Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem Wranic,

    Zdravim mam problem s max.rychlosti....narovine z auta nedostanu vic jak 140km/h a z kopce max 145 pritom v rijnu sem ztoho dostal 170:-D fabka kombi 2003 47kw najeto 104tisic...bracha ma to samy akorat 2006 najeto 150tisic a v 5ti lidech ztoho celkem v klidu dostane 190...

    • 13 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem mirogarm,

    Ahojte, zaujima ma ake su sposoby na zvysenie volnobeznych otacok zahriateho motora? Pri studenom motore su cca 1000-1100, co si myslim ze je OK, ale po zahriati klesnu niekedy az na 650 ot/min, co sa mi zda dost malo, sposobuje to aj mensie problemy pri starte, ked sa pozabudnem a nepridam si viac plynu pri rozbehu auto sa zatrasie ako osika. Dakujem

  3. Zahájeno uživatelem newim123,

    Ahoj dneska jsem zacal rozebirat motor. Ale zarazil jsem se na rozdelvani drazkoveho remenu. Potreboval bych poradit co koupit bych mohl sundat remenici na klikove hridely v manuale je Aretační trn klikového hřídele. Co koupit? Diky za radu.

    • 1 odpověď
    • 2,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem smolenmiroslav,

    Prajem pekny den... asi 4 mesiace mam problem .... no ono to velky problem nieje ale manesia vada :-) priklad.. idem cca 80 km v hodine a z ničoho nič mi motor prestane ist uplne ako keby ste vypli klučik a za 2,,3 sekundy znova naskoči a ide dalej akokeby sa nič nerobilo... rozobral som pal..čerpadlo..je ok.. vymenil som pal..filter..ale robi to stale..vie mi niekto poradiť??

    • 7 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem meda45,

    Zdravím, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Všimnul jsem si, že pokud přidám prudce plyn, na 0,5 vteřiny něco zasyčí. Mám svoje podezření, před týdnem jsem měnil cívku a při tom jsem musel demontovat kryt motoru (mám 1.2 47kW), a teď mám podezření na těsnění mezi krytem motoru (respektive airboxu) a škrtící klapkou. Zdá se mi jako by to bylo přilepený ke klapce a nyní se to "odtrhlo" a při dalším nasazení krytu už těsnění tak dobře nětěsní. Otázky tedy zní? 1. je toto těsnění k škrtící klapce nějak přilepeno nebo jenom např teplem se na to nalípne? 2. je možný, že se to gumový těsnění vytahalo nebo časem ztratilo pevnost? 3. netušíte číslo nebo název dílu?…

    • 12 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem VAG BoBo,

    Dobrý den, mám problém motor 1.2 HTP 47kW nedrží volnoběh po chvíli v nepravidelných otáčkách zdechne, po přidání otáček se chod motoru ustálí a dá se s tím jet. Cívky a svíčky, palivový filtr nové, VAG nepíše nic, jen když mrknu na blok 015 tak píše hodnoty vynechání hoření na některém válci 8, na druhém 2, na třetím 1, ale hodnoty se různě mění. Může mi někdo poradit?

    • 9 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem PatrikH,

    Zdravím, dneska jsem byl vyměnit gumy v pneuservise a po cca 500m se mi rozsvítilo ASR a rozblikala elektronika motoru,auto začlo být uplně bez dechu. Vypnu motor,nastartuju a motor se třepe tak,že jdou vybrace do celého auta a to normálně ani nevím že mám nastartované. Při rozjetí není problém ale jakmile zvolním tempo a chci přidat tak auto je uplně bez dechu,nebo když ze 4 přeřadím na 3 tak auto chvípá. Domů jsem dojel na 5 zastavení a opětovných nastartování. Nevíte kde by mohl mít problém. z výměnou pneumatik to snad nemá problém ne? Předem děkuji za odpověd

