Indi Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Prvně diag. To je pořád dokola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Mám tenhle motor a zadne cukani se u me nekona. Plynule tahne od 1500 ot az skoro k omezovaci. Kdyz tankujes u Shellu, jakej tam davas benzin? Ptam se proto, protoze 1.6 FSI ma jezdit na N98 a Shell devadesatosmičku nemá, takže pokud tankuješ dlouhodobě Shell N95 nebo V-Power N95, tak by mozna to ten problem zpusobovat mohlo. Ja jezdím pouze na N98 od Agipu a nebo V-Power Racing (100 oktanu) Kolik mas najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 žil jsem v tom, že VP je 98 a VPR je 100oktanů...že by fakt shell neměl 98? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Jo Luke Shell N98 nemá. VP jsou pouze čistící přísady a jsou buď v N95 a nebo v N100 který jeobchodně označovaný jako Racing. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 myslím že fakt shellka nemá 98 a je málo benziniek kde to majú nie ...Marios tak čo kupuješ facelift alebo čakáš na novú RS videl si fotku "možno" RS face Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 wrccko: Jo moc benzinek neni kde je N98, ale neni to zas tak hrozne, jen to chce trochu planovani pred jizdou na netu, abych vedel kde je benzinka s N98 z FL seslo kvuli kupovani noveho bydleni, takze na auto uz nezbyde :-( Na druhou stanu by to byla si dost velka rozezranost prodavat 3 roky "stare" auto s 50 000km... :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Tankuju u Shell N98 VP maj ho na melniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Ted mi nekdo psal zpravu ze ma FSI 1.6 a dela mu to taky. Nevim kolik ma najeto ja mam 100000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 wrccko: Jo moc benzinek neni kde je N98, ale neni to zas tak hrozne, jen to chce trochu planovani pred jizdou na netu, abych vedel kde je benzinka s N98 z FL seslo kvuli kupovani noveho bydleni, takze na auto uz nezbyde :-( Na druhou stanu by to byla si dost velka rozezranost prodavat 3 roky "stare" auto s 50 000km... :-)))) ano, veď auto nemáš staré a OII nefacelift sa mi viac páči a sú aj iné priority Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Jj to mas recht, ale 1.8 TSI by byla hezka priorita. Jenze clovek musi taky krome jezdeni autem jeste nekde bydlet, takze vyhral rozum nad srdcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 asi tak, v autě se nevyspíš (pohodlně) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Zdravím, mám ještě v záruce OII s motorem 1,6 FSI, t.č. najeto 36000km a v podstatě od novoty mi divně cvaká v motoru za studena. Projevuje se to kovovým cvakáním /frekvence cca 10xsekundu/ při poklesnutí otáček k volnoběžným. Projevuje se to po přidání plynu a jeho puštění, jak padají otáčky z motoru se ozve asi 2s trvající cvakání, při dosažení volnoběžných otáček přestane, při akceleraci nic necvaká, je jedno jestli auto stojí nebo jede. Po ujetí cca 1000m zmíněný jev ustane a motor se projevuje klidně, spotřeba OK, dynamika OK, olej nežere. Stejně se to projevuje i v zimě i v létě. V servisu to mám již potřetí a teď nad tím prý bádají i s pomocí technika z MB. V předchozích servisech nejdříve nic neslyšeli nebo to popisovali jako normální vlastnost. Teď poprvé uznali, že tam asi něco špatného bude. Neporadíte někdo, dost jsem pročítal vlákno o 1,4 16V, tam bylo podobných problémů dost. Děkuji L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Tak to ti nevím čéče,mám 1.6 FSI, ale nic mi tam necvaká. Stejně nic lepšího než autorizovaný servis stejně není, takže to chce doufat že najdou přičinu toho cvakání, odstraní jí a během toho neposerou dalších x jiných věcí... Držím palce, pak napiš co vykoumali v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spawn Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 zdravim lidicky, chci si koupit O2 1,6 fsi combi. Preferuji spise spotrebu nez vykon jako rodine auto. A tak bych chtel vedet, zda tankovani N95 ovlini spotrebu auta ? (vykon to je jasny) Da se timhle motorem jezdit po dalnici 130km/h se spotrebou do 7L , v diskuzi pisete vetsinou o rychloste 150km/h a 8-9l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 už se těším, co ti Marios napíše! ... podle mě on... sice nemá combin, navíc oholený... bude jezdit na dálnici tak do 6,5 litru ... ... teď vážně... reálná spotřeba na dálnici bude podle mě 8 - 10 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 