Přejít na obsah

ŠKODA KAROQ

KAROQ je kompaktní SUV, mladší a menší bratr modelu KODIAQ. Svými rozměry a stylovým designem skvěle zapadne do města, ale díky inteligentnímu pohonu všech kol a režimu Off-road se neztratí, ani když vyrazíte za dobrodružstvím do terénu.

Fora

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    800
    příspěvků
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    1,1k
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    2,2k
    příspěvků
  4. Motor

    Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

    2,8k
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    771
    příspěvků
  6. 1k
    příspěvků
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    3,5k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Ruská ropa má práveže viac síry. https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/628794-podcast-chemik-hudec-z-stu-ruska-ropa-nie-je-uplne-odlisna-od-inych/
    • Zdravím, v rámci jarní prohlídky 23.4.2024 jsem nechal vyvážit letním kompenty, nasadit je na auto a zároveň zkontrolovat geometrii na Kamiqu (najeto 49.000 km). Pouze na levém předním kole byla malá odchylka ve sbíhavosti. Geometrie byla seřízena na předepsané hodnoty (podle protokolu). Dnes jsem jel trochu delší trasu (než jen ze servisu domů) po dálnici a zdá se mi, že při vyšší rychlosti (cca od 90 km/h) řízení trochu táhne do prava. Je to ale vždy pouze pod plynem. Pokud vyřadím, tak řízení nikam netáhne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Pozn.: nevím, jestli byla geometrie seřízena už s nasazenými letními pneumatikami nebo ještě se zimními pneumatikami.  Děkuji Sluka
    • Na ramenach sa budu menit obidva silentbloky, takze tam objednavam aj vsetky srouby. Takisto aj odlucovac oleja so sroubami a gumove ulozenie predneho stabilizatora spolu so sponami a sroubami Bude sa to robit v autorizaku, tak snad nejake sroby na poloos budu mat.
    • Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot.
×
×
  • Vytvořit nový...