Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
RoBoT0101 začal sledovat Jak nastavit handsfree v O4 před face
-
Ahoj.Mám dotaz ohledně volání.Telefon mám připojený bezdrátovým Carplay a když volám tak ten co hovor přijme mi skoro nerozumý,prý jak z kanálu(ano mluvím a docela nahlas).Nemáte s tim někdo zkušenost jak to nastavit?Mám Iphone 13 max pro.Díky
- Dnes
-
-
Podle dílenské příručky každých 150 000 km.
-
Jako asi to člověku může vadit, ale pochybuju, že s tím někdo něco ve škodovce bude dělat. Kdyby to bylo přední tak to chápu, ale kolik času za jízdy strávíš koukáním do zadního okna? (Řečnická otázka 🙂 ). Je to typickej syndrom červenýho auta.
-
Carplay - sekání hudby
KingBoyD odpověděl na JanekJankovic téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Asi tím nikomu moc nepomůžu, ale používám Apple Music přes Car Play bezdrátově a seká se to jen opravdu velmi zřídka (1x za 500km) a jen třeba po dobu 10s a pak to přestane, a to patrně bez ohledu na to, zda je písnička stažená offline nebo se streamuje online. Většinou mám pocit, že se v danou chvíli celý ten Infotainment trochu kucká, v jednom z cca 4-5 případů to skončí samovolným odpojením a připojením Car Play. Někdy to možná skončilo i samovolným restartem infotainmentu, ale to se stane tak 1-2x ročně. -
Kamera a napájení z USB-C u zrcátka
KingBoyD odpověděl na cross téma v Audio, Infotainment, Konektivita
O4 RS 2020, používám kameru GoPro Hero 13 a při delších cestách nabíjím obyčejným krátkým USB-C kabelem (tj. bez USB-A redukce, jak je zřejmě potřeba u klasických autokamer). -
Pokud to budete řešit, dejte se pak echo s výsledkem. Budu držet palce. Třeba to někomu dalšímu pomůže.
-
Palivove cerpadlo. Overis si to ked zvysis otacky motora -> taha viac paliva=cvakanie je rychlejsie. Ked potom pustis plynovy pedal, tak pokial otacky neklesnu na volnobezne, netaha sa ziadne palivo -> cvakavy zvuk na chvilu uplne prestane.
-
Pěkná práce. Nevím, kolik jsi tak mohl vybryndat, ale 1,8l původního vs. 2,3l nového - to je rozdíl už půl litru 🤔. Já tehdy z převodovky vypustil cca 1,8-1,9l oleje a toto stejné množství nového jsem tam nacpal. Co vše je po tvé zkušenosti třeba demontovat, aby se člověk dostal k plnění přes ten horní čep?
-
Tak mám olej vyměněný. Vyteklo ho cca 1,8 l + nějaký ztráty jak to bryndalo, stav oleje viz fotka. Zpět jsem nalil 2,3 l. K tomu hornímu čepu je trochu horší přístup, zavazí tam silentblok motoru. Jinak p. Sixta říkal, že by stačilo olej vyměnit až při 120 000 km.
-
nejvic je to poznat, kdyz prijdu do auta spoceny z venku, jak je na zada az zima. nechavam na automatiku, ze sam muze zapnout chlazeni na 2. stupen
-
Měl bych ještě jednu otázku, která se týká výměny filtru haldexu. Když jsem to rozhodil nebyla tam ta pružinka v tom filtru, nevím zda je u yetiho či ne... Na O2 jsem ji měl..? Ví někdo..? Díky. S
-
Za mna tiez ventilácia super. Na max mam az studený chrbát.
