Přejít na obsah

Exteriér

Dotazy a zkušenosti s exteriérem

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše týkajíci se Roomsteru od B sloupku dozadu

    546
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkajíci se Fabie II od B sloupku dozadu

    696
    příspěvků

202 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  1. Střešní lišta

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 12.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  2. vada světlo

    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5k zobrazení
  3. Podvozek plast

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. Upevnění SPZ / RZ 1 2 3 4

    • 89 odpovědí
    • 61.2k zobrazení
  5. vstup do nádrže

    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  6. Lak Roomster 1 2

    • 25 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  7. Plasty Scout 1 2

    • 30 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 145 odpovědí
    • 35.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  8. Korodující znaky

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 187 odpovědí
    • 54k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  9. přední lampy

    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 8.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám síce v S3, ale viacmenej tento istý motor. Eco režim má zmysel používať hlavne na diaľnici, resp. ak používate individuálne nastavenia, tak okrem prevodovky je dobré dať do Eco režimu aj ACC. Verím, že túto možnosť máte aj na S4. Na okreskách prevodovka v Eco režime už často dosť nepríjemne podtáča, ale ACC v Eco režime je veľmi príjemné aj v spojení s D režimom prevodovky. Treba si ale zvyknúť, že pri diaľničnom predbiehaní treba ísť do ľavého pruhu o niečo skôr. Ďalšia zaujímavosť je, že v ACC v Eco režime sa nesnaží vždy a za každú cenu ísť s presne nastavenou rýchlosťou, ale dovoľuje ísť aj trochu rýchlejšie (napr. z kopca) a aj trochu pomalšie akceleruje späť na nastavenú rýchlosť ak auto ide napr. do jemného kopca. Čo mám vypozorované, tak sú to maximálne +/-2 km/h tolerancie a určite to má pozitívny vplyv na spotrebu.
    • Jo, ale kde to pak skončí? Lidi tady totiž dost často neví, kdy mají přestat. Myslím, že třeba téma plachtění už bylo prakticky vyčerpáno.
    • Mě přijde, že to souvisí, ale samozřejmě slovo admina nebudu rozporovat.    Chtěl jsem v tomto vlákně sdílet reálnou spotřebu tohoto motoru (aby se o tom dozvěděli třeba i Ti, kteří by si takovou motorizaci chtěli koupit). Jako přínos pro stávající majitele pak i tipy na její snížení (resp. dosažení nízkých čísel, pokud je někdo reportuje). Máme na to založit jiné téma tedy? Díky!
    • Pochybuji, že někdo u takhle nového, komplikovaného auta bude něco takového řešit doma. Osobně jsem tohle ještě neřešil, tak těžko soudit, nicméně tipuji SW problém, jako většina problémů u těhlech aut. Auto v záruce, šup do servisu a reklamovat. Mají na to podporu TSC, tak oni mají v rámci záruky navrhnout způsob opravy. A radit servisu bych nedělal. Některý to může kvitovat, ale většina bude "opravdu ráda".  OT: to je jako jít k doktorovi a říkat mu, že tohle jsem si přečet na googlu, že mi je to a to, 😂. No, milý pane, takž když víte co vám je, tak se taky sám lečte...  
×
×
  • Vytvořit nový...