Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahoj,

prosím o radu ne pro mě ale pro souseda který má octu 1,6 55 kw, zatím není na netu a octu má 3/4 roku tak zatím mu radím já pokud vím.

Dnes jsem mu měnil kabinový filtr a při zkoušce jak to fouká jsem zjistil, že mu nefunguje ventilátor na dvojku. 1,3 a 4 OK.

Díky za radu.

Vloženo
ahoj,

prosím o radu ne pro mě ale pro souseda který má octu 1,6 55 kw, zatím není na netu a octu má 3/4 roku tak zatím mu radím já pokud vím.

Dnes jsem mu měnil kabinový filtr a při zkoušce jak to fouká jsem zjistil, že mu nefunguje ventilátor na dvojku. 1,3 a 4 OK.

Díky za radu.

nejdriv omrknete zda je funkcni panel tj. vyndat a promerit.

dalsi problem by mohl byt regulator otacek - ten bych asi vyloucil ventik by se netocil vubec a nebo by vynechaval popr. by mel full speed

pokud na nic neprijdete omrknu v praci mozne zavady pri netocicim se ventiku ,ale dle meho to bude 100% panel

Vloženo
nejdriv omrknete zda je funkcni panel tj. vyndat a promerit.

dalsi problem by mohl byt regulator otacek - ten bych asi vyloucil ventik by se netocil vubec a nebo by vynechaval popr. by mel full speed

pokud na nic neprijdete omrknu v praci mozne zavady pri netocicim se ventiku ,ale dle meho to bude 100% panel

Díky aspoň vím na co se zaměřit. ;) Takže ventilátor by měl být OK.

Ještě otázka mimo, jak ti jezdí po čipu? Když tak na SZ. Ď

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Dobrý den.

Přestal mi jet ventilátor topení. Během jízdy jsem zkoušel klimatizaci a zkoušel různé úrovně ventilátoru a potom přestal fungovat. Pojistky jsou v pořádku. Pokud má někdo nějaký nápad tak předem prosím o radu.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ventilátor to není, ten jede. Takže v úvahu prý připadá vadný spínač a nebo nějaký regulátor. Já tomu moc nerozumím.

Editováno: , autor: Milan12
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

zdarec palec, zaČal mi hučet ventilátor, normálně fouká, jen hodně hučí, hlavně při mrazech. po pár kilometrech přestane, spíš tak po dvaceti. opravit nějak lze?to by mne fakt zajímalo.... prpotože nový kousek je dost masný

Editováno: , autor: vinos
Vloženo

Vzhledem k tomu, že motorek ventilátoru není rozebíratelný (i kvůli společnému vyvážení s věncem ventilátoru), jsou všechny pokusy o jeho promazání jen dočasné a pro toho, kdo jezdí často je skutečným řešením jen výměna. To platí zejména pro vozy s Climatronicem.

Na větších vrakovištích není problém si vybrat kus, který se otáčí lehce za cca 1.000,-. Navíc většina origo vent. je zn. Valeo, kde je v plastu vylisován měsíc a rok výroby, což výběr dále usnadní.

Sám jsem vyzkoušel řadu "zaručených" receptů na promazání, až jsem definitivně vyřešil výměnou.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Můj ventilátor vytrvale pískal na 1. rychlost. Vyndal jsem ho a zjistil jsem, že jej není možno rozebrat a nějak promazat. Tak jsem na Aukru koupil jinej, použitej za 490 Kč, a namontoval jsem ho. V prvním momentu jsem myslel, že nefunguje 1. rychlost, tak je tichý. Nový opravdu nemá cenu kupovat, stojí okolo 4 litrů

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

No kdyby to byl odpor tak Ti funguje na ten nejvyšší stupeň.Myslím si že to bude vadnejventilátor už se párkrát měnilo

Tak tohle jsem přesně potřeboval vědět :-) Mně jede ventilátor i klíma na nějvyšší stupeň. Při stupni 1 - 3 nejede ani venťoš, ani klíma.

