednost tomuto vzhledu před faceliftem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 uprimne, ja rozhodne taky radeji tento vzhled a pak upravit a bylo by, FL se mi proste nelibi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Mimo EU se dá sehnat tadle s 2.0 TDI CR tak jsem zvědavej na ceny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Teda alespoň ty boční ochranné lišty tam dát mohli, když už jsou na dveřích na to prolisy. A jak koukám, tak ani nejdou doobjednat :-( Další věc která mi vadí je nezakrytá odkládací schránka nahoře na palubce, ten dekl by stál pár korun.... Nelakovaná zpětná zrcátka bych ještě skousnul. Přesto o ní dost uvažuju. Uvidíme, jestli se nepohnou ceny ojetin nějak výrazně dolů, ale těch 350 000 bych za kombi byl ochoten dát, když k základu dám paket Tour plus, mlhovky, tónovaná skla, radio, centrál na dálku, střešní nosič. Motor bych tam radši viděl úspornější 1,2TSI, ale 1,6 je zase jednoduchá, léty ověřená a s lehkou nohou ta spotřeba tak strašná nebude. A hlavně předfacelift se mi líbí mnohem víc, než současná Octavia. Já osobně asi do ni pujdu příštím rokem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Teda alespoň ty boční ochranné lišty tam dát mohli, když už jsou na dveřích na to prolisy. A jak koukám, tak ani nejdou doobjednat :-( Další věc která mi vadí je nezakrytá odkládací schránka nahoře na palubce, ten dekl by stál pár korun.... Kdyby zákazníkům nebylo zatěžko pár korun připlatit, byl by tam i dekl. Jinak lišty se dají koupit z normálního příslušenství. Takle třeba nebylo možné objednat zástěrky na některé typy apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Bez toho víčka v palubce to vypadá hrozně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Tak jsem narychlo zkusil vybrat v konfigurátoru abych se dostal co nejblíže provedení Elegance a vyšlo mi 424 500,-. A to bez Climatronicu a některých dalších doplňků, nepočítaje ještě lišty, lak. zrcátka atd. To už přestává být zajímavé, navíc jsem si zvykl na naftu. Jelikož se mi facelift nelíbí, asi udělám životnostní zkoušku té mé, zatím jsem na 183 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 (editace) Tak nevím s tou cenou vs. výbava. Úplné holátko + paket Tour je za 292.500,-, což jde, ale co si budeme říkat, každý chce nějaký další "komfortní" věcičky a ty si Škodovka nechá tvrdě zaplatit. Takže se pak dostanete někam k 320 -330tKč . A za to se dá sehnat u některých prodejců ve skladových vozech OII PRIMA (1,2TSI/77/6°) , která má srovnatelnou výbavu jako dovybavený TOUR II. Jasně, PRIMA je OII FL, každýmu se nemusí líbit (já jí taky ještě nepřišel na chuť), ale podle mého mínění má lepší a hlavně úspornější motor, tolik nenáchylný na styl jízdy, co se týká žravosti. Ale zas v budoucnu může být 1,2TSI dražší na údržbu, než "stará" 1,6/75kW. Inu víc hejblátek a elektroniky může více zlobit. Mno, bude to pro nás "odborníky" těžký rozhodování, pokud se rozhoupem ke koupi nového vozu. Pro lidi, co chtěj český velký auto za nízkou cenu bude volba jasná: OII TOUR II za 282.500,-Kč EDIT: tak jsem si naschvál porovnal TOUR II a jednu OII PRIMA 1,2 TSI z nabídky skladových vozů (poptávka přímo u prodejce, auto má 5 položek mimořádné výbavy, cena uvedena níže). Zadal jsem stejné položky do konfigurátoru a vyšlo mi toto OII TOUR 321.500,-Kč OII PRIMA 1,2TSI 327.900,-Kč Rozdíl: 6.400,- (za to se dají u TOUR II pořídit třeba tónovaná skla nebo příprava pro tažné zařízení nebo mimo Škodovku už opravdu kvalitní audio) Takže : "Be or not to be................., this question" Editováno: 2. Říjen 2010, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 (editace) Tak toto je naprosto tragicka degradace naprosto famozniho vozu - pomalu zacinam verit zvestem o tom ze Škodovka ma vyrabet tady ty levny "osekany" hruze... Moja stara O1 GLX ma (mela) vetsi vybavu jak tohle... Jsem fanda Škodovek ale nezlobte se na me - tohle se fakt nepovedlo... Editováno: 2. Říjen 2010, autor: Planeta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Kolik stala ta GLX kdyz byla nova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Kolik stala ta GLX kdyz byla nova? Jestli si to dobře pamatuji, tak jsem v květnu 1997 platil necelých 400 tis. S el okny, která v té době byla za příplatek 13 tis. V té době to byl ale povinný doplněk, bez nich to nešlo objednat. Motor 1,6 55 kW, červená rally. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Panove, jsme zase u toho, ze je potreba pochopit podstatu verze Tour. Doplnovat vybavu smerem k Eleganci a pak porovnavat cenu je uplne mimo misu. Tohle auto je delany pro lidi, kteri chteji/potrebuji vetsi Skodovku nez Fabii, ale nemaji dostatek financi na beznou OII FL. Proto (pro beznou jizdu naprosto dostacujici a lety provereny a spolehlivy) motor 1.6 MPi, je zdaleka nejlevnejsi, 1.2 TSi by hnalo cenu prilis vysoko pro tohle auto. Vybava odpovida cene (alespon v ramci Skodovky) a za 292 tKc (vc. paketu Plus) je to auto s dostatecnou vybavou pro nenarocne lidi a to s konstrukci, komfortem a bezpecnosti OII vcetne velikeho kufru. A motor TDi? Jakej? Jedina pro filozofii tohoto modelu cenove rozumna alternativa 1.9 TDi konci, protoze neumi EU5, ktere je povinne od ledna 2011. Tak proc zase brblat? A co to vzit tak, ze cca za stejny penize, ktere stala stale velmi dobre se prodavajici OI Tour konstrukcne mnohem starsi, ted zakaznik muze dostat o generaci novejsi auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terminator3 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 S případnou koupí bych počkal po Novém roce, jelikož ta 1.6 mpi je jen euro IV. Tudíž tam budou muset dát během pár týdnů jiný motor. A něco mi říká, že by to mohlo být tsi 77kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Na TSi 77kW zapomen, to by vyhnalo cenu uplne jinam. Terminator3: Mimochodem, ty mas dle podpisu Fabii V3? To musi byt unikat! Sorry za poznamku, ale to je skutecne usmevny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Maverick - Ta moje úvaha vyplývá z toho, že se mi facelift prostě nelíbí. Proto jsem zkusil výbavu do úrovně Elegance. Nakonec to ale stejně zabrzdil motor. 1,6 75 kW je výborný motor, je i úsporný. Měl jsem jej v OI. Ale po 16ti benzínech jsem zkusil naftu i když jsem byl k tomu nejdříve skeptický a jsem lapen. Prý nejsem první. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Souhlas, kdo neni filozoficky proti nafte, je s ni spokojen. Nejen proto, ze najezdim hodne km, jsem presel na naftu, ale vyhovuje mi i turbodieselovy charakter a pruznost. Rozumim tve pohnutce, ale pro lidi jako jsi ty a jejich duvody tohle auto proste neni staveny, a to ani cenove. To se proste nemuze nikdy vyplatit uz z podstaty veci. Bohuzel, spousta lidi to neni schopna/ochotna pochopit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Panove, jsme zase u toho, ze je potreba pochopit podstatu verze Tour. Doplnovat vybavu smerem k Eleganci a pak porovnavat cenu je uplne mimo misu. Tohle auto je delany pro lidi, kteri chteji/potrebuji vetsi Skodovku nez Fabii, ale nemaji dostatek financi na beznou OII FL. Proto (pro beznou jizdu naprosto dostacujici a lety provereny a spolehlivy) motor 1.6 MPi, je zdaleka nejlevnejsi, 1.2 TSi by hnalo cenu prilis vysoko pro tohle auto. Vybava odpovida cene (alespon v ramci Skodovky) a za 292 tKc (vc. paketu Plus) je to auto s dostatecnou vybavou pro nenarocne lidi a to s konstrukci, komfortem a bezpecnosti OII vcetne velikeho kufru. A motor TDi? Jakej? Jedina pro filozofii tohoto modelu cenove rozumna alternativa 1.9 TDi konci, protoze neumi EU5, ktere je povinne od ledna 2011. Tak proc zase brblat? A co to vzit tak, ze cca za stejny penize, ktere stala stale velmi dobre se prodavajici OI Tour konstrukcne mnohem starsi, ted zakaznik muze dostat o generaci novejsi auto? Plně s tebou souhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terminator3 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Terminator3: Mimochodem, ty mas dle podpisu Fabii V3? To musi byt unikat! Sorry za poznamku, ale to je skutecne usmevny. Když tam napíšu HTP, tak to bude nuda. V3 je sice blbost, ale každý pozná, o co jde a zaujme to :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Maca: Terminator3: Budiz, ale R3 by bylo spravne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.