Brkos Vloženo 18. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 Dobrý den. Vlastním seat toledo 8/2014 a mám problém s chováním auta. Mám 17tky kola a při jízdě po dálnici v rychlosti okolo 150kmh se auto chová jako kdyby foukal boční vítr, i když je bezvětří. Při jízdě po okrskách auto pořád někam uskakuje. Zkusil jsem dát 15tky kola a dělá to pořád. Byl jsem asi v 6ti servisech na testu zavěšení nápravy, kde hodnoty všech kol se pohybují kolem 30-40 procent. Máte někdo taky takový problém? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardb Vloženo 18. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 sem zažil něco podobného sice ne v takové rychlosti ale hlavně v prudších zatáčkách auto jakoby "plave" (jak kdyby se zadek chtěl utrhnout) ale to nijak neřeším, trošku ubrat plyn a problém vyřešen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 18. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 nechej v tom projet nekoho dalsiho at ti potvrdi ze je to problem nebo jen pocit. Taky to zkus s trochu zatizenym autem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 18. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 Dělá to jak zatížené tak nezatížené. Když vezmu druhého rapida, tak ten to nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 18. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 Řekl bych geometrie, ale tu jsi asi také nechal měřit. Pneu se opotřebovávají stejně? Nemohl by to dělat diferenciál? Popř. neblbne něco z elektroniky starající se o stabilitu? To by měl říci servis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 18. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 Geometrie je dobrá.Chyby v paměti žádný. Ale jak jsem zmínil, na testu zavěšení nápravy, kde se kola netočí je přilnavost cca 30-40% na všech kolech. Sjeté jsou rovnoměrně, akorát vnitřky mi přijdou trochu oskákané. Servisy se k tomu staví zády a zastoupení taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 18. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 Š 120 se mi před "X" lety chovala obdobně a nakonec byla chyba v dotažení náprav a chybějící matce/šroubu v uchycení nápravy. Kamarád s řízením bojoval u "Medvěda" a vyklubal se z toho špatně upevněný tlumič. Pokud se jeví geometrie OK, zkontroloval bych veškeré uchycení náprav a jejich skupin. Pokud bys řekl, že jsi koupil předváděčku či auto od někoho jeté, tak bych měl podezření, že dostalo ránu a je v "rohlíku". Geometrie sedí, ale při jízdě se kroutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 18. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2015 Kdepak. Auto jsem koupil uplně nové. Abych neměl starosti a hle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 mám taky Toledo a plave, nový to by OK tak 300km a pak to honíš po silnici, přesně jak píšeš, je to strašně náchylný na jakejkoliv větřík, to jezdim 16ky, tvrdý jak prkno a jakákoliv nerovnost na tož v zatáčce tě pěkně naklepe a posune o pár cenťáků vedle. Nový znamená nový starosti, bojíš se do toho cokoliv dát, šáhnout na to, jseš takovej pokusnej králík v této cenové relaci. Jestli seš z Prahy, můžeš se zkusit projet mým porovnat si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 20. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Jj to by bylo super. Muzes mi na sebe poslat tel. Cislo a zkusime to porovnat a kdybys mel cas muzu ti zmerit tlumice na testu zaveseni aby jsme videli papirove rozdily. Ja prave zvazuji komplet podvozek od kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 já osobně si myslím, že to je vlastnost auta. Na dálnici při vyšší rychlosti je auto hodně citlivý na cokoliv, takový neposedný a nemusí ani foukat vítr. Jakmile se zhoší podmínky na silnici - naprší, sníh, mám taky u Rapida pocit, jako by byl více neposedný a neměl takový grip jako ostatní auta který jsem kdy řídil. Stačí i malé nerovnosti a auto se stane zase neposedným, ale jakmile je asfalt suchý a dokonale rovný, přilnavost je jak u motokáry. Mám 16" kola... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Ono to možná bude mít souvislost s nastavením podvozku a řízení. Já mám zkušenost, že po nastavení posilovače na SPORT se auto zklidnilo. Neposedný bylo hlavně na výjetých kolejích. Po změně už to není tak markantní. Dál nezapomeňte, že se změkčoval podvozek od m.r.2014, což je výroba od 08/2013. To taky může mít vliv, přeci jen auto bylo celkově laděno víc aby sedělo jak přibytý a pak to najednou změkčili. Vím o čem mluvím. Měnil jsem tlumiče vzadu kvůli poskakování auta. Teď je auto sice takové měkčí a nedrncá ale do zatáček nejede už jako motokára, jako tomu byl před tím. Pravdou je, že je auto hodně citlivé na vítr. Nemusí foukat ani moc a už je to znát a ve velkých rychlostech obzvlášť. V Německu jsem se 150 i víc nebál jet, na našich tankodálnicich to moc nejde. Ona to bude totiž asi daň za úzkou přední nápravu a moc zvednutý zadek, čímž je těžiště zadku poněkud zvednutý. Své by ke stabilitě asi řekli ti, co snižovali. I když zas tam většinou ještě bude mít vliv na pocit větší tvrdost takového podvozku. Snížené pružiny jsou většinou tvrdší.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 20. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Já mám konec srpna 2014. Už tam mám ty novější tlumiče a fakt se to nedá.přemýšlím nad podvozkem od kw. A změna řízení na toledu nejde. Respektive nejsou to stejné hodnoty jako u rapida. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapert Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 Takze nie som sam s takymto pocitom, resp. faktom. Presne ako pise miklisek, chcelo by to, aby sa tu vyjadrili majitelia kratsich pruzin, ci po vymene sa auto sprava inak. Ja idem menit uz buduci tyzden, tak potom napisem postrehy a pridam foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 22. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 Tak dnes jsem měl možnost porovnat s autem uživatele LEdit. Na testu tlumičů měl cca o 20% lepší výsledky, než mých 30-40%. Na dálnici se chovalo auto taky lépe. Nicméně přemýšlím, zda to nebylo proto, že moje 1.2TSI bude podstatně lehčí než jeho 1.4TSI s automaem. Každopádně moc děkuji a až něco vymyslím s tím mojím podvozkem, dáme testovací jízdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek17 Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Já mám Rapid 1.2 77kW, srpen 2014 a musím říct, že mi při vyšších rychlostech také "plave". :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Já květen 2014 a neplave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 všechny Rapidy plavou, jenom s novým podvozkem méně Ale furt to je nestabilní koza. Už záleží jenom na řidiči jak je citlivý pro vnímání a z čeho přesedlal... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 1.2 63kW a fouká-li, na dálnici plave zhruba stejně jako starý Citroen ZX. Což nevím je-li moc nebo málo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Tak tak, boční vátr je šmejd. Přál bych vám jet v bočním větru z Ploće až k tunelu Svety rok (Chorvatsko)! Jsem si připadal jak na plachetnici, křižovat proti větru . A na Maselnici mě to fouklo do druhého pruhu. Ještě že tam nic nejelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 28. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2015 Auto je lehké a úzké takže při větším větru opravdu plave, doslova to auto musím držet na silnici... ale to mluvím o rychlosti nad 150km/h jinak není problém. Jel jsem ve větru i kolem 180km/h a velký problém to nebyl, ale pořád musíte mít na paměti že je to jenom Rapid. Passat se chová jinak no :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkos Vloženo 28. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2015 No jo ale já tohle plavání pociťuji i v bezvětří. Zajímalo by mě, jak se auto chová po snížení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 28. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2015 Hm, tak v bezvětří mi auto sedí jak přibitý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 28. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2015 U mě pocitově dost pomohly nízkoprofilové 17, ale při dálničních rychlostech to cítit je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 taky mi to plave :-D stačí mikrovetricek na dalnici nebo i statovce a je to brutalne cejtit a auto to tahne na stranu. 15ky kola. A paradni je zatacka ve vetsi ryhclsoti a nenadala nerovnůstka :-D to auto uplne odleti vzdycky. Taky jsem si vsiml ze ikdyz vitr neni a jedu rychlej tak se jakoby odvaluje ze strany na stranu, rikal jsem si ze mi blbe seridili geometrii ale do doby nez jsem nasedl do referencniho rapida 1.2 tsi (2014) a delal to samy :-D Posilovac menit nehodlam do mesta jsem rozmazlenej tocit jen prstíkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.