Instalační manuály
Návody jak na "to"...
157 témat v tomto fóru
-
Prikladám link na schémy pripojenia podtlakových hadíc na motor 1.9 TDI PD 77kW viac na tomto linku Ako to tu je prosím zmazat !!! 1 - Blok elektromagnetických ventilů *Schéma zapojení podtlakových hadic k bloku elektromagnetických ventilů *kliknite sem* 2 - Náporový ventil *dodržujte montážní polohu 3 - k posilovači brzd 4 - Spojovací potrubí mezi vzduchovým filtrem a turbodmychadlem 5 - Vzduchový filtr 6 - Sací potrubí 7 - Hlava válců/blok válců 8 - Zásobník podtlaku 9 - obtoková klapka *do chladiče recirkulace výfukových plynů 10 - Chladič *pro recirkulaci výfukových plynů 11 - Ventil recirkulace výfukových plynů -N18- 12 - Turbodmychadlo 13 - Náporov…
-
- 0 odpovědí
- 23,8tis zobrazení
-
-
-
Cuz vsetci, ak by niekto potreboval - pridavam navod z dielenskej prirucky na demontaz DSG hlavice (DSG radiaca paka) 2004-2008. Osobne som to dlho zhanal a nik mi nevedel pomoct. Taktiez pridavam z oficialneho VW webu nejaky ten navod. Predpokladam, ze kombinaciou oboch veci sa dotycny dopracuje k zdarnemu koncu. :-) http://volkswagen.workshop-manuals.com/golf-mk5/index.php?id=3645
-
- 0 odpovědí
- 5tis zobrazení
-
-
Tak jsem právě úspěšně zvládnul dodatečnou instalaci originál BT HF a zkusím se podělit o pár zkušeností. Původně jsem chtěl hodně fotit, ale ono moc není co, tak to pouze popíšu... Materiál - interface jednotku 5P0862335 (jde o GSMII, zvládá přijímání/odmítání hovorů, neumí přenos audio ani SMS funkce). Věnujte pozornost výberu jednotky v závislosti na vašem autě - je hodně verzí jednotek a ne všechny jsou mezi sebou zaměnitelné! - kabeláž (dá se sehnat na webu nebo u zdejších profíků za dobré peníze), - mikrofon (3B0035711B) - BT anténa (8P0035503E) - držák interface, kryt a šrouby. Vše jsem pořidil za míň než 2000Kč. Dále budete potřebovat - na montáž…
-
- 0 odpovědí
- 9,7tis zobrazení
-
-
Tak jsem v servisu Škoda dostal od kámoše spray,s kterým čistí klimu a nascenoval jsem Vám návod,protože se pořád tady někdo ptá,jak na to a podobně.
-
-
- 1 odpověď
- 17,4tis zobrazení
-
-
Docela se divím, že po tolika letech nikdo neřešil zapojení výhřevů v sedačkách z F2 v F1. Jak odstrojit sedačku i zapojit výhřev v autě je popsáno tu: http://forum.skodahome.cz/topic/18622-vyhrev-sedacek/ Tu je malý návod na elektrické zapojení výhřevů z F2 v F1: Potřeba budou křížový šroubovák, torx 25, pájka, cín, 2 NTC termistory 4k7 nebo 5k nebo 6k8, piny, nějaký ten kabel a svorkovnice do ŘJ výhřevu 1J0972724 a samozřejmě nářadí na odstrojení popsané v odkazu výše. Celé to lze provádět bez odmontování opěradla Je potřeba obnažit zadní část dečky: popis: Prostřihnout dečku, a dávat pozor, abyste nepřestřihli ten topný drát: uštípnout co nejblíže tepeln…
-
- 0 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Výměna probíhala následovně. Nejprve jsem demontoval vrchní plastový kryt motoru a pro lepší přístup i hadici od vzduchového filtru. Poté jsem se pustil do samotné výměny. Prvně jsem Klíčem ořech 10 povolil a poté rukou vyšrouboval matky na spodní zadní části čerpadla a držák hadičky vyjmul. Pak klíčem ořech 13 vymontoval všechny 3 šrouby na kterých to celé drží. Opatrně jsem čerpadlo vyjmul, odstranil staré těsnění, celé očistil a odmastil, vložil nové těsnění, na které jsem ještě nanesl červený tmel na motory a čerpadlo vložil zpět (!!! hlavně musí zapadnout dobře vačka!!!! Další postup už je opačný jako demontáž. Zabralo mi to celkem 3/4 hodiny, protože když něco dělám…
-
- 0 odpovědí
- 1,4tis zobrazení
-
-
