Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Proč tvůj dotaz není v sekci Motor 1.4 MPI? A určitě jsi tam hledal, jestli se tam někde něco podobného neřeší? Budeš muset. Zde zamykám.
  3. Zdravím jsem novým majitelem Karoqu a chci se zeptat jak se dá odblokovat brzda ,třeba v garáži při vyplém motoru.
  4. Dnes
  5. mike_k

    Škoda Fabia IV

    To by bylo ponekud brzy ne? Kdyz ted slavi 125 let 🙂
  6. Natočenie volantu sa nevyrovnáva prípravkom Volant sa pri nastavovaní geometrie fixuje v rovnej polohe prípravkom. Ja som písal, že ten prípravok čo má škoda sa opiera o čalúnenie sedačky a nie do podlahy a preto ten kto nastaví s tým prípravkom rovno volant je frajer!
  7. Zdravím všchny, mám fabii 1,4 mpi a mám následující problém: už asi 4 roky mi startuje tak na po pátý. občas to nechce tahat a poškubává za jízdy když dám plyn. pedál až na podlahu tak se to zlepší. včera kyž jsem jel, tak auto uplně přestalo tahnout, tak že jsem musel jet jen na jedničku. po zhasnutí motoru a opětovném nastartování to bylo zase relativně OK. Diag načetla: 17549-kalkulace zatížení P1141 - 35-00-nevěrohodná hodnota 16555-řada válců 1system odměřování paliva P0171-35-10system příliš chudý - sporadická 18048 - řídící jednotka P16 -35-00 chyba v eeprom 17953 - řízení škrtící klapky P1545-35-10- chybná funkce - sporadická Myslíte si, že chyba bude ve škrtící klapce nebo spíš v něčem jiném? Předem děkuji za všechny odpovědi
  8. Losdavos a proč myslíš že čištění chemií a mechanicky nebude tak účinné jako skořápky? Já měl výsledek obdobný tomu co jsem našel fotky po skořápkách. Vyleštěné hadrou do čista. Já nechal rovnou kontrolovat a čistit vstřiky. Ty ale byly ok i před čištěním. Rozdíl jsem poznal okamžitě. Jak ve výkonu , tak se ztratilo pocukávání. Zanáší se díky tzv skrytému egru, kdy při ustálené jízdě při vyfukovací době se pootevřou i sací ventily. Je mi jasné že tam nějaký nános zase bude, ale určitě ne tolik jako před čištěním. Hlavní důvod toho že jsem to čistil byl krátký výpadek zapalování na jednom z válců, kdy jsem nepřišel na žádný důvod, předpokládám že se uloupnul kousek karbonu a nedovřel se ventil.
  9. Já to nechtěl dělat, nemám na to prostory a chtěl jsem záznam do servisní knížky.
  10. Mechanické a chemické čištění sacích ventilů nikdy nedosáhne takového výsledku jako čištění pomocí skořápek. To ale nic nemění na tom, že se karbon vrátí hned po další výměně oleje – stav, který ukázal uživatel paulcz, bude zpět velmi rychle. Výsledek? Vyhozené peníze. Služební vozy s nájezdem 500 000 km nikdo nikdy nečistil – a přesto jezdí stále relativně dobře. Vyhodit 8 000 Kč jen za dočasně čisté sací ventily je prostě nesmysl. Chápu to v rámci rozsáhlejší opravy, třeba při výměně vstřikovačů, ale samostatné čištění ventilů bez jiné návaznosti je vyloženě zbytečné. A je úplně jedno, jestli jezdíte krátké trasy nebo dlouhé dálky. Karbon se nejvíce usazuje při plně zahřátém motoru, a to zejména v rozsahu mezi 2 000 a 3 000 otáčkami – tedy přesně tam, kde se motor provozuje nejčastěji a nejefektivněji. Takže snaha tomu zabránit je v podstatě marná. Při studeném motoru nemají výfukové plyny dostatečnou teplotu na to aby spaliny přilnuly na materiál v sacích prostorech.
  11. ski1961

