Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Přidám svou zkušenost - měl jsem Kodiaq druhé generace od 07/2024 a nyní mám "stejné" auto, ale dodané v 04/2025. V tom "starším" byla ventilace mnohem účinější, než v tom nynějším. V rámci reklamace sedaček (viz https://forum.skodahome.cz/topic/187212-samovolné-nafukování-bederní-opěrky/) jsem malou účinnost ventilace řešil se servisem, ale bylo mi řečeno, že ventilace je v pořádku. Takže je možné, že v rámci úprav modelu Škodovka snížila účinnost ventilace - ale je to jen moje teorie.
  3. Zdravím, konstrukce pod podlahou byla úplně jednoduchá. Měl jsem do překližky našroubovaných pár dřevěných hranolů v odpovídající výšce. Našel jsem fotku, když jsem podlahu prodával
  4. Zdravím. Aj ste vyriešili tento problém s kúrením? Mne robí to isté Kodiaq RS. Netuším čím to môže byť 🧐
  5. Oil leaks can often come from valve cover gaskets or crankshaft seals, so it’s good to check those first. Just like with travel memories I keep from argan bedaya photos, regular care and attention save bigger problems later.
  6. Bugatti Tourbillon je plný nejrůznějších chytrých inovací. Volant, který se otáčí kolem centrálního náboje, titanový přístrojový panel, komponenty zavěšení kol vytištěné 3D tiskárnou a obrovský zadní difuzor, který slouží i jako nárazníková konstrukce. K tomu všemu si připočtěte zvukový systém, který nepoužívá tradiční reproduktory. Zvukový systém tohoto vozu je skutečně netradiční Časopis Top Gear nedávno navštívil nové chorvatské sídlo automobilky Rimac, kde Bugatti Rimac vyvíjí Tourbillon. Generální ředitel Mate Rimac s potěšením předvádí nejrůznější inovace jak u tohoto modelu, tak u modelu Rimac Nevera, a je obzvláště hrdý na zvukový systém Tourbillonu. Místo tradičních reproduktorů používá Tourbillon piezoelektrické prvky, které […] Článek Bugatti Tourbillon nemá skutečné reproduktory. Používá něco mnohem stylovějšího se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  7. Dnes
  8. Včera
  9. ahojte.Mal niekto problem so zadnym obrisovym svetlom,že mu občas nesvieti a vypiše vadu na pristrojovke? Počas jazdy,ked sa zahreje.Mne už 3x za posledny mesiac.V autorizovanom servise ,kde som sa bol pytat,čo to može robit,mali akurat v servise takeho isteho Kodiaqa a presne ten problem ako ja.Aj to iste svetlo-prave zadne.Tu však platila ešte zaruka,tak vraj to budu riešit vymenou kus za kus.Ja som auto doviezol s Nemecka,takže zaruka u mna neplati ,lebo aj tak už som prekročil 100000km.Co to može robit? Aky zvolit postup? Dakujem za rady
  10. @octavia_66_tdi Aha,, rozumim, hmm, no chtelo by to vyzkouset nasadit jiny rezonator, nebo filtr box ? Mozna praskla nejaka pricka, zebro v platu. Nevidel bych to jako velky problem. Kazdopadne to musim vyzkouset, protoze abych pravdu rekl, nikdy neakceleruji z takto nizkych otacek. Muj cit mi tak nejak rika, ze se to tomu motoru nelibi. Ani nechodim pod 2000 otacek, vyjimka je rovina, rychlost 50km/hod - 4 stupen a vylozene lechtani plynu, kdy motor toci cca 1800otacek. Ale nikdy z techto otacek neakceleruji. Bud tedy za obci plynule pomalu pridavam lehkou nohou, nebo proste podradim. Ale vetsinou pri te 50ce jezdim na trojku, tam jde krasne citit ten jemny chod, takhle se to motoru libi. Prudsi akcelerace je u me vyhradne az od 3000 otacek.
  11. Myslel jsem, že i aktualizace map se budou stahovat vzduchem. Ale když vidím tu velikost souboru.. hmm... To jakože budeme muset strkat flashku do jedné z těch dvou předních USB-C zdířek? A po vložení flashky do slotu se to stáhne automaticky nebo se to bude aplikovat přes ten servisní mód (na který jsem přišel náhodou, že se do něj vstupuje dlouhým stiskem tlačítka domečku)?