protože jsem si dával faceliftové budíky a kdy při této záměně ukazuje palivoměr obráceně, rozhodl jsem se vyměnit plovák v nádrži...vím že jdou flashnout budíky, ale nemám na to vercajk a při ceně plováku 170,-Kč a mechanický práci na cca 20 minut mi to nevadí řešit takto materiál: plovák do nádrže s odporovou destičkou OEM: 6Q0919673D nářadí: ruce, hadry, kbelíček, velký a malý šroubovák časová náročnost cca do 30 minut...velice snadné plovák je schovaný pod kobercem, pod zadní sedačkou za spolujezdcem 1.) vytáhnout opěradla a sedáky (obojí, ať je dost místa a kdyby ukápla nafta z čerpadla, ať se nezaserou potahy) 2.) odhrnout koberec a "vydlábnout" poklop k sam…
-
- 1 odpověď
- 18,6tis zobrazení
-
-
- Odkryje se kolem svetla tapecirovani - ze svetla jsem vydelal patici s zarovkama, kterou jsem polozil bokem(draty jsem neodpojoval) - pak je potreba oddelat plast drzi na 3 kovovych narazecich sponach, z vrchni casti jsem poradne(s citem) zabral a tahnul smerem nahoru a od svetla. - 2 sponky me zustali v plechu karoserie (dodatecne jsem je pomoci malych jehlovych klesti musel vytahnout a nasadit zpet do plastu) - pak uz je volny pristup k 4 matickam kterema je pritahnute svetlo ke karoserii - odmontuji se 4 maticky a svetlo se vytahne - vymenit svetlo pritahnout maticky - narazit nazpet plastovou listu - vratit patici s zarovkama zpet do svetla - upravit nazpet…
-
- 0 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
FABIA 1 Facelift Dneska jsem měnil ruční brzdu ze základní plastové na koženou z RSa s chrom čudlíkem. Třeba se ten návod bude někomu hodit. 1. vyndat popelník vzadu a vpředu, aby se dostal k šroubkům na povolení středové konzole 2. vyndat šroubky (vzadu 2, vpředu pod popelníkem 3) 3. nadzvednout střední konzoly, není třeba jí demontovat celou, místa je tam dost 4. povolit dva šrouby na ruční brzdě, nejlepe se tam dostane ze zadních sedaček 5. vycvaknout nějaké kabely, které jsou na ručce přidělané (nevím k čemu jsou, asi poloha ruční brzdy?) 6. povolit lanovody, aby se daly vytáhnout z ručky (nebojte se, stačí povolit o trochu a pak povolit ručku a jdou ven a nika…
-
- 0 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
Tak prispejem s mojimi skúsenostami z prerobenia podsvietenia Budíky som dal do modrej s červenými ručičkami a bielym displayom, ostatné modré. Tak teda postupne: Budíky Model - TDi r.99 bez Maxidotu ( model kde sa "teoreticky" nedá farebne oddelit ručička pri teplote a palive) Vybratie budíkov z auta nebudem popisovat, je to tu viac x popísané. Samotné rozobratie je jednoduché. Treba odskrutkovat 2x torx skrutky a šrobovákom vypáčit zo zacvakávačiek. Tým oddelíme predné plexisklo a dostaneme sa k budíkom.Ručičky jemne prstom dotlačime k "0" na doraz a označíme si ich polohu. Ja som si nalepil kus samolepky na ciferník a fixkou označil miesto dorazu ručičiek. …
-
-
- 31 odpovědí
- 85tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
-
Ahoj hošani, nedávno jsem chtěl tak trochu oživit vzhled pneu a napadlo mě, že bych mohl použít speciální popisovač (či fix) na pneumatiky. Návod je úplně jednoduchý - pokud zná někdo omalovánky, nebude mu to dělat problém Nejdříve je nutno popisovanou plochu pořádně očistit - vodou a pak třeba nějakým lihem, aby to pustilo všechnu špínu a mastnotu. Dále není špatné popisovanou plochu zdrsnit šmirglem, aby se mohla barva vsáknout dokonale (do spár) a pak ten nápis samozřejmě vydží delší dobu pěkně čitelný a v dobrém stavu. Poté si stačí koupit spešl fixu, kterých je na trhu plno - já jsem si vybral značku Alteco Pain Marker. Prodávají se samozřejmě ve spoustu odstínec…
-
- 2 odpovědi
- 4,1tis zobrazení
-
-
Pokud ano tak by mne zajimalo jak to slo a jestli to zvladnu doma? Diky
-
- 27 odpovědí
- 30tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Inspirován několika členy tohoto fóra (a taky návodem by p. Vaša o lakování plastů) jsem se rozhodl oživit svoje origo alu disky Elegance O1. Vše v domácích podmínkách. Původní stav (prostě klasika, 8 let provozu a 200 tkm nemohlo nezanechat stopy) 1. Pořádně umýt. Nejlíp se mi osvědčilo ředidlo C6000 - krásně očistí zbytky asfaltu i gumy. Případně vytmelit rýhy vhodným tmelem. 2. Vybrousit. Brusný papír pod vodu 800, já jsem dal finální broušení 1200. Pak umýt a pořádně odmastit 3. Můžeme stříkat barvu. Existují i spec. barvy na Alu disky, možno dát i nakomaxitovat, apod. Já ale zvolil dvoubarevnou kombinaci, metalické barvy Stříbrná diamant 9102 a Černá magic…