-
Před nedávnem jsem tady psal, že letošní, celkem vzrůstající prodeje elektromobilů jsou tak trochu manipulativní hry čísel. Některými bylo naznačeno, že je to přebráno z propagandistického kanálu, no a že by tedy pro tohle převzetí to nebyla pravda, ale jen účelová demagogie? Dobře, Váš názor, já mám jiný názor. Ale co tedy řeknete na oficiální článek, zveřejněný asociací německých prodejců aut (KZF), která se mimo jiné odvolává i na data získaná pro změnu německým svazem automobilového průmyslu (ZDK)? To je taky propaganda, nebo demagogie? KZF k věci říká: „Obchodní realita mnoha prodejců automobilů a autoservisů je podstatně napjatější, než naznačují oficiální prodejní statistiky. Rostoucí počet nových registrací elektrických aut zakrývá realitu v maloobchodním sektoru. Co se zdá být statisticky úspěšné, je často výsledkem samoregistrace výrobců a prodejců, fleetových obchodů nebo taktických opatření - nikoli skutečné poptávky zákazníků v maloobchodním sektoru.” Z dat získaných ZDK vyplývá, že během prvního letošního pololetí automobilky a jejich dealeři v Německu registrovali hned 65 401 elektromobilů na sebe. To je dvakrát vyšší číslo, než jak tomu bylo v v roce 2023. A podle asociace na pilu skutečně tlačí automobilky, u nichž se počet samoregistrací za poslední dva roky zečtyřnásobil. Něco takového jen koresponduje s přerozdělovacími mechanismy EU, které na určité procento prodaných elektrických aut potichu tlačí už dnes. Nedostát mu znamená platit pokuty, takže automobilkám přijde lepší vytvářet fiktivní prodeje. Ovšem v Německu dle dat neklesají jen prodeje elektromobilů v maloobchodním sektoru, ale stagnuji i tzv. fleetové prodeje elektromobilů. No, ale data jejich registrací tedy vesele stoupají a tak se nám čile prezentuje, jak mají lidé a firmy čím dále, tím větší zájem o elektromobilitu. Zde je odkaz na onen článek na oficiálním webu KZF, překladač pomůže... https://www.kfzgewerbe.de/kfz-gewerbe-warnt-eigenzulassungen-taeuschen-ueber-e-auto-flaute-hinweg
-
stejný problém , bere to olej přes turbo ,ale to je vyměněné a žádná změna , kroužky , hlava, pořád stejný, ještě na turbo jde takova molitanová hadice z motoru v té je co? Jinak už pak jedině ,že tlakuje spodek motoru vršek normálně saje na víčku.....
-
To je ještě dost dobrá cena. Právě pro riziko, že tam toho už bude víc jsem šel i do výměny za garantovaný kus a stálo mě už cca o 5 tis. více za velmi rychlou výměnu převodovky včetně nového oleje v AS.
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
marekzerzan odpověděl na koudy téma v Elektrika
jj ok diky za spojeni, mrknu, ja to poravde hledal, nasel jsem ale na Superb II a kdyz jsem zakladal nevedel jsem jestli to patri do elektriky nebo exterieru nebo ostatni- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
VeteranChild odpověděl na koudy téma v Elektrika
Příště by to chtělo líp hledat a nezakládat zbytečně nové téma. Navíc ještě, když existující téma je připnuté na první stránce. Témata sloučena. Doporučuju projít si i předešlé stránky v tomto tématu. Informací a řešení k této problematice je tu jistě dost.- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
marekzerzan odpověděl na koudy téma v Elektrika
jako ze to je fakt jen dratem? neni to skoda kupovat nove? Dival jsem se ze original stoji jedna 14k, nedela se jen neco na vymenu dratu?- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
lucky.jack odpověděl na koudy téma v Elektrika
Opravu drátů už tu někdo řešil, jde to. Ale je to asi na každým jestli se do toho pustí. Patřičné vlákno nemůžu teď najít.- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Převodovka měla 150 tisíc a oprava stála 14500 , ložisek tam měnil víc, ještě se mu nějaký nezdály tak je vyměnil+ nový gufera
-
Ano, je načatá elektroinstalace zadních vzpěr, klasická bolest. To misto je namáhané, o oprave nepremyslej, nove vzpery, obe.
- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Zdravim, mam problem s elektrickym oteviranim kufru. Nekdy je v pohode casto ted ale pri otevirani divne zapipa treba se ani neotevre, nebo se naopak nezavre a pipa nekdy musim oboje i manualne. Nacetl jsem chyby, B120A11 a B113E07 se projevila hned po vytmazani znova. Mylite ze je to chyba vzpery (dival jsem se, ze originaly jsou pekne drahe) ani teda z popisu nevim jestli prava / leva. Nevbo treba problem jen nekde v dratech? Prikladam ukazku chovani a zvuku: 6D Deck Lid Control System description: HDSG-Modul Software number: 5Q0959107J Software version: 0253 Hardware number: 5Q0959107J Hardware version: H13 Serial number: 30764853300000 ODX name: EV_DeckLidCONTIAU736 ODX version: 001012 Long coding: 0D88 Trouble codes: B121115 - Hall sensor in motor 1 for rear hatch Open circuit/short circuit to B+ Intermittent B120A11 - Hall sensor in motor 2 for rear hatch Short circuit to ground Intermittent B113E07 - Pull-shut asst. mechanical malfunction Intermittent
- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Dobrý den, po klika km se dělají rozvody u Fabie II 1.4 tdi BNM 2007. Děkuji