ja jezdím na dálnici tak ze těch 8 l.ale jedu tak 140 .tady zaleži kolik jedeš a jakým stylem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 ... a co vsetko v aute pouzivas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Vorlajz: jaký oholený? Náhodou to je Ambientka s připlatkovou výbavou! spawm: Tankování N95 ovlivní spotřebu, ale ve prospěch benzinových pump. Z mého pohledu ti nedoporučuji tankovat N95, nic na tom neušetříš. Mpje zkušenost je že na N95 ujedu méně km na plnou nádrž jak s N98. Ať jen neplkám teorii, tak u mě ten rozdíl je cca. 100 km ve prospěch N98. Když si to zpětně spočítáš, tak zjistíš že by cenový rozdíl mezi N95 a N98 musel být cca. 4 Kč na litru aby se "vyplatilo" tankovat N95. Se 100 oktanovým benzínem to je ještě trochu lepší, tam je ten dojezd na plnou nadrž o cca. 70 km větší. Nehledě na to že s N95 jde fakt poznat že motor je línější - nechce se mu až tak dobře do otáček jako s N98/N100 a má jiný zvuk (hlavně za studena). Na té dálnici se do 7 l/100 vlezeš, ale pouze když nebudeš naloženej až po střechu, nebudeš mít 17" kola, bude suchá cesta nebude foukat silný protivítr a bude ideální provoz, že nebude potřeba brzdit a zrychlovat. Pak se vlezeš do 7 litrů při tachometrových 130 km/h. Já obvykle jezdím dálnici za cca. 7,5 l/100 (ve 3 lidech, tacho rychlost 140 km/h a na 17" kolech) Už jsem jel dálnici ale i za 19l/100km -> celou dálnici Brno - Olomouc rychlostí 200km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dan k. Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Marios neblázni, tolik ta 1.6 nejede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Vorlajz: jaký oholený? Náhodou to je Ambientka s připlatkovou výbavou! spawm: Tankování N95 ovlivní spotřebu, ale ve prospěch benzinových pump. Z mého pohledu ti nedoporučuji tankovat N95, nic na tom neušetříš. Mpje zkušenost je že na N95 ujedu méně km na plnou nádrž jak s N98. Ať jen neplkám teorii, tak u mě ten rozdíl je cca. 100 km ve prospěch N98. Když si to zpětně spočítáš, tak zjistíš že by cenový rozdíl mezi N95 a N98 musel být cca. 4 Kč na litru aby se "vyplatilo" tankovat N95. Se 100 oktanovým benzínem to je ještě trochu lepší, tam je ten dojezd na plnou nadrž o cca. 70 km větší. Nehledě na to že s N95 jde fakt poznat že motor je línější - nechce se mu až tak dobře do otáček jako s N98/N100 a má jiný zvuk (hlavně za studena). Na té dálnici se do 7 l/100 vlezeš, ale pouze když nebudeš naloženej až po střechu, nebudeš mít 17" kola, bude suchá cesta nebude foukat silný protivítr a bude ideální provoz, že nebude potřeba brzdit a zrychlovat. Pak se vlezeš do 7 litrů při tachometrových 130 km/h. Já obvykle jezdím dálnici za cca. 7,5 l/100 (ve 3 lidech, tacho rychlost 140 km/h a na 17" kolech) Už jsem jel dálnici ale i za 19l/100km -> celou dálnici Brno - Olomouc rychlostí 200km/h To mi chceš říct, že když natankuješ N98 tak ujedeš o 100 km víc než s N95 a s N100 ještě o dalších 70 km navíc?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 neco na tom pravdy bude...ale tie hodnoty su podla mna prehnane..cim vyssie oktanove cislo tym kvalitnejsie a efektivnejsie motor benzin spracovava...takze verim tomu ze zajde viac s vyssim oktanovym cislom ale neverim ze medzi 95kou a 100kou je 170km rozdiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Věrte nebo ne, ten rozdíl tam je těch cca. 170 km. Několikrát vyzkoušeno a ověřeno. Proto nechápu lidi co do FSI kde je předepsaný N98 tankují N95 v domění že ušetří... prd ušetří. dan k. : čéče jede... točí něco kolem 5700 - 5800 ot/min a ručíčku palivoměru vidiš jak se umí rychle pohybovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Jasně, že to není scestná myšlenka, sám mám podobnou zkušenost s TFSI, ale nezdá se mi, že yb to bylo tolik. Kolik máš tedy dojezd na plnou nádrž s N100? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 s N100 od Shellu lehce přes 1000km, teď v zimě to je trochu méně, ale v létě vím, že jak mi naskočí na tripu 1000km, tak že je nejvyšší čas jet pro benzín Jinak rekord na jednu plnou nádrž V-P R bylo 1100 km, ale to bylo na jeden zátah 99% cesty po okreskách plynulou, ale ne pomalou jízdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Tak to je hustota, já myslel, že 1000km na nádrž umí jen diesly Asi tu N100 taky testnu - jsem to měl udělat když byl benzín tak levný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.