-
-
- 11 odpovědí
- 9,1tis zobrazení
-
-
Po 2 dňoch pískania ventilátora mi došli nervy a tak som sa doňho pustil.Rozoberal som to 2-krát,takže pre mňa to bola už hračka .Tí,ktorí si myslia,že tam stačí streknúť iba WD-40,tak sa mýlia.Po približne 3 mesiacoch sa to objaví znovu .Tak som sa ho rozhodol znovu premastiť a tentokrát aj s vazelínou.Tak a ideme na postup: Potrebujeme:vazelínu(ja som tam najprv strekol WD-čko-nemusíte),striekačku s hadičkou,nejaký lampáš/baterku a cca. 30 minút a trošku zručnosti. Ventilátor sa nachádza pod nohami spolujazdca. 1.Odšróbujeme 2,ktoré držia kryt podobný molitanu. 2.Molitan vyťahujeme smerom k motoru a nadol. 3.Molitan je vytiahnutý spolu so skrutkami. 4.Už je vi…
-
- 3 odpovědi
- 6,9tis zobrazení
-
-
Nevím zda nezákládám už založené téma,ale nikdě jsem to tu nenašel. Dělal jsem demontáž předních stahovaček a tak jsem pořídil pár fotek jak to za tapecem vypadá. Postup napíšu jen orientáční, poněvač se neumím moc rozepisovat.
-
-
- 8 odpovědí
- 22,6tis zobrazení
-
-
Tak jsem se po Vánocích pustil do výroby dvojité podlahy do octavie liftback. Tak se tady s váma podělím o návod. Je možné po zkrácení dopasovat z kombíka, ale nechtělo se mě to kupovat, tak jsem ju udělal. Tady je postup jak na to: 1.) Já ju dělal z MDF desky o tloušťce 18mm. Dále budem potřebovat toto nářadí: kmitací pilku (přímočarka), kotoučovou pilu, lepidlo na dřevo, lepidlo na koberec, šroubovák, dva nebo tři panty, jedno madlo zapuštěné, šroubky (já použil vruty 5x40, na panty 4x15), kladivo, dláto a pokud budete chtít přisponkovat koberec na podlahu tak ještě sponkovačku, vruty je dobré předvrat, ta MDF deska hodně praská, jak je lepená a ještě sukovník na zapuš…
-
- 0 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
(Pro Octavii II, Superb II)Protoze se tady na foru stale setkavam s prispevky jako vrzani napravy, vymena silentbloku- atd, tak se tady rozepisi, jake jsou moznosti vymeny silentbloku a nenechat skoro 3tisice, kdyz to muze byt za 600kc Moznosti : 1)Koupit komplet origo silentblok zadni napravy za 1300kc -1K0 199231-2 J (leva-prava starna) foto: http://www.google.cz...1t:429,r:12,s:0 2)Kdo snese tužši ulozeni ramen, jako u leon cupra/TT/Golf GTI VI, muze si poridit taky komplet silentblok za stejnou cenu 1300kc.1K0199231-2 N silenblok je plny, cili nema pouze 4 uchyceni stredu jako v bode 1-viz obrazek v odkazu: http://www.google.cz...:0&tx=102&ty=69 3) D…
-
- 1 odpověď
- 6,6tis zobrazení
-
-
Kdysi jsem zde přidal něco do diskuse o DO originálním příslušenství Škoda AEV4231. Protože mi neustále chodí dotazy jak sladit nebo resynchronizovat ovladač přikládám zde naskenovaný návod jak resynchronizovat nebo naučit nový dálkový ovladač. Dálka1.pdf Dálka2.pdf Dálka3.pdf
-
- 0 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
Sedačky: Sundat krytky na krytech pojezdů, povolit šroubek (obr.1
-
-
- 41 odpovědí
- 48,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Mojej octavke sa asi zdalo, ze sa jej malo venujem, tak si vyziadala opravu (vymenu) brzdoveho spinaca. Priznaky poruchy boli jednoznacne - zostali mi svietit brzdove svetla a nepomahalo ani "precvicenie" spinaca... Kedze som nechcel, aby som vymlatil baterku a roztavil svetla , musel som konat rychlo. Povolime dva troxy a vyberieme kryt nad pedalmi, spinac je za vyduchom vetrania, takze sa treba trochu nahnut... Odpojime konektor a spinacom pootocime proti smeru hodinovych ruciciek az kym sa nepovysunie, nasledne ho mozme vytiahnut.
