Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj lidicky mam delsi dobu problem ktery se projevuje nepravidelne..moc to neresim ale zacina me to stvat a rikam si at to nejak nenici ten motor..Dela to jen obcas a myslim ze jen kdyz je motor zahraty .. starter toci motor normalne startuje stejnou dobu jako normalne ale otacky jak pustim klicek skoro nevyskoci sotva se vyhrabou na 950 motor se zacne trepat a otacky spadnou pod 800 pak zase vyskoci na provoznich 950 a uklidni se na 900 a je to dobre..pripada mi jako by motor po startu chtel chcipnout jako by nemel dostatek vzduchu a pak je to dobre..Startuju bez plynu s vyslapnutou spojkou. Kontroloval jsem baterku vypada vporadku..je fakt ze jezdim kratke trasy a mene…

  2. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Zdravim, mam takyto problem : 1.2 12V fabia obcasne zhasne motor, ci uz na volnobeh alebo za jazdy, potom treba chvilku pockat a na 3-4 krat znova nastartuje, niekedy len pod plynom. Prve co ma napadlo je ze bude vadna kabelaz alebo skrtiaca klapka (cerpadlo som vylucil lebo to zhasinalo pred aj po vymene). VAG vypisal tieto chyby : 4 Nalezeny chyby: 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly P0420 - 35-10 - - - Sporadicky 17511 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Vykon prilis maly P1103 - 35-10 - - - Sporadicky 17987 - rid.jedn. skrtici klapky (J338) Adaptace neni zahajena P1579 - 35-10 - - - Sporadicky 17972 - rid.jedn. skrtici k…

    • 7 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem David Tuček,

    dobry den prosím o pomoc mam fabii 1,2 htp 40kw a nefunguje mi druhy valec na diagnostice to píše číslo zavady 16686 PO 302 35 00 koupil jsem novy střikovač,prohazoval jsem zapalovací moduly,svíčky také a pořad nic už jsem v koncích děkuji za odpovědi

    • 12 odpovědí
    • 20,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem vulxy,

    zdavim, nemam velmi jasno okolo vymeny sviecok,pozeral som sa pod kryt plastovy a neviem ako odmontovat cievku ,ci treba rozpojit alebo len povytiahnut hore,nerad by som nieco ulomil a druha otazka ci potrebujem momentovy kluc alebo staci len tak s citom utiahnut.(FAB1, 1,2- 40kw ,AWY)vdaka za rady

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem rudas.mp,

    Tak jsem si nechal svoje HTPecko ocipovat a musim priznat ze je to doooost znat vykon je 53kw a tocak 119Nm. ted se s tim jezdi lepe zadne skubani otacky volnobehu jsou trosku zvednute a uz od 2000 ot. to ma silu tak ze se nemusi tolik podrazovat. pokud ma nekdo zajem dam info na firmu ktera me to precipovala bylo to na pockani za 15 min hotovy a jeste me zdarma seridili servorizeni na sportovnejsi. Jsem spokojenej mohu vrele doporucit. Pokud ma nekdo stejne zkusenosti tak pisnete. Hezky den

  6. Zahájeno uživatelem Figa,

    Ahoj mam fabii 47kW r.v. 2004 Combi. Mam deravy zadni dil vyfuku. Chtel sem tedy objednat novy ale narazil jsem na problem. Puvodni vyfuk je roydenel jen na dve casti. Predni dil a zadni dil je napevno spojen i se stredovym tlumicem. Ovsem zadny takovy dil z druhovyroby sem nenasel. Musim tedy koupit jak stredovy tak zadni dil vyfuku? Prosim o vysvetleni. Predem dekuji za odpoved.

  7. Zahájeno uživatelem suppressu,

    Caute vsetci.Precital som tu snad vsetko ,co sa tyka otacok ,ale akosi som nenasiel nic take ,co by sa tykalo mojho problemu.Ak to ovsem je problem.No ide o to ,ze vzdy ked rano nastartujem (ak nemam zamrznutu baterku ) tak otacky mi vyskocia kdesi ku 1000-1100 a po jazde mki klesnu k normalu 7500-8000.A tak isto aj spotreba pri stati rano je okolo 0.8 a po jazde klesne na 0.6.Kdesi som tu zazrel ,ze tie otacky sposobuje sitic ,ale to sa mi nezda ,lebo mi to zacalo robit zhruba pred mesiacom.Cim to moze byt? A aby som nezabudol,vsetko je povypinane (kurenie ,radio,svetla....)A vag tak isto neukazuje nic ,okrem bohatej zmesi v prvom valci. F1 1.2 htp 12v 9/2004

  8. Zahájeno uživatelem viskas,

    zdar lidi.shanim manual k fabii kombi 04.auto mam dovezene z nemecka a mam jen nemecky navod.jedna se mi o malou knizecku co je u servisky,abych se mohl seznamit ze vsema tema tlacitkama a ikonkama .tel 737383500

    • 2 odpovědi
    • 13tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem tomikabobika,

    Zdar chlapi, hledal jsem něco podobného ale nic jsem nenašel, moje přítelkyně si při jízdě všimla že když jedeme se zařazenou rychlostí tak z topení fouká krásně teplý vzduch ale když vyřadím třeba při dojezdu do křižovatky tak začne foukat studený vzduch a to s topením vůbec nehýbám, po rozjetí se asi po pěti vteřinách začně z topení zase valit teplíčko, myslíte že je to normální? Mě to teda normální nepříjde, alespoň co se týče mých zkušeností s předchozími auty... díky za každý váš názor...

