Přejít na obsah

1.6 FSI (85 kW)


roman5a9

Doporučené příspěvky

Mám tenhle motor a zadne cukani se u me nekona. Plynule tahne od 1500 ot az skoro k omezovaci. Kdyz tankujes u Shellu, jakej tam davas benzin? Ptam se proto, protoze 1.6 FSI ma jezdit na N98 a Shell devadesatosmičku nemá, takže pokud tankuješ dlouhodobě Shell N95 nebo V-Power N95, tak by mozna to ten problem zpusobovat mohlo. Ja jezdím pouze na N98 od Agipu a nebo V-Power Racing (100 oktanu) Kolik mas najeto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wrccko: Jo moc benzinek neni kde je N98, ale neni to zas tak hrozne, jen to chce trochu planovani pred jizdou na netu, abych vedel kde je benzinka s N98 :)

z FL seslo kvuli kupovani noveho bydleni, takze na auto uz nezbyde :-( Na druhou stanu by to byla si dost velka rozezranost prodavat 3 roky "stare" auto s 50 000km... :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wrccko: Jo moc benzinek neni kde je N98, ale neni to zas tak hrozne, jen to chce trochu planovani pred jizdou na netu, abych vedel kde je benzinka s N98 :)

z FL seslo kvuli kupovani noveho bydleni, takze na auto uz nezbyde :-( Na druhou stanu by to byla si dost velka rozezranost prodavat 3 roky "stare" auto s 50 000km... :-))))

ano, veď auto nemáš staré a OII nefacelift sa mi viac páči :palec2: a sú aj iné priority :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

mám ještě v záruce OII s motorem 1,6 FSI, t.č. najeto 36000km a v podstatě od novoty mi divně cvaká v motoru za studena. Projevuje se to kovovým cvakáním /frekvence cca 10xsekundu/ při poklesnutí otáček k volnoběžným. Projevuje se to po přidání plynu a jeho puštění, jak padají otáčky z motoru se ozve asi 2s trvající cvakání, při dosažení volnoběžných otáček přestane, při akceleraci nic necvaká, je jedno jestli auto stojí nebo jede. Po ujetí cca 1000m zmíněný jev ustane a motor se projevuje klidně, spotřeba OK, dynamika OK, olej nežere. Stejně se to projevuje i v zimě i v létě. V servisu to mám již potřetí a teď nad tím prý bádají i s pomocí technika z MB. V předchozích servisech nejdříve nic neslyšeli nebo to popisovali jako normální vlastnost. Teď poprvé uznali, že tam asi něco špatného bude. Neporadíte někdo, dost jsem pročítal vlákno o 1,4 16V, tam bylo podobných problémů dost.

Děkuji L

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ti nevím čéče,mám 1.6 FSI, ale nic mi tam necvaká. Stejně nic lepšího než autorizovaný servis stejně není, takže to chce doufat že najdou přičinu toho cvakání, odstraní jí a během toho neposerou dalších x jiných věcí... Držím palce, pak napiš co vykoumali v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravim lidicky, chci si koupit O2 1,6 fsi combi. Preferuji spise spotrebu nez vykon jako rodine auto. A tak bych chtel vedet, zda tankovani N95 ovlini spotrebu auta ? (vykon to je jasny)

Da se timhle motorem jezdit po dalnici 130km/h se spotrebou do 7L , v diskuzi pisete vetsinou o rychloste 150km/h a 8-9l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz: jaký oholený? Náhodou to je Ambientka s připlatkovou výbavou! kol12

spawm: Tankování N95 ovlivní spotřebu, ale ve prospěch benzinových pump. Z mého pohledu ti nedoporučuji tankovat N95, nic na tom neušetříš. Mpje zkušenost je že na N95 ujedu méně km na plnou nádrž jak s N98. Ať jen neplkám teorii, tak u mě ten rozdíl je cca. 100 km ve prospěch N98. Když si to zpětně spočítáš, tak zjistíš že by cenový rozdíl mezi N95 a N98 musel být cca. 4 Kč na litru aby se "vyplatilo" tankovat N95. Se 100 oktanovým benzínem to je ještě trochu lepší, tam je ten dojezd na plnou nadrž o cca. 70 km větší. Nehledě na to že s N95 jde fakt poznat že motor je línější - nechce se mu až tak dobře do otáček jako s N98/N100 a má jiný zvuk (hlavně za studena).

Na té dálnici se do 7 l/100 vlezeš, ale pouze když nebudeš naloženej až po střechu, nebudeš mít 17" kola, bude suchá cesta nebude foukat silný protivítr a bude ideální provoz, že nebude potřeba brzdit a zrychlovat. :D Pak se vlezeš do 7 litrů při tachometrových 130 km/h. Já obvykle jezdím dálnici za cca. 7,5 l/100 (ve 3 lidech, tacho rychlost 140 km/h a na 17" kolech)

Už jsem jel dálnici ale i za 19l/100km -> celou dálnici Brno - Olomouc rychlostí 200km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz: jaký oholený? Náhodou to je Ambientka s připlatkovou výbavou! kol12

spawm: Tankování N95 ovlivní spotřebu, ale ve prospěch benzinových pump. Z mého pohledu ti nedoporučuji tankovat N95, nic na tom neušetříš. Mpje zkušenost je že na N95 ujedu méně km na plnou nádrž jak s N98. Ať jen neplkám teorii, tak u mě ten rozdíl je cca. 100 km ve prospěch N98. Když si to zpětně spočítáš, tak zjistíš že by cenový rozdíl mezi N95 a N98 musel být cca. 4 Kč na litru aby se "vyplatilo" tankovat N95. Se 100 oktanovým benzínem to je ještě trochu lepší, tam je ten dojezd na plnou nadrž o cca. 70 km větší. Nehledě na to že s N95 jde fakt poznat že motor je línější - nechce se mu až tak dobře do otáček jako s N98/N100 a má jiný zvuk (hlavně za studena).

Na té dálnici se do 7 l/100 vlezeš, ale pouze když nebudeš naloženej až po střechu, nebudeš mít 17" kola, bude suchá cesta nebude foukat silný protivítr a bude ideální provoz, že nebude potřeba brzdit a zrychlovat. :D Pak se vlezeš do 7 litrů při tachometrových 130 km/h. Já obvykle jezdím dálnici za cca. 7,5 l/100 (ve 3 lidech, tacho rychlost 140 km/h a na 17" kolech)

Už jsem jel dálnici ale i za 19l/100km -> celou dálnici Brno - Olomouc rychlostí 200km/h

To mi chceš říct, že když natankuješ N98 tak ujedeš o 100 km víc než s N95 a s N100 ještě o dalších 70 km navíc??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věrte nebo ne, ten rozdíl tam je těch cca. 170 km. Několikrát vyzkoušeno a ověřeno. Proto nechápu lidi co do FSI kde je předepsaný N98 tankují N95 v domění že ušetří... prd ušetří.

dan k. : čéče jede... točí něco kolem 5700 - 5800 ot/min a ručíčku palivoměru vidiš jak se umí rychle pohybovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s N100 od Shellu lehce přes 1000km, teď v zimě to je trochu méně, ale v létě vím, že jak mi naskočí na tripu 1000km, tak že je nejvyšší čas jet pro benzín :)

Jinak rekord na jednu plnou nádrž V-P R bylo 1100 km, ale to bylo na jeden zátah 99% cesty po okreskách plynulou, ale ne pomalou jízdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...