  12. Ja vubec nevim co to muze byt. Mel jsem rozebraný celý filtrbox sundaný rezonátor a nic jsem neobjevil. Projevuje se to tak, že téměř při každé akceleraci okolo 2000 otáček začne nepříjemný vibrující se zvuk který je pouze v otáčkách 1800 až 2000 a při akceleraci Pokud v tu dobu jedu třeba do kopce a na chvíli plyn povolím tak to přestane pak přidám a zase to začne ale nesmí to překročit otáčky 2000 pak to také ustane. To že ten motor občas může být hlučný to vím, ale toto je moc. Mám zkušenosti z několika MPI, měl jsem trojkovou i novejsi F4mpi, ale tady je něco navíc. Slyší to i moje paní, tak to je co rict. Klapku jsem napsal blbě Našel jsem video na YouTube kde hodnotí Tento motor a pod videem byly komentáře kde se několik lidí shodlo se závadou hluku které by mělo dělat něco v sání.
  13. @miklisek Velké díky za info. Čeká mě za 2 měsíce pravidelná serviska, tak se tam připomenu za Tvé poznatky.
  14. @octavia_66_tdi Hmm, niceho jsem si u sebe nevsiml. Mas na mysli skrtici klapku ? Nebo rezonuje ten plast na motoru ? Je to pri nejake akceleraci z techto otacek ?
  15. Zaměřte se, resp. servis ať se zaměří na zadní lůžka předních ramen. Evergreen Škodovek.... Nesmí tam být v pryži žádná prasklina, ani malá. Pryž taky časem měkne a lůžka pak neudrží v tahu rameno ve správné poloze a rozhodí to na chvilku geometrii, hlavně v tahu.
  16. Dnes jsem zkusil zadat VIN auta na portálu Škoda Update (https://updateportal.skoda-auto.com/) a nabídlo mně to ke stažení aktualizace navigačních podkladů. Aplikoval jste ji někdo?
  17. Přidám se k vám. Občas jedu rovně a najednou musím volant lehce korigovat, aby auto jelo rovně a pak zase pohodička. Na části D1 mezi Exitem 8 (Čestlice) a Exitem 10 (Říčany) mi navíc vibruje volant, jako kdyby byla kola nevyvážená. U Superbu iV nebo Octavia Combi IV tohle vůbec nezažívám.
  18. Tak to uz si bohuzel nepamatuju. Urcite je toho ale plny internet. Myslim, ze je to urcite i nekde na tomto foru. Pripadne treba poradi nekdo jiny. Z hlavy si myslim, ze je potreba upravit kodovani gateway, RJ motoru, ABS/ESP, BSG, radio, parkovaci senzory, alarm a tazne zarizeni. Pokud neco z toho nemas (nebo to mas, ale neoriginalni), tak to samozrejme kodovat nebudes. U RJ motoru a ABS si nejsem jisty, mozna se tam nic nemeni.
  19. Já baterku v mezičase taky nabil doplna ale pak mi to udělalo znova po tejdnu od nabití. Pak jsem v aplikaci vypnul možnost "Automatická aktivace vozidla (po otevření aplikace)" a od té doby je zatím něco málo přes 2 týdny klid.. Byla v mezičase i nějaká aktualizace infotainmentu, ale ta na to asi vliv neměla (nejspíš se jen aktualizoval návod)
  20. Kluci nemate nekdo problem s tou klapkou? Koupil jsem pani MPi 2022 a je to hruza jak v tom pri pridani plynu OBČAS rezonuje okolo 1900ot, najeto 20tis. 2024 byla naprosto ok, ale byla nová.
  21. Ahoj jste poslední šance nefunguje mě rychloměr a kolísá nádrž na octavia 1 1.6i 75 kw r.v 2004 čidlo vyměněno a polubka taky byla na proměřéní + proletování studeňáků už si nevím rady poradí někdo čím to ještě může být nebo na co se zaměřit?
  22. Mockrát děkuji za rychlou odpověď mohl bys prosím i poradit, kde přesně mám ve vcds nakodovat rj tazneho, aby vše fungovalo jak má?
  23. Mě to dělalo hned po koupi. Servis konstatoval nedokonalou aplikaci. Pomohlo dát baterii na nabíječku a po dosažení napětí přes 17 V ji odpojit. Zatím je klid. Podle mě výrobce dodává nenabitou baterii. Jindra
  24. Spíš bude chyba v autě.. Jaká je ikona připojení k internetu na rádiu?
  25. Kompletně odstrojit předek (světla, nárazník). Vodní chladič by měl jít vyndat bez vypouštění. Klima chladič půjde odklonit nebo bude muset ven. To je na tao, zda se ti to povede. Samozřejmě je jistější ho sundat.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...