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem bobajz,

    Ač jsem hledal,podobnou závadu či problém jsem tu nenašel.Pokud tu je tak se omlouvám.A teď k tomu zvuku.Po zahřátí motoru cca 5 minutovou jízdou,se při přidávání plynu z 2000 otáček,začne ozývat pískavý či hvízdavý zvuk v rozmezí 2 500-3000 otáček.Pokud auto stojí na místě,nedělá to.Jen za jízdy v zátěži.Řemen je O.K.,výfuk taky.V servisu mi technik říkal,že snad palivový filtr nebo nějaká hadice.Prosím,poraďte!!!!!!!

    • 22 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  11. Dobry den, chystam se koupit fabii 1.2 12v 64kw rok vyroby 2006 s najetymi 78t km a doslechl jsem se ze po 80t km ochzazi v motoru jakysi plastovy komponet. O autech nevim vubec nic a zatim jsem ani na internetu nic poradneho nenasel. Prerdem dekuji vsem odpovidajicim

  12. Zahájeno uživatelem FenderStrat,

    Ahoj vsichni, mam posledni dobou problem. Stava se mi, ze auto na poloze plynu, kdy jindy normalne zrychluje, ma jakoby diru-bud sotva udrzi rychlost nebo dokonce brzdi motorem. Deje se to v nizsich otackach (kolem 2500) a pomuze jen poradne prislapnuti plynu nebo ho chvilku nechat "cukat" a on po par sekundach zacne normalne zrychlovat. Prochazel jsem temata, ale asi se to tady neobjevilo. Netusite, co to zpusobuje? Problem je to predvest servisu, dela to jen sporadicky. (jen pro jistotu-dela to i po nekolika nadrzich benzinu Shell, mam s tim najeto 70 tis. Km, tak presne vim, kde ten plyn zabira a jak)

    • 36 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Karl von Bahnhof,

    Zdravím, asi to zní docela blbě, ale nemůžeme přijít na to, jak sundat ten plastovej kryt motoru. U fabie 1.2 12V to nijak nedrží a je to nastrčený jen na (asi 4) "silikonovejch výstupkách". U 40kW fabky, s tím ale lomcujeme ze strany na stranu, nahorou dolu, koukali sme všude možně po šroubech apod. a za boha se tam nemůžem dostat. Ani pod znakem sme žádný šroubky neviděli (ten znak se podařilo jednomu kolemjdoucímu chytrákovy ulomit). Poradíte prosím jak na to?

  14. Zahájeno uživatelem tomasi33,

    Mam problém neviem ako sa tato cievka vola posielam foto Dakuejm

  15. Zahájeno uživatelem R.D.,

    Rad by som sa opytal niekoho kto sa vyzna, ci sa da, oplati a aky kompresor namontovat do 1.2 HTP ?

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem jano1154,

    Pekný deň všetkým.......Pri volnobehu mi zo spodnéj prednéj časti kabíny - pod nohamy vzchádzajú podozrivé nepravidelné klepotavé zvuky, niekedy slabé niekedy dosť hlučné. Je jedno či je motor studeny alebo teplý. Nepomáha ani zošliapnutie spojky. Pri zvýšení otačok a pri jazde je všetko v poriadku .Vymienali mi silen blok spodný /kosť/ a od téj doby počujem tieto pazvuky. Pred výmenou silen bloku mi motor vybroval tak že klopot sa za pomoci výfuku prenášal a robilo to hrozný klopot až hluk. Mám najazdené 78 000km. Motor podľa WAG v poriadku , prevodovka v poriadku. Ked máte niekto podobnú zavadu poradťe. Dík. -----------------------------------------------------------…

    • 2 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem mico,

    Caute. potreboval by som poradit. mam fabiu 1.2 12v rv2003 134000km a niekedy mi motor prestane tahat asi tak na dve az tri sekundy, alebo niekedy pomoze pustit plyn a po pridani uz bezi dobre. ziadna kontrolka nezasvieti. cudne je, ze prejdem 100 km a vsetko v poriadku a az potom motor zacne robit problemy. na 20 km zhruba 5 az 8 krat. motor sa sprava akoby som pustil plyn, ked ho pustim a vytlacim spojku, otacky klesnu na volnobezne akoby sa nic nedialo. startuje bez problemov. vymenil som palivovy filter a sviecky a zdalo sa ze problem sa vyriesil ale vcera mi zase vynechal motor. poradte, kde je problem. pls