Tušíte někdo, kde se ten odpor nachází?

Díky

Návštěvník
Vloženo (editace)

hm tak me taky vcera neslo nic - rozebral jsem tedy celej panel s ovladacema a kurna na tom ovl. rychlosti upadla ta tycka co posouva mez rychlostema. Hm fakt super prace to kuchat

Editováno: , autor: Návštěvník
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

prosim vas kdyz pustim topeni tak se rozjede a hned zacne samo zpomalovat az uplne vypne.musim dat na nulu chvili pockat s nastartovanym motorem a pak zase vterinu jede a zpomaluje a tak porad dokola :help: nevite prosim nekdo cim to muze byt? dekuji za rady

  • o 1 rok později...
Vloženo

na tom rezistoru je teplotni pojistka, z velkou pravdepodobnosti bude spatna, staci vymenit jen ji (trosku narocnejsi na opravu, nez vymenit cele, ale zase vyrazne levnejsi)

prasacky reseni je pojistku nahradit dratem :) (to je uplne nejlevnejsi) :)

post-35633-0-45769300-1345710369_thumb.j

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím.

 

Mám takový problém s mojí Škodou Octavií 1,9 TDI combi - 1999.

Včera večer, když jsem se vracel domů jsem chtěl při cestě

přepnout rychlost ventilátorů vytápění v autě z 1.stupně na 2., všechno do té doby šlo naprosto bez problémů.

Ovšem když jsem chtěl čudlík otočit byl jakoby zaseklý, nedalo se s ním otočit.

Tak jsem to zkusil dát na 0. a pak zase zpátky na 1. - najednou přestal foukat

úplně, čudlík se uvolnil, a ventilátory přestali reagovat na jakýkoliv stupeň rychlosti.

když jsem zkusil zmáčknout tlačítko pro zapnutí manuální klimatizace, probliklo,

ventilátory se na chvíli rozjeli a pak přestalo fungovat obojí, žádná reakce ventilátorů ani

klimatizace po zmáčknutí tlačítka nebo otočení čudlíku na jinou rychlost ventilátorů.

Zkoušel jsem automatickou autonabíječkou, dobít autobaterii, po kterém jsem zjistil,

že baterií to není, měřil jsem všechny pojistky u řidiče a ty jsou v pořádku taky.

Koukal jsem se tak různě po fórech a nenašel jsem nic co by mi mohlo pomoct

přijít na to, kde by mohl být problém. Proto vás prosím o pomoc nebo rady.

Na VAG nemám možnost auto připojit, nemám kabel.

Nevím jestli tento problém může mít nějakou spojitost s tím že mi už nějakou dobu

nefunguje 3-tí rychlostní stupeň stěračů, že mi kmitají ručičky otáčkoměru a ukazatele rychlosti

při otočení klíčku v zapalování, nebo vyjmutí ze zapalování.

 

Vloženo

Možno skus zmerať, či sa k ventilát. dostáva napätie.  Pokud jo, tak možno bude problém s predradným odporom ventilátoru (mal by byť pod ventilátorom). No a pokud ne, skontroluj vypinač, vodiče , atď... 

 Ale sám som to zatím nedelal, tak možno ješte poradí niekto iný.

 

 

Pridám sa s otázkou (nechcem zakladať novú tému, tak dúfam že to nevadí) :

 

Nevie niekto, či je ten odpor u všech oktavii 1 ? Nedávno som totiž menil ventilátor na mojej tdi 4x4 74 kW a pod ventilátorom nebolo nič. Tak neviem či to je preto že mám klimatronik, alebo to už niekto vybral... Žiadne funkčné problémy som ale nezaznamenal .  Dík

Vloženo

Bude to tím klimatronikem.

Už jen to, že ventilátor v případě klimatroniku je řízen ve více krocích než jen ve čtyřech jak je to u manuálu.

Klimatronik si ventilátor řídí sám. Jinak než přepínáním předřadných odporů.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...