    Škoda Fabia IV

    @Boleslavák a co FL ? vypadá to na ticho po pěšině 🙂
  12. Caute, nebol som tu uz vyse roka, no okolnosti ma donutili prist si po radu. Vyskocila mi kontrolka motora a diagnostika ukazala tieto dva kody P0684 a P20EE. Stretli ste sa s tym prosim, ze o co sa moze jednat?
  13. Chystá se limitovaná edice Fabia 130
  14. Je to veľká dilema. Ten olej🤣 v servise dali 5w30 tetaz som bol inde meniť olej v prevodovke. A tam povedali ze mam dávať urcite 0w20 a original filter. Tak som o tom čítal. Vyšlo mi to tak ze zrejme nemám OPF takze správne mam dávať 5w30 Ale ked v servise tvrdili ze urcite 0w20 tak teraz mam dilemu. Kde zistím ci mam ten filter alebo nie . Podľa ročníka 1/2018 zrejme nieje .
  15. Ahoj, zdravím všechny, možná je to teď už úplný nesmysl, ale téměř mi to nedá spát. Oč jde? Pořídili jsem nový povoz 04/2025 výroba, edice 130 let. Na rovinu, byl tam tlak samozřejmě na co nejnižší cenu, původně byla myšlenka i bazarovka, nakonec akce 130 let přišla vhod. Každopádně nedostatečně jsem prozkoumal rozdíly základních LED a Matrixů, resp. zadních Full LED a možná i neposlouchal prodejce, ale s díky a ve shodě s prodejcem jsem nakonec odmítl LED Matrix packet (kdybych znal celý obsah paketu, těch 24k bych obětoval). Takže, jak zde padlo přirovnání „sociální světelná výbava”. No pozdě. K věci. S předními světly jsem, ve spojení s Light assist, naprosto v pohodě. Co mi drásá mé OCD (mám pocit, že to auto je prostě nekompletní) jsou právě zadní světla na kufru a zde zmíněné nesvícení/neblikání - prostě absolutní nevyužití potenciálu - na okrasu. Zeptám se tedy neřešil někdo výměnu zadních světel za Full LED ideálně „ofiko” cestou? Je to úplný ekonomický nesmysl?
  16. Celkem dost. Já to na svém dělal chemií. Dva spreje od retechu po 300kč. Kdyby 5 hod práce i s demontáží sání. Nějaké těsnění, fridex. Kdybych počítal 500/hod jsem cca na půlce. Byla to sice piplačka, ale zas aspoň vím jak jsem si s tím pohrál. Teď mám od té doby najeto zhruba 50 tis a zatím žádný náznak cukání.
  17. Mne tiež ťahalo a geometria to vyriešila. Ostal už len mierne natočený volant a ten sa dá vyrovnat ako tu opisoval jeden pan nejakým prípravkom ale to asi v Skode nevedia alebo nechcú vedieť. Ale po geometrii auto ide rovno.
  18. Pises ze ti nesviti ani jedno svetlo v kufru a v zapeti ze ti snad jedna strana sviti ? V prvni rade skontroluj pojistky pozice 15 -7.5A na strane palubni desky u ridice.
  19. Včera jsem po práci vyzvedl auto. Pocitově ihned zlepšení v celém spektru otáček. Najel jsem cca 100km a snažil se vyvolat ono cukání a nic ani náznak. Mírně se změnil zvuk jak v zátahu, tak na volnoběh. Dále na volnoběh necuká. Dle servisu zanesení bylo místy až 40 procent původního průměru a tu těchto motorů je to prý naprosto běžné. Bohužel tedy ty moje časté pocuky opravdu tomuhle pomohly ačkoliv je to nevyhnutelné a nepsaný servisní interval na Wallnutblast je cca 100 tis km.
  20. zdravím vás, už nemám staré auto síce ale mne robilo niečo podobné, vymenil som stierač a furt to isté. Nakoniec vec bola banálna a to že som zobral čistiaci prostriedok na mastnotu nastriekal na sklo,, utrel som to a následne som to umyl vodou a mydlom, a potom čistou vodou a ono to pomohlo. Bola nejaká mastnota na skle a už to potom stieralo ok, no ešte som aj stierač umyl od mastnoty. Treba vyskúšať, a ak nepomôže tak to bude doliehanie stierača ku sklu a to treba vymeniť rameno stierača, pružina bude už slabá zrejme.
  21. BMW bylo velmi blízko k nové verzi ikonického modelu M1. Automobilka však od tohoto projektu na poslední chvíli odstoupila a je nepravděpodobné, že by BMW v dohledné době postavilo nový supersport. Automobilka je příliš zaneprázdněna jinými projekty Šéf BMW M Frank van Meel řekl blogu BMW, že společnost se v současné době „nechce vzdát zaměření“ na své vysoce výkonné modely, i když „stále sníme“ o novém superautu podobném M1. Společnost však musí „najít správné okno příležitosti, kdy máme kapacitu na takovém autě pracovat“. BMW připravuje uvedení své platformy Neue Klasse, která bude podporovat elektrické i benzínové verze netrpělivě očekávaného modelu […] Článek Špatná zpráva: BMW v dohledné době nepostaví žádný nový supersport se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  22. Ahoj, mám presne toto isté. Robí mi to nový stierač(starý vynechával celý pás), vynecháva tam taký kruh ako tebe. Myslel som, že nový stierač je vadný, kúpil som druhý inej značky a ten kruh vynecháva ešte väčší🙁. Jediné čo ma napadá, že by bola oslabená pružina v ramienku a už tolko nedotláča. Mám octavie dve, keď bude čas skusím to medzi nimi prehodiť.
  23. Mi to na 103kw pomohlo. Dělal jsem to ale chemií. Ikdyž to je fuk. Asi by možná nebylo od věci nechat zkontrolovat i vstřiky když už to bude rozebrané.
  24. Včera
  25. 180kW 506km, spotřeba 6l/100km, průměrná rychlost 76km/h, čas jízdy 6:39h. Rakousko -> Česko. Maximální dovolená rychlost + 10% 🙂 Linz, Čb, Praha, průjezd městem, v Česku kolony.
  26. Dobrý deň mám problém ani neviem z čím proste kupoval som nové originál žiarovky aj z celým puzdrom lebo mi nesvieti ani jedna strana v kufry tak som si povedal že skúsim tie Ledkove totiž ani to nefungovalo… tak som si povedal že to skúsim v inom aute a čuduj sa svetu fungovalo takže teraz neviem kde mám hľadať chybu a vôbec ako mám hľadať tu chybu lebo ak by to bolo v kabelaži tak by mi nesvietilo ani jedno svetlo zadné na kufry takže potrebujem poradiť kde a ako mám nájsť tu chybu a opraviť ju vraj tam sú aj niake spínače atd takže potrebujem poradiť
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...