    • 3 odpovědi
    • 5,2tis zobrazení
  8. Zdravím, U škody fabie zhruba před pěti měsíci začal tento zvuk(ukázka). Vždy jen chvilku po nastartování, ted to ale dělá i normálně za jízdy. Nejhorší je, že se to takhle ukázalo v době kdy auto prodávám a zítra si má přijet zájemce. Ted je auto v servise, kde nám bylo řečeno že sundali klinak a zvuk byl stále tak to je prý něco v motoru taky nevědí co, ale straší opravou 10K +-. Proto mi auto zítra zase složí a předpokládám že kupci se to zamlouvat nebude a bude chtít vědět co s tím je tak bych rád věděl co by to mohlo být a podle toho snížit cenu. Tady je ukázka zvuku. http://www.youtube.com/watch?v=EdSgiOBr7Ag&feature =youtu.be Auto je Fabie 1.2HTP 40KW, 2003, …

    • 7 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem vulxy,

    zdravim,dnes som bol v servise a tam mi zistily ze nepracuje 1-vyvalec,ja som s tym jazdil normalne akorat ze sa mi nezdala spotreba ...pravdepodobne su to ventily ale ako skusaly kompressiu a inu sviecku tak... ze vraj je od oleja a to znamena ze valec alebo kruzky su v haji???...ze nema zmysel ani to rozobezat lebo to sa neda spravit.vraj aby som si kupil naky iny motor radsej.... chcem sa spytat ci je to tak ,ci sa to neda zistit presne co je chyba ,lebo ked mi to rozoberu a potom ze novy motor tak aby so platil aj za rozoberanie ,zistovanie,aj vymenu... (FABIA HTP 1,2 -40KW,AWY, 6Y/SCAWYX01FM5) vopred vdaka za reakcie,rady

  10. Zahájeno uživatelem razzzercze,

    zdravím nevim kam jinam to napsat nenasel jsem zadnou odpoved tak se zeptam dnes jsem byl nataknovat u shell a byla tam ta obsuha co tam vetsinou mají tak sem mu řekl natural 95 a sel jsem k pokladně pak jsem sedl do auta mam konkretne 1.2 htp 47kw 12V a asi po 5km zacelo byt auto jakoby linejsí zatim jsem toho moc nenajel max 10km od toho co jsem nataknoval takze nevim ale v sobotu jedu docela daleko tak se bojim aby mi v pulce auto nezdechlo. Tak se chci zeptat jakou mate zkušenost vi s tímto palivem.

    • 14 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem PaveloSK,

    http://auto.sme.sk/c/6944821/starsia-skoda-fabia-htp-dosiahla-rekordnu-spotrebu-26-litra.html

  12. Zahájeno uživatelem HTP,

    Zdravim vsechny mam par dotazu v souvislosti s klimou v HTP 47kW. Kdyz zapnu klima nastane neuveritelny pokles vykonu. Vim ze klima bere kW, ale je to opravdu u tohoto maloobjemoveho motoru tak razantni? A dalsi dotaz. Kdyz zapnu klimu dojde k narustu okamzite spotreby podle PP o cca 2-2,5l. To se mi zda hrozne moc Funguje klima tak ze chladi do te doby nez dosahne interier pozadovane teploty a pak jenom udrzuje? Tzn. ta spotreba potom klesne? Zatim klimu moc nepouzivam ale v tehle hicech . Diky za odpoved. Pokud se ptam blem, predem se omlouvam, jsem opravdu junior

  13. Zahájeno uživatelem hamster293,

    chalani mam problem - Fabia Htp 6 ventil, problem s motorom.. auto prislo s prerazenym tesnenim pod hlavou.. okrem toho malo aj popraskane vyfukove ventily ktore sa hned vymenili a zabrusila sa hlava.. nove tesnenie a poskladalo sa to.. po nastartovani slo auto na vysokych otackach v pohode, ale na volnobehu mu vynechavalo spalovanie.. ked sa necha postat na volnobehu viac ako nejakych 30 sekund, auto uz nedostanete do otacok... ale ked ho vypnem a hned nastartujem, ide zas normalne.. kym sa neda na volnobeh.. hlava sla dole, komplet generalka opat, opat poskladane ale problem pretrvava.. ok.. co sme pomenilo.. hlava -> nove ventily, nove voditka, nove hydrostely, zabr…