-
- 3 odpovědi
- 22,6tis zobrazení
-
-
Zdravím po nějaké době dávám opět k dispozici návod na výměnu stahovačky, tentokrát mě vysadila řidičova stahovačka! Jedu si takhle ráno do práce, než jsem najel na dálnici trochu jsem si otevřel okénko, abych se trochu osvěžil! Před najetím na dálnici jsem ho zavřel a ozvalo se prasknutí, hmm... to už jsem znal ze zadní stahovačky! No dojedu do Prahy na Zličín kde nechávám auto přes den na P+R, chci stáhnout okno a ono spíše než že sjelo, spadlo dolů, a nahoru už se mu nechtělo....moje blbost čekal jsem to! No tak jsem holt musel autem do práce a sehnat novou (použitou dobrou) stahovačku!
-
- 12 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
-
-
Pro ty kteří si chtějí sami doma vyrobit lepší chlazení pro turbo se tu pokusím vytvořit stručnej "návod" jak asi na to....nebude přímo individuální, protože při postupu montáže se dá často improvizovat s materiálem který člověk sežene K samotnému materiálu: jako Intercooler (dále IC) lze do Fabie použít mnoho IC, vybírá se především dle rozměrů a umístění vstupu a výstupu.....osobně jsem použil IC z Mercedesu Benz W203 o rozměrech 925x130x50 katalogové číslo A2035000000, ale je možno použít i IC z VW Sharan 1.9TDi PD 85kw o rozměrech 570x96x85 - pozor pouze 85kw verze!! (81 a 66kw mají menší a neúčiný a 96 a 110 kw naopak velkou krávu ...nebo IC přímo určenej na zásta…
-
- 5 odpovědí
- 10,6tis zobrazení
-
-
Podobné téma jsem založil i v sekci Autohifi v Octavia II, tak doufám že nedostanu od administrátora vynadáno. Do téhle sekce to dávám, protože jsem udělal i manuál pro vytvoření redukce mezi scart a konektorem v MFD2 - Nexus. Toto zapojení funguje i se starší MFD, tedy navigací DX. Tam je ale použit jiný konektor, ale jinak je zapojení obdobné. Stručně řečeno, pomocí této redukce, jejíž výrobní cena je několik stokorun, lze připojit libovolný zdroj obrazu (multimediální centrum, set-top-box..) přimo k navigaci, bez převodníku! V příloze je foto a podrobný návod. Zapojení Scart MFD2.pdf
-
- 0 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
-
-
Mozno sa niekomu hodi kratky a vcelku jendoduchy postup (btw. je to na FI combi elegance, repro len vpredu, a mam vysuvaci suplik pod radiom) Ked prisiel cas vymenit stary Kenwood KDC-3024 za nieco nove, nasiel som rozumne radio za dobru cenu - Pioneer DEH-4300UB, a pustil sa do vymeny... Kratka charakteristika Pioneer DEH-4300UB: - MOSFET 4x50W (4x22W sinus) - Tuner FM/AM, 24 predvolieb, RDS... - CD, USB - podpora mp3/wma + iPod compatibilny, AUX - RGB podsvietenie - lubovolne volitelna farba - RCA preout, Direct Sub Drive -priame pripojenie pasivneho SW - podpora fabrickeho ovladania na volante Detaily: TU Videorecenzie: , , K montazi: 1. pohlad na …
-
- 0 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
-
-
Přidávám sem návod, viz nadpis. Šlo mi především o utišení okolních ruchů a taky hluku od kol. Zaměřil jsem se proto na následující zdroje: 1. Podběhy - kola - to mě subjektivně vadilo nejvíc, proto jsem jim věnoval hodně péče. 2. Hluk okolí - při pokusech jsem si všiml, že hodně zvuků prochází do interiéru přes dveře. 3. Hluk od motoru - z výroby jsem neměl ani tlumící koberec pod kapotou. Podběhy: Nejprve jsem je všechny odmontoval z auta a dva dny normálně jezdil. Zajímalo mě, jak moc se úroveň všelijakých zvuků zhorší, ale musím říct, že zas tak hrozné to nebylo. Spíš bylo slyšet výrazně více mlátících kamínků po projetí prašnější cesty. Jinak zvuky se zesílil…
-
-
- 6 odpovědí
- 4,9tis zobrazení
- 1 sledující
-