Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


664 témat v tomto fóru

  1. tajemný zvuk

    • 22 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 28.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  2. Kompresor do 1.2 HTP

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  3. Fabia 1.2 HTP 40 kw

    • 2 odpovědi
    • 5k zobrazení
  4. 1.2 12v vynechava motor

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  5. Auto zaparkované venku

    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  6. Elektronika motoru 1.2

    • 24 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  7. Odvzdušňovací hadice

    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  8. núdzový režim

    • 5 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  9. Objem motorového oleje

    • 3 odpovědi
    • 37.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja mam vyskusane od toho konkretneho predajcu co som poslal link ten  double 25k80 modry a funguje mi vsetko na kodiaqu 2019 a sup 2018 s apkou carscanner, aj kolegom ( novsie rocniky 2021+ uz viem ze maju trochu problemy, aspon co som skusal passat 2021 uz ma nepustilo ani mazat servis.interval). Potom je lepsi asi vcds-klon ktory mi funguje perfektne.
    • proštudoval jsem celou tu diskuzi o vhodném adapteru   A někteří tam ke konci psali, že koupili ten "taky funkční" bílý adaptér ze Sunnysoft nebo Alzy, měli políčka zelené+zbytek červený, přesně tak, jak to má být a přesto jim kodování nešlo. Tudíž na tom byli úplně stejně, jako já...vše jde, jen kodování ne i přes zdárný identifier. Tak se chci jen ujistit, že kodování s tím doporučeným adapterem skutečně funguje, nechci už do toho vrážet zbytečné prachy, pokud to je loterie a třeba se možná raději zaměřit na HEX kabel+VCDS, proto ty dotazy 🙂
    • Po zdejší diskuzi jsem se na chování s tempomatem ptal ještě před provedením změn a bylo mi řečeno, že řadit to bude ve stejných bodech a je to pravda. S tím tedy, že i v jízdním režimu ACC Eco to při zrychlování z pomalé rychlosti "dupe" na plyn trochu víc, než "lehká noha", takže to vytáhne otáčky ještě o malinko výše. Jen jsem byl trošku překvapen tím, že pokud je zařazená třetí rychlost a zpomaluju, tak při opětovné lehké akceleraci to trojku táhne víc "odspodu" než jsem čekal. Pokud to má alespoň cca 1250 - 1300 otáček, tak to s lehkou nohou nepodřadí. Zas tak mě to ale netrápí, protože je to relativně lehký převod a maximální točivý moment to má od 1400 otáček. Přisuzuju to tomu, že trojka se chová podobně jako dvojka, tj. při brždění až téměř k zastavení padají otáčky až dolů a podřazuje to v podstatě až na hranici volnoběhu.    Jak už jsem psal, v Praze jsem poptával pár možností a v podstatě za to chtěli cca 6500 Kč. Udělal jsem si radši malý výlet za Beroun do Tlustic, jelikož jsem měl pozitivní recenze na tento servis: https://www.autotuzil.cz Za remap DSG si bere 4000 Kč (pokud nechceš platit s DPH , za deaktivaci ACT totéž. Zpětně nechápu, že jsem si při této dvojkombinaci neřekl o "množstevní" slevu, ale zase na druhou stranu mi udělal "zadarmo" vypnutí Stop-Start + další kódování (aktivaci čtení dopravních značek, zapnutí svícení předních "řas" a zadních obrysovek při denním svícení, deaktivaci ostřiku světlometů atd.).
    • Vysledna spotreba je hlavne uplne jedno jelikoz kazdy jezdi jinak.  muze mit x lidi nastaveno stejnou 150kmh na ACC ale nikdy tak nepojede jelikoz by jel skoro porad v levem.  hlavni vec je ta, pokud clovek chce jezdit usporne a bude si s tim hrat tak klidne s timto motorem nemusi byt brzda provoze a stale muze jet pod 5 litru. Taktez pokud budu chtit jet rychle tak spotreba stoupne. No i kdyz jsem z prace po dalnici valil 180 a pote usek 120 tak vzdy jsem byl na vysledne spotrebe do 6.5l.    Za 12000km mam 6l/100  
×
×
  • Vytvořit nový...