    • 2 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Bohosu,

    Tak se přidávám se svou 40kw verzí k těm, kterým odešla hlava motoru, případně ventily. Po 31 tisících se rozblikala kontrolka motoru, jednotka se přepla do režimu kdy běží dva válce a jet se samozřejmě nedá. Po snad dvouminutovém opouštění křižovatky v Praze-Štěrboholích jsem to odstavil. Po vychladnutí motor běžel dvě minuty normálně, ale při volnoběhu do velmi krátké chvíle se situace opakuje. Návštěva servisu - kontrola cívek, diagnostika. Jednu cívku vyměnili, chybu smazali. Změřili tlaky ve válcích. Hodnoty 8.7 , 8.8 a 7.9 hezké fakt nejsou Doporučili opravnou sadu za nekřesťanský peníze (20-25 tisíc). Motor vydržel po oživení v servisu asi 400 km…

    • 28 odpovědí
    • 25,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Zajomol,

    Dobrý den, chci se zeptat zbyl mi 1l motorového oleje je zavřený nerozbalený rok výroby 2011. Můžu ho normálně smíchat když si koupí ten stejný ale novější. Nikde nepíšou jakou má olej životnost když se nepoužívá. Předem děkuji za názory.

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem cretino,

    Ahojte, obraciam sa na vas s prosbou o radu, skusim popisat moj problem trosku komplexnejsie.. Mam Fabiu prvej generacie, r.v. 2007, 1,2 47kW, najazdenych 245 000 km a auto jazdi na LPG (startuje samozrejme na benzin). Posledne tri dni som citil, ako keby tazsie startoval, bolo to podobne, ako ked su sviecky pred smrtou(menim ich kazdych 30 000 km, LPG ich nici). Kedze sme sa pred dvoma tyzdnami vratili z Bulharska, co cestu zvladlo auticko bravurne, tankoval som aj ich benzin za posledne zvysne Levy - vzdy to tak robim aby mi neostavali cudzie valuty zbytocne. Vcera som nadobudol pocit, ze by som mohol tento zvysok benzinu vyjazdit prevadzkou na benzin a nasledne…

  17. Zahájeno uživatelem PatrikH,

    Zdravím, přejižděl jsem přes rozkopaný usek takže samé popojíždění a bržení a zničeho nic se mi rozsvítila kontrolka ECP a na parkovišti jsem zjistil,že mi stále svítí brzdové světla. Takže jsem musel vytáhnout pojistku aby se mi nevibila baterka. Navíc jsem zjistil,že mi přestal fungovat tempomat. Nevíte čím by to mohlo být. Jediná vada o které vím je,že mám špatná jeden brzdový váleček přes který mi při velmi prudkem sešlapnutí teče brzdová kapalina. Je špatný brzdový spínač? Nejde mi do hlavy ten tempomat. Děkuji za rady

    • 5 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mnma,

    ahojte, vsimol som si, ze ked idem, mam zaradeny rychlostny stupen a vylacim spojku, tak pri pomalsej jazde mi dost nieco klepe od motora. je to take nepravidelne, obcas to klepe dost, obcas menej a inokedy nic. ono to trochu klepe (obcas) aj ked stojim (ked stlacim spojku, tak to prejde trochu), ale ako som sa docital tunak tak, ze je to normalne u htp. Len mi vadi to klepenie pri zaradenom stupni, vytlacenej spojke a pohybe. V servise to pozerali, povedali ze je to v poriadku, ze kludne mam na tom behat 2-3 roky. to sa mi nezda. Co to moze byt? najazdene mam 72 000km, fabia combi r.v. 2004. diky.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem novic,

    kamarád má fábku 1.2 HTP najeto kolem 120tis a rozsvítil sem mu check, na diagnostice vyběhlo toto chyby 2x 16556 system odmerovaní paliva - system prisis bohaty - obojí sporadicky a 1x 16500 snimač teploty chladící kapalyny - nesmyslny signal - sporadicky poradí někdo co všechno zkontrolovat popřípadě rovnou vyměnit ...