    • 1 odpověď
    • 4,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Braver,

    Ahoj, Potreboval bych poradit. Posledni dobou se mi z motoru ozyva slaby pravidelny prerusovany zvuk zavisly na otackach motoru (ta frekvence prerusovani je zavisla na otackach) a zda se, jakoby se nekde neco otiralo. Deje se to jen pri otackach kolem 1500. Nemate nekdo tuseni, co by to mohlo byt? Dekuju

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem solo,

    Dobrý den mám takyto problem.Kupil som fabiu za par faciek zo zlym motorom auto dlho neslo asi pol roka,kupil som motor ze vraj najazdene 41tic. km na pohlad vyzera ze aj ma tolko je ako novy nahodil som ho do fabii vsetko pekne chytil na tuk a nechal som ho zohriat na neutraly vsetko v poriadku.Na druhy den som isiel este s nim robit doliat brzdovu a do ostrekovacov a ze nastartujem ho vsetko chytil a po nahraiti motora sa mi rozvietila napalubnej doske zlta kontrolka (kontoraelektroniky motora)aspo tak je to napisane v servisnej knizke alebo este nieco s vyfukom ale ked na aute nastartujem a hned zaradim jendotku a jazdim tka ta kontrolka nenaskoci. Mam aj vag a vypisal…

  20. Zahájeno uživatelem Giorgio.01,

    Zdravím poraďte jestli se s tím nekdo nesetkal 1.2 40KW pri podřazení stratí výkon pak se znovu obnový na vagu jsem to neměl mám ve spravce notebook.

    • 5 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem FABIA420HB,

    Pomoc frajerkina 1,2 HTP 47KW r.v 2005najazdene 113 000km skapina a nedrzi vobec otacky v nizkych oitackach ak to vobec udrzim to prdi a ked pustim a skape..Vymenil som no tie moduly na svieckach zapalovacie.pre istotu som kukol a vybral sviecky ci hadzu iskru vsetky hadzu..Rano auto islo v pohode a zrazu bum a nic pozeral som to aj diagnostikou a ziadna chyba ani v pc ani na palubovke nesvieti!!Prosim please rady cim skor tym lepsie..UZ ma nenapada nic asi len klapka alebo palivove cerpadlo,alebo riadacka ale neviem .Olej nebere vo vode olej neni takze neviem olej menim kazdych 7500km poctivo aj filtre.dik.. PS:Motor doteraz isiel bez problemov ziady nepravidelny chod n…

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    Mam na Vás peknú otázku..a poprosím fakt len fundované odpovede... Akú maximálnu rýchlosť môžem na dialnici udržiavať na 1.2 47 kW tak aby sa nič po cca dvojhodinovej jazde nič nezatažovalo /neprehrialo... (rovná cesta, teplota cca 25-30 stupnov, zatazenie 4 osoby (300Kg) lebo ak idem 130km/h tak točí 4.000 ot/min.... to nieje už veľa na dvojhodinové tempo ??? DAKUJEM ! p.s. a pri 1.4 tdi 59 pd r.2006 by to bolo ako ?

    • 8 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Andro,

    Ahojte Mám Fábiu 1,2htp 47kW.Včera mi začala svietiť kontrolka motora.Nasledoval aj pokles výkonu, čo som spozoroval pri jazde do kopca. Pri vyradení rýchlosti sa auto zastrasie dokonca aj zhasne motor.VAG ukázal : 16490 - tlak v sacom potrubí/tlak vzduchu (G71/F96) - neverohodný signál P 0106-35-00 - - 16556 - rada valcu 1:system odmerovani paliva - system prilis bohaty P 0172-35-10 - - - sporadická Poprosím o radu čo to môže byť. S tým poklesom výkonu som sa aj bál či nepreskočil rozvod, ale ten je OK.Skupina 012 90/28-namerané hodnoty.

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem maross25,

    Ahojte, odisiel(zadrel sa) mi motor v mojej fabii 1,2 40kw r.v 2003. Chcem ho vymenit za motor 1,2 47kw r.v 2005. Co myslite ?? mozem prehodit kus za kus? alebo treba aj elektriku pomenit (RJ,cidla,kabelaz..atd ) ?? Dik za pomoc

  25. Zahájeno uživatelem Turista,

    Zdravím ve fóru. Momentálně už měsíc nejezdím, auto stojí venku, ještě nějakou delší dobu jezdit nebudu a tak bude od sněhem stát nadále. Chtěl bych získat radu po jaké době nebo jak často bych měl nastartovat motor a jak dlouho ho nechat běžet, přidávat plyn nebo na co si dát pozor a pod. - zkušenosti nebo rady okolo. Děkuji všem

Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.