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem bronek,

    Zdravim četl sem na netu že fabka muže jezdit na etanol s poměrem 1:1 nebo 1:2 s naturalem ale skouseli to na 1.2 htp 47 kw co vi nato kdo to zvas uz skusil at napiše mam zrovna tenhle model tak pište dik.

    • 4 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Erik123,

    Dobrý deň chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť, mám taký problém - Jenoho dňa ked som siel s práce mi v aute na krizovatke na VOLNOBEHU zacala preblikovat kontrolka elektroniky motora- ten oraznovy motor.... po pridaní preblikovanie zmyzlo, no na volnobehu po cca necelej minute sa znova objavilo - auto som mal v 2 servisoch - vylucovacou metodov - sviecky - nie, indukčné - nie, vstrekovače- nie, riadiaca jednotka- nie ... v oboch servisoch ze tieto 4 veci môžu byť príčinou - no neni sú ? neviem čo mám robiť . chyba vo vagu je 16687 tuším to je niečo s tretím válcom - nestretol sa nikto s tým že na voľnobehu vyneháva 3 válec a začne preblikovať neskôr svitit…

  22. Zahájeno uživatelem Jopozap,

    Zdravim mam motor 1.2 40 kW BMD Stava sa mi pri nastartovani a aj pri jazde, ze zacnu otacky same od seba behat hore dole. Plynovy pedal uplne prestane reagovat, vyskoci chyba EPC a Motor. Robi to asi raz za tyzden. Po pripojeni na VAG to hodi tieto chyby : 17952 - snimac uhlu polohy skrtici klapky (G187) P1544 - 35-10 - signal prilis velky - Sporadická 17580 - snimac uhlu 2 polohy skrtici klapky (G188) P1172 - 35-10 - signal prilis maly - Sporadická 18047 - snimac polohy pedalu plynu 1/2 (G79/G185) P1639 - 35-10 - neverohodny signal - Sporadická Po premazani motor ide v pohode. Neviete niekto poradit. Skrtiacu klapku som uz kukol a vycistil

    • 4 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem bichle,

    Zdravím lidi chtěl bych se zeptat když nastartuju moji fabku rok 03 1,2 htp 47 kw a odsroubuju olejove vicko tak mi chcipne je to normalni ?? znamej kterej opravuje aute se stim nesetkal.. co stim kdyztak ..dekuji..

    • 4 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem simitu,

    Mám problém, že zhruba v polovině případů, kdy šlápnu na plynový pedál (stačí jemně, nemusí to být až na zem) nebo jej úplně uvolním, cítím z auta takové lehké škubnutí. Hledal jsem tady v různých tématech, ale vůbec netuším, kudy se vydat. S motorem jinak žádný problém nemám. Táhne a zní jako vždy. HTP 12V, BME, MR2006, 91000 km

  25. Zahájeno uživatelem cartmanko,

    Ahojte, tak som sa po dvich rokoch statia Fabie na parkovisku podujal rozmontovat motor a zistit co je zle. Tipujem to na ventily a alebo kruzky. Zacal som s demontazou a skoncil som na tom ze neviem aky je orech na demontovanie srobu hlavy valcov. Je to nejaky tisichran a dielenska o tom nic nepise. Vie mi prosim niekto poradit? Vopred dakujem.

    • 3 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.